Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/236/2015
Δυνατότητα ή μη επανασύναψης (άρθρο 49 του ν. 4325/2015) ατομικών συμβάσεων έργου καθαρισμού αναφορικά με κτήρια δημοσίων Υπηρεσιών, όπου υπάρχει προσωποπαγής ή οργανική θέση υπαλλήλου καθαριότητας που δεν είναι κενή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η δυνατότητα για την επανασύναψη, κατ’ άρθρο 49 του ν. 4325/2015, ατομικών συμβάσεων ιδιωτικού δικαίου με αντικείμενο τον καθαρισμό δημόσιων Υπηρεσιών έως 31-12-2015, δεν προϋποθέτει τη διαλαμβανόμενη, στο μη εν προκειμένω εφαρμοστέο άρθρο 37 του ν. 2072/1992, προϋπόθεση για την ύπαρξη κενής οργανικής (ή προσωποπαγούς) θέσης υπαλλήλου καθαριότητας, όμως ισχύει ως όρος επιτρεπτού της επανασύναψης της υπόψη σύμβασης η αναγκαιότητά της, που εξετάζεται και διαπιστώνεται κατά τρόπο επαρκώς αιτιολογημένο, με αναφορά στις συγκεκριμένες συνθήκες καθαρισμού της εκάστοτε Υπηρεσίας, στο πλαίσιο τήρησης των κατ’ άρθρο 33 του ν. 4270/2014 αρχών της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης και της οικονομικότητας. - ΑΠΟΔΕΚΤΗ
ΔΙΠΑΑΔ/Φ.2.9/38 /οικ.14652/2015
Εξυπηρέτηση αναγκών τομέα καθαριότητας βάσει του άρθρου 49 του ν.4325/2015 (ΑΔΑ:6ΞΦΖ465ΦΘΕ-3ΑΕ)
ΕλΣυνΤμ.1(ΚΠΕ)/42/2016
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ:Μη νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών σε εργάτες καθαριότητας Δήμου, οι οποίοι, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 49 του ν. 4325/2015 (ΦΕΚ Α΄ 47/2015), παρέτειναν έως 31.12.2015, καθόσον ναι μεν, με την ανωτέρω διάταξη επιχειρήθηκε όλως εξαιρετικώς και για περιορισμένο χρονικό διάστημα η προσωρινή αντιμετώπιση των αναγκών καθαριότητας που αντιμετωπίζουν οι Ο.Τ.Α. με παρατάσεις των εν λόγω συμβάσεων εργασίας, πλην όμως στο πεδίο εφαρμογής της ρύθμισης αυτής δεν δύνανται να υπαχθούν και οι συμβάσεις δίμηνης διάρκειας, αφού οι συμβάσεις αυτές είναι ομοίως εξαιρετικού χαρακτήρα, αφορούν αποκλειστικά στην αντιμετώπιση κατεπειγουσών, εποχιακών ή πρόσκαιρων αναγκών και συνάπτονται κατά παρέκκλιση των διατάξεων που αφορούν στη πρόσληψη προσωπικού.(συγγνωστή πλάνη)
18990/2015
Ενημέρωση περί διατάξεων του Ν. 4325/2015 (ΦΕΚ 47 Α΄ 11-5-2015) «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης – Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις». (ΑΔΑ :6Π31465ΦΘΕ-420)
ΔΙΔΑΔ/Φ.42 Α/ οικ.14150/2015
Εφαρμογή των διατάξεων του ν.4325/2015 «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης –Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 47 ).(ΑΔΑ:6ΙΚΞ465ΦΘΕ-8ΧΘ)
ΕλΣυν.Τμ.4(ΚΠΕ)14/2016
ΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από ΑΕΙ σε φυσικά πρόσωπα - από Κέντρο Επανένταξης - ως αμοιβή τους για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, βάσει τρίμηνων ατομικών συμβάσεων μίσθωσης έργου, διότι οι ανωτέρω συμβάσεις δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 49 του ν. 4325/2015, δεν προκύπτει ανάρτησή τους στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και μη νομίμως προσδόθηκε αναδρομική ισχύς, είναι αόριστες ως προς τον τρόπο καθορισμού αμοιβής των δικαιούχων και δεν έχει εκδοθεί σχετικό παραστατικό προς τεκμηρίωση και αναγνώριση της συναλλαγής (άρθρο 8 παρ. 10 του ν. 4308/2014) (ΣΥΓΓΝΩΣΤΗ ΠΛΑΝΗ)
2/3700/0026/2016
