×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕλΣυν/Τμ.7(ΚΠΕ)/357/2013

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3852/2010

Υπό τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με τις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, πρέπει να γίνουν δεκτά τα ακόλουθα: Η εντελλόμενη δαπάνη αφορά στην πληρωμή της νόμιμης υποχρέωσης του Δήμου ….. να καταβάλλει την ετήσια εισφορά του στο Κέντρο Πρόληψης, στην οποία υποχρεούται σύμφωνα με το καταστατικό του Κέντρου Πρόληψης ως εταίρος αυτού και η οποία ορθώς ανέρχεται στο εντελλόμενο ποσό των 6.504,43 ευρώ, όπως αυτό προκύπτει από το ετήσιο πρόγραμμα εσόδων του οικείου έτους 2013, στο πλαίσιο του εγκριθέντος τριετούς προγράμματος δράσης αυτού. Αβασίμως προβάλλεται δε, από τη διαφωνούσα Επίτροπο, ότι η ως άνω πρόβλεψη του καταστατικού δεν είναι νόμιμη διότι τα έξοδα του Κέντρου Πρόληψης καλύπτονται εξ ολοκλήρου από κρατική χρηματοδότηση.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Γ4β/ΓΠ/11510/2018

Καθορισμός των μηνιαίων αποδοχών του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.) .


ΝΣΚ/178/2019

Ποιος είναι ο αρμόδιος φορέας για τον έλεγχο του φακέλου υποψηφιότητας της Α΄ Νευρολογικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου «Αιγινήτειο», προκειμένου στη συνέχεια να αιτηθεί αναγνώρισής της στο Υπουργείο Υγείας ως Κέντρου Εμπειρογνωμοσύνης σπανίων και πολύπλοκων νοσημάτων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του ν.4461/2017.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Αρμόδιος φορέας για τον έλεγχο του φακέλου υποψηφιότητας της Α΄ Νευρολογικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου «Αιγινήτειο», προκειμένου στη συνέχεια να αιτηθεί αναγνώρισής της στο Υπουργείο Υγείας ως Κέντρου Εμπειρογνωμοσύνης σπανίων και πολύπλοκων νοσημάτων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του ν.4461/2017, είναι το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, το οποίο ασκεί κρατική εποπτεία επ’ αυτού.


ΕΣ/Τμ.7/64/2013

Αναδρομικότητα προγραμματικής σύμβασης.(...) Καταβολή της πρώτης δόσης της οικονομικής συμμετοχής του Δήμου για την υλοποίηση της από 17.11.2009 Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ αυτού, της Δ.Ε.Κ.Α. και του Κέντρου Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.) του Δήμου .......

ΔΠΔΑ/300677/2022

Κρατική επιχορήγηση των εταιρειών του ομίλου Ο.Α.Σ.Α., κατά τα έτη 2022 και 2023.


ΝΣΚ/166/2008

Έκπτωση των αμοιβών που καταβάλλει ο φορέας ατομικής επιχείρησης προς τα απασχολούμενα από αυτόν μέλη της οικογενείας του, από τα ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Στην περίπτωση κατά την οποία ο εργοδότης, ο οποίος απασχολεί στην επιχείρησή του πρόσωπα τα οποία είναι σύζυγοι ή συγγενείς έως και τον δεύτερο βαθμό, παραλείψει να υποβάλει έγγραφη αναγγελία της εν λόγω απασχόλησης προς το ΙΚΑ, ουδέποτε αρχίζει η ασφαλιστική σχέση, κατά συνέπεια, δε, λόγω και της υπαγωγής υποχρεωτικώς των ως άνω προσώπων στην ασφάλιση του ΙΚΑ, η εκ της παραλείψεως υποβολής της εγγράφου αναγγελίας περί ενάρξεως της απασχολήσεως στο ΙΚΑ μη έναρξη της ασφαλιστικής σχέσεως και η εκ του λόγου αυτού, επομένως, μη καταβολή των εισφορών δεν ιδρύει νόμιμο λόγο απαλλαγής της υποχρεώσεως καταβολής αυτών (εισφορών) και δεν θεμελιώνει δικαίωμα εκπτώσεως από τα ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης των αμοιβών τις οποίες καταβάλλει ο φορέας αυτής προς τα απασχολούμενα από αυτόν μέλη της οικογενείας του (σύζυγος ή συγγενής έως και τον δεύτερο βαθμό).


ΝΣΚ/42/2014

Παράνομη κρατική ενίσχυση – Ακυρότητα εγγύησης του Δημοσίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά την έκδοση αποφάσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τις οποίες κρίθηκε ότι τα καθεστώτα ενισχύσεων υπό μορφή ρύθμισης οφειλών και υπό μορφή δανείου με την εγγύηση του Δημοσίου και επιδότηση επιτοκίου αποτελούν κρατική ενίσχυση και αυτή είναι παράνομη, είναι αυτοδίκαια άκυρη εξαρχής η παρασχεθείσα εγγύηση του Δημοσίου (ομοφ.).


