ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)245/2014
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/194/2003
Μισθολογική προαγωγή σε στρατιωτικούς. Προσμέτρηση χρόνου σπουδών ως χρόνου πραγματικής υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, για την, κατά τις διατάξεις του Ν 3016/2002, απονομή της μισθολογικής προαγωγής στους τελειοφοίτους κατά τον χρόνο κατατάξεως, προσμετρείται ο ελάχιστος απαιτούμενος, σύμφωνα με τον Οργανισμό της κάθε Σχολής, χρόνος φοιτήσεως για την απόκτηση της ιδιότητας του τελειοφοίτου.
ΝΣΚ/434/2007
Διαγωνισμός για την πλήρωση κενών θέσεων ανθυπασπιστών δικαστικών γραμματέων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Μετά την ισχύ του Ν 3549/2007, δύνανται να λάβουν μέρος στον προκηρυχθέντα διαγωνισμό τελειόφοιτοι και φοιτητές των Τ.Ε.Ι. που έχουν περατώσει επιτυχώς το ήμισυ του συνολικού κύκλου σπουδών, υπό το αναβαθμισμένο καθεστώς του Ν 2916/2001. Η «εξομοίωση» μεταξύ Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. γίνεται στα πλαίσια ερμηνείας και εφαρμογής συγκεκριμένων διατάξεων του ΝΔ 657/1970 και ΒΔ 794/1970 και δεν αφορά, βεβαίως, γενική, ως προς όλα τα θέματα, εξομοίωση. Η τελευταία ανατρέχει στον χρόνο αναβάθμισης των σπουδών των Τ.Ε.Ι. που προέβλεψε ο Ν 2916/2001.
Φ.253/128314/Β6/2002
Ορισμός των τμημάτων και των σχολών των Πανεπιστημίων, των Τ.Ε.Ι. και των Ανωτέρων Σχολών Τουριστικών Επαγγελμάτων, των Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης της Ελλάδας καθώς και αυτών του Πανεπιστημίου Κύπρου για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες, τα αντίστοιχα ειδικά μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες για κάθε ένα από τα τμήματα και τις σχολές αυτές, τον τρόπο, τον τόπο και το χρόνο εξέτασης και βαθμολόγησης της εξέτασης στα ειδικά αυτά μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
ΠΔ 183/2008
Καθορισμός επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων των Τμημάτων α) Πληροφορικής, β) Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων, γ) Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης, δ) Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, ε) Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών, στ) Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ζ) Πληροφορικής και Επικοινωνιών, η) Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων, θ) Βιομηχανικής Πληροφορικής των Ιδρυμάτων του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ι).
ΝΣΚ/49/2010
Εκπαιδευτικό Προσωπικό των Τ.Ε.Ι. – Χορήγηση άδειας χωρίς αποδοχές, για σοβαρούς ιδιωτικούς λόγους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Το άρθρο 51 του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν 3528/2007) ισχύει και στα μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού των Τ.Ε.Ι., καθόσον το θέμα αυτό δεν ρυθμίζεται από τις ειδικές γι αυτά διατάξεις. Περαιτέρω, την προβλεπόμενη από την ανωτέρω διάταξη γνώμη θα εκφέρει η Γενική Συνέλευση του Τμήματος, η οποία έχει τη γενική αρμοδιότητα, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 10 του Ν 3549/2007, για κάθε θέμα για το οποίο δεν ορίζεται ρητώς αρμοδιότητα άλλου οργάνου.
