ΕΣ/ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΤΟ/247/2024
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Με την υπό κρίση ανακοπή, για την άσκηση της οποίας κατεβλήθη το νόμιμο παράβολο ύψους 100 ευρώ (βλ. το με κωδικό πληρωμής ...δεσμευμένο ηλεκτρονικό παράβολο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων), και τους επί αυτής πρόσθετους λόγους ανακοπής, όπως αυτά αναπτύσσονται με το από 22.5.2023 νομίμως κατατεθέν υπόμνημα, ζητείται η ακύρωση των α) 6108/31.8.2018 πράξης ταμειακής βεβαίωσης της Προϊσταμένης της Δ.Ο.Υ. ΙΖ΄ Αθηνών, με την οποία βεβαιώθηκε ταμειακά σε βάρος του ανακόπτοντος το συνολικό ποσό των 142.187,82 ευρώ και β) 2118/3.9.2018 ατομικής ειδοποίησης χρεών της Προϊσταμένης της ίδιας ως άνω Δ.Ο.Υ.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/ΠΡΩΤΟ ΤΜΗΜΑ/1442/2024
Με την υπό κρίση ανακοπή, για την άσκηση της οποίας έχει καταβληθεί το νόμιμο παράβολο (βλ. το 313456628950 0217 0082 ηλεκτρονικό παράβολο), ζητείται η ακύρωση α) της 2977/15.10.2019 πράξης ταμειακής βεβαίωσης του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Άργους, με την οποία βεβαιώθηκε σε βάρος του αρχικώς ανακόπτοντος, πρώην υπαλλήλου φύλαξης του Αγροτικού Καταστήματος Κράτησης Τίρυνθας, το ποσό 285.464,25 ευρώ, που αφορά σε οφειλή προερχόμενη από καταλογισμό σε βάρος του, με την 51558οικ/2.7.2019 απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, των τακτικών καθαρών αποδοχών που φέρεται ότι του καταβλήθηκαν αχρεωστήτως κατά το χρονικό διάστημα από 11.11.1997 έως 31.8.2014, εξαιτίας της ανάκλησης της πράξης διορισμού του, δυνάμει της 93305/17.11.2014 (Γ΄ 1618) απόφασης του ίδιου ως άνω Υπουργού, λόγω μη επαλήθευσης της γνησιότητας του τίτλου σπουδών, βάσει του οποίου διορίστηκε, β) της 1658/5.11.2019 ατομικής ειδοποίησης χρεών του ίδιου ως άνω οργάνου και γ) κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης της Διοίκησης.
ΕΣ/ΠΡΩΤΟ ΤΜΗΜΑ/788/2024
Με την ένδικη ανακοπή, όπως αυτή αναπτύσσεται με το από 13.1.2017 παραδεκτώς κατατεθέν υπόμνημα και αντικρούεται με την από 19.1.2022 έκθεση απόψεων του Προϊσταμένου της Ζ΄ Δ.Ο.Υ. Θεσσαλονίκης (βλ. το 3529/21.1.2022 διαβιβαστικό έγγραφο του Δικαστικού Τμήματος της ως άνω Δ.Ο.Υ.), ζητείται η ακύρωση της 287/27.1.2014 πράξης του Προϊσταμένου της Η΄ (νυν Ζ΄) Δ.Ο.Υ. Θεσσαλονίκης, με την οποία βεβαιώθηκε ταμειακώς εις βάρος του ανακόπτοντος, πρώην Προϊσταμένου του Τμήματος Φ.Π.Α. της Β΄ Δ.Ο.Υ. Θεσσαλονίκης, το ποσό του 1.034.790,00 ευρώ (κεφάλαιο 355.136,00 ευρώ και προσαυξήσεις 679.654,00 ευρώ), το οποίο καταλογίσθηκε εις βάρος του με την 629/2013 απόφαση των Οικονομικών Επιθεωρητών της Οικονομικής Επιθεώρησης Υπολοίπου Κεντρικής Μακεδονίας του Υπουργείου Οικονομικών, αλληλεγγύως και εις ολόκληρον με τον Επόπτη ελέγχου της Β΄ Δ.Ο.Υ. Θεσσαλονίκης…, και αφορά σε έλλειμμα που προκλήθηκε στη διαχείριση της ως άνω Δ.Ο.Υ. λόγω παράνομων επιστροφών Φ.Π.Α. στις ιδιωτικές επιχειρήσεις «…», «..» και «…».
ΕΣ/ΤΜ.1/701/2020
ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ:ζητείται, κατ’ εκτίμηση του δικογράφου, η ακύρωση της 2359/5.3.2015 πράξης ταμειακής βεβαίωσης της Δ.Ο.Υ. Α΄ Πατρών, με την οποία βεβαιώθηκε σε βάρος του ανακόπτοντος το ποσό των 44.335,97 ευρώ Το Δικαστήριο παρατηρεί ότι οι ως άνω ισχυρισμοί πλήττουν το κύρος του νομίμου τίτλου, ήτοι της 1934/112742/19.9.2014 απόφασης δημοσιονομικής διόρθωσης. Επομένως, με βάση τα γενόμενα δεκτά στη σκέψη 5, οι ισχυρισμοί αυτοί τυγχάνουν απορριπτέοι ως απαράδεκτοι, διότι στη δίκη της ανακοπής κατά της ταμειακής βεβαίωσης δεν είναι επιτρεπτή η προβολή λόγων που στρέφονται κατά του νομίμου τίτλου, εφόσον κατά του τελευταίου προβλέπεται η άσκηση ουσιαστικού ενδίκου βοηθήματος (έφεσης), οπως εν προκειμένω. Και τούτο ανεξαρτήτως του ότι, κατά τα γνωστά στο Δικαστήριο, η εν λόγω έφεση απορρίφθηκε ήδη με την 660/2018 απόφαση του Τμήματος τούτου. Απορρίπτει την ανακοπή
ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1081/2022
ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ:Ζητείται, παραδεκτώς, η ακύρωση της ...πράξης ταμειακής βεβαίωσης της Προϊσταμένης της Δ.Ο.Υ. …, με την οποία βεβαιώθηκε ταμειακώς εις βάρος της ανακόπτουσας, το συνολικό ποσό των 12.557.177,45 ευρώ, που αντιστοιχεί στην χορηγηθείσα σε αυτήν ενίσχυση, στο πλαίσιο ένταξής της στο Μέτρο 2.5 του Επιχειρησιακού Προγράμματος (Ε.Π.) «ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ» του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (2000-2006) και συγχρηματοδοτήθηκε από κοινοτικούς - μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) - και εθνικούς πόρους και η οποία (ενίσχυση) καταλογίστηκε εις βάρος της, ως αχρεωστήτως καταβληθείσα(....)Εξάλλου, οι τόκοι που έχουν υπολογιστεί μέχρι 31.10.2014 με την απόφαση δημοσιονομικής διόρθωσης, ούτως ή άλλως αποτελούν κονδύλιο του νόμιμου τίτλου και ως εκ τούτου δεν ελέγχονται παρεμπιπτόντως (...). Για τον υπολογισμό των τόκων για το μεταγενέστερο χρονικό διάστημα, δεν προκύπτει ότι η ανακόπτουσα δεν είχε πρόσβαση στις δημοσιευμένες τόσο στο διαδίκτυο όσο και στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ ανακοινώσεις της Επιτροπής σχετικά με τα επιτόκια ανάκτησης.Απορρίπτει την ανακοπή.