Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΥ1δ/οικ.35509/2007

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3370/2005
ΦΕΚ: 421/Β/27.03.2007

Καθορισμός τρόπου και διαδικασίας εκλογής εκπροσώπου εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο των Νοσοκο­μείων του ΕΣΥΚΑ καθώς και των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας των Διοικήσεων Υγειονομικών Περιφερειών (Δ.Υ.ΠΕ.) της χώρας

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/55752/0022/2005

Αποδοχές Διοικητών των Διοικήσεων Υγειονομικών Περιφερειών (ΔΥΠΕ).

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ.Η ΤΗΣ Γ4β/οίκ.:66171/2023-ΦΕΚ:6978/Β/12.12.2023


3590/2862/1998

Διαδικασία και λοιπές προϋποθέσεις και λεπτομέρειες εκλογής των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων της Βουλής των Ελλήνων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο για τους υπαλλήλους της Βουλής των Ελλήνων.


34504/2007

Συμμετοχή δημοτών ή κατοίκων στα διοικητικά συμβούλια των διαδημοτικών Λιμενικών Ταμείων των ΟΤΑ και διαδικασία ανάδειξης εκπροσώπου του Δήμου στο Διοικητικό Συμβούλιο Συνδέσμου ΟΤΑ, ο οποίος προέρχεται από τη μειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου.


2234/1771/2006

Τροποποίηση και συμπλήρωση αποφάσεως καθορισμού διαδικασίας και λοιπών προϋποθέσεων και λεπτομερειών εκλογής των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων της Βουλής των Ελλήνων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο για τους υπαλλήλους της Βουλής των Ελλήνων


10175/2012

Τροποποίηση και συμπλήρωση αποφάσεων καθορισμού διαδικασίας και λοιπών προϋποθέσεων και λεπτομερειών εκλογής των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων της Βουλής των Ελλήνων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο για τους υπαλλήλους της Βουλής των Ελλήνων.


8325/2015

ΑΠΟΔΟΧΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗΣ ΝΣΚ 54/2015 (ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ)

Διαδικασία προτάσεως εκπροσώπου εργαζομένων σε δημοτική κοινωφελή επιχείρηση, στο Δ.Σ. της επιχειρήσεως. α) Υπό τον όρο «γενική συνέλευση» των εργαζομένων μιας δημοτικής κοινωφελούς επιχειρήσεως, η οποία προτείνει εκπρόσωπο των εργαζομένων στο διοικητικό συμβούλιο αυτής (άρθρο 255 παρ.1-3 του Ν. 3463/2006), νοείται το συλλογικό όργανο του σωματείου των εργαζομένων στην επιχείρηση, με βάση τις εκάστοτε για το όργανο αυτό ισχύουσες ειδικότερες διατάξεις του νόμου και του καταστατικού του και όχι κάποια ειδικά για τον σκοπό αναδείξεως του εκπροσώπου συγκαλούμενο όργανο (συνέλευση), αποτελούμενο από το σύνολο των εργαζομένων, ανεξάρτητα εάν αυτοί είναι μέλη του σωματείου ή όχι. β) Για τον προσδιορισμό της εννοίας των εργαζομένων που έχουν δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι, λαμβάνονται υπόψη οι σχετικές διατάξεις του νόμου και του καταστατικού του σωματείου, παρέλκει δε, κατά τα άλλα, η απάντηση επί του ερωτήματος, ποιές ειδικότερα κατηγορίες εργαζομένων ή απασχολούμενων στην επιχείρηση, έχουν το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στην γενική συνέλευση. (ομοφ.)


27026/2021

Καθορισμός των προϋποθέσεων και της διαδικασίας υλοποίησης του προγράμματος ενίσχυσης Μονάδων Φροντίδας Ηλικιωμένων κερδοσκοπικού και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, καθώς και των Παραρτημάτων Χρονίων Παθήσεων και των Παραρτημάτων ΑμεΑ των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας στα οποία παρέχονται υπηρεσίες κλειστής φροντίδας σε ηλικιωμένους μέσω της παροχής σε είδος μέσων ατομικής προστασίας εργαζομένων για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού Covid -19.