ΝΣΚ/352/2009
Πτυχιούχοι του Τμήματος Ηλεκτρονικών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των Τ.Ε.Ι. Δυνατότητα άσκησης των επαγγελμάτων ραδιοηλεκτρολόγου Α΄ και Β΄, είτε χωρίς άδεια άσκησης επαγγέλματος είτε χωρίς εξετάσεις για την απόκτηση της άδειας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Ως προς τους Τεχνολόγους Μηχανικούς του Τμήματος Ηλεκτρονικών των Τ.Ε.Ι., η απόκτηση του πτυχίου τους προσδίδει «επαγγελματική ειδικότητα» για άσκηση σχετικού με αυτήν επαγγέλματος, για την οποία απαιτείται, σε κάθε περίπτωση η απόκτηση άδειας, όπως και με όποιες διαδικασίες προβλέπει ο νόμος. β) Ως προς το επάγγελμα του Ραδιοηλεκτρολόγου Α΄ με πτυχίο Τ.Ε.Ι. Το πτυχίο Τ.Ε.Ι. κατά το νόμο αποτελεί βασικό τίτλο σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης, όμως δεν συνεπάγεται την ισοτιμία του με πτυχίο Α.Ε.Ι. Η «ανωτατοποίηση» των ΤΕ.Ι. με το Ν 3549/2007 δεν σημαίνει, άνευ ετέρου και την ισοτιμία του πτυχίου ΤΕ.Ι. με αυτό του Α.Ε.Ι. Ο Ραδιοηλεκτρολόγος Α΄, κάτοχος πτυχίου Τ.Ε.Ι., πρέπει να δώσει τις απαιτούμενες εξετάσεις για την απόκτηση άδειας ασκήσεως του επαγγέλματος.
118601/Δ2/2016
Αναθέσεις διδασκαλίας καλλιτεχνικών μαθημάτων των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Καλλιτεχνικού Γυμνασίου και των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Γενικού Καλλιτεχνικού Λυκείου.
148262/Δ2/2018- ΦΕΚ: 4077/Β/2018: Η αριθμ. 118601/Δ2/19-07-2016 υπουργική απόφαση (Β' 2461) καταργείται
ΝΣΚ/323/2007
Νομιμότητα απόφασης της γενικής συνέλευσης ανώνυμης εταιρείας για τροποποίηση – διεύρυνση του σκοπού της εταιρείας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Εφόσον με την απόφαση της γενικής συνέλευσης της ανώνυμης εταιρείας αποφασίστηκε η τροποποίηση του άρθρου του καταστατικού της που καθορίζει το σκοπό της και με την τροποποίηση προστέθηκαν στα υφιστάμενα διαφορετικά αντικείμενα της εταιρικής δραστηριότητας δύο νέα αυτοτελή και άσχετα προς τα προϋπάρχοντα αντικείμενα, ήτοι αφενός η εγκατάσταση, λειτουργία και εκμετάλλευση φωτοβολταϊκών πάρκων ή άλλων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και αφετέρου η κατασκευή, ανάπτυξη, λειτουργία και εκμετάλλευση σύγχρονων εμπορικών κέντρων, τα δύο δε νέα αυτά αντικείμενα δεν περιλαμβάνονται στο πλαίσιο της εταιρικής δραστηριότητας, όπως αυτό έχει οριοθετηθεί από το ισχύον καταστατικό της εταιρείας, αλλά βρίσκονται εκτός του πλαισίου αυτού, το οποίο συνεπώς μεταβάλλουν (διευρύνουν), η τροποποίηση αυτή του καταστατικού αποτελεί μεταβολή του αντικειμένου της εταιρικής επιχείρησης κατά την έννοια του άρθρου 29 παρ.3 του Κ.Ν. 2190/1920 και συνεπώς η απόφαση της γενικής συνέλευσης έπρεπε να ληφθεί με την αυξημένη απαρτία των 2/3 που προβλέπει το άρθρο αυτό, εφόσον δε η απόφαση αυτή δεν ελήφθη με την απαρτία αυτή, δεν ελήφθη νόμιμα.
ΝΣΚ/364/2011
ΑΕΙ – Μέλη ΔΕΠ – Αλλαγή γνωστικού αντικειμένου μελών ΔΕΠ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Είναι επιτρεπτή η αλλαγή γνωστικού αντικειμένου μέλους ΔΕΠ της βαθμίδας του Καθηγητή που υπηρετεί στη Σχολή Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, υπό τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που περιγράφονται στο εδάφιο β’ της παρ.4 του άρθρου 23 του Ν 3549/2007, ήτοι με αιτιολογημένη απόφαση της Γ.Σ.Ε.Σ. της Σχολής Χημικών Μηχανικών, που θα εκδοθεί μετά από εισήγηση της Γενικής Συνέλευσης του οικείου Τομέα, και μόνον εφόσον το νέο γνωστικό αντικείμενο δεν είναι περισσότερο εξειδικευμένο από το ήδη κατεχόμενο. Για την αλλαγή του γνωστικού αντικειμένου μέλους ΔΕΠ, πέραν της ως άνω μοναδικής προϋπόθεσης, δεν τίθεται από το νόμο άλλη πρόσθετη προϋπόθεση, όπως η προηγούμενη έκδοση του Π.Δ/τος του εδαφ.α’ της παρ.4 του άρθρου 23 του Ν 3549/2007, η βαθμίδα του αιτούμενου μέλους ΔΕΠ, ο απαιτούμενος χρόνος παραμονής στη βαθμίδα πριν την υποβολή της σχετικής αίτησης, διαδικασία κρίσης από τη Γ.Σ.Ε.Σ., ανάλογη με την εκλογική διαδικασία μελών ΔΕΠ (Εκλεκτορικό Σώμα, Εισηγητική Επιτροπή), πρόσθετο επιστημονικό έργο στο νέο γνωστικό αντικείμενο. Δεν απαιτείται η προηγούμενη έκδοση του Π.Δ/τος του εδαφ.α’ της παρ.4 του άρθρου 23 του Ν 3549/2007, αφού η ρύθμιση του εδαφ.β’ της παρ.4 του ίδιου άρθρου και νόμου, είναι ευθεία και αυτοτελής, που ρυθμίζει κατά τρόπο ειδικό και εξαντλητικό το ζήτημα της αλλαγής του γνωστικού αντικειμένου των μελών ΔΕΠ, με συνέπεια να τυγχάνει άμεσης εφαρμογής.
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/43/2018
Καταβολή αποζημίωσης διδασκαλίας:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στη σκέψη 2 του παρόντος το Κλιμάκιο κρίνει ότι η απασχόληση των ανωτέρω υπαλλήλων της Περιφέρειας .. στο ΤΕΙ .., ως εκπαιδευτικό προσωπικό, για την κάλυψη διδακτικών αναγκών με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου και οι παρεπόμενες εντελλόμενες δαπάνες δεν είναι νόμιμες, κατά το βάσιμο λόγο διαφωνίας. Τούτο, διότι σύμφωνα με τις ειδικές διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 19 του ν. 1404/1983, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν, για τη σύναψη σύμβασης προς κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών των ΤΕΙ κατά τις διατάξεις του ίδιου άρθρου από απασχολούμενους στο δημόσιο ή σε φορείς του δημόσιου τομέα με την ιδιότητα του μονίμου υπαλλήλου ή του συμβασιούχου, απαιτείται άδεια. Η άδεια αυτή χορηγείται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 31 του Κώδικα υπαλλήλων του δημοσίου και νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και προηγείται σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου. Οι ειδικές αυτές ρυθμίσεις, τις οποίες και το ΤΕΙ .. έθεσε ως ισχύον και εφαρμοστέο νομοθετικό καθεστώς κατά την προκήρυξη των ανωτέρω θέσεων και την υπογραφή των συμβατικών κειμένων, ισχύουν ανεξάρτητα από συγγενείς ρυθμίσεις σχετικά με περιορισμούς ή όρους που διέπουν την υπηρεσιακή κατάσταση των υπαλλήλων του δημοσίου ή άλλων φορέων του δημόσιου τομέα, όπως αυτές με τις οποίες ρυθμίζονται ζητήματα σχετικά με την πολυθεσία και την πολυαπασχόληση των υπαλλήλων. Επομένως, οι ισχυρισμοί που αναπτύσσονται στα μνημονευόμενα στην προηγούμενη σκέψη έγγραφα επανυποβολής των χρηματικών ενταλμάτων προς θεώρηση, αναφορικά προς τις διατάξεις των άρθρων ενδέκατο παρ. 3 του ν. 1305/1982 και 22 παρ. 3 του ν. 1400/1983, σχετικά με τη δεύτερη θέση ή απασχόληση των υπαλλήλων του δημοσίου ή φορέων του δημοσίου τομέα, είναι απορριπτέοι ως νόμω αβάσιμοι. ..Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα δαπάνες δεν είναι νόμιμες και αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν.