Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

EΣ/Τμ.1/78/2001

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2685/1999

ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:Μη νόμιμη καταβολή ποσου που αφορα δαπάνες μετάθεσης(....)  Στην προκείμενη περίπτωση από τα στοιχεία του φακέλου προκύπτουν τα εξής: Η φερόμενη ως δικαιούχος του επίμαχου χρηματικού εντάλματος….., που υπηρετούσε στο Υποκατάστημα του Ι.Κ.Α. …..μετατέθηκε, κατόπιν προαγωγής της σε θέση προϊσταμένου Διεύθυνσης με την Ρ34/5/14.9.2000 απόφαση του Διοικητή του Ι.Κ.Α., σε οργανική θέση του Υποκαταστήματος του Ι.Κ.Α. ΄…….. Η απόσταση μεταξύ ……και …… είναι 27 χιλιόμετρα. Η ανωτέρω δεν  προσκόμισε  φορτωτική ή άλλο στοιχείο, που να  αποδεικνύει   την μεταφορά  της οικοσκευής  της και επομένως    δικαιούται   ως έξοδα μετάθεσης  μόνο το 30% του βασικού ποσού εξόδων  μετάθεσης. Συνεπώς η εντελλόμενη  με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα  δαπάνη είναι μη νόμιμη  για το πέραν του 30%  του βασικού ποσού   εξόδων μετάθεσης  ποσόν,  και για το λόγο αυτό,  δεν πρέπει τούτο να θεωρηθεί,  όπως υποστηρίζει  και η διαφωνούσα  Επίτροπος,  αν και με άλλη αιτιολογία.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Τμ.1/282/2007

ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:Νόμιμη καταβολη που αφορουσε την καταβολή  εξόδων μετάθεσης στη…….., η οποία τοποθετήθηκε ως διευθύντρια στις Επαγγελματικές Σχολές - Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (ΕΠΑΣ/Τ.Ε.Ε.) …… του Ο.Τ.Ε.Κ.(....)  Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη που προηγήθηκε, η τοποθέτηση της φερόμενης ως δικαιούχου, για μία τριετία, ως Διευθύντριας στις Επαγγελματικές Σχολές (πρώην Τ.Ε.Ε) ….. (κατόπιν αίτησης επιλογής για τη θέση αυτή), ενέχει συγχρόνως το χαρακτήρα μετάθεσης και ως εκ τούτου δικαιούται των προβλεπομένων στο άρθρο 14 του ν. 2685/1995 δαπανών μετάθεσης.  Εξάλλου η υπό κρίση υπόθεση δεν εμπίπτει στην περίπτωση γ’ του άρθρου 15 του ν. 2685/1999, η οποία αφορά αρχική τοποθέτηση υπαλλήλων (η οποία δεν ενέχει το χαρακτήρα μετάθεσης), που διενεργείται μετά από αίτησή τους, με συνέπεια να μην δικαιούνται δαπανών μετάθεσης (βλ. 9/2004 πράξη Ι Τμήματος  Ελ. Συνεδρίου).  Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, αφού η φερόμενη ως δικαιούχος δικαιούται εξόδων μετάθεσης, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη και ως εκ τούτου το ένταλμα αυτό, πρέπει να θεωρηθεί.


E.2146/2021

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΘΜ. Ε.2112/2021 ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΟΘΗΚΑΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΝΤΥΠΟΥ Ε3 (ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020, ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ¨ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΜΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ" ΑΔΑ: 6ΗΕΥ46ΜΠ3Ζ-7ΨΞ


ΝΣΚ/42/2012

Έξοδα μετακίνησης υπαλλήλων Υπουργείου Εξωτερικών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Υπάλληλος του Υπουργείου Εξωτερικών που μετατέθηκε σε Αρχή της Εξωτερικής Υπηρεσίας, εάν έλαβε αναρρωτική άδεια και προ της παρόδου έτους μετατέθηκε εκ νέου στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, δικαιούται των ήδη ληφθέντων εξόδων μετάβασης στην Εξωτερική Υπηρεσία, καθώς και των εξόδων επιστροφής στην Κεντρική Υπηρεσία (οδοιπορικά ιδίου και τέκνων, έξοδα πρώτης εγκατάστασης), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 23 του Ν. 2685/1999 και του άρθρου 157 του Ν. 3566/2007 (Οργανισμός Υπουργείου Εξωτερικών). (ομοφ.)


