Υ3γ/ΓΦ12,14,25,27/Γ.Π/οικ.44499/2013
Τύπος: Εγκύκλιοι
Συγκέντρωση πληροφοριών σχετικά με την ανάπτυξη και λειτουργία Μονάδων ή Τμημάτων ή Υπηρεσιών Κατ’ Οίκον Νοσηλείας, Κέντρων Οικογενειακού Προγραμματισμού και Σταθμών Προστασίας Μάνας, Παιδιού και Εφήβου που αναπτύσσονται στο Ε.Σ.Υ. και στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. (ΑΔΑ:ΒΕΝ5Θ-10Κ)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Υ3γ/ΓΦ12,14,25,27/Γ.Π/οικ.9395/2014
Σχεδιασμός ενεργειών και δράσεων για τον εκσυγχρονισμό των θεσμών της Κατ’ Οίκον Νοσηλείας και του Οικογενειακού Προγραμματισμού, με την ανάπτυξη και την οργάνωση πιλοτικών δικτύων : α) «Πιλοτικό Δίκτυο Τμημάτων ή Υπηρεσιών Κατ’ Οίκον Νοσηλείας» και β) «Πιλοτικό Δίκτυο Μονάδων ή Υπηρεσιών Οικογενειακού Προγραμματισμού και Μονάδων Φροντίδας Μητέρας-Παιδιού».
Υ3γ/ΓΦ12,14,25,27/Γ.Π/οικ.9395/2014
Σχεδιασμός ενεργειών και δράσεων για τον εκσυγχρονισμό των θεσμών της Κατ’ Οίκον Νοσηλείας και του Οικογενειακού Προγραμματισμού, με την ανάπτυξη και την οργάνωση πιλοτικών δικτύων : α) «Πιλοτικό Δίκτυο Τμημάτων ή Υπηρεσιών Κατ’ Οίκον Νοσηλείας» και β) «Πιλοτικό Δίκτυο Μονάδων ή Υπηρεσιών Οικογενειακού Προγραμματισμού και Μονάδων Φροντίδας Μητέρας-Παιδιού»
Γ3δ/Δ.Φ.12/Γ.Π/οικ.3355/2016
Παράταση του Πιλοτικού Δικτύου Μονάδων ή Υπηρεσιών Οικογενειακού Προγραμματισμού και Μονάδων Φροντίδας Μητέρας-Παιδιού (ΑΔΑ:6ΙΕΩ465ΦΥΟ-22Κ)
Γ3δ/Δ.Φ.12/Γ.Π/οικ.26845/2015
Συγκρότηση του Πιλοτικού Δικτύου Μονάδων ή Υπηρεσιών Οικογενειακού Προγραμματισμού και Μονάδων Φροντίδας Μητέρας-Παιδιού και καθορισμός έργου. (ΑΔΑ: ΩΣΞΥ465ΦΥΟ-ΟΩ8)
Γ3δ/ΓΦ12,25,27/Γ.Π /54999/2015
Οργάνωση, λειτουργία και ενιαίος καθορισμός διαδικασιών για την ανάπτυξη του Πιλοτικού Δικτύου Μονάδων ή Υπηρεσιών Οικογενειακού Προγραμματισμού και Μονάδων Φροντίδας Μητέρας-Παιδιού (ΑΔΑ:69ΝΘ465ΦΥΟ-Ι2Ψ )
Γ3δ/ΓΦ12,25,27/Γ.Π /οικ.20708/2016
Συμπληρωματικές διευκρινήσεις και ρυθμίσεις, σχετικά με την Εγκύκλιο Γ3δ/ΓΦ12,25,27/Γ.Π /οικ.54999/20-07-2015 ΑΔΑ:69ΝΘ465ΦΥΟ-Ι2Ψ με θέμα: «Οργάνωση, λειτουργία και ενιαίος καθορισμός διαδικασιών για την ανάπτυξη του Πιλοτικού Δικτύου Μονάδων ή Υπηρεσιών Οικογενειακού Προγραμματισμού και Μονάδων Φροντίδας Μητέρας-Παιδιού»(ΑΔΑ:7ΖΡ3465ΦΥΟ-ΣΑΤ)
Γ3δ/ΓΦ12,25/Γ.Π/οικ.34340/2016
Οργάνωση, λειτουργία και ενιαίος καθορισμός διαδικασιών για την ανάπτυξη των Μονάδων Φροντίδας Μητέρας-Παιδιού στο πλαίσιο του Πιλοτικού Δικτύου Μονάδων ή Υπηρεσιών Οικογενειακού Προγραμματισμού και Μονάδων Φροντίδας Μητέρας-Παιδιού (ΑΔΑ:ΩΞΒΩ465ΦΥΟ-ΦΩ5)
