ΔΙΑΔΠ/Α/22988/2007
Τύπος: Αποφάσεις
Κατάργηση της υποβολής του συμφωνητικού μίσθωσης κατοικίας ή ενός εκ των λογαριασμών ΔΕΗ, ΟΤΕ Ύδρευσης, Κινητής Τηλεφωνίας που εκδίδεται στο όνομα του δικαιούχου, που απαιτούνται ως δικαιολογητικά στη διαδικασία χορήγησης δελτίου μετακίνησης ΑμεΑ σε μέσα μαζικής μεταφοράς και αντικατάστασή τους από υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/ 1986, όπως ισχύει.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΔΙΑΔΠ/Ε/6123/2005
Τροποποίηση της κοινής υπουργικής απόφασης περί χορήγησης δελτίου μετακίνησης ΑμεΑ με τα μέσα μαζικής συγκοινωνίας.
11726/2005
Κατάργηση των πιστοποιητικών περί μη παραπομπής σε δίκη και περί μη άσκησης ποινικής δίωξης και αντικατάστασή τους από υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/1986.
ΝΣΚ/139/2010
Ε.Υ.Π. Συμβάσεις με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Υποχρέωση ή μη για παροχή στοιχείων των υπαλλήλων της - χρηστών των κινητών τηλεφώνων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Ε.Υ.Π., ενόψει των περί του καθήκοντος εχεμύθειας διατάξεων των παρ. 1, 2, 4, και 5 του άρθρου 14 του Ν. 3469/2008, δεν υποχρεούται, κατά τη σύναψη συμβάσεων με εταιρείες για παροχή σ’ αυτήν υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, να συμπεριλάβει στην προβλεπόμενη από τις διατάξεις των άρθρων 2 και 3 του Ν. 3783/2009 υπεύθυνη δήλωση, που υποβάλλεται στην πάροχο εταιρεία, τηρείται από αυτή και απευθύνεται προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.), εκτός από το όνομα του οργάνου που την εκπροσωπεί νομίμως και συμβάλλεται, τα στοιχεία των υπαλλήλων της – χρηστών των κινητών τηλεφώνων.
ΝΣΚ/180/2013
Υπεκμίσθωση από το νέο μισθωτή της βραχυχρόνιας μίσθωσης (δωδεκαμήνου) του δώματος του ξενοδοχείου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ Α.Ε. σε εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο νέος μισθωτής, Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης με την επωνυμία «WHITE AND BLACK Ε.Π.Ε.» έχει την δυνατότητα να υπεκμισθώσει χώρους του ξενοδοχείου «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ» και συγκεκριμένα στο δώμα αυτού, σε εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, υπό την προϋπόθεση ότι η υπεκμίσθωση αυτή θα τύχει της προηγούμενης έγγραφης έγκρισης από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ήτοι από το Διοικητικό του Συμβούλιο κατά πλειοψηφία, παρά το γεγονός ότι τόσο στη σχετική προκήρυξη του διαγωνισμού βραχυχρόνιας μίσθωσης όσο και στην υπογραφείσα στη συνέχεια σύμβαση μίσθωσης δεν υπήρξε σχετική ειδική πρόβλεψη, επειδή την έλλειψη της ειδικής πρόβλεψης για το σκοπό αυτό αναπληρώνει ο νόμος (άρθρο 21 παράγραφος 1 του Κανονισμού Εκμισθώσεων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ), σε συνδυασμό με το περιεχόμενο του από 1-3-2013 ιδιωτικού συμφωνητικού βραχυχρόνιας (ενός έτους) εκμίσθωσης, όπου συμπεριλαμβάνεται στη μίσθωση και το δώμα του ξενοδοχείου και στον όρο 11 αυτού επαναλαμβάνεται αυτούσια η διάταξη του άρθρου 21 παράγραφος 1 του Κανονισμού Εκμισθώσεων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Άλλωστε, το ίδιο συνέβη σε αντίστοιχες περιπτώσεις κατά το παρελθόν με υπεκμισθώσεις εγκαταστάσεων, βάσεων και κεραιών κινητής τηλεφωνίας στο δώμα του ξενοδοχείου της προηγούμενης, πάλι με βραχυχρόνια μίσθωση ενός έτους, μισθώτριας εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΞΤΕ», οι οποίες ωστόσο χωρίς να προϋφίσταται σχετική ειδική πρόβλεψη εγκρίθηκαν νομίμως και νομοτύπως από το Δ.