ΔΙΠΙΔ/30276/2007
Τύπος: Έγγραφα
Κατάταξη προσωπικού σε θέσεις ΙΔΑΧ, κατ΄ εφαρμογή δικαστικής απόφασης
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΔΙΠΙΔ/Β18/Γ6/2007
Κατάταξη προσωπικού σε θέσεις ΙΔΑΧ, κατ’ εφαρμογή δικαστικής απόφασης.
ΝΣΚ/142/2016
Απόφαση κατανομής υπαλλήλων σε θέσεις ΙΔΑΧ κατ’ άρθρο 11 του Ν. 3833/2010 σε εκτέλεση δικαστικού συμβιβασμού και όχι αμετάκλητης δικαστικής απόφασης - Δυνατότητα ανάκλησή της.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η υπουργική απόφαση κατανομής κατά το άρθρο 11 παρ. 5 του ν. 3833/2010, η οποία εκδόθηκε όχι σε εκτέλεση δικαστικής απόφασης αλλά σε εκτέλεση δικαστικού συμβιβασμού, μπορεί να ανακληθεί εντός ευλόγου χρόνου, που όμως δεν μπορεί να είναι μικρότερος της πενταετίας (ομόφ).
2/18805/0022/2012
ΘΕΜΑ: «Διαβίβαση εγγράφων».(Αναφορικά με την κατάταξη προσωπικού ΙΔΑΧ ΟΤΑ)
ΕΣ/Τ1/309/2006
Για την κατάταξη υπαλλήλων Δήμων με σχέση εργασίας ιδ. δικαίου ορισμένου χρόνου σε οργανικές θέσεις ιδ. δικαίου αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του π.δ. 164/2004, δεν λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος απασχόλησης αυτών σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, που συστήθηκαν ή εποπτεύονται από τους παραπάνω Δήμους.
ΝΣΚ/202/2014
Εφαρμογή του συστήματος επιλογής προϊσταμένων οργανικών μονάδων – Αναδρομική τοποθέτηση υπαλλήλων κατ’ εφαρμογή ακυρωτικής δικαστικής απόφασης – Μοριοδότηση του χρόνου υπηρεσίας σε θέσεις ευθύνης και σε περιπτώσεις αδειών μητρότητας και υπηρεσιακής εκπαίδευσης.1. α) Υπάλληλοι, οι οποίοι είχαν αρχικώς παραλειφθεί και κατ’ εφαρμογή ακυρωτικής δικαστικής απόφασης επελέγησαν και τοποθετήθηκαν αναδρομικά σε θέσεις ευθύνης, λαμβάνουν τη μοριοδότηση του κριτηρίου της διοικητικής εμπειρίας, που αντιστοιχεί στο χρονικό διάστημα της αναδρομικής τοποθέτησής τους (ομοφ.). β) Υπάλληλοι, οι οποίοι είχαν επιλεγεί, τοποθετηθεί και ασκήσει τα καθήκοντα της θέσης ευθύνης, αλλά στη συνέχεια η επιλογή τους ακυρώθηκε σε εκτέλεση δικαστικής απόφασης, δεν λαμβάνουν τη μοριοδότηση της διοικητικής εμπειρίας για το χρονικό διάστημα που άσκησαν, βάσει της ακυρωθείσης επιλογής, τα καθήκοντα της θέσης ευθύνης (πλειοψ.). 2. α) Υπάλληλοι, οι οποίοι έχουν επιλεγεί και τοποθετηθεί σε θέσεις ευθύνης, σε περίπτωση που δεν ασκούν τα καθήκοντα της θέσης αυτής για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του μηνός, λόγω λήψης άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης, τα δε καθήκοντά τους ασκήθηκαν από το νόμιμο αναπληρωτή τους, δεν μπορούν να λάβουν τα μόρια που αντιστοιχούν στη διοικητική εμπειρία για το χρονικό διάστημα που είχαν λάβει την άδεια αυτή. Τη μοριοδότηση του κριτηρίου της διοικητικής εμπειρίας δικαιούνται οι νόμιμοι αναπληρωτές των υπαλλήλων, που είχαν επιλεγεί και τοποθετηθεί σε θέσεις ευθύνης και έλαβαν τις άδειες μητρότητας ή υπηρεσιακής εκπαίδευσης, για το χρονικό διάστημα που αυτοί άσκησαν τα σχετικά καθήκοντα, κατ’ αναπλήρωση των αρχικώς επιλεγέντων υπαλλήλων (ομοφ.). β) Οι γυναίκες υπάλληλοι που επιλέγονται και τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης και στη συνέχεια λαμβάνουν άδεια μητρότητας δικαιούνται τη μοριοδότηση, ως προς το κριτήριο της διοικητικής εμπειρίας, και για το χρονικό διάστημα που έλαβαν την άδεια αυτή (πλειοψ.).
