×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/250/2006

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Άσκηση καθηκόντων προϊσταμένων κλάδου ΤΕ Εργοδηγών για το υπόλοιπο της 3ετούς θητείας τους, σε θέσεις που υπό τον ισχύοντα Οργανισμό καλύπτονται από τεχνικούς κατηγορίας ΔΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Τεχνικοί υπάλληλοι, οι οποίοι με βάση το Ν 3345/2005 εντάσσονται βαθμολογικά σε κλάδο ΤΕ Εργοδηγών, μπορούν να παραμείνουν ως Προϊστάμενοι Οργανικών Μονάδων Τεχνικής Κατεύθυνσης για το υπόλοιπο της 3ετούς θητείας τους, εφόσον ορίσθηκαν προϊστάμενοι πριν την άνω ένταξή τους, αν και ο εν ισχύ Οργανισμός Πολιτικού Προσωπικού Υ.ΕΘ.Α., ο οποίος σημειωτέον δεν έχει τροποποιηθεί μέχρι σήμερα μετά την προαναφερόμενη νέα ρύθμιση, προβλέπει ότι οι προϊστάμενοι των ανωτέρω Οργανικών Μονάδων αντλούνται από την κατηγορία ΔΕ και όχι ΤΕ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/413/2004

Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων των Περιφερειακών Ταμείων Ανάπτυξης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν δικαιούνται του επιδόματος θέσης ευθύνης, που προβλέπεται στο άρθρο 13 του Ν 3205/2003, οι δημόσιοι υπάλληλοι που αποσπώνται στα Περιφερειακά Ταμεία Ανάπτυξης και τοποθετούνται ως προϊστάμενοι οργανικών μονάδων των παραπάνω Ταμείων.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/107/2015

Καταβολή αναδρομικών αποδοχών:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως, με την 198/17.5.2006 απόφαση του Δημάρχου ..., εντάχθηκε βαθμολογικά ο φερόμενος ως δικαιούχος υπάλληλος σε θέση κλάδου ΤΕ Εργοδηγών χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα Τ.Ε.Ι., καθόσον κατά τον χρόνο αυτό δεν συνέτρεχαν όλες οι προϋποθέσεις της παρ.8 του άρθρου 16 του ν.3345/2005, δεδομένου ότι ο εν λόγω υπάλληλος δεν είχε ήδη ενταχθεί μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ χωρίς πτυχίο. Ειδικότερα, από 23.3.2006 (ημερομηνία δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της 56/2006 απόφασης του Δημάρχου ...) ο εν λόγω υπάλληλος υπηρετούσε σε θέση κλάδου ΔΕ Τεχνικών/Εργοδηγών και ως εκ τούτου πληρούσε τη συγκεκριμένη προϋπόθεση της παρ.8 του άρθρου 16 του ν.3345/2005, πλην όμως δεν είχε ήδη ενταχθεί μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα Τ.Ε.Ι., αφού η κατάταξή του σε μισθολογικά κλιμάκια της κατηγορίας αυτής πραγματοποιήθηκε το πρώτον στις 26.8.2014 με την 49706/26.8.2014 απόφαση του Δημάρχου ... - .... Περαιτέρω, ο ισχυρισμός του Δήμου ότι η ένταξη του υπαλλήλου σε θέση του κλάδου ΤΕ έπρεπε να γίνει από την έναρξη ισχύος του ν.3345/2005, αφού κατά το χρόνο αυτό ο εν λόγω υπάλληλος υπηρετούσε σε κλάδο ΔΕ Τεχνιτών και ασκούσε εν τοις πράγμασι καθήκοντα ειδικότητας Τεχνικού, είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, καθόσον προϋπόθεση για την εφαρμογή της ως άνω ειδικής και, ως εκ τούτου, στενά ερμηνευτέας διάταξης είναι η κατοχή θέσης ΔΕ Τεχνικών/Εργοδηγών και όχι η κατοχή οποιασδήποτε θέσης τεχνικού προσωπικού της κατηγορίας ΔΕ. Σε κάθε δε περίπτωση ο ως άνω ισχυρισμός του Δήμου προβάλλεται αλυσιτελώς, αφού η βαθμολογική ένταξη του εν λόγω υπαλλήλου στην κατηγορία ΤΕ Εργοδηγών χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα Τ.Ε.Ι. θα μπορούσε να λάβει χώρα αυτοδικαίως από 23.3.2006, οπότε έγινε η μετάταξή του στον κλάδο ΔΕ Τεχνικών/Εργοδηγών, εφόσον κατά τον χρόνο αυτό είχε ήδη ενταχθεί μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ χωρίς πτυχίο. Εξάλλου, η αυτοδίκαιη ένταξη του εν λόγω υπαλλήλου στα Μ.Κ. του άρθρου 3 του ν.3205/2003 (σχετ. το 68860/24.10.2012 έγγραφο της Διευθύντριας Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου ... - ...) δεν συνιστά άνευ ετέρου ένταξη στα Μ.Κ. της κατηγορίας ΤΕ χωρίς πτυχίο, που αποτελεί προϋπόθεση για τη βαθμολογική ένταξη του υπαλλήλου στην ίδια κατηγορία. Συνακόλουθα, μη νομίμως ο Δήμαρχος ... - ..., με την 49706/26.8.2014 απόφασή του, κατέταξε τον …. βαθμολογικά και κατ’ επέκταση μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ Εργοδηγών. Επομένως, η εντελλόμενη δαπάνη, που αφορά σε διαφορά αποδοχών λόγω της προαναφερόμενης αναδρομικής κατάταξης σε Μ.Κ. της κατηγορίας ΤΕ είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΔΙΔΑΔ/Φ.35.60/2901/οικ.14431/2024

