×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./οικ.20006/2024

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4765/2021/Α.6, 4622/2019/Α.51, 4765/2021/Α.5

ΘΕΜΑ: Διαβίβαση πράξης έγκρισης προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2025.

ΣΥΝΝΗΜΕΝΗ Η ΠΥΣ/51/30-9-2024: Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2025 και τροποποίηση των υπ’ αρ. 50/4.11.2021, 31/27.9.2022 και 26/31.10.2023 Πράξεων Υπουργικού Συμβουλίου.


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΠΥΣ/26/2023

Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2024 και τροποποίηση των υπ’ αρ. 42/30.9.2020, 50/4.11.2021 και 31/27.9.2022 Πράξεων Υπουργικού Συμβουλίου.

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ:

ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./οικ.20006/2024-26.11.2024:ΘΕΜΑ: Διαβίβαση πράξης έγκρισης προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2025. ΣΥΝΝΗΜΕΝΗ Η ΠΥΣ/51/30-9-2024: Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2025 και τροποποίηση των υπ’ αρ. 50/4.11.2021, 31/27.9.2022 και 26/31.10.2023 Πράξεων Υπουργικού Συμβουλίου.


ΠΥΣ/31/2022

Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2023.

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ:

ΠΥΣ/26/2023-31.10.2023:Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2024 και τροποποίηση των υπ’ αρ. 42/30.9.2020, 50/4.11.2021 και 31/27.9.2022 Πράξεων Υπουργικού Συμβουλίου.

ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./οικ.20006/2024-26.11.2024:ΘΕΜΑ: Διαβίβαση πράξης έγκρισης προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2025. ΣΥΝΝΗΜΕΝΗ Η ΠΥΣ/51/30-9-2024: Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2025 και τροποποίηση των υπ’ αρ. 50/4.11.2021, 31/27.9.2022 και 26/31.10.2023 Πράξεων Υπουργικού Συμβουλίου.


ΠΥΣ/50/2021

α) Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2022, β) Τροποποίηση της υπ΄ αρ. 42/30.9.2020 Πράξης του Υπουργικού Συμβουλίου «Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2021»

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ:

ΠΥΣ/26/2023-31.10.2023:Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2024 και τροποποίηση των υπ’ αρ. 42/30.9.2020, 50/4.11.2021 και 31/27.9.2022 Πράξεων Υπουργικού Συμβουλίου.

ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./οικ.20006/2024-26.11.2024:ΘΕΜΑ: Διαβίβαση πράξης έγκρισης προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2025. ΣΥΝΝΗΜΕΝΗ Η ΠΥΣ/51/30-9-2024: Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2025 και τροποποίηση των υπ’ αρ. 50/4.11.2021, 31/27.9.2022 και 26/31.10.2023 Πράξεων Υπουργικού Συμβουλίου.


ΠΥΣ/42/2020

Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2021 

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ:

ΠΥΣ/50/2021-04.11.2021:α) Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2022, β) Τροποποίηση της υπ΄ αρ. 42/30.9.2020 Πράξης του Υπουργικού Συμβουλίου «Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2021»

ΠΥΣ/26/2023-31.10.2023:Έγκριση προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2024 και τροποποίηση των υπ’ αρ. 42/30.9.2020, 50/4.11.2021 και 31/27.9.2022 Πράξεων Υπουργικού Συμβουλίου.


ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./18414/2023

ΘΕΜΑ: Διαβίβαση  πράξης έγκρισης προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2024. 


ΔΔΑΔ Β 1146542 ΕΞ 2024

Καθορισμός θέσεων της πράξης έγκρισης προγραμματισμού προσλήψεων 2025 που θα καλυφθούν από άτομα με αναπηρία βάσει του άρθρου 6 του ν. 4765/2021.


ΔΙΠΑΑΔ/Φ.2.9/70/οικ.15048/2020

Ετήσιος προγραμματισμός προσλήψεων τακτικού και εποχικού προσωπικού του δημοσίου τομέα έτους 2021 ΑΔΑ:9ΦΗ446ΜΤΛ6-ΣΧΚ

ΔΙΠΑΑΔ/Φ.2.9/ 72 /οικ.16433/2020Συμπληρωματική εγκύκλιος σχετικά με τον έλεγχο και την υποβολή αιτημάτων προγραμματισμού προσλήψεων δημοσίου τομέα έτους 2021. ΑΔΑ:61ΦΓ46ΜΤΛ6-0Ξ5

 