Φ.400/203/269584/Σ.848/2012

Διόρθωση της Φ.400/170/268514/Σ.629/5 Οκτ. 2012 απόφασης ΥΦΕΘΑ «Τροποποίηση υπουργικής απόφασης περί Θέσεων και Χρόνων Διοίκησης Υγειονομικών Αξιωματικών, Συγκρότησης του Διακλαδικού Υγειονομικού Συμβουλίου και Τρόπου επιλογής Διευθυντών και Αναπληρωτών Διευθυντών Κλινικών, Εργαστηρίων, Τμημάτων και Μονάδων Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) Στρατιωτικών Νοσοκομείων (ΦΕΚ Β΄2775) και τρποποίηση της υπ’ αριθμ. 1258/21.2.2011 απόφασης Υ.Ε.Θ.Α. (ΦΕΚ Β΄1114)».


ΝΣΚ/13/2024

Ερωτάται: α) εάν έχει συναφθεί, δυνάμει του άρθρου 21 παρ. 6 του ν. 4238/2014, άτυπη σύμβαση χρησιδανείου (ΑΚ 810) μεταξύ του e-ΕΦΚΑ και της 2ης Δ.Υ.ΠΕ. Πειραιώς και Αιγαίου για ακίνητο ιδιοκτησίας του e-ΕΦΚΑ στην Ερμούπολη της Σύρου, β) στην περίπτωση που υφίσταται σύμβαση χρησιδανείου, εάν δύναται αυτή να καταγγελθεί από τον e- ΕΦΚΑ λόγω χρήσης του ακινήτου από τις δικές του Υπηρεσίες και επικουρικά λόγω ανακατασκευής του κτηρίου, γ) εάν η καταγγελία πρέπει να περιβληθεί τον έγγραφο τύπο και δ) εάν υποχρεούται ο e- ΕΦΚΑ να προβλέψει χώρους για τη στέγαση του Κέντρου Υγείας Σύρου κατά την ανακαίνιση του κτηρίου.Η υποχρέωση παραχώρησης προς χρήση άνευ ανταλλάγματος, στα πλαίσια της διάταξης του άρθρου 21 παρ. 6 του ν. 4238/2014, των ακινήτων ιδιοκτησίας του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και ήδη του e-ΕΦΚΑ στις οικείες Διοικήσεις Υγειονομικών Περιφερειών (Δ.Υ.ΠΕ.), για χρήση από τις δικές τους υγειονομικές υπηρεσίες, είναι αυτοδίκαιη, υπό την έννοια ότι προκύπτει ευθέως από τη διάταξη αυτή και δεν στηρίζεται σε οιασδήποτε μορφής συμβατική σχέση, συνεπώς στην περίπτωση αυτή δεν πρόκειται για άτυπη σύμβαση χρησιδανείου (ομόφωνα).



ΝΣΚ/190/2020

Ζητήματα σχετικά με την απώλεια της ιδιότητας μέλους Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχείρησης (Κοιν.Σ.Επ.) ή Συνεταιρισμού Εργαζομένων, λόγω αποχώρησής του.(...) ιδιότητα του μέλους ενός Συνεταιρισμού Εργαζομένων απόλλυται από το χρονικό σημείο που αυτό υποβάλλει εγγράφως στον διαχειριστή ή στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνεταιρισμού δήλωση αποχώρησης (κατά πλειοψηφία). Η απώλεια της ιδιότητας του μέλους μιας Κοιν.Σ.Επ. λόγω αποχώρησης, συντελείται με δήλωση βουλήσεως αυτού, η οποία επιφέρει το σκοπούμενο δι’ αυτής αποτέλεσμα από την αρχή του επόμενου λογιστικού έτους. Μέχρι τη λήξη του λογιστικού έτους, κατά το οποίο το μέλος δηλώνει τη βούλησή του να αποχωρήσει, διατηρούνται σε ισχύ όλα τα προς την άνω ιδιότητα συνδεόμενα δικαιώματα και υποχρεώσεις αυτού. Δεν είναι σύννομη η πρόβλεψη στο καταστατικό μιας Κοιν.Σ.Επ. ή ενός Συνεταιρισμού Εργαζομένων ελάχιστου χρόνου παραμονής των μελών. Πριν από τη λήξη του λογιστικού έτους, κατά το οποίο μέλος Κοιν.Σ.Επ. δηλώνει την βούλησή του να αποχωρήσει από αυτή, δεν είναι δυνατή η συμμετοχή του σε άλλη Κοιν.Σ.Επ. με ίδια δραστηριότητα (ομόφωνα).