×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΣ4.1/11997/617/2016

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 104/2010

Χορήγηση πρόσθετης/συμπληρωματικής έγκρισης θέσης σε λειτουργία οχημάτων που έχουν ήδη εγκριθεί δυνάμει διεθνών συμφωνιών όπως RIC & RIV (ΑΔΑ:61ΑΕ4653ΟΞ-ΡΒ0)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

οικ. Γ4/91661/3951/2019

Τεχνικές προδιαγραφές, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του Πληροφοριακού συστήματος πιστοποιητικών έγκρισης οχημάτων ADR - Υποχρεώσεις των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) για την καταχώριση, επεξεργασία και αποστολή στοιχείων σχετικά με τα εκδιδόμενα πιστοποιητικά έγκρισης οχημάτων ADR.


ΑΣ16.2/51450/389/2018

Τροποποίηση της υπουργικής απόφασης ΑΣ16.4/ οικ.24863/2723 «Απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη διαδικασία, τα δικαιολογητικά και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια για την υποβολή αίτησης στην Αρχή για έγκριση θέσης σε λειτουργία-χρήση υποσυστήματος και έγκριση θέσης σε λειτουργία οχήματος ή σειράς οχημάτων».


ΑΣ16.2/22932/183/2019

Τροποποίηση της ΑΣ16.4/οικ.24863/2723/30-05-2012 υπουργικής απόφασης «Απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη διαδικασία, τα δικαιολογητικά και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια για την υποβολή αίτησης στην Αρχή για έγκριση θέσης σε λειτουργία-χρήση υποσυστήματος και έγκριση θέσης σε λειτουργία οχήματος ή σειράς οχημάτων» (B’ 1812).


οικ.38993/2023

Αναστολή λειτουργίας των δικαστηρίων και εισαγγελιών που έχουν την έδρα τους στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, πλην του Ειρηνοδικείου Φαρσάλων της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας του οποίου η λειτουργία έχει ήδη ανασταλεί δυνάμει της υπ’ αρ. 38991 οικ./08.09.2023 (Β’ 5382). Ρύθμιση δικονομικών και λοιπών ζητημάτων που προκύπτουν από την αναστολή λειτουργίας των δικαστηρίων και εισαγγελιών που έχουν την έδρα τους στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, για το χρονικό διάστημα από 9 έως και 13 Σεπτεμβρίου 2023, πλην του Ειρηνοδικείου Φαρσάλων της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας του οποίου η λειτουργία έχει ήδη ανασταλεί δυνάμει της υπ’ αρ. 38991 οικ./08.09.2023 (Β’ 5382).


ΕΣ/Τ6/214/2007

Προϋποθέσεις έγκρισης ανάθεσης συμπληρωματικών εργασιών σε ανάδοχο ήδη εκτελούμενου δημοσίου έργου. Δε δύναται να θεμελιωθεί επιλογή νέας μη νόμιμης διαδικασίας στο πλαίσιο ανάθεσης συμπληρωματικής σύμβασης, με επίκληση ισχυρισμών που σχετίζονται με μη νόμιμη κατάσταση που δημιουργήθηκε κατά το παρελθόν με υπαιτιότητα του-αιτούντος τη θεμελίωση αυτή-αναθέτοντας φορέα. Πραγματικά περιστατικά. Αβάσιμος ο ισχυρισμός περί συγγνωστής πλάνης του αναθέτοντας φορέα.


