ΑΕΠΠ/93/2021
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Ο πρώτος προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης ως προς το σκέλος που έγιναν δεκτές οι προσφορές των παρεμβαινόντων για το Τμήμα 4 του διαγωνισμού, το οποίο αφορά τη μίσθωση 90 κλινών σε ξενοδοχεία ή επιπλωμένα διαμερίσματα για στέγαση φοιτητών σε συγκεκριμένες πόλεις για δύο ακαδημαϊκά έτη με δυνατότητα επέκτασης. Ο δεύτερος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ίδιας απόφασης για το ίδιο τμήμα, ενώ οι παρεμβαίνοντες επιδιώκουν την απόρριψη των προσφυγών. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει υπηρεσίες κοινωνικής φύσης, όπως παροχή ζεστού νερού, κλιματισμού, καθαριότητας και φύλαξης.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/92/2021
Ο πρώτος προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης στο μέρος που έγιναν δεκτές οι προσφορές των παρεμβαινόντων για το Τμήμα 4 του διαγωνισμού, που αφορά τη μίσθωση 90 κλινών σε ξενοδοχεία ή επιπλωμένα διαμερίσματα για στέγαση φοιτητών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ο δεύτερος προσφεύγων επίσης αιτείται την ακύρωση της απόφασης ως προς τις δεκτές προσφορές των παρεμβαινόντων για το ίδιο Τμήμα. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η μίσθωση δωματίων ξενοδοχείων ή επιπλωμένων διαμερισμάτων για κάλυψη αναγκών στέγασης φοιτητών σε πέντε διαφορετικές πόλεις για δύο ακαδημαϊκά έτη με δυνατότητα προαίρεσης για ένα ακόμη έτος, με προϋπολογισμένη συνολική δαπάνη 831.903€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
4418/2019
Έκδοση πιστοποιητικού κατάταξης σε ξενοδοχεία, οργανωμένες τουριστικές κατασκηνώσεις καθώς και σε ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια - διαμερίσματα (ΕΕΔΔ) σε κατηγορίες αστέρων και κλειδιών αντίστοιχα.
ΕΣ/Τμ.7/233/2013
Μίσθωση θέσεων κλινών σε ξενοδοχεία κλασσικού τύπου για τη στέγαση αστέγων(…)Σύμφωνα δε με τα άρθρα 20 και 29 παρ. 4 του πδ 60/2007, δεν απαιτείται δημοσίευση της διακήρυξης του ελεγχόμενου διαγωνισμού στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθόσον δεν απαιτείται δημοσίευση των προκηρύξεων το αντικείμενο των οποίων –όπως και στην προκειμένη περίπτωση- εμπίπτει στο Παράρτημα ΙΙ Β του διατάγματο(...)
ΑΕΠΠ/1558/2020
Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση της διακήρυξης ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών σίτισης των δικαιούχων φοιτητών σε πέντε πόλεις και το εκπαιδευτικό-διοικητικό προσωπικό για δύο ακαδημαϊκά έτη (2020-2021 και 2021-2022) με δικαίωμα προαίρεσης για ένα επιπλέον έτος. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την πλήρη προετοιμασία, παρασκευή και παροχή γευμάτων με εκτιμώμενη αξία 3.538.080€ χωρίς ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα επικαλέστηκε παράβαση αρχής ίσης μεταχείρισης και αντιανταγωνιστικούς όρους που καθιστούν δυσχερή τη συμμετοχή της, ζητώντας και επιστροφή του παραβόλου.
ΑΕΠΠ/1743/2020
Ο προσφεύγων, μέσω της προδικαστικής προσφυγής του, ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που τον απέκλεισε από το τμήμα 3 της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης, το οποίο αφορά την αθροιστική εκτιμώμενη άνευ ΦΠΑ αξία 72.580,65 ευρώ. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια κλινών με συγκεκριμένες προδιαγραφές, όπως το ενσύρματο χειριστήριο ασθενή με δικλείδες ασφαλείας που να αποτρέπουν την απρόσκοπτη ενεργοποίηση των κινήσεων. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι το προϊόν του πληροί τις απαιτήσεις και ότι ο αποκλεισμός του βασίστηκε σε πλημμελή και ανεπαρκή αιτιολογία, ζητώντας να επανέλθει στη διαδικασία.
ΑΕΠΠ/971/2021
Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή του αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης, η οποία κρίνει αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος για το Τμήμα 7 του διαγωνισμού, όπου βαθμολογήθηκε με 118,8 μονάδες. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'Παροχή υπηρεσιών απογραφής υδρογεωτρήσεων σε επιλεγμένα υδατικά διαμερίσματα της χώρας'. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι η προσφορά του παρεμβαίνοντος δεν πληρεί τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδίως ως προς τον μέσο όρο της απογραφικής ικανότητας της ομάδας έργου (τουλάχιστον 20 δελτία ημερησίως) και τον ρεαλιστικό χρονοπρογραμματισμό (ελάχιστα 600 σημεία μηνιαίως), αξιώνοντας τη νόμιμη απόρριψή της.
