Γ1/443/1973
Τύπος: Αποφάσεις
Περί κολυμβητικών δεξαμενών μετά οδηγιών κατασκευής και λειτουργίας αυτών. (Διορθ. Σφαλμ. στο ΦΕΚ Β' 230/1973).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Δ1(δ)/ΓΠοικ32179/2020
Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας στο πλαίσιο αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 μετά την έναρξη λειτουργίας των κολυμβητικών δεξαμενών, που αδειοδοτούνται σύμφωνα με την Υ.Δ. Γ1/443/1973 (ΦΕΚ 87/Β’/1973) «Περί κολυμβητικών δεξαμενών μετά οδηγιών κατασκευής και λειτουργίας αυτών ΑΔΑ:ΨΞΧΒ465ΦΥΟ-ΧΥΙ
Αριθ. ΔΥΓ2/80825/05/2006
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. Γ1/443/1973 (ΦΕΚ 87 Β) Υγ. Διάταξης, όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. Γ4 1150/1976 (ΦΕΚ 937 Β) όμοια περί λειτουργίας κολυμβητικών δεξαμενών. (Υγειονομική Διάταξη)
Δ1δ/Γ.Π. οικ.24573/2025
ΘΕΜΑ: Διενέργεια ελέγχων για την ασφαλή λειτουργία και χρήση των δημόσιων κολυμβητικών δεξαμενών που αδειοδοτούνται σύμφωνα με τις διατάξεις της Γ1/443/1973 Υγειονομικής Διάταξης. ΑΔΑ:Ψ6Φ8465ΦΥΟ-Λ4Σ
Σχετ: α) Η Γ1/443/1973 Υγειονομική Διάταξη με θέμα «Περί κολυμβητικών δεξαμενών μετά οδηγιών κατασκευής και λειτουργίας αυτών» (ΦΕΚ Β’ 87), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει
β) Η Δ1δ/ΓΠ.11611/2018 Εγκύκλιος της Υπηρεσίας μας με θέμα «Αδειοδότηση δημόσιων κολυμβητικών δεξαμενών» (ΑΔΑ: ΩΚΟΜ465ΦΥΟ9ΩΞ)
ΔΥΓ/2/16931/2009
Διευκρινήσεις για τη λειτουργία κολυμβητικών δεξαμενών
ΓΔΥ/2/69553/2006
Οδηγίες-διευκρινήσεις για την εφαρμογή Υγειονομικών διατάξεων για τη λειτουργία κολυμβητικών δεξαμενών
Δ1(δ)/ΓΠ οικ.32423/2024
Διενέργεια ελέγχων για την ασφαλή λειτουργία και χρήση των δημόσιων κολυμβητικών δεξαμενών που αδειοδοτούνται σύμφωνα με τις διατάξεις της ΥΔ Γ1/443/1973. ΑΔΑ:6ΗΠ8465ΦΥΟ-ΕΨΟ
Ν.Δ.511/1970
Περί ιδρύσεως και λειτουργίας πρατηρίων υγρών και αερίων καυσίμων εγκαταστάσεων φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων σταθμών πάσης φύσεως αυτοκινήτων σταθμών μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων εγκαταστάσεων προετοιμασίας των προς παράδοση αυτοκινήτων (PDI pre delivery inspection) εγκαταστάσεων πλύσης, καθαρισμού και λίπανσης οχημάτων και περί των προϋποθέσεων ιδρύσεως και λειτουργίας, εντός αυτών, συμπληρωματικών δραστηριοτήτων (εμπορικών, παροχής υπηρεσιών) ως επίσης και περί της κυκλοφοριακής συνδέσεως των πάσης φύσεως εγκαταστάσεων μετά των προ αυτών οδών.