ΕΑΛΕ/Γ.Π.1280/2023
Εφαρμογή κριτηρίων ποιότητας στις αποζημιούμενες από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. υπηρεσίες κλειστής νοσηλείας ιδιωτικών Γενικών Κλινικών και ιδιωτικών Κέντρων Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Κλειστής Νοσηλείας.
ΕΣ/ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ/1388/2024
Με την ένδικη έφεση, όπως οι λόγοι αυτής αναπτύσσονται στο από 19.3.2024 νομίμως κατατεθέν υπόμνημα ζητείται η ακύρωση, άλλως η μεταρρύθμιση, της σιωπηρής απόρριψης από την Επιτροπή Ενστάσεων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ επί της 573/3.4.2020 ενδικοφανούς προσφυγής του εκκαλούντος, ιατρού του Ε.Σ.Υ. με βαθμό Διευθυντή, υπηρετούντος στο Γενικό Ογκολογικό Νοσοκομείο «Άγιοι Ανάργυροι» (στο εξής «νοσοκομείο») κατά της 16/14.2.2020 απόφασης του Γενικού Επιθεωρητή της Υπηρεσίας Ελέγχου Δαπανών Υγείας Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ΥΠ.Ε.Δ.Υ.Φ.Κ.Α.), με την οποία καταλογίστηκε σε βάρος του, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 2 του π.δ/τος 121/2008, το συνολικό ποσό του 1.829.179,86 ευρώ για την αποκατάσταση της ζημίας, που φέρεται να προξένησε στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. λόγω μη νόμιμης συνταγογράφησης δαπάνης ποσού 1.219.453,24 ευρώ προσαυξημένο κατά 50%, ήτοι κατά 609.726,62 ευρώ καθώς και το χρηματικό πρόστιμο των 15.000 ευρώ.
ΕΣ/ΚΠΕ/Τμ.4/11/2017
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΦΑΓΗΤΟΥ (...)Με δεδομένα αυτά και όσα ήδη εκτέθηκαν στις σκέψεις ΙΙ, ΙΙΙ και ΙV της παρούσας, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη κατά τον βασίμως προβαλλόμενο πρώτο λόγο διαφωνίας, αφού η επίμαχη, από 30.6.2016, σύμβαση μεταξύ του Νοσοκομείου και της φερόμενης ως δικαιούχου του χρηματικού εντάλματος εταιρείας δεν συνιστά νόμιμη παράταση της αρχικώς συναφθείσας σύμβασης μεταξύ των ιδίων μερών. Και τούτο διότι, αυτή συνιστά κατ’ ουσίαν πολλοστή παράταση της αρχικής σύμβασης, ενώ τέτοια δυνατότητα παράτασης δεν ευρίσκει έρεισμα σε σχετικό συμβατικό όρο ερειδόμενο στην οικεία διακήρυξη. Επομένως η επίμαχη παράταση συνιστά αυτοτελή απευθείας ανάθεση των επίμαχων υπηρεσιών, η οποία δεν είναι νόμιμη το μεν διότι η ετήσια δαπάνη για την κάλυψη των αναγκών του Νοσοκομείου σε υπηρεσίες διανομής φαγητού, ενόψει και του πάγιου χαρακτήρα τους, υπερβαίνει το όριο των 20.000,00 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. [το άθροισμα άλλωστε της επίμαχης σύμβασης (αξίας 29.782,38 