Διαβίβαση εγγράφου:2/3700/ΔΠΓΚ/15-1-2016:Εγγραφή πιστώσεων για σύναψη ατομικών συμβάσεων μίσθωσης έργου καθαριότητας
27404/2015
Θέματα προσωπικού αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4325/2015 (Α΄47). (ΑΔΑ:7ΙΔΡ465ΦΘΕ-Ι9Γ)
ΝΣΚ/212/2015
Ιδιωτικά συμφωνητικά σύμβασης έργου για τον καθαρισμό κτιρίων των Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών - Δυνατότητα ή μη επανασύναψης των συμβάσεων κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 49 του Ν. 4325/2015. Στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 49 του Ν. 4325/2015, με δυνατότητα επανασύναψης υπό τους όρους του άρθρου, εμπίπτουν και οι συμβάσεις υπηρεσιών ή έργου καθαρισμού κτιρίων Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίες καταρτίσθηκαν και λειτούργησαν στο πλαίσιο του πάγιου κατ’ αποκοπή χορηγήματος της Α.Υ.Ο. 2/5091/0026/2012.
ΕΣ/ΤΜ.1/27/2016 Α΄ ΔΙΑΚΟΠΩΝ
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ: ζητείται παραδεκτά, σ η ανάκληση της 110/2016 Πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών (..), Σύμφωνα όμως με όσα προαναφέρθηκαν οι συμβάσεις εργασίας των ανωτέρω δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των άρθρων 49 του ν. 4325/2015, όπως αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 50 του ν. 4351/2015 και 12 της από 30.12.2015 Π.Ν.Π., καθόσον, σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως της τυχόν αντίθεσής τους με συνταγματικές διατάξεις, οι διατάξεις αυτές προϋποθέτουν ατομικές συμβάσεις εργασίας με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στους οικείους φορείς, οι προαναφερόμενοι δε είχαν προσληφθεί με διάφορη ειδικότητα. Ο προβαλλόμενος δε λόγος ανάκλησης ότι αυτοί στην πραγματικότητα απασχολήθηκαν σε εργασίες καθαριότητας είναι απορριπτέος, καθόσον οι εργαζόμενοι που προσλαμβάνονται βάσει του άρθρου 206 του ν. 3584/2007 απασχολούνται υποχρεωτικά στις εργασίες, για τις οποίες, σύμφωνα με τη σχετική σύμβαση εργασίας, έχουν προσληφθεί, καθόσον σε αντίθετη περίπτωση αποδεικνύεται ότι οι συμβάσεις τους συνάφθηκαν κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου αυτού, δεδομένου ότι προεχόντως δεν υπήρχε κατεπείγουσα, εποχική ή πρόσκαιρη ανάγκη για την πρόσληψή τους, και προβλέπονται σχετικά ποινικές, πειθαρχικές και αστικές κυρώσεις, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 4, 5 και 15 του ν. 2190/1994. Απορριπτέος είναι και ο λόγος ανάκλησης περί συνδρομής συγγνωστής πλάνης στο πρόσωπο των οργάνων της «Α.Ε.Δ.Κ.» αναφορικά με τη δυνατότητα εφαρμογής των προεκτεθεισών διατάξεων επί των εν λόγω δίμηνων ατομικών συμβάσεων εργασίας, καθόσον ουδεμία αμφιβολία μπορεί να ανακύψει σχετικά με την έννοια των διατάξεων τόσο του άρθρου 206 του ν. 3584/2007 όσο και των άρθρων 49 του ν. 4325/2015, 50 του ν. 4351/2015 και 12 της από 30.12.2015 Π.Ν.Π., οι οποίες κατά το σαφές γράμμα τους απαιτούν για την εφαρμογή τους, ρητώς και χωρίς εξαίρεση, τη σύναψη συμβάσεων εργασίας με αποκλειστικό αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας.Απορρίπτει την αίτηση του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ανθοκομική Έκθεση Δήμου….» για την ανάκληση της 110/2016 Πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Ι Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου.