ΕΣ/Τ7/3/2006
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Υπηρεσιακή δημοσίευση με τιμή που υπερβαίνει την κατά χιλιοστόμετρο αποζημίωση που προβλέπεται απο την αριθμ.2/69382/0020/1999 ΚΥΑ όπως ισχύει.Μη νόμιμη.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/Τ7/51/2006
Δημοσίευση ευχετηρίου μηνύματος του Δημάρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου του ως άνω Δήμου προς τους δημότες σε εφημερίδες επ' ευκαιρία της εορτής του Πάσχα .Μη νόμιμη , με την αιτιολογία ότι : α) η ελεγχόμενη δαπάνη δεν προβλέπεται από γενική ή ειδική διάταξη νόμου, δεν εξυπηρετεί τις λειτουργικές ανάγκες του Δήμου, ούτε συντελεί άμεσα ή έμμεσα στην εκπλήρωση των σκοπών του και β) το ύψος της αμοιβής για τη δημοσίευση υπολογίστηκε καθ' υπέρβαση των καθοριζομένων από την 2/69382/0020/99 ΚΥΑ, περί καθορισμού της τιμής των καταχαρούμενων στον τύπο υπηρεσιακών δημοσιεύσεων
ΕΣ/Τ7/0090/2006
Ανάθεση απο Δήμο προμήθειας πιμακίδων και υλικών σήμανσης σε δημοτική επιχείρηση .μη νόμιμη κατά το ποσό που υπερβαίνει το πραγματικό κόστος ,διότι συνιστά ανεπίτρεπτη επιχορήγηση.
ΝΣΚ/244/2013
Καταβολή ανταλλάγματος χρήσης από Εταιρεία Ανάπτυξης Επιχειρηματικού Πάρκου (ΕΑΝΕΠ).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι Εταιρείες Ανάπτυξης Επιχειρηματικού Πάρκου (ΕΑΝΕΠ) υποχρεούνται στην καταβολή ανταλλάγματος χρήσης, που προβλέπεται στην υπ’ αριθ. 165384/405/30-1-2012 ΚΥΑ, εφόσον η απόφαση παραχώρησης έχει εκδοθεί μετά την δημοσίευση της ως άνω ΚΥΑ, και στην περίπτωση που η αίτηση παραχώρησης είχε κατατεθεί πριν από την έναρξη ισχύος της ως άνω ΚΥΑ. (ομοφ.)
ΕΣ/Τ7/0050/2008
Κατ αποκοπή αμοιβή μελετών με απευθείας ανάθεση.μελετών .Μη νόμιμη διότι δεν διενεργήθηκε η εκ ποσοστού 5% έκπτωση, που προβλέπεται στις Γ2/0/1/161/31.10.1975 και Δ17α/01/120/Φ.4.8./88 ΚΥΑ.
ΝΣΚ/272/2005
Εγγραφή στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών που κατά τη δημοσίευση του Ν 2743/1999 υπηρετούσαν στο ΔΛΕΝ Πειραιά.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν είναι νόμιμη η εγγραφή στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών, προσώπου που υπηρετούσε κατά τη δημοσίευση του Ν 2743/1999 ως ωρομίσθιος εκπαιδευτικός στο ΔΛΕΝ Πειραιά, εάν δεν συγκεντρώνει και τα υπό του άρθρου 14 του Ν 1566/1985 τυπικά προσόντα διορισμού για τους σ’ αυτό αναφερόμενους κλάδους.
Αρ. Πρωτ. Κ1-170/2013
ΘΕΜΑ: Εφαρμογή ΚΥΑ, Κ1-802/2011- ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ
ΕΣ/Τ1/41/2007
Εντελλόμενη δαπάνη κατά το μέρος που αφορά καταβολή αποζημίωσης στον Πρόεδρο του Δ.Σ. και στην εισηγήτρια δεν είναι νόμιμη, διότι η ΚΥΑ 2/66105/0022/21.12.2005 (ΦΕΚ.Β΄ 1908) που καθόρισε την εν λόγω αποζημίωση εκδόθηκε καθ΄ υπέρβαση της εξουσιοδότησης της παρ.5 του άρθρου 15 του ν. 3329/2005 όσον αφορά την αποζημίωση των Προέδρων και Εισηγητών των συλλογικών οργάνων που λειτουργούν στους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.4/88/2017
Προμήθεια συριγγών:Με τα δεδομένα αυτά και όσα εκτέθηκαν στη νομική σκέψη που προηγήθηκε: 1) Κατά τον βασίμως προβαλλόμενο από την Επίτροπο λόγο, μη νομίμως κατακυρώθηκαν στη φερόμενη ως δικαιούχο του χρηματικού εντάλματος εταιρεία τα είδη που αφορά το ελεγχόμενο ένταλμα και συγκεκριμένα: 1) «σύριγγα 5ml» σε τιμή 0,03040 ευρώ ανά τεμάχιο, που υπερβαίνει την προϋπολογισθείσα τιμή 0,0222 ευρώ σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10%, 2) σύριγγα 10ml» σε τιμή 0,04070 ευρώ που υπερβαίνει την προϋπολογισθείσα τιμή 0,0342 ευρώ σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10% και 3) «σύριγγα 20ml» σε τιμή 0,06190 ευρώ που υπερβαίνει την προϋπολογισθείσα τιμή 0,0474 ευρώ σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10%.2) Ωστόσο, ενόψει του ότι οι τιμές για τα είδη «σύριγγα 10ml» και «σύριγγα 20ml» εναρμονίζονται με τις καταχωρημένες στο Παρατηρητήριο Τιμών της Ε.Π.Υ. τιμές, οι εντελλόμενες για τα είδη αυτά δαπάνες εμπίπτουν στη νομιμοποιητική διάταξη της παραγράφου 28 του άρθρου 66 του ν. 3984/2011, όπως το δεύτερο εδάφιο αυτής αντικαταστάθηκε με το άρθρο έκτο παρ. 2α του ν. 4432/2016 και συνεπώς νομίμως εντέλλεται η πληρωμή τους. Αντιθέτως, η τιμή για το είδος «σύριγγα 5ml» δεν εναρμονίζεται με την καταχωρημένη στο Παρατηρητήριο Τιμών της Ε.Π.Υ. τιμή και συνεπώς η εντελλόμενη για το είδος αυτό δαπάνη δεν δύναται να νομιμοποιηθεί βάσει της προαναφερόμενης διάταξης και παραμένει μη νόμιμη
ΝΣΚ/102/2002
Σύσταση - συγκρότηση υπηρεσιακού συμβουλίου της ΣΕΛΕΤΕ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η σύσταση - συγκρότηση του υπηρεσιακού συμβουλίου της ΣΕΛΕΤΕ που έγινε με την Ε5/1376/12-7-99 απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2683/1999 είναι νόμιμη και το συμβούλιο αυτό νομίμως επιλαμβάνεται θεμάτων που αφορούν την υπηρεσιακή κατάσταση τόσο του διοικητικού όσο και του εκπαιδευτικού προσωπικού της ΣΕΛΕΤΕ.
ΝΣΚ/86/2019
Αποζημίωση για στέρηση χρήσης ακινήτου για αρχαιολογικούς λόγους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Δεν είναι δυνατή η καταβολή αποζημίωσης λόγω στέρησης ή περιορισμού χρήσης ακινήτου, όταν η συνολική αποζημίωση που έχει λάβει ή προβλέπεται να λάβει ο φερόμενος ιδιοκτήτης υπερβαίνει την αξία του ακινήτου, αλλά η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη από το νόμο (παρ.7 του άρθρου 19 του ν. 3028/2002) να κηρύξει άμεσα απαλλοτριωτέο το ακίνητο αυτό και β) μέχρι να συντελεστεί η απαλλοτρίωση του ακινήτου αυτού δεν είναι δυνατή -σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 19 παρ.6 του ν. 3028/2002- η καταβολή περαιτέρω αποζημίωσης λόγω στέρησης ή περιορισμού της χρήσης του, στην περίπτωση κατά την οποία η συνολική αποζημίωση υπερβαίνει την αξία του ακινήτου (ομόφ.).