Προβάδισμα κατηγοριών- προϊστάμενοι οργανικών μονάδων. ΑΔΑ:9ΚΤΔ46ΜΤΛ6-ΦΝΟ



Φ.80000/οικ.26813/1651/2012

Καθορισμός κλάδων από τους οποίους προέρχονται οι προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.


62926/2024

Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων κατόπιν έκδοσης νέων Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας των ΟΤΑ α΄ βαθμού ή τροποποίησης υφιστάμενων. ΑΔΑ:ΡΡΞ746ΜΤΛ6-Κ1Ψ


17380/ΔΙΔΑΔ/2004

Βαθμολογική κλίμακα - Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων -Υπηρεσιακά συμβούλια. Οδηγίες για την πρώτη εφαρμογή του ν. 3260/2004 (ΦΕΚ 151 Α'/6-8-2004)


Αριθμ. Φ.80000/52664/14130/2016

Διάρθρωση της Κεντρικής Υπηρεσίας του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης (Ε.Τ.Ε.Α.), καθορισμός των αρμοδιοτήτων των οργανικών μονάδων και των κλάδων από τους οποίους προέρχονται οι προϊστάμενοι αυτών.


ΝΣΚ/308/2012

Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων Υπουργείου Οικονομικών – Τριετής στέρηση δικαιώματος επιλογής σε θέση προϊσταμένου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η διάταξη της παρ.5 του άρθρου 86 του Ν. 3528/2007 (Υ.Κ.), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο πρώτο του Ν. 3839/2010, είναι εφαρμοστέα και κατά την επιλογή προϊσταμένων των οργανικών μονάδων του Υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με την παρ.21 του άρθρου 55 του Ν. 4002/2011. (ομοφ.)


ΝΣΚ/370/2011

Λήξη της θητείας των προϊσταμένων οργανικών μονάδων της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (Α.Δ.Α.Ε.) – Ανανέωση της θητείας των ήδη υπηρετούντων προϊσταμένων ή νέα επιλογή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά τη λήξη της θητείας των προϊσταμένων οργανικών μονάδων της Α.Δ.Α.Ε. δυνάμει του άρθρου πέμπτου του Ν. 3839/2010, η Υπηρεσία αυτή δεν δύναται να ανανεώσει τη θητεία των ήδη υπηρετούντων προϊσταμένων, σύμφωνα με την ειδική διάταξη της παρ.5 του άρθρου 14 του Π.Δ. 40/2005, αλλά υποχρεούται να προβεί σε νέα επιλογή, κατά τα ειδικότερα προβλεπόμενα στις λοιπές διατάξεις του ιδίου ως άνω άρθρου του εν λόγω Π.Δ. (ομοφ.)


ΝΣΚ/90/2018

Θητεία προϊσταμένων οργανικών μονάδων του Υπουργείου Οικονομικών.Οι προϊστάμενοι οργανικών μονάδων του Υπουργείου Οικονομικών, που είχαν τοποθετηθεί σε θέσεις ευθύνης με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, δυνάμει των ειδικών διατάξεων του άρθρου 55 παρ. 21 του Ν 4002/2011 και η θητεία τους έληξε, εξακολούθησαν και εξακολουθούν να ασκούν νομίμως καθήκοντα προϊσταμένου κατά την έναρξη ισχύος της διάταξης του άρθρου 30 παρ. 1α του ν. 4369/2016, με όλες τις έννομες συνέπειες που αναφέρονται στο νόμο (μοριοδότηση, αξιολόγηση υφισταμένων, λήψη επιδόματος θέσης ευθύνης) (ομόφ.)