ΕΣ/Τ1/60/2007
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Νόμιμος ο καθορισμός αμοιβής σε μέλη επιτροπών αποτελούμενων από μόνιμους υπαλλήλους Δήμου για τη διενέργεια διαγωνισμών προμηθειών, χωρίς να απαιτείται, ως πρόσθετη προϋπόθεση, η έκδοση απόφασης του καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργού σύμφωνα με την παρ. 2β του άρθρου 17 του ν.3205/2003, αφού η διάταξη του άρθρου 7 παρ. 7 του ν.2286/1995 είναι ειδική όσον αφορά στις προμήθειες των φορέων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του νόμου αυτού,, η δε παραπομπή στις διατάξεις περί αποζημιώσεων των μελών συλλογικών οργάνων (ήδη άρθρο 17 ν.3205/2003) αφορά μόνο στα ανώτατα όρια των πρόσθετων αμοιβών και στις αμοιβές των μελών συλλογικών οργάνων
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ.ΟΛΟΜ/11/2009
Το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που υπηρετεί στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις δεν δικαιούται του επιδόματος ειδικής απασχόλησης του άρθρου 8 παρ. 17 του ν. 3205/2003, εφόσον δεν κατέχειαντίστοιχες οργανικές θέσεις, γιατί τόσο οι προαναφερόμενες ισχύουσες διατάξεις, στις οποίες παραπέμπει η επεκτείνουσα και σ' αυτούς το μισθολογικό καθεστώς του ν. 3205/2003, οικ.2/7093/0022/2004 κοινή υπουργική απόφαση, όσο και οι προγενέστερες αυτών όμοιες διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 5 του ν. 2768/1999, ρητώς και σαφώς θέτουν ως προϋπόθεση για την καταβολή αυτού την κατοχή οργανικής θέσης.
2/19250/0022/2004
Διευκρινήσεις επι της παρ.2 του άρθρου 24 του ν.3205/2003
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/151/2013
Καταβολή αποζημιώσεως σε δημοτικούς συμβούλους...Με τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως εκκαθαρίζονται και εντέλλονται τα ως άνω ποσά υπέρ των δικαιούχων ως αποζημίωση για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου και της δημαρχιακής επιτροπής βάσει του άρθρου ... παρ 3 του π.δ/τος 410/1995 και στη συνέχεια του ν. 3463/2006. Τούτο δε, διότι η συμμετοχή αυτών στα ως άνω όργανα προϋποθέτει την εκλογή τους στο αξίωμα του δημοτικού συμβούλου και όχι το διορισμό τους ως υπαλλήλου του δημόσιου τομέα. Συνεπώς, η πραγματοποίηση των συνεδριάσεων των οργάνων διοίκησης των Ο.Τ.Α. εντός ή εκτός ωραρίου των υπηρεσιών, στις οποίες οι ως άνω δημοτικοί σύμβουλοι είναι ταυτόχρονα διορισμένοι και εργάζονται με την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, δεν δύναται να ασκήσει εν προκειμένω καμία επιρροή. Και τούτο διότι η ρύθμιση του άρθρου 17 παρ. 1 του ν. 3205/2003, όπως ίσχυε πριν αλλά και μετά την τροποποίησή της με το άρθρο 7 του ν. 3833/2010, με την οποία απαγορεύεται η καταβολή ιδιαίτερης αμοιβής σε υπαλλήλους του δημοσίου, ν.π.δ.δ. και Ο.Τ.Α. για τη συμμετοχή τους σε συλλογικά όργανα που λειτουργούν εντός κανονικού ωραρίου εργασίας, δεν δύναται να θεωρηθεί ότι καταλαμβάνει και τους αιρετούς εκπροσώπους των Ο.Τ.Α., οι οποίοι έχουν ως εκ της ιδιότητάς τους αυτής κύριο και βασικό καθήκον να συμμετέχουν στις συνεδριάσεις των οργάνων διοίκησης των Ο.Τ.Α., μέσω των οποίων οι τελευταίοι εκπληρώνουν τη συνταγματική τους αποστολή.
