Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Φ.80000/οικ.26813/1651/2012

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3984/2011
ΦΕΚ: 610/Β/05.03.2012

Καθορισμός κλάδων από τους οποίους προέρχονται οι προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Αριθμ. Φ.80000/52664/14130/2016

Διάρθρωση της Κεντρικής Υπηρεσίας του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης (Ε.Τ.Ε.Α.), καθορισμός των αρμοδιοτήτων των οργανικών μονάδων και των κλάδων από τους οποίους προέρχονται οι προϊστάμενοι αυτών.


Δ.ΟΡΓ.Α 1114541 ΕΞ 2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23-10-2020 απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)» (Β’ 4738), ως προς τον ανακαθορισμό των κλάδων από τους οποίους δύναται να προέρχονται οι Προϊστάμενοι Υπηρεσιών αυτής, καθώς και της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1075847 ΕΞ 2023/12-06-2023 (Β’ 4012) όμοιας, ως προς τον ανακαθορισμό των οργανικών θέσεων προσωπικού Υπηρεσιών της ΑΑΔΕ.


Δ.ΟΡΓ.Α 1038293 ΕΞ 2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ2020/23-10-2020 απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)» (Β’ 4738), ως προς την κατανομή των οργανικών θέσεων προσωπικού της ΑΑΔΕ, μόνιμου ή με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, κατά κατηγορία/εκπαιδευτική βαθμίδα, κλάδο και ειδικότητα, τα προσόντα διορισμού σε κλάδους και ειδικότητες αυτής, καθώς και τους κλάδους από τους οποίους προέρχονται οι Προϊστάμενοι οργανικών της μονάδων.


Δ.ΟΡΓ.Α 1048642 ΕΞ2020

Τροποποίηση της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/ 10-3-2017 (Β’ 968 και 1238) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), ως προς τη σύσταση Τμημάτων στις Φορολογικές Περιφέρειες της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, τον καθορισμό των αρμοδιοτήτων αυτών και των κλάδων από τους οποίους προέρχονται οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων αυτών και της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/5-1-2017 (Β΄ 12, 52, 234 και 1032) όμοιας απόφασης, ως προς τις αλλαγές που προκύπτουν από τις διατάξεις της πρώτης απόφασης, περί τροποποίησης του Οργανισμού της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, καθώς και καθορισμός των οργανικών θέσεων προσωπικού των Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών (Ε.Α.Υ.) της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.).


Φ.80000/20320/1418/2013

Καθορισμός αρμοδιοτήτων των οργανικών μονάδων του Ο.Π.Α.Δ.


Π.Δ.56/2022

Καθορισμός κλάδων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων του Ν.Π.Δ.Δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο».


ΣΤΕ 2207/2002

Επειδή, κατά την έννοια της παρατεθείσης εξουσιοδοτικής διατάξεως του ν. 2218/94 ο κανονιστικός νομοθέτης κατά την κατάρτιση των οργανισμών των οικείων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων προσδιορίζει ανάλογα με το αντικείμενο των συγκεκριμένων οργανικών μονάδων και την ειδικότητα του κλάδου από ποιές κατηγορίες και από ποιούς κλάδους κάθε κατηγορίας θα προέρχονται οι προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων κάθε υπηρεσίας, χωρίς να είναι υποχρεωμένος να ορίσει ότι οι προϊστάμενοι θα προέρχονται από όλες τις κατηγορίες ή από όλους τους κλάδους κάθε κατηγορίας. Εν όψει δε της φύσεως των καθηκόντων του συγκεκριμένου Γραφείου, όπως αυτά καθορίζονται στο στοιχείο δ΄ της παρ. 3 άρθρου 10 του Οργανισμού, η ανωτέρω προσβαλλομένη διάταξη του εδ. δ΄ παρ. 29 άρθρου 130 αυτού, που αποκλείει τους αρχιτέκτονες - μηχανικούς από την δυνατότητα να καταλάβουν θέση προϊσταμένου του Γραφείου αυτού, βρίσκεται εντός των ορίων της εξουσιοδοτήσεως του άρθρου 30 του ν. 2218/1994 και δεν προσβάλλει την συνταγματικώς κατοχυρωμένη ισότητα, δεδομένου ότι η ρύθμιση δεν παρίσταται αδικαιολόγητη (πρβλ. ΣτΕ 915/ 2000). Κατ’ ακολουθίαν, οι σχετικές προσφυγές, τις οποίες άσκησε το αιτούν σωματείο διαδοχικώς ενώπιον της επιτροπής του άρθρου 18 ν. 2218/94 και του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, συνεπαγόμενες έλεγχο μόνον της νομιμότητας της πληττομένης διατάξεως του Οργανισμού, νομίμως απορρίφθηκαν με τις συμπροσβαλλόμενες πράξεις των οργάνων αυτών. Κατά ταύτα, πρέπει να απορριφθούν ο λόγος περί παραβάσεως της αρχής της ισότητος ως αβάσιμος, καθώς και οι λόγοι περί αναιτιολογήτου και υπερβάσεως των άκρων ορίων της διακριτικής ευχερείας της Διοικήσεως, δεδομένου ότι οι κανονιστικές πράξεις, όπως είναι η πληττομένη διάταξη του Οργανισμού δεν χρήζουν αιτιολογίας, ελέγχονται δε μόνον από την άποψη της μη υπερβάσεως της εξουσιοδοτήσεως. Η κρινομένη αίτηση, επομένως, είναι απορριπτέα στο σύνολό της.


17380/ΔΙΔΑΔ/2004

Βαθμολογική κλίμακα - Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων -Υπηρεσιακά συμβούλια. Οδηγίες για την πρώτη εφαρμογή του ν. 3260/2004 (ΦΕΚ 151 Α'/6-8-2004)


ΝΣΚ/90/2018

Θητεία προϊσταμένων οργανικών μονάδων του Υπουργείου Οικονομικών.Οι προϊστάμενοι οργανικών μονάδων του Υπουργείου Οικονομικών, που είχαν τοποθετηθεί σε θέσεις ευθύνης με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, δυνάμει των ειδικών διατάξεων του άρθρου 55 παρ. 21 του Ν 4002/2011 και η θητεία τους έληξε, εξακολούθησαν και εξακολουθούν να ασκούν νομίμως καθήκοντα προϊσταμένου κατά την έναρξη ισχύος της διάταξης του άρθρου 30 παρ. 1α του ν. 4369/2016, με όλες τις έννομες συνέπειες που αναφέρονται στο νόμο (μοριοδότηση, αξιολόγηση υφισταμένων, λήψη επιδόματος θέσης ευθύνης) (ομόφ.)


Γ4α/Γ.Π.οικ.38168/2021

Καθορισμός της διαδικασίας ένταξης στον κλάδο Ιατρών ΕΣΥ των ιατρών, που προέρχονται από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. χωρίς ειδικότητα που υπηρετούν στους Φορείς Πρωτοβάθμιας Φροντίδας των Υ.Π.Ε..