ΝΣΚ/279/2010
ΟΤΑ – Συμμόρφωση Διοικήσεως προς δικαστική απόφαση με την οποία αναγνωρίζεται η εργασιακή σχέση των εναγόντων συμβασιούχων ως αορίστου χρόνου – Δημοσίευση απόφασης Δημάρχου για κατάταξη σε θέσεις ΙΔΑΧ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Περιφέρεια οφείλει να μεριμνήσει για τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της απόφασης του Δημάρχου, που εκδόθηκε για την τακτοποίηση της υπηρεσιακής κατάστασης εργαζομένων, οι οποίοι επέτυχαν με (αμετάκλητη) δικαστική απόφαση την αναγνώριση ότι η συνδέουσα αυτούς με το Δήμο σχέση είναι αορίστου χρόνου.
ΝΣΚ/204/2016
Ένταξη υπαλλήλων ΙΔΑΧ του ΕΚΠΑ σε θέσεις Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού.Η ένταξη των υπαλλήλων του ΕΚΠΑ με συμβάσεις εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου σε θέσεις Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) είναι δυνατή, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 79 παρ. 3 περ. δ' του Ν 4009/20111, όπως η περίπτωση αυτή έχει αντικατασταθεί με την παρ. 21 του άρθρου 39 του Ν 4186/2013 και σε συνδυασμό με το άρθρο 68 παρ. 3 παρ. 5 του Ν 4235/2014. ΑΠΟΔΕΚΤΗ
ΝΣΚ/195/2018
Εάν αποτελεί κώλυμα για τη μετατροπή σύμβασης εργασίας σε αορίστου χρόνου σε θέση βοηθητικού ή ανειδίκευτου προσωπικού, κατά τις διατάξεις του π.δ/τος 164/2004, η προηγούμενη ποινική καταδίκη σε φυλάκιση με αναστολή.Συντρεχουσών και των λοιπών νόμιμων προϋποθέσεων, δεν αποτελεί κώλυμα για τη μετατροπή σύμβασης από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, κατά τις διατάξεις του π.δ/τος 164/2004, σε θέση βοηθητικού ή ανειδίκευτου προσωπικού, η προηγούμενη ποινική καταδίκη σε φυλάκιση με αναστολή, δεδομένου ότι, όταν το προσωπικό αυτό κλήθηκε να προσκομίσει τα δικαιολογητικά για τη μετατροπή της σύμβασής του σε ΙΔΑΧ, είχε ήδη παρέλθει επιτυχώς ο χρόνος της χορηγηθείσας αναστολής. (ομόφ.)
οικ.22159/2017
Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 24 του ν. 4479/2017 (Α’ 94) - Πρόσληψη μονίμου προσωπικού στις ανταποδοτικές υπηρεσίες καθαριότητας των ΟΤΑ α΄ βαθμού και τα νομικά τους πρόσωπα – Παροχή των αντίστοιχων υπηρεσιών, μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων στις θέσεις αυτές.(ΑΔΑ:6ΟΜΒ465ΧΘ7-ΑΤΖ) ΕΓΚ/19/2017
ΝΣΚ/331/2007
Δυνατότητα ή μη κατάταξης αλλοδαπών μουσικών σε οργανικές θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των Κρατικών Ορχηστρών Αθηνών και Θεσσαλονίκης, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 1 του Ν 3320/2005.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Είναι δυνατή η κατάταξη των αλλοδαπών, μη ομογενών και μη υπηκόων Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μουσικών, σε οργανικές θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των Κρατικών Ορχηστρών Αθηνών και Θεσσαλονίκης, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 4 παρ.4 του Συντάγματος, 4 του Ν 3528/2007, 7 του ΠΔ 410/1988, 26 παρ.15 του Ν 2085/1992 και 1 του Ν 3320/2005.