ΕλΣυν/Ε Κλιμ/392/2010
Συμπληρωματική σύμβαση κατασκευής κολυμβητηρίου. Έργασίες που αφορούν στην κατασκευή της πισίνας εκμάθησης και οι λοιπές εργασίες κατασκευής της πισίνας εκμάθησης και των συνοδών χώρων λειτουργίας της, αποτελούν μεταβολή του φυσικού και τεχνικού αντικειμένου του έργου, που δεν αποτέλεσε τη βάση της διαδικασίας ανάδειξης του αναδόχου. Εργασίες που αποσκοπούν στη βελτίωση της ποιότητας του έργου δεν μπορούν νομίμως να αποτελέσουν αντικείμενο συμπληρωματικής σύμβασης. Εργασίες, και υπό την εκδοχή ότι προέκυψαν εξαιτίας της εφαρμογής κανόνων και απαιτήσεων, οι οποίοι καθιερώθηκαν ως υποχρεωτικοί μετά την ανάθεση του έργου, κάτι που ωστόσο δεν αποδεικνύεται από την αναθέτουσα αρχή, όφειλαν να έχουν καλυφθεί αποκλειστικά από το κονδύλιο των απροβλέπτων. Από το κονδύλιο των απροβλέπτων όφειλαν επίσης να έχουν καλυφθεί οι εργασίες που αφορούν στην εφαρμογή της οριστικής μελέτης. Με την 3086/2010 απόφαση του VI Τμήματος ανακλήθηκε η προμνησθείσα πράξη του Κλιμακίου, καθόσον κρίθηκε ότι οι εργασίες της συμπληρωματικής σύμβασης κατασκευής κολυμβητηρίου οφείλονται σε απρόβλεπτες περιστάσεις, δεδομένου ότι η εκτέλεση αυτών επιβλήθη¬κε από τρίτους εμπλεκόμενους φορείς (Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, Πυροσβεστική Υπηρεσία κλπ) ή από μεταγενέστερες νομοθετικές διατάξεις
ΝΣΚ/113/2008
Υποχρέωση εναρμόνισης με τις απαιτήσεις του Κανονισμού της Ε.Ε. 785/2004 (περί ασφαλιστικών καλύψεων αεροσκαφών).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Μετά τη θέση σε ισχύ του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 785/2004 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Απριλίου 2004 (L.138/30-4-2004) η εταιρία ……ΑΕ, ανάδοχος παροχής υπηρεσιών δασοπυρόσβεσης και κάλυψης λοιπών επιχειρησιακών αναγκών του Πυροσβεστικού Σώματος με την εκμίσθωση στο Δημόσιο τριών (3) ελικοπτέρων, μαζί με το απαιτούμενο προσωπικό λειτουργίας και υποστήριξής τους, υποχρεούται να προσαρμόσει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια των Ε/Π αυτών με τα ελάχιστα ποσά αποζημίωσης υπέρ τρίτων, όπως αυτά προσδιορίστηκαν το πρώτον με τον ως άνω Κανονισμό.
ΕλΣυν/Κλ7/152/2015
Κατάτμηση ενιαίου έργου.(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, τα ανατεθέντα σε κάθε περίπτωση, κατόπιν διενέργειας ανοικτών δημόσιων διαγωνισμών, που διασφαλίζουν την διαφάνεια και την τήρηση των κανόνων του ανταγωνισμού, ως άνω έργα είναι αυτοτελή και ανεξάρτητα μεταξύ τους και δεν συνιστούν ένα ενιαίο έργο, καθόσον μετά από εκτίμηση της οικονομικής και τεχνικής λειτουργίας του αποτελέσματος των οικείων εργασιών, ήταν δυνατή η σκοπούμενη δια των διακηρύξεων αυτοτελής ενεργειακή αναβάθμιση καθενός από αυτά, χωρίς να καθίσταται αναγκαία, για το οικονομικά άρτιο εκάστου αυτών, η ενοποίησή τους. Επιπροσθέτως, δοθέντος ότι δεν συντρέχει, εν προκειμένω, περίπτωση απευθείας ανάθεσης της κατασκευής των εν λόγω έργων, τουναντίον, ακολουθήθηκε η νόμιμη διαδικασία του ανοικτού διαγωνισμού και ανατέθηκαν αυτά σε διαφορετικούς αναδόχους καθώς και ότι το άθροισμα των επιμέρους προϋπολογισμών εκάστου εξ αυτών δεν υπερβαίνει το απαιτούμενο από την κοινοτική νομοθεσία κατώτατο όριο (βλ. και Υπόθεση C-16/1998 Επιτροπή κατά Γαλλίας), καθιστά αλυσιτελή τον περιοριζόμενο στην παράβαση της παρ. 14 του άρθρου 6 του ν. 4071/2012 προβαλλόμενο από την Επίτροπο λόγο κατάτμησης. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνες είναι νόμιμες και τα υπό κρίση χρηματικά ένταλματα, πρέπει να θεωρηθούν.