2/30149/0022/2007
Καθορισμός αποζημίωσης των μελών των ελεγκτικών ομάδων του άρθρου 17 (παρ. 6 και 7) του ν. 2860/2000».
ΕΣ/Τ1/138/2009
Δαπάνη υπερωριακής απασχόλησης εκπαιδευτικών που βαρύνει τον προϋπολογισμό οικονομικού έτους 2009, είναι μη νόμιμη, αφού, κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 1. εδάφιο ε' του ν.3205/2003. αφορά σε αμοιβή υπερωριακής εργασίας που παρασχέθηκε σε προγενέστερο του τελευταίου διμήνου του προηγούμενου οικονομικού έτους (2008) χρονικό διάστημα. Εξάλλου, ο προβαλλόμενος ισχυρισμός περί παράβασης της διάταξης της παρ. 6 του άρθρου 16 του ν. 3205/2003, σύμφωνα με την οποία «Στις ρυθμίσεις των διατάξεων του άρθρου αυτού δεν εμπίπτει το εκπαιδευτικό προσωπικό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ανάθεση διδασκαλίας του μαθήματος της ειδικότητας του, προαιρετικής ή υποχρεωτικής (επιμίσθιο), της οποίας η ωριαία αμοιβή εξακολουθεί να καταβάλλεται στο ύψος που έχει διαμορφωθεί κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου», είναι αβάσιμος και απορριπτέος. Και τούτο, διότι η θεσπισθείσα με την επικαλούμενη διάταξη εξαίρεση αφορά μόνο στο ύψος της ωριαίας αμοιβής που δικαιούται το εκπαιδευτικό προσωπικό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για παρασχεθείσα υπερωριακή διδασκαλία και δεν επεκτείνεται στα ρυθμιζόμενα με τις λοιπές διατάξεις του άρθρου 36 του ν. 3205/2003 ζητήματα.
2/61158/0022/2011
ΘΕΜΑ: « α) Ειδική εισφορά αλληλεγγύης για την καταπολέμηση της ανεργίας και β) Μείωση του κινήτρου απόδοσης του άρθρου 12 παρ. 1 του N.3205/2003 και λοιπών παρεμφερών επιδομάτων».
2/31902/0022/2004
Παροχή οδηγιών για την τροποποίηση και συμπλήρωση των διατάξεων του Ν.3205/2003 (ΦΕΚ 297Α) σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 18 του ν.3254/2004 (ΦΕΚ Α137/22.7.2004)
8188/Β4 - 1980/2021
Καθορισμός ειδικής αποζημίωσης των μελών συλλογικών οργάνων που θα απασχοληθούν στις Γενικές Απογραφές Κτιρίων και Πληθυσμού - Κατοικιών έτους 2021.
1528/Β4-236/2023-ΦΕΚ:1296/Β/06.03.2023:Τροποποίηση της υπό στοιχεία 8188/Β4-1980/29.11.2021 απόφασης «Καθορισμός ειδικής αποζημίωσης των μελών συλλογικών οργάνων που θα απασχοληθούν στις Γενικές Απογραφές Κτιρίων και Πληθυσμού-Κατοικιών έτους 2021» (Β΄5607).
Ν.3205/2003
Συλλογή διατάξεων ν.3205/2003: "Μισθολογικές ρυθμίσεις λειτουργών και υπαλλήλων του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., μονίμων στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος και άλλες συναφείς διατάξεις."
ΕΣ/Τ1/82/2007
Απασχόληση εκπαιδευτικών σε μαθητικές κατασκηνώσεις.Μη νόμιμη υπερωριακή απασχόληση διότι η προβλεπόμενη από το άρθρο 16 του ν. 3205/2003 100530/ΙΒ/2.10.2006 απόφαση της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία καθιερώθηκε η παρασχεθείσα εργασία, δεν ίσχυε κατά το χρόνο πραγματοποίησης αυτής επειδή εν λόγω απόφαση δημοσιεύθηκε στην Ε.τ.Κ. στις 19.10.2006 και δεν μπορούσε να έχει αναδρομική ισχύ πέραν του μηνός από τη δημοσίευσή της.