ΝΣΚ/32/2023
Ερωτάται εάν είναι επιτρεπτό η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων Πρέβεζας να εξετάσει το αίτημα: α) αλλαγής χρήσης του υφιστάμενου ισόγειου κτηρίου, ιδρυμένου σε θέση κηρυγμένου μνημείου, σχεδόν στο σύνολό του κατεδαφισμένου σήμερα, επί των οδών Μπάλκου & Περδικάρη, εντός της πόλης της Πρέβεζας, Δ.Ε. Πρέβεζας, Δήμου Πρέβεζας, Π.Ε. Πρέβεζας, από Λέσχη Σώματος Ελλήνων Προσκόπων (Σ.Ε.Π.) σε επιπλωμένα διαμερίσματα, και β) εργασιών ανακαίνισης του εν λόγω κτηρίου, καθώς η διαδικασία τακτοποίησης του εν λόγω κτηρίου, βάσει του άρθρου 116 του ν. 4495/2017, σε συνδυασμό με το άρθρο 10 του ν. 4858/2021, προέκυψε χωρίς την προηγούμενη γνωμοδότηση - έγκριση από τα αρμόδια όργανα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.(....)Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πρέβεζας, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της για τη διατήρηση, προστασία, προβολή και ανάδειξη των σωζομένων τμημάτων του αρχαίου κηρυγμένου μνημείου (οθωμανικό τέμενος Εσκί Τζαμί) είναι αρμόδια, σύμφωνα και με την διάταξη του άρθρου 10 του Αρχαιολογικού Νόμου (ν. 4858/2021), να εξετάσει το αίτημα της εταιρείας «T. Ε.Ε.», μισθώτριας του επίμαχου ακινήτου, για : 1) αλλαγή χρήσης του υφιστάμενου ισόγειου κτηρίου, ιδρυμένου σε θέση κηρυγμένου μνημείου, από Λέσχη Σώματος Ελλήνων Προσκόπων (Σ.Ε.Π.), σε επιπλωμένα διαμερίσματα και 2) έγκριση εργασιών ανακαίνισης του εν λόγω κτηρίου. Ενόψει όμως των πραγματικών δεδομένων του εν θέματι ερωτήματος, η ως άνω Αρχαιολογική Υπηρεσία οφείλει, προεχόντως, να ενημερώσει την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης περί της μη νομιμότητας υπαγωγής του επίμαχου κτίσματος στις διατάξεις του ν. 4495/2017, διότι τούτη έλαβε χώρα χωρίς προηγούμενη έγκριση από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, προκειμένου η ανωτέρω Υπηρεσία Δόμησης ενεργήσει τα νόμιμα για την ανάκληση της υπαγωγής του εν λόγω αυθαιρέτου κτίσματος στις διατάξεις του ν. 4495/2017 (ομόφωνα).
ΕΑΔΗΣΥ/1512/2023
Το ελληνικό κείμενο περιγράφει μια απόφαση της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ) που εξετάζει μια προδικαστική προσφυγή ενός οικονομικού φορέα (προσφεύγων) κατά της αναθέτουσας αρχής και δύο παρεμβαινόντων οικονομικών φορέων (α’ και β’ παρεμβαίνοντες). Ο προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση της αιρετής απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενσωμάτωσε την απόφαση για την έγκριση των Πρακτικών του διαγωνισμού και την κατακύρωση του διαγωνισμού στον β’ παρεμβαίνοντα. Η προσφυγή επικαλείται ζημία που προκλήθηκε από την παράνομη αποδοχή των προσφορών των δύο παρεμβαινόντων και ζητεί τη βελτίωση της σειράς κατάταξής του στον διαγωνισμό. Οι παρεμβαίνοντες αίτουνται την απόρριψη της προσφυγής και τη διατήρηση της ισχύος της αιρετής απόφασης.
ΕΑΔΗΣΥ/84/2024
Με την προδικαστική προσφυγή ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης κατά το σκέλος που κρίθηκαν αποδεκτές οι προσφορές των παρεμβαινόντων και ανακηρύχθηκε ο δεύτερος παρεμβαίνων προσωρινός ανάδοχος του διαγωνισμού.Με τις παρεμβάσεις του όλοι οι παρεμβαίνοντες επιδιώκουν την απόρριψη της προσφυγής.
ΕΑΔΗΣΥ/37/2024
Με την προδικαστική προσφυγή του ο προσφεύγων αιτείται την ακύρώση της προσβαλλόμενης απόφασης κατά το σκέλος που αφενός μεν απορρίφθηκε η προσφορά του για τα Τμήματα 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10 και 12 του διαγωνισμού και αφετέρου κρίθηκαν αποδεκτές οι προσφορές του πρώτου παρεμβαίνοντος για τα Τμήματα 2, 4 και 6 του διαγωνισμού και του δεύτερου παρεμβαίνοντος για το Τμήμα 1 του διαγωνισμού και ανακηρύχθηκε ο πρώτος παρεμβαίνων οριστικός ανάδοχος για τα Τμήματα 4 και 6 του διαγωνισμού και ο δεύτερος παρεμβαίνων οριστικός ανάδοχος για το Τμήμα 1 του διαγωνισμού. Με τις παρεμβάσεις τους αμφότεροι οι παρεμβαίνοντες επιδιώκουν την απόρριψη της προσφυγής και τη διατήρηση της ισχύος της προσβαλλόμενης.