ΕΣ/Τμ.7(ΚΠΕ)320/2013

Εξόφληση του 3ου λογαριασμού και μέρους της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης για την εκπόνηση της μελέτης «Αναβάθμιση Αστικού περιβάλλοντος Πόλης ......».(...)Περαιτέρω, όπως προκύπτει από τα προαναφερόμενα (βλ. το από 9.8.2010 έγγραφο της αναδόχου για την κατάθεση της οριστικής μελέτης – μελέτης εφαρμογή και την από 9.8.2010 – σε ορθή επανάληψη - βεβαίωση παραλαβής της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων), ήδη από 9.8.2010 είχε κατατεθεί από την ανάδοχο σύμπραξη και εγκριθεί από την Διευθύνουσα Υπηρεσία (Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων), η οριστική μελέτη - μελέτη εφαρμογής, σε ενιαίο στάδιο, στην οποία είχαν συμπεριληφθεί τα τμήματα της περιοχής που είχαν προταθεί από το Δήμο ...... για ένταξη στο ολοκληρωμένο σχέδιο αστικής ανάπτυξης. Επομένως, οι περιλαμβανόμενες στην συμπληρωματική σύμβαση εργασίες είχαν ήδη εκτελεστεί κατά τη σύναψή της. Εξάλλου, κατά το χρόνο υπογραφής της συμπληρωματικής σύμβασης (23.12.2011) και έγκρισης του συγκριτικού πίνακα (25.5.2011) είχε ήδη παρέλθει η οριακή προθεσμία περάτωσης των εργασιών της αρχικής σύμβασης, ενώ, αν και προκύπτει η αναστολή εκτέλεσης των εργασιών της, δεν αποδείχθηκε η έκδοση απόφασης για τη χορήγηση παράτασής της. Τέλος, η έγκριση σύναψης της ως άνω συμπληρωματικής σύμβασης και του οικείου συγκριτικού πίνακα (βλ. την 100/25.5.2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ......) πραγματοποιήθηκε χωρίς προηγούμενη γνωμοδότηση του αρμοδίου Συμβουλίου Δημοσίων Έργων της Περιφερειακής Ενότητας ......, η οποία εκδόθηκε στις 30.9.2011 (βλ. σχετ. την 26/30.9.2011 γνωμοδότηση). Εξάλλου, ο ισχυρισμός του Δήμου ...... (βλ. το 3778/13.8.2013 έγγραφο επανυποβολής), ότι με την από 5.1.2012 πράξη της Διευθύνουσας Υπηρεσίας ελέγχθηκε και εγκρίθηκε η πληρωμή του 3ου λογαριασμού της σύμβασης, μετά δε την έγκριση αυτή ανακύπτει υποχρέωση του κυρίου του έργου προς πληρωμή, είναι αβάσιμος και απορριπτέος, καθόσον, σύμφωνα με όσα ανωτέρω έγιναν δεκτά, η έγκριση αυτή δεν νομιμοποιεί την πληρωμή των πιστοποιούμενων προς πληρωμή εργασιών σε περίπτωση μη συνδρομής των νομίμων προϋποθέσεων για τη σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης, η συνδρομή των οποίων, εξετάζεται παρεμπιπτόντως από Ελεγκτικό Συνέδριο κατά τον ασκούμενο από αυτό έλεγχο νομιμότητας της οικείας δαπάνης. Κατ’ ακολουθίαν αυτών, οι εντελλόμενες με τα υπό κρίση χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνες, κατά το μέρος που αφορούν στην πληρωμή της ως άνω συμπληρωματικής σύμβασης δεν είναι νόμιμες και δεν πρέπει αυτά να θεωρηθούν.


ΝΣΚ/165/2011

Δυνατότητα ή μη έγκρισης παρεκκλίσεων για νομιμοποίηση αυθαιρέτων βιομηχανικών κατασκευών, με την διαδικασία του άρθρου 22 του Ν 1577/1985 (ΓΟΚ).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν δύναται, δεδομένων των διατάξεων των άρθρων 8 παρ. 4 και 16 του Ν 3325/2005 σχετικά με την ίδρυση – λειτουργία βιομηχανικών, βιοτεχνικών εγκαταστάσεων κ.λπ., να εγκριθεί με απόφαση του Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. παρέκκλιση (ως προς το ύψος), σε υφιστάμενες αυθαίρετες βιομηχανικές κατασκευές, προκειμένου να νομιμοποιηθούν αυτές εκ των υστέρων με την διαδικασία του άρθρου 22 παρ.3 του ΓΟΚ/1985. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/60/2007

Εφαρμογή ή μη του διεθνούς δημοσίου δικαίου σε συμφωνίες παροχής τεχνικού εξοπλισμού στο πλαίσιο αναβάθμισης των επικοινωνιών μεταξύ του Κέντρου S.E.C.I. και των Εθνικών Σημείων Επαφής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι ως άνω υπό σύναψη συμφωνίες χορηγίας εξοπλισμού εντάσσονται στο πλαίσιο εφαρμογής και υλοποίησης της διεθνούς συμφωνίας περί συνεργασίας για την πρόληψη και καταπολέμηση του διασυνοριακού εγκλήματος, η οποία έχει ήδη κυρωθεί με το Ν 2865/2000, αφορούν δε σε εξειδικευμένο αντικείμενο τεχνικού χαρακτήρα και έχουν κοινό σκοπό και περιεχόμενο την τεχνική και επιστημονική συνεργασία μέσω παροχής τεχνικού εξοπλισμού προς εκπλήρωση των σκοπών της ως άνω διεθνούς συμφωνίας. Ως εκ τούτου, από το περιεχόμενο των ανωτέρω συμφωνιών συνάγεται ότι αυτές δεν φέρουν στοιχεία διεθνών συνθηκών και επομένως δεν έχει εφαρμογή σ’ αυτές το διεθνές δημόσιο δίκαιο.


