×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Φ.80020/οικ.19440/557/2011

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3966/2011
Διατάξεις του αρθ. 47 ν.3996/2011 με τις οποίες προβλέπεται, η υποχρεωτική υπαγωγή στην ασφάλιση του Τομέα Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ των επί σύμβασει αορίστου χρόνου υπαλλήλων του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ, ο επαναπροσδιορισμός των αποδοχών επί των οποίων υπολογίζεται η εισφορά και το εφάπαξ βοήθημα μετά την από 1-1-2010 κατάργηση των επιδομάτων εορτών και αδείας, η κατάργηση της δυνατότητας εξαγοράς προϋπηρεσίας καθώς και οι διατάξεις της παρ. 3 του Κεφαλαίου Β του άρθρου 85 με τις οποίες επέρχεται η κατάργηση του διπλού τρόπου υπολογισμού του εφάπαξ βοηθήματος για τους εξερχόμενους ασφαλισμένους του Ταμείου με χρόνο ασφάλισης άνω των 28 ετών.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Φ.80000/οικ.16254/465/2011

ΘΕΜΑ : Ανακοίνωση δημοσίευσης νόμου & παροχή πληροφοριών για την άμεση εφαρμογή του.(ειδική εισφορά υπέρ του ΤΠΔΥ, καθώς και η μείωση των καταβαλλομένων εφάπαξ βοηθημάτων από τον Τομέα Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων)


Φ.80000/17818/514/2011

Γνωστοποίηση διατάξεων της παρ. 2β του αρθ. 38 του Ν. 3986/2011 σχετικά με την καθιέρωση ειδικής εισφοράς των ασφαλισμένων του ΤΠΔΥ.


ΝΣΚ/293/2017

Δυνατότητα επιστροφής των αχρεωστήτως καταβληθεισών εισφορών για την απόληψη συμπληρωματικού εφάπαξ βοηθήματος, σε συνταξιούχους και εν ενεργεία υπαλλήλους του τέως Ταμείου Υγείας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΤΥΔΚΥ), μετά τη κατάργηση του π.δ/τος 674/1979.  Α) Οι εν ενεργεία υπάλληλοι του τέως Ταμείου Υγείας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΤΥΔΚΥ), στους οποίους έγιναν κρατήσεις μέχρι τη κατάργηση του π.δ. 674/1979, για τη λήψη συμπληρωματικού εφάπαξ, δεν δικαιούνται να αξιώσουν την επιστροφή των εισφορών που κατέβαλαν, μέχρι τον χρόνο αποχώρησής τους από την υπηρεσία, δεδομένου ότι, κατά τα άρθρα 38 παρ.2 και 56 παρ.2 ν. 2084/1992, η απαίτηση γεννάται κατά τον χρόνο αυτό. Β) Συνταξιούχοι υπάλληλοι του ΤΥΔΚΥ, οι οποίοι εξήλθαν από την υπηρεσία τόσο πριν όσο και μετά τη κατάργηση του π.δ. 674/1979, δικαιούνται να αξιώσουν την επιστροφή των ποσών που κατέβαλαν, η αξίωσή τους δε ερείδεται στο γεγονός της εξίσωσης του εφάπαξ ποσού, που χορηγείται από το ν. 103/1975 με εκείνο που εχορηγείτο από το ΤΠΔΥ, ενώ δεν είναι κρίσιμο γεγονός η κατάργηση του εν λόγω π.δ/τος. Γ) Όσοι εξήλθαν από την υπηρεσία τους μέχρι την 12-5-2016, δικαιούνται έντοκης επιστροφής των εισφορών που κατέβαλαν, ενώ όσοι εξήλθαν ή εξέρχονται μετά την ημερομηνία αυτή λαμβάνουν τα σχετικά ποσά ατόκως. Οίκοθεν νοείται ότι η αξίωση μπορεί να ασκηθεί εάν συντρέχουν αθροιστικά, σε ένα έκαστο των δικαιούχων, όλες οι προϋποθέσεις εφαρμογής των κρίσιμων διατάξεων (ομόφ.).


