×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΑΔΗΣΥ/1843/2023

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση των αποφάσεων υπ’ αριθμ. πρωτ. .../1.09.2023 και .../3.10.2023, οι οποίες έκαναν δεκτές τις οικονομικές προσφορές των οικονομικών φορέων «...» και «...» και κατακύρωσαν τον διαγωνισμό στην εταιρεία «...». Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι οι προσφορές των ανταγωνιστικών εταιρειών ήταν απορριπτέες, καθώς δεν υπελογίστηκε νόμιμα το επίδομα αδείας για τους εργαζομένους που θα απασχολούνταν κατά τη διάρκεια της σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης σε συγκεκριμένους χώρους για χρονικό διάστημα ενός έτους, με τρεις βάρδιες ημερησίως (07:00-15:00, 15:00-23:00, 23:00-07:00) και συνολική απασχόληση τεσσάρων ατόμων. Ο διαγωνισμός διεξήχθη με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΑΔΗΣΥ/1187/2023

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης που ενέκρινε την κατακύρωση ενός ανοικτού δημόσιου ηλεκτρονικού διαγωνισμού στην παρεμβαίνουσα εταιρεία, καθώς και της απόφασης που ενέκρινε τα πρακτικά αποσφράγισης, ελέγχου δικαιολογητικών και αξιολόγησης τεχνικών και οικονομικών προσφορών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες φύλαξης που πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή σε δύο βάρδιες (15:30-23:30 και 23:30-07:30) και το Σαββατοκύριακο και τις αργίες σε τρεις βάρδιες (06:00-14:00, 14:00-22:00 και 22:00-06:00), με συνολική εκτιμώμενη αξία 190.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και διάρκεια 24 μήνες.


ΑΕΠΠ/210/2020

Παροχή υπηρεσιών καθαρισμού...Οι τεχνικές προδιαγραφές της υπό ανάθεση υπηρεσίας, οι οποίες είναι κατά τα ανωτέρω υποχρεωτικές, αναφέρουν στο Παράρτημα IV και συγκεκριμένα στο Κεφάλαιο 10. ΕΙΔΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ τα εξής: «10.1 Τονίζεται ότι η παρούσα προδιαγραφή αφορά στο έργο καθαρισμού που δεν εκτελείται από προσωπικό καθαρισμού της *********. Πρόκειται για καθαρισμό κυρίως μεγάλων χώρων όπως συνεργεία και αποθήκες, εξωτερικούς χώρους, περιοδικό καθαρισμό υαλοπινάκων και για επιμελημένους καθαρισμούς σε όλους τους χώρους. 10.2 Στα αμαξοστάσια Σεπολίων, Ελαιώνα και Σταυρού οι εργασίες καθαρισμού θα γίνονται σύμφωνα µε την κάτωθι κατηγοριοποίηση των χώρων, την προδιαγεγραμμένη συχνότητα και την διαθεσιμότητα των χώρων για καθαρισμό. Στα αμαξοστάσια Πειραιά, Φαλήρου και Ελληνικού επιλέγεται η συνεχής παρουσία καθαριστών κυρίως κατά τις ώρες εργασίας του τεχνικού προσωπικού. Πέραν των προδιαγεγραμμένων εργασιών, τα άτομα αυτά θα κατευθύνονται από τους εκεί υπεύθυνους καθαρισμού για τις εργασίες καθαρισμού. Τα ίδια άτομα θα καλύπτουν και τις απαιτήσεις των περιοδικών καθαρισμών. Ο ανάδοχος θα διαθέσει άτομα ως εξής: Αμαξοστάσιο Πειραιά: Άτομα 2 από 07:00 έως 14:00 Δευτέρα – Παρασκευή συν 2 Σάββατα ανά μήνα. Αμαξοστάσιο Φαλήρου: Άτομο 1 από 07:00 έως 14:00 Δευτέρα – Παρασκευή συν 2 Σάββατα ανά μήνα. Αμαξοστάσιο Ελληνικού: Άτομα 2 από 08:00 έως 15:00». Από την  προαναφερόμενη διατύπωση των τεχνικών προδιαγραφών του Τμήματος 2 προκύπτει αναμφίβολα ότι ο αναθέτων φορέας επιθυμούσε και όρισε ρητά συγκεκριμένο αριθμό εργαζομένων καθώς και συγκεκριμένο ωράριο ανά εργαζόμενο. Η αναφορά «άτομα 2 από 08.00 έως 15.00» όπως και η αναφορά «άτομα 2 από 07.00 έως 14.00» δεν χρήζουν περαιτέρω ερμηνείας, καθώς προβλέπουν συγκεκριμένα, ρητά και δεσμευτικά ότι το σύνολο των 7 ωρών εργασίας ανά βάρδια καλύπτεται από 2 συγκεκριμένα άτομα, χωρίς δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ τους ή με άλλους εργαζόμενους. Σε αντίθετη περίπτωση, θα γινόταν αναφορά στις 2 7ωρες βάρδιες, χωρίς να γίνει μνεία στο πλήθος των εργαζομένων. Συνακόλουθα, δεδομένου ότι κάθε ένας από τους εργαζόμενους θα απασχολείται για περισσότερες από 6 ώρες ημερησίως, θα πρέπει να ασφαλίζεται με βαρέα και ανθυγιεινά ένσημα (εργοδοτικές εισφορές 26,96%). Λαμβάνοντας υπόψη ότι η προσφεύγουσα συνομολογεί ότι έχει υπολογίσει τις εργοδοτικές εισφορές με ποσοστό 24,81%, διαπιστώνεται ότι το εργατικό κόστος υπολείπεται του νομίμου και, κατά συνέπεια, ορθώς απορρίφθηκε η οικονομική προσφορά της από τον αναθέτοντα φορέα


ΕΑΔΗΣΥ/331/2023

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθούν τα υπ’ αριθμ. 15/2022 και 16/2022 πρακτικά-αποφάσεις του διοικητικού συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής κατά το μέρος που έκαναν αποδεκτές τις προσφορές όλων των συμμετεχουσών εταιρειών.