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ) και της από 29.4.2011 (αξίας 59.564,76 ευρώ, άνευ ΦΠΑ) ανέρχεται σε ποσό ύψους 89.347,14 ευρώ], μέχρι του οποίου επιτρέπεται η, άνευ ειδικών λόγων, προσφυγή στην εξαιρετική αυτή διαδικασία, το δε διότι, από τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτει η συνδρομή απρόβλεπτων περιστάσεων, συναρτώμενων με έκτακτα γεγονότα μη οφειλόμενα σε υπαιτιότητα των αρμοδίων οργάνων, τα οποία κατέστησαν αδύνατη τη διενέργεια και την ολοκλήρωση διαγωνιστικής διαδικασίας για την κάλυψη των πάγιων και διαρκών αναγκών του Νοσοκομείου σε υπηρεσίες διανομής φαγητού. Ειδικότερα, το Νοσοκομείο είχε ξεκινήσει τη διενέργεια διαγωνισμού για την ανάθεση των υπηρεσιών διανομής φαγητού ήδη από τις 12.11.2014, δηλαδή 20 περίπου μήνες πριν την απευθείας ανάθεση των ίδιων υπηρεσιών για το επίμαχο διάστημα, χωρίς να προκύπτει κάποιος σοβαρός και απρόβλεπτος λόγος για την επί μακρόν αυτή καθυστέρηση. Μάλιστα, στα μέσα του 2016 το ίδιο το Νοσοκομείο προέβη στην εν τέλει ματαίωση του εν λόγω διαγωνισμού προς το σκοπό όπως κάνει χρήση της νέας δυνατότητας που χορήγησε ο ν. 4368/2016 για σύναψη ατομικών συμβάσεων μίσθωσης έργου. Εξάλλου, το τελευταίο γεγονός, της επικείμενης δηλαδή χρήσης της ως άνω δυνατότητας για σύναψη ατομικών συμβάσεων, δεν απάλλασσε το Νοσοκομείο από την υποχρέωσή του να τηρεί στο μεσοδιάστημα τις κείμενες περί διαγωνιστικών διαδικασιών διατάξεις στα πλαίσια του προγραμματισμού από το ίδιο των εκ των προτέρων γνωστών σε αυτό αναγκών.(..) Τέλος, η ελεγχόμενη δαπάνη δεν δύναται να θεωρηθεί νόμιμη κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 37 του ν. 4238/2014, η ισχύς της οποίας λήγει, δυνάμει του άρθρου 6 παρ. 2β του ν. 4432/2016, στις 31.10.2016. Και τούτο διότι, όπως έγινε δεκτό ανωτέρω (σκ. V), η εν λόγω διάταξη, η οποία είναι στενώς ερμηνευτέα, καλύπτει μόνο δαπάνες για παροχή υπηρεσιών σε νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. που ανατέθηκαν απευθείας σε αναδόχους συμβάσεων, των οποίων έχει λήξει η ισχύς, λόγω είτε καθυστερήσεων στην ολοκλήρωση των διαδικασιών κεντρικού προγραμματισμού υπηρεσιών της Ε.Π.Υ., εξαιτίας των οποίων δεν μπόρεσαν να δρομολογηθούν εγκαίρως οι διαδικασίες ανάδειξης των αναδόχων, είτε καθυστερήσεων κατά την εξέλιξη των οικείων νέων διαγωνιστικών διαδικασιών, οφειλόμενων σε άσκηση ενδίκων βοηθημάτων εκ μέρους των διαγωνιζομένων...Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η ελεγχόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.