Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΙΔΑΔ/Φ. 35.59/2874/οικ.3069/2024

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4622/2019
ΦΕΚ: 1070/Β/15.02.2024

Αντικατάσταση της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.35/ 2565/οικ.38046/1.11.2019 απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών «Καθορισμός του τύπου, της δομής και του περιεχομένου του πιστοποιητικού υπηρεσιακών μεταβολών για τη διαδικασία επιλογής Υπηρεσιακού Γραμματέα Υπουργείου» (Β’ 4061)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΙΔΑΔ/Φ.35/2565/οικ.38046/2019

Καθορισμός του τύπου, της δομής και του περιεχομένου του πιστοποιητικού υπηρεσιακών μεταβολών για τη διαδικασία επιλογής Υπηρεσιακού Γραμματέα Υπουργείου.

ΔΙΔΑΔ/Φ. 35.59/2874/οικ.3069/2024- ΦΕΚ: 1070/Β/2024 -Αντικατάσταση της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.35/ 2565/οικ.38046/1.11.2019 απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών «Καθορισμός του τύπου, της δομής και του περιεχομένου του πιστοποιητικού υπηρεσιακών μεταβολών για τη διαδικασία επιλογής Υπηρεσιακού Γραμματέα Υπουργείου» (Β’ 4061)


83124/2024

Καθορισμός του τύπου, της δομής, και του περιεχομένου του πιστοποιητικού υπηρεσιακών μεταβολών για τη διαδικασία επιλογής Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης.


ΔΙΔΑΔ/Φ.35.54/2570/οικ.40760/2019

Διαδικασία επιλογής Υπηρεσιακού Γραμματέα Υπουργείου – Οδηγίες για τη συμπλήρωση του σχετικού Πιστοποιητικού Υπηρεσιακών Μεταβολών ΑΔΑ: Ψ4ΩΜ46ΜΤΛ6-ΥΒΔ


ΔΙΔΑΔ/Φ.35.59/2878/οικ.3732/2024

Διαδικασία επιλογής Υπηρεσιακού Γραμματέα Υπουργείου – Οδηγίες για τη συμπλήρωση του σχετικού Πιστοποιητικού Υπηρεσιακών Μεταβολών. ΑΔΑ:Ρ6ΟΠ46ΜΤΛ6-ΝΔΥ


157393/Ν4/2022

Εκχώρηση αρμοδιοτήτων και δικαιώματος τελικής υπογραφής του Υπηρεσιακού Γραμματέα κατ’ εφαρμογή των άρθρων 35 και 37 του ν. 4622/2019 και 61 του ν. 4903/2022. 


ΔΙΠΑΑΔ/ΕΚΔΔΑ/Φ.4/43/οικ.4919/2023

Καθορισμός περιεχομένου, προϋποθέσεων και διαδικασίας συμμετοχής στο Πρόγραμμα Πιστοποίησης Επαγγελματικής Επάρκειας Διαχειριστή Κινδύνων, του τρόπου, της διάρκειας, της διαδικασίας παρακολούθησης και του τύπου του Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Επάρκειας Διαχειριστή Κινδύνων. 


5658/Α7/2023

Εκχώρηση δικαιώματος τελικής υπογραφής «Με εντολή Υπηρεσιακού Γραμματέα» στους προϊσταμένους οργανικών μονάδων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κατά το μέρος που χειρίζονται θέματα αρμοδιότητάς του, κατ’ εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 35 και του άρθρου 37 του ν. 4622/2019, καθώς και του άρθρου 61 του ν. 4903/2022.


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)343/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ:Νόμιμη η καταβολή αποδοχών σε υπαλλήλους Δήμου, λόγω μετάταξής τους σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας στον ίδιο Δήμο με ταυτόχρονη μεταφορά των θέσεων που κατέχουν (άρθρο 35 παρ.5 του ν.4024/2011) και συγκεκριμένα, από τον κλάδο ΔΕ Διοικητικού – Λογιστικού στον κλάδο ΠΕ Διοικητικού  και από τον κλάδο ΔΕ1 Διοικητικού στον κλάδο ΤΕ17 Διοικητικού – Λογιστικού, καθόσον νομίμως έλαβε χώρα η μετάταξη των ως άνω υπαλλήλων, διότι από το πρακτικό του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι στην κατηγορία ΔΕ Διοικητικού υπηρετούν επτά υπάλληλοι, ενώ στην κατηγορία ΤΕ17 Διοικητικού - Λογιστικού δύο και στην κατηγορία ΠΕ Διοικητικού τρεις υπάλληλοι, συνάγεται ότι η προσφυγή στην εξαιρετική διαδικασία του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011 έγινε μετά από στάθμιση των υφιστάμενων υπηρεσιακών αναγκών του φορέα και σύμφωνα με το σκοπό της ρύθμισης αυτής, που συνίσταται στη βέλτιστη αξιοποίηση του υπηρετούντος προσωπικού.