ΕΑΔΗΣΥ/355/2022

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθ. οικ. 2440/04-01-2022 Απόφασης Κατακύρωσης Διεθνούς Δημόσιου Ανοικτού Διαγωνισμού για την επιλογή προσωρινού αναδόχου του Υποέργου 2 «Ηλεκτρονική Πληροφόρηση», του έργου με τίτλο «Ψηφιακή Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων … - Δημιουργία Τουριστικών και Πολιτιστικών Διαδρομών - Δημιουργία Κέντρου Πληροφόρησης» και κωδικό MIS …, του συμπροσβαλλόμενου εγκριθέντος με την προσβαλλόμενη απόφαση με αρ. πρωτ. 602485/10-12-2021 Πρακτικού με θέμα «Πρακτικό Αξιολόγησης Αποδεικτικών Μέσων Κατακύρωσης» και των συμπροσβαλλόμενων Πρακτικών, καθώς και την ακύρωση της υπ΄ αρ. πρωτ. οικ. 569077/24-11-2021 Απόφασης με την οποία εγκρίθηκαν τα συμπροσβαλλόμενα υπ΄ αρ. πρωτ. 558286/18-11-2021 και υπ΄ αρ. πρωτ. 561854/19-11-2021 Πρακτικά της Επιτροπής αξιολόγησης.


ΝΣΚ/391/2003

Γεν. Γραμ. Αθλητισμού. Επιχορήγηση αθλητικών φορέων. Εκχώρηση προς τρίτους ή ενεχυρίαση. Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Επιχορήγηση που έχει εγκριθεί από τη Γ.Γ.Α. υπέρ συγκεκριμένου φορέα (αθλητικής ομοσπονδίας ή ν.π.ι.δ. τελούντος υπό κρατική εποπτεία, όπως το Ο.Α.Κ.Α. ή το Σ.Ε.Φ.) δεν μπορεί να εκχωρηθεί προς τρίτους ή να ενεχυριασθεί, για την εξασφάλιση απαιτήσεων τρίτων, χωρίς την έγκριση της σχετικής σύμβασης από τη Γ.Γ.Α. Νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που τελούν υπό κρατική εποπτεία διέπονται από τις ειδικές διατάξεις περί (χαμηλού) τόκου υπερημερίας του Δημοσίου μόνον εάν αυτό προβλέπεται από ρητή διάταξη τυπικού νόμου υπέρ του συγκεκριμένου αυτού φορέα.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/102/2018

Υπερωριακή απασχόληση. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα δαπάνη δεν είναι νόμιμη, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Αναπληρώτρια Επίτροπο. Και τούτο, διότι η 2/1/27.1.2017 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Κ.Κ.Π.Π......, με την οποία καθιερώθηκε υπερωριακή απασχόληση με αμοιβή, κατά τις νυχτερινές ώρες, τις Κυριακές και τις εξαιρέσιμες ημέρες, προς συμπλήρωση της υποχρεωτικής εβδομαδιαίας εργασίας, για τους φερόμενους ως δικαιούχους υπαλλήλους των Παραρτημάτων του ως άνω Κέντρου, ισχύει από την δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, στις 9.2.2017, και, ως εκ τούτου, δεν δύναται να αποτελέσει το νόμιμο έρεισμα για την πραγματοποίηση από τους υπαλλήλους, στους οποίους αφορούν, υπερωριακής εργασίας και, συνακόλουθα, για την καταβολή της αναλογούσας αποζημίωσης, για το προηγούμενο της δημοσίευσής της χρονικό διάστημα, ήτοι για το εντελλόμενο χρονικό διάστημα από 1.1.2017 έως 8.2.2017.(συγγνωστή πλάνη)


ΝΣΚ/359/2005

Χορήγηση αδειών ιδρύσεων Ιδιωτικού Σχολείου και Κέντρου Ξένων Γλωσσών. Περιορισμοί σχετικά με τη δυνατότητα χορηγήσεως σχετικών αδειών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι τασσόμενοι στα άρθρα 11 παρ.3 και 68 παρ.3 του Ν 2545/1940 περιορισμοί, αφορούν σ’ αυτά καθ’ εαυτά τα πρόσωπα, φυσικά ή νομικά, στα οποία έχει χορηγηθεί η σχετική άδεια, ή τα οποία ζητούν τη χορήγησή της και δεν επιτρέπεται κατά νόμο να ασκήσει οποιαδήποτε επιρροή για τη χορήγηση της αδείας το γεγονός ότι, φυσικό πρόσωπο που είναι εταίρος, μέτοχος ή μέλος Δ.Σ. νομικού προσώπου, αιτούμενου τη χορήγηση άδειας ιδρύσεως και λειτουργίας ιδιωτικού σχολείου ή φροντιστηρίου, είναι και το ίδιο κάτοχος σχετικής αδείας, αφού το φυσικό πρόσωπο, έστω και έχοντας αυτή την ιδιότητα, δεν ταυτίζεται με το νομικό πρόσωπο, αλλά έχει ιδία και αυτοτελή νομική προσωπικότητα.