491/62337/2019

Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του κανονισμού (ΕΕ) αριθμ. 1308/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ L 347 της 20-12-2013, σ. 671), του κατ’ εξουσιοδότηση κανονισμού (ΕΕ) 2016/1149 της Επιτροπής (ΕΕ L 190 της 15-07-2016, σ. 1) και του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ) 2016/1150 της Επιτροπής (ΕΕ L 190 της 15-07-2016, σ. 23), σχετικά με το ειδικό μέτρο στήριξης της προώθησης οίνων σε τρίτες χώρες για την προγραμματική περίοδο 2019-2023.


1360/228321/2022

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 491/62337/07.05.2019 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης, Εξωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του κανονισμού (ΕΕ) αριθμ. 1308/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ L 347 της 20-122013, σ. 671), του κατ’ εξουσιοδότηση κανονισμού (ΕΕ) 2016/1149 της Επιτροπής (ΕΕ L 190 της 15-07-2016, σ. 1) και του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ) 2016/1150 της Επιτροπής (ΕΕ L 190 της 15-07-2016, σ. 23), σχετικά με το ειδικό μέτρο στήριξης της προώθησης οίνων σε τρίτες χώρες για την προγραμματική περίοδο 2019-2023» (Β’ 1549).


ΑΕΠΠ/1456/2019

Ο πρώτος προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που αφορά την ανάθεση δημοσίας σύμβασης για ‘ΦΥΛΑΞΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ’ με εκτιμώμενη αξία 167.847,58 ευρώ. Αιτιολογεί ότι οι προσφορές των άλλων διαγωνιζόμενων δεν συνυπολόγισαν την παρακράτηση φόρου εισοδήματος 8% κατά παράβαση του άρθρου 64 παρ. 2 Ν. 4172/2016, γεγονός που τις καθιστά απορριπτέες. Ο δεύτερος προσφεύγων επιπλέον καταθέτει ότι ο πρώτος παρεμβαίνων δεν υπέβαλε έγκυρα δικαιολογητικά και παρέλειψε να υπολογίσει απαιτούμενο κόστος, όπως το διοικητικό κόστος, το κόστος του περιπολικού, και άλλα έξοδα.


ΕΑΔΗΣΥ/1299/2022

Με την υπό κρίση Προδικαστική Προσφυγή της, η αιτούσα επιδιώκει να ακυρωθεί η υπ’ αριθμ. …/2022 (ΑΔΑ: ….-…) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της … … …, καθ’ ο μέρος προσβάλλεται και συγκεκριμένα ως προς το μέρος της, με το οποίο αφενός απορρίφθηκε η προσφορά της και έγινε δεκτή στο διαγωνισμό και βαθμολογήθηκε με … βαθμούς η προσφορά της εταιρείας «.... .... .... …», και όλως επικουρικώς σε περίπτωση που ήθελε κριθούν απορριπτέες αμφότερες οι προσφορές, δηλαδή τόσο της ιδίας, όσο και της εταιρείας «.... .... .... …», να ματαιωθεί ο διαγωνισμός. 


1142/202042/2022

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 491/62337/07.05.2019 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης, Εξωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του κανονισμού (ΕΕ) αριθμ. 1308/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ L 347 της 20-12-2013, σ. 671), του κατ’ εξουσιοδότηση κανονισμού (ΕΕ) 2016/1149 της Επιτροπής (ΕΕ L 190 της 15-07-2016, σ. 1) και του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ) 2016/1150 της Επιτροπής (ΕΕ L 190 της 15-07-2016, σ. 23), σχετικά με το ειδικό μέτρο στήριξης της προώθησης οίνων σε τρίτες χώρες για την προγραμματική περίοδο 2019- 2023» (Β’ 1549).


1361/228335/2022

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 1387/231285/17.10.2019 κοινής απόφασης των Υπουργών Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Εξωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του κανονισμού (ΕΕ) αριθμ. 1308/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ L 347 της 20-12-2013, σ. 671), του κατ’ εξουσιοδότηση κανονισμού (ΕΕ) 2016/1149 της Επιτροπής (ΕΕ L 190 της 15-07- 2016, σ. 1) και του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ) 2016/1150 της Επιτροπής (ΕΕ L 190 της 15-07-2016, σ. 23), σχετικά με το ειδικό μέτρο στήριξης της ενημέρωσης στα κράτη μέλη για την προγραμματική περίοδο 2019-2023» (Β’ 3838). 


1400/280052/2021

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 491/62337/27.3.2019 απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης, Εξωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του κανονισμού (ΕΕ) υπ’ αρ. 1308/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ L 347 της 20-12-2013, σ. 671), του κατ’ εξουσιοδότηση κανονισμού (ΕΕ) 2016/1149 της Επιτροπής (ΕΕ L 190 της 15-07-2016, σ. 1) και του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ) 2016/1150 της Επιτροπής (ΕΕ L 190 της 15-07-2016, σ. 23), σχετικά με το ειδικό μέτρο στήριξης της προώθησης οίνων σε τρίτες χώρες για την προγραμματική περίοδο 2019-2023» (Β’ 1549).