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/86/2017

Παροχή νομικών υπηρεσιών(...)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ανάθεση της παροχής νομικών υπηρεσιών για το σύνολο των υποθέσεων που θα ανέκυπταν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στο φερόμενο ως δικαιούχο της εντελλόμενης πληρωμής δικηγόρο, αντίκειται στις διατάξεις του άρθρου 72 παρ. 1 περ. ιε του ν. 3852/2010, κατά τις οποίες η ανάθεση της παροχής νομικών υπηρεσιών σε δικηγόρο επιτρέπεται μόνο για συγκεκριμένη υπόθεση. Και τούτο, διότι η υφιστάμενη κενή οργανική θέση δικηγόρου με πάγια αντιμισθία, η ύπαρξη της οποίας δεν αμφισβητείται από το εκδόσαν το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα νομικό πρόσωπο, δύναται, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά και στη μείζονα σκέψη της παρούσας, να πληρωθεί μόνο με πρόσληψη δικηγόρου, η οποία ενεργείται σύμφωνα με τη διαδικασία, που προβλέπεται στις σχετικές διατάξεις και όχι με απευθείας ανάθεση σε δικηγόρο σχετικής σύμβασης παροχής υπηρεσιών. Περαιτέρω, ο ισχυρισμός του νομικού προσώπου ότι η εκκαθαρισθείσα αμοιβή είναι κατώτερη της νόμιμης, ερείδεται επί εσφαλμένης προϋπόθεσης, αφού η διαμόρφωση του ύψους της δικηγορικής αμοιβής σε ορισμένο ύψος, δεν δύναται να άρει, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 72 του ν. 3852/2010, την ως άνω διαπιστωθείσα νομική πλημμέλεια (πρβλ. ΕΣ Κλιμ.ΠρολΕλ.Δαπ. στο Ι Τμ. 142/2014), ενώ η επίκληση της ισχύουσας αναστολής προσλήψεων, βάσει των διατάξεων των άρθρων 10 και 11 του ν. 3833/2010 (ΦΕΚ Α΄ 40), και της, παρεπόμενης αυτής, ανάγκης έγκρισης της, προβλεπόμενης στο άρθρο 2 της 33/2006 Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου (ΠΥΣ) «Αναστολή διορισμών και προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα.» (ΦΕΚ Α΄ 280), διαδικασίας έγκρισης, πέραν του ότι ερείδεται επί εσφαλμένης νομικής προϋπόθεσης, δοθέντος ότι οι εν λόγω ρυθμίσεις δεν αποκλείουν γενικώς κάθε πρόσληψη κατά το διάστημα ισχύος τους, αλλά θέτουν, προϋποθέσεις και περιορισμούς, πέραν των υφισταμένων γενικώς, στις διαδικασίες πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων, σε κάθε περίπτωση γίνεται αναποδείκτως, χωρίς την επίκληση και την προσκόμιση ειδικότερων στοιχείων από τα οποία να προκύπτει ότι στην προκειμένη υπόθεση ο Σύνδεσμος κίνησε τη διαδικασία έγκρισης από το προβλεπόμενο στην ΠΥΣ όργανο ή ότι ενδεχόμενο αίτημα απορρίφθηκε. Τέλος, ανεξαρτήτως της λυσιτέλειας αυτής, η επίκληση της ανάγκης ύπαρξης πιστώσεων για τη δαπάνη μισθοδοσίας, προκειμένου για την εκκίνηση διαδικασίας πλήρωσης της υφιστάμενης κενής οργανικής θέσης, γίνεται αορίστως, χωρίς την επίκληση των ειδικότερων περιστάσεων που κατέστησαν εν προκειμένω την ύπαρξη των απαιτούμενων για τη μισθοδοσία  πιστώσεων κατά το χρόνο του διορισμού και τα επόμενα αυτού έτη αδύνατη.


ΝΣΚ/69/2011

«Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.» - Νομική έννοια του νομικού προσώπου του δημόσιου τομέα - Χορήγηση ή μη της έγκρισης για σύναψη συμβάσεων έργου - Κριτήρια.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η «Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.» αποτελεί δημόσια επιχείρηση κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 1 παρ. 1 του Ν 3429/2005, αφού το μετοχικό της κεφάλαιο έχει αναληφθεί από το Ελληνικό Δημόσιο και δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων της υπ’ αριθμ. 33 της 27.12.2006 ΠΥΣ περί αναστολής διορισμών κα προσλήψεων των δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών, όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 1 παρ. 1 του Ν 3429/2005, για τη χορήγηση της έγκρισης για σύναψη συμβάσεων έργου. Η εταιρεία εμπίπτει στη νομική έννοια του νομικού προσώπου του δημόσιου τομέα, όπως αυτός έχει οριοθετηθεί με τις διατάξεις των άρθρων 9 παρ.1 του Ν 1232/1982, 1 παρ. 6 του Ν 1256/1982 και ήδη άρθρο 51 παρ. 1 του Ν 1892/1990 και 4 παρ. 6 του Ν 1943/1991, ως «δημόσια επιχείρηση» και ειδικότερα ως δημόσια εταιρεία και για την πρόσληψη προσωπκού με σύμβαση έργου θα πρέπει να τηρεί τα κριτήρια και την καθιερούμενη από την παρ. 3 του άρθρου 6 του Ν 2527/1997 διαδικασία, πλην αν πρόκειται για κατάρτιση σύμβασης έργου με επιστήμονες στο πλαίσιο ερευνητικών, αναπτυξιακών συμβολαίων συγχρηματοδοτούμενων, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τρίτους, έργων, οπότε εξαιρείται της τηρήσεως των κριτηρίων και της διαδικασίας της παρ. 3 του άρθρου 6 του Ν 2527/1997. (ομοφ.)