ΕΣ/Τ1/149/2006

Οι μεταφερόμενοι ή μετατασσόμενοι κατ' επίκληση του αρθ 13 παρ. 4 του ν.2116/1993 υπάλληλοι σε δημόσιες υπηρεσίες ή νπδδ προβληματικών περιοχών δεν δικαιούνται α) του εφάπαξ χρηματικού ποσού του αρθ. 9 του ν.2085/92, β) της εφάπαξ οικονομικής παροχής του αρθ. 10 του ν.2085/92 και γ) των δαπανών μεταφοράς ΙΧ επιβατικού αυτοκινήτου του αρθ. 14 του ν.2685/99, καθόσον στους υπαλλήλους, που μεταφέρονται ή μετατάσσονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ως άνω νόμου, εφαρμόζεται αποκλειστικά και μόνο η διαδικασία που προβλέπεται από τις διατάξεις αυτές και τους χορηγούνται οι τυχόν οικονομικές ενισχύσεις που προβλέπονται ρητά, ευθέως ή κατόπιν παραπομπής από τις ίδιες ή άλλες διατάξεις.


30274/οικ.32538/1406 /2004

Σχετικά με τη σύσταση Κλάδου Πρόνοιας των υπαλλήλων των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) στο Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΠΔΥ). 

30274/5439/332/2004

Αιτήματα υπαλλήλων του πρώην  ΕΟΠ που μετατάχθηκαν σε Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις πρίν απο την κατάργηση εφάπαξ βοηθήματος του ν.103/75


ΝΣΚ/281/2002

Υπολογισμός εφάπαξ βοηθήματος Ν 103/75, για μεταταγέντες υπαλλήλους.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το εφάπαξ βοήθημα των μεταταγέντων υπαλλήλων στο ΤΠΔΥ, που κατά την οριστική έξοδο από την υπηρεσία δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για λήψη εφάπαξ βοηθήματος, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 30 του Ν 2592/1998, ως έχοντες λιγότερα από 12,5 χρόνια ασφάλισης, οι οποίοι δικαιούνται ήδη να λάβουν εφάπαξ βοήθημα αυτοτελώς από το Ν 103/75, πρέπει να υπολογιστεί με βάση τις αποδοχές του βαθμού που έφεραν κατά το χρόνο διακοπής της ασφάλισής τους, λόγω μετάταξης, από τον φορέα του Ν 103/75, όπως οι αποδοχές αυτές έχουν διαμορφωθεί κατά την επέλευση του ασφαλιστικού κινδύνου, δηλαδή κατά το χρόνο της οριστικής εξόδου από την υπηρεσία και υποβολής της σχετικής για την καταβολή του εφάπαξ βοηθήματος αίτησής τους.


114790/1584/2014

ΘΕΜΑ: Προσαρμογή των τευχών Δημοπράτησης (Διακήρυξη τύπου Β και ΕΣΥ) και της Σύμβασης αναδόχου στις ρυθμίσεις των Ν 4250/2014 (αρθ. 1, παρ.2–φωτοαντίγραφα δικαιολογητικών), Ν 4278/2014 (αρθ.59 –κατάργηση κατώτατων ορίων) του Ν 4281/2014 (αρθ.157 -εγγυητική συμμετοχή κ.λπ.) και του Π.Δ.100/2014 για τα έργα των Μ 125Β και Μ 226.1 του ΠΑΑ 2007-2014 «Αλέξανδρος Μπαλτατζής»

ΕΣ/Τ1/91/2002

Εκπαιδευτικοί. Το εφάπαξ χρημ.ποσό αρθ.9 ν.2085/92 (αρ.20 παρ.2 ν.2606/98) καταβάλλεται, βάσει του αρθ.14 παρ.48 ν.2817/02, και σε όσους είχαν μετατεθεί σε προβληματική περιοχή πρίν από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού. Παραγραφή σχετικής απαιτήσεως μετατεθέντος το 1996,ήτοι πρίν την έναρξη ισχύος του ν.2606/98 (1-1-97) (αρθ.90 ν.2362/95), καθόσον δεν είχε διακοπεί κατ'αρ.93 ν.2362/95 (όφειλε να απαιτήσει το εφάπαξ αμέσως με τη μετάθεσή του και όχι μετά από τριετή παραμονή στην προβλ.περιοχή).


Φ.80020/22262/672/2011

Θέμα: Παροχή Οδηγιών για την είσπραξη της ειδικής εισφοράς 1% υπέρ του ΤΠΔΥ των εξελθόντων μετά την 1-1-2011 από την υπηρεσία υπαλλήλων.