Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Φ. 130181/39910/2010

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3284/2004, 3838/2010
ΘΕΜΑ: Συνδρομή ουσιαστικών προϋποθέσεων στη διαδικασία πολιτογράφησης. ΣΧΕΤ.: Η υπ’ αριθμ. 8 εγκύκλιος περί «Τροποποίησης του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας» (αρ. πρωτ. Φ.130181/29365/28-05-2010).

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Φ .79174/9029/2013

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 7 ΘΕΜΑ: Σύσταση και ρόλος των Επιτροπών άρθρου 15 Ν.3284/2004. Συνδρομή ουσιαστικών προϋποθέσεων στη διαδικασία κτήσης ελληνικής ιθαγένειας βάσει του Ν.2790/00, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Σχετ: α) Εγκύκλιος 13 Φ.79174/17600/09/19-3-2009 β) Εγκύκλιος 09 Φ.79179/221/8-3-2005 γ) Εγκύκλιος 10 Φ.79174/16211/15-5-2001 

Φ.130181/34405/2012

Θέμα: Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με τη διαδικασία πολιτογράφησης ομογενών αλλοδαπών κατόχων Ε.Δ.Τ.Ο. – Άρθρο 23 του ν.3838/2010 Σχετ.: (α) H εγκύκλιος υπ’ αριθμ. 8 του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Τροποποίηση του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας» (υπ’αρ. πρωτ.Φ.130181/29365/28.5.2010 έγγραφο) (β) Tο υπ’ αριθμ. πρωτ. Φ.82215/27993/4-10-2012 έγγραφο της Διεύθυνσης Ιθαγένειας (ερωτηματολόγιο)

Φ .79174/9029/2013

ΘΕΜΑ: Σύσταση και ρόλος των Επιτροπών άρθρου 15 Ν.3284/2004. Συνδρομή ουσιαστικών προϋποθέσεων στη διαδικασία κτήσης ελληνικής ιθαγένειας βάσει του Ν.2790/00, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.


Φ.130181/7779/2013

ΘΕΜΑ: Υπ' αρ. 52 εγκύκλιος της Δ/νσης Ιθαγένειας του Υπ. Εσωτερικών (ΑΔΑ:Β4ΜΒΝ-ΖΜ1)  ΣΧΕΤ.: Η από 20-02-2013 εγκύκλιος της Δ/νσης Αλλοδαπών του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας σχετικά με την εφαρμογή της υπ' αριθμ. 4000/3/10-πβ'/14-11-2012 ΚΥΑ «Παραμονή και εργασία ομογενών από Αλβανία». 