ΝΣΚ/257/2005

Κρατικές ενισχύσεις για την αντιστάθμιση ζημιών στη γεωργική παραγωγή. Παράταση χρόνου ισχύος. Κοινοποίηση στην Επιτροπή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν μπορεί, μετά τη λήξη της ισχύος της, να παραταθεί η ισχύς της ΚΥΑ 521/2003 των Υπουργών Γεωργίας και Οικονομικών, για την παράταση όμως του προβλεπομένου σ’ αυτήν και εγκεκριμένου από την Επιτροπή καθεστώτος υφιστάμενων ενισχύσεων, του οποίου η χρονική ισχύς παρήλθε χωρίς να έχει ολοκληρωθεί για διοικητικούς λόγους η πληρωμή των ζημιωθέντων γεωργών, είναι δυνατή η έκδοση νέας ΚΥΑ, προκειμένου να καταβληθούν με τις ήδη εγκεκριμένες πιστώσεις οι μη καταβληθείσες εισέτι αποζημιώσεις του καθεστώτος αυτού, υπό την προϋπόθεση ότι πριν τη θέση της σε ισχύ το σχέδιό της θα κοινοποιηθεί στην Επιτροπή και θα εγκριθεί από αυτήν ως συμβιβάσιμο με την κοινή αγορά, κατ’ εφαρμογήν του άρθρου 88 παρ.3 της Συνθήκης ΕΚ και των άρθρων 2-9, 17-19 και 21 του Κανονισμού 659/99. Με την επιφύλαξη της ουσιαστικής εκτίμησης από τη Διοίκηση της πιθανότητας απόρριψης από την Επιτροπή της παράτασης του χρόνου των πληρωμών των ανωτέρω ενισχύσεων λόγω υπέρβασης της τριετίας από την επέλευση του ζημιογόνου γεγονότος, που προβλέπεται στο σημείο 11.1.2 των κοινοτικών κατευθυντηρίων γραμμών για τις κρατικές ενισχύσεις στον τομέα της γεωργίας, υπέρ της έγκρισης θα συνηγορούσε το ότι πρόκειται για πληρωμές ήδη υφιστάμενων ενισχύσεων που εγκρίθηκαν από την Επιτροπή εντός της ως άνω τριετίας και καταβάλλονται δυνάμει της εν λόγω έγκρισης και πέραν της τριετίας αυτής.


ΕΣ/ΤΜ.6/222/2007

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Ζητείται από το Τμήμα τούτο η ανάκληση της 645/2007 πράξης του Ε΄ Κλιμακίου (Ε΄ Διακοπών) του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία έγινε δεκτό ότι κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου 1ης συμπληρωματικής σύμβασης του έργου «Αντιπλημμυρικά Έργα (Βασικοί αγωγοί ομβρίων) στην παραλιακή περιοχή του Δήμου Καλυβίων – Θορικού (Α΄ φάση)» μεταξύ της αιτούσας και της, ήδη παρεμβαίνουσας, ανώνυμης τεχνικής εταιρείας με την επωνυμία … Α.Τ.Ε., συνολικής δαπάνης 327.151,84 Ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α..(....)Η εκτέλεση δε των συμπληρωματικών αυτών υπηρεσιών είχε εγκριθεί από την 4η Νομαρχιακή Επιτροπή της Ν.Α.Α.Α. με την 73/16.7.2007 απόφασή της κατά τη διάρκεια του αρχικού συμβατικού χρόνου κατασκευής του έργου και προ της παρόδου της προθεσμίας περάτωσής του (28.7.2007), η οποία έχει ήδη παραταθεί μέχρι 31.10.2007 (πράξη 32/14.9.2007 της 4ης Νομαρχιακής Επιτροπής). Τέλος, οι εργασίες της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης κατέστησαν απόλυτα αναγκαίες για την ολοκλήρωση του έργου και την αντιπλημμυρική θωράκιση της κατοικημένης περιοχής που αυτό αφορά ιδιαίτερα μετά την πυρκαγιά που έπληξε το Δήμο Καλυβίων. Ανακαλεί την 645/2007 Πράξη του Ε΄ Κλιμακίου (Ε΄ Διακοπών) του Ελεγκτικού Συνεδρίου.