ΔΙΔΑΔ/Φ.35.61/2949/οικ.8372/2025

Έκδοση προκηρύξεων για την πλήρωση θέσεων ευθύνης κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των αρ. 84-86 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007). ΑΔΑ:9ΨΑ246ΜΤΛ6-Η7Ο

Σχετ.: 1. Η αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35.54 /2611/9356/2020 (ΑΔΑ: ΨΘΓΚ46ΜΤΛ6-7ΓΔ) – με θέμα «Σύστημα Επιλογής Προϊσταμένων σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 84-86 του Υπαλληλικού Κώδικα, όπως ισχύει.»      

2. Η αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/262/οικ. 2154/2025 (ΑΔΑ: 9ΣΗΩ46ΜΤΛ6-ΞΥ8) εγκύκλιος της Υπηρεσίας μας – αναφορικά με τη συγκρότηση και τον ορισμό των μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων      

3. Η αριθ. ΔΙΠΑΑΔ/ΠΡΟΣ/523/οικ.837/2025 (ΑΔΑ: Ψ7ΧΨ46ΜΤΛ6-ΘΡΣ) εγκύκλιος με θέμα «Κατάρτιση και οριστικοποίηση των Ειδικών Περιγραμμάτων Θέσεων Ευθύνης»      

4. Η αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35.50/2403/οικ.19403/2018 (ΑΔΑ: 7Χ6Ζ465ΧΘΨ-ΠΦΒ) εγκύκλιος της Υπηρεσίας μας, με θέμα «Έκδοση προκηρύξεων για την πλήρωση θέσεων ευθύνης επιπέδου Διεύθυνσης των Υπουργείων και σύσταση των Συμβουλίων Επιλογής Προϊσταμένων (Σ.Ε.Π.)»-       

5. Η αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35.51/2426/οικ.26024/2018 ( ΑΔΑ: ΩΦΝΣ465ΧΘΨ- ΑΡΛ) εγκύκλιος της Υπηρεσίας μας, με θέμα «Απαιτούμενες ενέργειες της διοίκησης στο πλαίσιο των προκηρύξεων για την πλήρωση θέσεων ευθύνης επιπέδου Διεύθυνσης των Υπουργείων και σύσταση των Συμβουλίων Επιλογής Προϊσταμένων (Σ.Ε.Π.)»

6. Η αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35.56/2750/οικ.2351/2022 (ΑΔΑ: ΡΕ1946ΜΤΛ6-ΚΝΞ) εγκύκλιος ««Μοριοδότηση αδιάσπαστων τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών (integrated masters) κατά τη διαδικασία επιλογής Προϊσταμένων σύμφωνα με τα άρθρα 84 – 86 του Υ.Κ.» 


ΕλΣυνΚλ.Τμ.1/119/2016

Καταβολή αποδοχών: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη III της παρούσας, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη, απορριπτομένου ως αβασίμου του περί του αντιθέτου ισχυρισμού της διαφωνούσας Αναπληρώτριας Επιτρόπου. Συγκεκριμένα, η φερόμενη ως δικαιούχος του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος μετατάχθηκε σε κενή οργανική θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας του ίδιου Δήμου, ως εκ τούτου η περίπτωσή της ρυθμίζεται από τα οριζόμενα στη διάταξη του άρθρου 76 του ν. 3584/2007, χωρίς να προκύπτει ανάγκη προσφυγής στην εξαιρετική διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, για την εφαρμογή της οποίας απαιτείται η μετάταξη να έχει γίνει με μεταφορά της κατεχόμενης από τον υπάλληλο θέσης, ελλείψει κενών οργανικών θέσεων. Κατόπιν τούτου και δεδομένου ότι τηρήθηκε η οριζόμενη στο άρθρο 76 του ν. 3584/2007 διαδικασία για τη μετάταξη αυτή (αίτηση της ενδιαφερομένης υπαλλήλου και γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου), το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν απαιτείτο επιπροσθέτως και αναλυτική αιτιολόγηση των υπηρεσιακών αναγκών που οδήγησαν στην εν λόγω μετάταξη, καθόσον αυτή είναι μεν αναγκαία, όταν η μετάταξη γίνεται χωρίς να υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις, δυνάμει του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, πλην όμως ανάγεται πλέον στη σκοπιμότητα της δαπάνης, όταν η μετάταξη γίνεται σε κενή οργανική θέση, δυνάμει του άρθρου 76 του ν. 3584/2007 .., εκφεύγοντας, ως εκ τούτου, του παρόντος ελέγχου.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη και πρέπει αυτό να θεωρηθεί.