ΝΣΚ/4/2021

Τρόπος συμμόρφωσης της Διοίκησης προς δικαστικές αποφάσεις, που ακύρωσαν αποφάσεις απορριπτικές αιτήσεων πολιτογράφησης αλλογενών αλλοδαπών, για έλλειψη αιτιολογίας, αναπέμποντας τις υποθέσεις στη Διοίκηση και ειδικότερα: α) Ποιό όργανο είναι αρμόδιο για την πλήρη αιτιολόγηση της νέας απόφασης, η Επιτροπή Πολιτογράφησης με επαναδιατύπωση της αιτιολογίας στο περιεχόμενο της γνωμοδότησής της, ή απευθείας η υπηρεσία που είναι αρμόδια για τη σύνταξη του νέου σχεδίου υπουργικής απόφασης. β) Εάν είναι επιτρεπτή η επανάληψη της προβλεπόμενης συνέντευξης ενώπιον της αρμόδιας Επιτροπής Πολιτογράφησης και γ) Στην περίπτωση αρνητικής απάντησης επί του β΄ υποερωτήματος, εάν η νέα απόφαση θα στηριχθεί στα ήδη υπάρχοντα στον φάκελο στοιχεία, επί των οποίων στηρίχθηκε η υπουργική απόφαση ή και σε νεώτερα των οποίων μπορεί να ζητηθεί η προσκόμιση.(...)Προς το σκοπό συμμόρφωσης της Διοίκησης προς τις με αριθμούς 2010/2019 και 628/2020 αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (Τμήμα Θ΄ Ακυρωτικός Σχηματισμός), α) Σήμερα και μέχρι την 31η.3.2021, οι υποθέσεις των E.G. και R.S., ευρίσκονται σε εκκρεμότητα ενώπιον της Επιτροπής Πολιτογράφησης της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, υπό τη συγκρότηση και σύνθεση που έχει σήμερα και μέχρι την 31η.3.2021, η οποία είναι αρμόδια να προβεί σε διατύπωση νέας, ειδικής και επαρκώς αιτιολογημένης γνώμης. Η Επιτροπή αυτή, κατά τη νέα κρίση της, πρέπει να λάβει υπόψη της το νομικό και πραγματικό καθεστώς της κάθε υπόθεσης, κατά το χρόνο έκδοσης της ακυρωθείσας απόφασης, συνεκτιμώντας τα στοιχεία του οικείου υπηρεσιακού φακέλου, όπως αυτός έχει συγκροτηθεί. Η ίδια Επιτροπή, εφόσον σε αυτή μετέχουν για πρώτη φορά ένα ή περισσότερα νέα μέλη, που πρέπει να αποκτήσουν δική τους αντίληψη, ή/και από την προηγηθείσα συνέντευξη δεν μπορεί να μορφώσει ασφαλή γνώμη, προκειμένου να διατυπώσει πλήρως αιτιολογημένη γνώμη προς τη Διοίκηση, δύναται να επαναλάβει τη συνέντευξη, αφού προηγουμένως, για λόγους πρόνοιας έναντι κινδύνου τυχόν ακυρότητας, προβεί στις κατά τα ανωτέρω διαπιστώσεις με παρεμπίπτουσα πράξη της. Εφόσον η Επιτροπή διαπιστώσει την ανάγκη συνέντευξης, καλείται ο ενδιαφερόμενος σε συνέντευξη σε ορισμένο τόπο και χρόνο και, είτε από την Επιτροπή είτε από την Περιφερειακή Διεύθυνση, σε προσκόμιση τυχόν πρόσθετων στοιχείων που θεωρεί χρήσιμα για να τεκμηριώσουν τη συνδρομή στο πρόσωπό του των ουσιαστικών προϋποθέσεων του άρθρου 5Α, πλην της γνώσης της ελληνικής γλώσσας, τα οποία πρέπει να είναι προγενέστερα του χρόνου της αρχικής κρίσης και όχι μεταγενέστερα, έστω και αν αυτά ανάγονται σε προηγούμενο χρόνο. β) Μετά την 1η.4.2021, η πλήρης αξιολόγηση και αιτιολόγηση ως προς τη συνδρομή των ουσιαστικών προϋποθέσεων της περίπτωσης β΄ του άρθρου 5Α (επαρκής γνώση ελληνικής ιστορίας, γεωγραφίας, πολιτισμού κλπ.), μπορεί να γίνει μόνο με τις διαδικαστικές διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του τροποποιηθέντος με το άρθρο 6 του ν. 4735/2020 άρθρου 7 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας (ΚΕΙ), ενώ, περαιτέρω, ως προς τη συνδρομή όλων των ουσιαστικών προϋποθέσεων του άρθρου 5Α, αρμόδιοι προς πλήρη αξιολόγηση και αιτιολόγηση, είναι οι τρείς υπάλληλοι της παρ. 7 του τροποποιηθέντος άρθρου 7 του ΚΕΙ, τηρουμένης της διαδικασίας των παρ. 6 και 7 του ιδίου άρθρου, ειδικότερα δε : α) κατόπιν διεξαγωγής συνέντευξης για τη συνδρομή των προϋποθέσεων των περ. γ΄ και δ΄ και, στη συνέχεια, β) κατόπιν συνολικής αξιολόγησης κάθε αιτούντος, δηλαδή με αξιολόγηση και ως προς τις λοιπές (πλην της γνώσης της ελληνικής γλώσσας) ουσιαστικές προϋποθέσεις. Η οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση υποχρεούται να καλέσει τον ενδιαφερόμενο στην κατά τα ανωτέρω συνέντευξη σε ορισμένο τόπο και χρόνο, χωρίς όμως να τον καλέσει να προσκομίσει, τυχόν πρόσθετα στοιχεία που αυτός θεωρεί χρήσιμα για να τεκμηριώσουν τη συνδρομή στο πρόσωπό του των ουσιαστικών προϋποθέσεων του άρθρου 5Α, ενώ, από τις νέες αυτές διαδικαστικές διατάξεις δεν προβλέπεται ούτε είναι ανεκτή η με οποιονδήποτε τρόπο συμπλήρωση του υπηρεσιακού φακέλου με οποιοδήποτε στοιχείο. γ) Σε κάθε περίπτωση, το τελικώς αποφασίζον όργανο της Διοίκησης, μπορεί να εκδώσει αντίθετη προς τη γνωμοδότηση απόφαση, σχετική με την πολιτογράφηση του αλλογενούς αλλοδαπού, παραθέτοντας πλήρη αιτιολογία. δ) Πέραν και ανεξαρτήτως των ανωτέρω, η Διοίκηση δύναται και πρέπει, εφόσον έχει αμφιβολίες, απευθυνόμενη εγκαίρως στο Δικαστήριο, να ζητήσει την συνδρομή του, προκειμένου να συμμορφωθεί προς την ακυρωτική του απόφαση, κατά το άρθρο 3 παρ. 2 του Ν. 3068/2002, ζητώντας συγκεκριμένες οδηγίες για τα κατά περίπτωση αντιμετωπιζόμενα ζητήματα