ΕλΣυν/Κλ.1(ΚΠΕ)171/2015

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ:Μη νόμιμη η καταβολή δαπανών μετακίνησης (οδοιπορικών εξόδων, δαπάνης διανυκτέρευσης και ημερήσιας αποζημίωσης) από Περιφερειακό  Υποκατάστημα Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. σε τρεις υπαλλήλους του, λόγω της εκτός έδρας μετακίνησής τους στην Αθήνα από 4.2.2015 έως 5.2.2015 για εκτέλεση υπηρεσίας, καθόσον οι σχετικές εντολές μετακίνησης, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 3 του ν.2685/1999 και της 2/54866/0022/20.7.1999 απόφασης του Υπουργού Οικονομικών, δεν προσδιορίζουν την αιτία κάθε μετακίνησης με συνοπτική περιγραφή των εργασιών που πρόκειται να εκτελεστούν, ούτε το μεταφορικό μέσο της μετακίνησης ΣΥΓΓΝΩΣΤΗ ΠΛΑΝΗ


Ε.2112/2021

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΝΤΥΠΟΥ Ε3 (ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ)ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020 ΑΔΑ: ΨΑΡΜ46ΜΠ3Ζ-ΟΚΑ

E.2146/2021ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΘΜ. Ε.2112/2021 ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΟΘΗΚΑΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΝΤΥΠΟΥ Ε3 (ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020, ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ¨ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΜΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ" ΑΔΑ: 6ΗΕΥ46ΜΠ3Ζ-7ΨΞ


ΝΣΚ/77/2016

Δυνατότητα Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ να προβεί στο διορισμό του Π.Κ., ο οποίος προστατεύεται ως Α.Μ.Ε.Α από τον Ν. 2643/98, όχι για την αιτηθείσα θέση της προκήρυξης ΔΕ προσωπικού Η/Υ, αλλά σε άλλη θέση για την οποία κατέχει τα απαιτούμενα προσόντα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν υφίσταται υποχρέωση εκ μέρους του Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. διορισμού (ή προσλήψεως) του Π.Κ. σε οποιαδήποτε θέση οποιουδήποτε κλάδου ή ειδικότητας. ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)26/2015

Μη νόμιμη η καταβολή δαπανών μετακίνησης εκτός έδρας σε Διοικητή Νοσοκομείου, καθόσον σύμφωνα με το άρθρο μόνο της  ΚΥΑ 2/50328/0022/2005 (ΦΕΚ Β΄ 1642/2005), στις μηνιαίες αποδοχές του  ανωτέρω Διοικητή συμπεριλαμβάνεται επίδομα εξόδων παράστασης και πάγιων οδοιπορικών εξόδων.


ΝΣΚ/309/2016

Δυνατότητα απόσπασης εργαζομένου του Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ., χωρίς οργανική θέση, για συνυπηρέτηση με τον σύζυγό της, κατ' εφαρμογή του άρθρου 21, παρ. 1 του ν. 2946/2001.(...)Δεν επιτρέπεται η απόσπαση της Ε.Α. από το Υποκατάστημα Καλαμαριάς του Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. στο Υποκατάστημα Αγίας Παρασκευής του Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. λόγω συνυπηρέτησης με τον αξιωματικό της Πολεμικής Αεροπορίας σύζυγό της, διότι δεν κατέχει οργανική θέση (ομοφ.).


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)44/2015

Νόμιμη η καταβολή ημερήσιας αποζημίωσης, οδοιπορικών εξόδων και εξόδων διανυκτέρευσης από το Δημόσιο σε υπάλληλο Ανεξάρτητης Αρχής λόγω μετάβασής του στο εξωτερικό, καθόσον ως Ανεξάρτητη Αρχή συνταγματικώς προβλεπόμενη, δεν υπόκειται σε διοικητική εποπτεία, η οποία αποτελεί προϋπόθεση για την εφαρμογή του άρθρου 21 παρ. 1 του ν. 2685/1999.


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.4/149/2016

ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ Κτηρίων..:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, η σχέση που διαπλάσθηκε, με την από 17.3.2003 σύμβαση μίσθωσης μεταξύ του Τοπικού Υποκαταστήματος Ι.Κ.Α.-Ε.Τ.Α.Μ. … και των φερόμενων ως δικαιούχων, ανεξαρτήτως του σκοπού που επιδιώκεται με αυτήν, δεν είναι διοικητική αλλά ιδιωτική, υπαγόμενη στη δικαιοδοσία των πολιτικών δικαστηρίων, δεδομένου ότι δεν συνήφθη βάσει εξαιρετικών ρητρών ή διατάξεων με τις οποίες να εξασφαλίζεται στο Ι.Κ.Α.-Ε.Τ.Α.Μ. υπερέχουσα θέση έναντι των αντισυμβαλλομένων. Επομένως, η επίμαχη 803/2016 διαταγή πληρωμής, σε συμμόρφωση προς την οποία εκδόθηκαν τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα, αρμοδίως εκδόθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο …, όσα δε αντίθετα προβάλλονται από την Επίτροπο, σύμφωνα με τα οποία στην ως άνω μισθωτική σχέση, ως εκ της εφαρμογής του Κανονισμού Μισθώσεων του Ι.Κ.Α., εξασφαλίζεται στο Ι.Κ.Α.-Ε.Τ.Α.Μ. υπερέχουσα θέση, πρέπει να απορριφθούν ως αβάσιμα, δεδομένου ότι στον επικαλούμενο Κανονισμό δεν περιέχονται διατάξεις που να θέτουν το Ι.Κ.Α.-Ε.Τ.Α.Μ. σε υπερέχουσα θέση έναντι των αντισυμβαλλομένων του. Κατ’ ακολουθίαν των προεκτεθέντων, τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα πρέπει να θεωρηθούν.