Σ. του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
ΕλΣυν/Κλ.Τμ.1/261/2013
Κινητή τηλεφωνία (....) Υπό τα δεδομένα αυτά και συμφώνως προς τα γενόμενα δεκτά στις προηγούμενες νομικές σκέψεις, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι βάσει του άρθρου 17 παρ. 8 του ν. 3491/2006 ήταν κατ’ αρχήν δυνατή η παραχώρηση χρήσεως συσκευών και η χρήση υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας από τους φερομένους ως δικαιούχους, οι οποίοι ασκούν χρέη Προϊσταμένου κατ’ αναπλήρωση, ….και δοθέντος ότι ο Επίτροπος δεν προβάλλει συγκεκριμένη αιτίαση ως προς την νομιμότητα της αναπληρώσεως. Τούτο δε, διότι του νόμου μη διακρίνοντος η αναγνώριση της δυνατότητος χρήσεως υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας δεν προϋποθέτει Προϊστάμενο αναδειχθέντα κατόπιν επιλογής βάσει των οικείων διατάξεων, όπως εσφαλμένως υπολαμβάνει ο αναπληρωτής Επίτροπος με τον λόγο διαφωνίας του, αλλά η σχετική δυνατότητα παρέχεται και σε οποιονδήποτε έχει ορισθεί κατά την οικεία διαδικασία ως αναπληρωτής Προϊσταμένου, ασκώντας τα σχετικά επιτελικά, αποφασιστικά και εποπτικά καθήκοντα για τα οποία δικαιολογείται η χρήση της τηλεφωνικής συνδέσεως και η περαιτέρω παραχώρηση της συσκευής και σε υφισταμένους υπαλλήλους του, για την εύρυθμη άσκηση των καθηκόντων τους και την λειτουργία της Υπηρεσίας. Περαιτέρω όμως, η καταβολή της επίμαχης δαπάνης στον βαθμό που γίνεται στο όνομα των φερομένων ως δικαιούχων Προϊσταμένων των οικείων Τμημάτων για την κάλυψη δαπανών κινητής τηλεφωνίας μέσω της προσωπικής τηλεφωνικής τους συνδέσεως με συγκεκριμένα δίκτυα παρίσταται μη νόμιμη. Και τούτο, διότι κατά τα προεκτεθέντα, οι διατάξεις του άρθρου 17 παρ. 8 του ν. 3491/2006 χορηγούν την δυνατότητα στους ΟΤΑ να συμβάλλονται οι ίδιοι με εταιρίες παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και να παραχωρούν τηλεφωνικές συσκευές στους Προϊσταμένους των οικείων οργανικών μονάδων, υπό την ευθύνη των οποίων γίνεται και η χρήση των τηλεφωνικών συνδέσεων και όχι να καλύπτουν τα σχετικά τέλη των Προϊσταμένων από την χρήση των προσωπικών τηλεφωνικών τους συνδέσεων. Τέλος, οι επίμαχες δαπάνες δεν δύνανται να θεωρηθούν ούτε ως λειτουργικές καθόσον υφίσταται ειδικό πλαίσιο αντιμετωπίσεως των σχετικών λειτουργικών αναγκών των υπηρεσιών των ΟΤΑ. Κατόπιν αυτών και κατ’ επιτρεπτή υποκατάσταση του λόγου διαφωνίας του αναπληρωτή Επιτρόπου, ως εκ του προκριματικού και δημοσίας τάξεως χαρακτήρος της διαπιστωθείσης πλημμέλειας, οι εντελλόμενες με τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα δαπάνες δεν είναι νόμιμες και, ως εκ τούτου, οι οικείοι τίτλοι πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθούν