ΕΣ/Τ1/60/2007
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Νόμιμος ο καθορισμός αμοιβής σε μέλη επιτροπών αποτελούμενων από μόνιμους υπαλλήλους Δήμου για τη διενέργεια διαγωνισμών προμηθειών, χωρίς να απαιτείται, ως πρόσθετη προϋπόθεση, η έκδοση απόφασης του καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργού σύμφωνα με την παρ. 2β του άρθρου 17 του ν.3205/2003, αφού η διάταξη του άρθρου 7 παρ. 7 του ν.2286/1995 είναι ειδική όσον αφορά στις προμήθειες των φορέων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του νόμου αυτού,, η δε παραπομπή στις διατάξεις περί αποζημιώσεων των μελών συλλογικών οργάνων (ήδη άρθρο 17 ν.3205/2003) αφορά μόνο στα ανώτατα όρια των πρόσθετων αμοιβών και στις αμοιβές των μελών συλλογικών οργάνων
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/7/2006
Καθορισμός της κατά συνεδρίαση αποζημίωσης των μελών των Διοικουσών Επιτροπών των Κεφαλαίων Αποζημιώσεως Φορτοεκφορτωτών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Κατά την έννοια της διάταξης της παρ.2 εδ.β’ του άρθρου 17 του Ν 3205/2003, αρμόδιος καθ’ ύλην Υπουργός για τον καθορισμό της κατά συνεδρίαση αποζημίωσης των μελών των Διοικουσών Επιτροπών των Κεφαλαίων Αποζημιώσεως Φορτοεκφορτωτών, είναι ο Υπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας.
ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ.ΟΛΟΜ/11/2009
Το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που υπηρετεί στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις δεν δικαιούται του επιδόματος ειδικής απασχόλησης του άρθρου 8 παρ. 17 του ν. 3205/2003, εφόσον δεν κατέχειαντίστοιχες οργανικές θέσεις, γιατί τόσο οι προαναφερόμενες ισχύουσες διατάξεις, στις οποίες παραπέμπει η επεκτείνουσα και σ' αυτούς το μισθολογικό καθεστώς του ν. 3205/2003, οικ.2/7093/0022/2004 κοινή υπουργική απόφαση, όσο και οι προγενέστερες αυτών όμοιες διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 5 του ν. 2768/1999, ρητώς και σαφώς θέτουν ως προϋπόθεση για την καταβολή αυτού την κατοχή οργανικής θέσης.
ΝΣΚ/378/2011
Δυνατότητα εξαίρεσης της αμοιβής των μελών των συντονιστικών συμβουλίων των ΠΕΚ από τις διατάξεις του άρθρου 7 του Ν.3833/2010.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Τα μέλη των συντονιστικών συμβουλίων των Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων (ΠΕΚ) δεν εξαιρούνται από την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 7 του Ν 3833/2010 και δεν εντάσσονται στις περιπτώσεις του άρθρου 17 παρ.2 του Ν 3205/2003. (ομοφ.)
ΝΣΚ/66/2001
Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Νομικό καθεστώς των συλλογικών οργάνων του ΥΕΝ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το νομικό πλαίσιο των συλλογικών οργάνων του ΥΕΝ είναι αυτό που περιέχεται στην 4221.10/7/1992/17-9-1992 απόφαση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης και Εμπορικής Ναυτιλίας.
2/19250/0022/2004
Διευκρινήσεις επι της παρ.2 του άρθρου 24 του ν.3205/2003
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/151/2013
Καταβολή αποζημιώσεως σε δημοτικούς συμβούλους...Με τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως εκκαθαρίζονται και εντέλλονται τα ως άνω ποσά υπέρ των δικαιούχων ως αποζημίωση για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου και της δημαρχιακής επιτροπής βάσει του άρθρου ... παρ 3 του π.δ/τος 410/1995 και στη συνέχεια του ν. 3463/2006. Τούτο δε, διότι η συμμετοχή αυτών στα ως άνω όργανα προϋποθέτει την εκλογή τους στο αξίωμα του δημοτικού συμβούλου και όχι το διορισμό τους ως υπαλλήλου του δημόσιου τομέα. Συνεπώς, η πραγματοποίηση των συνεδριάσεων των οργάνων διοίκησης των Ο.Τ.Α. εντός ή εκτός ωραρίου των υπηρεσιών, στις οποίες οι ως άνω δημοτικοί σύμβουλοι είναι ταυτόχρονα διορισμένοι και εργάζονται με την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, δεν δύναται να ασκήσει εν προκειμένω καμία επιρροή. Και τούτο διότι η ρύθμιση του άρθρου 17 παρ. 1 του ν. 3205/2003, όπως ίσχυε πριν αλλά και μετά την τροποποίησή της με το άρθρο 7 του ν. 3833/2010, με την οποία απαγορεύεται η καταβολή ιδιαίτερης αμοιβής σε υπαλλήλους του δημοσίου, ν.π.δ.δ. και Ο.Τ.Α. για τη συμμετοχή τους σε συλλογικά όργανα που λειτουργούν εντός κανονικού ωραρίου εργασίας, δεν δύναται να θεωρηθεί ότι καταλαμβάνει και τους αιρετούς εκπροσώπους των Ο.Τ.Α., οι οποίοι έχουν ως εκ της ιδιότητάς τους αυτής κύριο και βασικό καθήκον να συμμετέχουν στις συνεδριάσεις των οργάνων διοίκησης των Ο.Τ.Α., μέσω των οποίων οι τελευταίοι εκπληρώνουν τη συνταγματική τους αποστολή.
2/30149/0022/2007
Καθορισμός αποζημίωσης των μελών των ελεγκτικών ομάδων του άρθρου 17 (παρ. 6 και 7) του ν. 2860/2000».
8188/Β4 - 1980/2021
Καθορισμός ειδικής αποζημίωσης των μελών συλλογικών οργάνων που θα απασχοληθούν στις Γενικές Απογραφές Κτιρίων και Πληθυσμού - Κατοικιών έτους 2021.
1528/Β4-236/2023-ΦΕΚ:1296/Β/06.03.2023:Τροποποίηση της υπό στοιχεία 8188/Β4-1980/29.11.2021 απόφασης «Καθορισμός ειδικής αποζημίωσης των μελών συλλογικών οργάνων που θα απασχοληθούν στις Γενικές Απογραφές Κτιρίων και Πληθυσμού-Κατοικιών έτους 2021» (Β΄5607).
ΕΣ/Τ1/138/2009
Δαπάνη υπερωριακής απασχόλησης εκπαιδευτικών που βαρύνει τον προϋπολογισμό οικονομικού έτους 2009, είναι μη νόμιμη, αφού, κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 1. εδάφιο ε' του ν.3205/2003. αφορά σε αμοιβή υπερωριακής εργασίας που παρασχέθηκε σε προγενέστερο του τελευταίου διμήνου του προηγούμενου οικονομικού έτους (2008) χρονικό διάστημα. Εξάλλου, ο προβαλλόμενος ισχυρισμός περί παράβασης της διάταξης της παρ. 6 του άρθρου 16 του ν. 3205/2003, σύμφωνα με την οποία «Στις ρυθμίσεις των διατάξεων του άρθρου αυτού δεν εμπίπτει το εκπαιδευτικό προσωπικό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ανάθεση διδασκαλίας του μαθήματος της ειδικότητας του, προαιρετικής ή υποχρεωτικής (επιμίσθιο), της οποίας η ωριαία αμοιβή εξακολουθεί να καταβάλλεται στο ύψος που έχει διαμορφωθεί κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου», είναι αβάσιμος και απορριπτέος. Και τούτο, διότι η θεσπισθείσα με την επικαλούμενη διάταξη εξαίρεση αφορά μόνο στο ύψος της ωριαίας αμοιβής που δικαιούται το εκπαιδευτικό προσωπικό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για παρασχεθείσα υπερωριακή διδασκαλία και δεν επεκτείνεται στα ρυθμιζόμενα με τις λοιπές διατάξεις του άρθρου 36 του ν. 3205/2003 ζητήματα.
2/61158/0022/2011
ΘΕΜΑ: « α) Ειδική εισφορά αλληλεγγύης για την καταπολέμηση της ανεργίας και β) Μείωση του κινήτρου απόδοσης του άρθρου 12 παρ. 1 του N.3205/2003 και λοιπών παρεμφερών επιδομάτων».