62201/ΓΔ4/2025

Συμπληρωματική στην με αρ. πρωτ. 42338/Δ2/15-04-2025 (ΑΔΑ: 9Τ1Ν46ΝΚΠΔ-ΠΚΑ) εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με θέμα: «Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-2026» όπως συμπληρώθηκε με την με αρ. πρωτ. 53716/ΓΔ4/15-05-2025 (ΑΔΑ: 9ΘΖΞ46ΝΚΠΔ-Χ3Μ) εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α ΑΔΑ: ΨΕΓΘ46ΝΚΠΔ-Ρ28

Σχετ.: 1. Η με αρ. πρωτ. 20923/Δ2/23-02-2021 Υ.Α. «Λειτουργία Μουσικών Σχολείων» (Β΄ 878)

2. Η υπό στοιχεία Φ1/117162/ΓΔ4/20-09-2021 εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας (ανακοινοποίηση στο ορθό στις 21-9-2021)

3. Η με αρ. πρωτ. 42338/Δ2/15-04-2025 (ΑΔΑ: 9Τ1Ν46ΝΚΠΔ-ΠΚΑ) εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

4. Η με αρ. πρωτ. 53716/ΓΔ4/15-05-2025 (ΑΔΑ: 9ΘΖΞ46ΝΚΠΔ-Χ3Μ) εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

5. Η με αριθμ. 3/19-05-2025 πράξη της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας (Ε.Ε.Μ.Π.)


ΙΚΑ/Σ40/59/2013

ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση οδηγιών σχετικά με το συνυπολογισμό χρόνων στο κατά περίπτωση τιθέμενο ανώτατο όριο αναγνωριστέου πλασματικού χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ. 40 του ν. 3996/2011.» Σχετ: α) Το με αρ. πρωτ. Σ40/303/3.12.2012 Γενικό Έγγραφο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. β) Η με αρ. πρωτ. Φ 80000/16124/1114/30.10.2012 Εγκύκλιος του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας (ΑΔΑ:Β432Λ-ΓΑ0).

Φ.251/56757/Α5/2025

Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες 2025. ΑΔΑ:9Θ7Υ46ΝΚΠΔ-Γ6Χ

ΣΧΕΤ: 1. Φ.251/22806/Α5/26-2-2021 (ΦΕΚ 897 Β΄) ΥΑ       

2. Φ.251/41927/Α5/12-4-2022 (ΦΕΚ 1785 Β΄) ΥΑ      

3. Φ.251/160199/Α5/23-12-2022 (ΦΕΚ 6864 Β΄) ΥΑ       

4. Φ.251/142612/Α5/28-11-2024 (ΦΕΚ 6527 Β΄) ΥΑ       

5. Φ.251/43567/Α5/17-4-2025 (ΦΕΚ 2064 Β’) ΥΑ       

6. Φ.251/143479/Α5/29-11-2024 (ΑΔΑ: ΨΑΕΓ46ΝΚΠΔ-Χ7Φ) εγκύκλιος      

7. Φ.251/37549/Α5/4-4-2025 (ΑΔΑ:ΨΑΒΡ46ΝΚΠΔ-5Ο1) εγκύκλιος 


2741/2021

«Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού για τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου» Σχετ.: α)Η υπ’αριθ.πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ.2605/11-2-2021 εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών (ΑΔΑ:9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4), β) Η υπ’ αριθ. πρωτ. Δ1α/Γ.Π.οικ.9147/10-2-2021 κοινή υπουργική απόφαση με θέμα «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID 19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 και ώρα 6:00» (Β΄534)» γ) η υπ’ αριθ. Πρωτ. Οικ. 14171/17.11.2020 εγκύκλιος της Υπηρεσίας μας. ΑΔΑ:ΩΜΡΥ46ΜΔΨΟ-Λ9Υ


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/621/2022

Νομιμότητα του σχεδίου τροποποίησης της με αρ. πρωτ. 4638/2.6.2021 σύμβασης.(...)Κατ’ ακολουθίαν, συντρέχει, εν προκειμένω, ουσιώδης νομική πλημμέλεια, η οποία συνίσταται στη μη συνδρομή των σωρευτικά προβλεπόμενων προϋποθέσεων του άρθρου 132 παρ. 1 περ. γ΄ του ν. 4412/2016 και κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου τροποποιητικής σύμβασης.Αποφαίνεται ότι κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου τροποποίησης της με αρ. πρωτ. 4638/2.6.2021 σύμβασης, μεταξύ του δημοτικού νομικού προσώπου με την επωνυμία «Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων» και του οικονομικού φορέα «….», για την προμήθεια με τίτλο «Είδη Παντοπωλείου: Ζυμαρικά-Ρύζι-Όσπρια».ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ .ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/679/2023