×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Υ3β/151179/2008

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2646/1998, 37564/2007
ΦΕΚ: 2353/Β/20.11.2008

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. Υ3β/Γ.Π.οικ./37564/07 απόφασης, «Ρύθμιση θεμάτων πού αφορούν στη σύναψη συμβάσεων των Μονάδων Χρόνιας Αιμοκάθαρσης εκτός Νοσοκομείων και Κλινικών με φυσικά ή Νομικά πρόσωπα ιδιαίτερα με ασφαλιστικούς οργανισμούς και ταμεία και την κοστολόγηση της αιμοκάθαρσης».


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Υ3β/132626/2006

Ρύθμιση θεμάτων πού αφορούν στη σύναψη συμβάσεων των Μονάδων Χρόνιας Αιμοκάθαρσης εκτός Νοσοκομείων και Κλινικών με φυσικά ή νομικά πρόσωπα ιδιαίτερα με ασφαλιστικούς οργανισμούς και ταμεία και την κοστολόγηση της αιμοκάθαρσης.


Υ3β/Γ.Π/οικ. 37564/2007

Ρύθμιση θεμάτων πού αφορούν στη σύναψη συμβάσεων των Μονάδων Χρόνιας Αιμοκάθαρσης εκτός Νοσοκομείων και Κλινικών με φυσικά ή νομικά πρόσωπα ιδιαίτερα με ασφαλιστικούς οργανισμούς και ταμεία και την κοστολόγηση της αιμοκάθαρσης.

(Με την Αριθμ. Υ3β/Γ.Π./οικ. 35106/11, ΦΕΚ 647/Β/19-4-2011, έπαυσε η ισχύς της παρούσας.)


Δ2α/17126/2007

Κοινοποίηση απόφασης που σημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 423/27-3-2007 δημοσιεύθηκε με αριθμ. πρωτ. Υ3β/Γ.Π./οικ. 37564 /19.3.2007 και θέμα «ρύθμιση θεμάτων που αφορούν στη σύναψη συμβάσεων των Μονάδων Χρόνιας Αιμοκάθαρσης εκτός Νοσοκομείων και Κλινικών με φυσικά ή νομικά πρόσωπα ιδιαίτερα με ασφαλιστικούς οργανισμούς και ταμεία και την κοστολόγηση της αιμοκάθαρσης».


ΝΣΚ/414/2002

Υγειονομική περίθαλψη. Παροχή περίθαλψης σε νεφροπαθείς ασφαλισμένους του Δημοσίου. Μονάδα χρόνιας αιμοκάθαρσης. Σύναψη σύμβασης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι επιτρεπτή η σύναψη σύμβασης μεταξύ του Δημοσίου και της εδρεύουσας στην περιοχή Καλέσσα του Δήμου Γαζίου του Νομού Ηρακλείου Κρήτης Μονάδας Χρόνιας Αιμοκάθαρσης (ΜΧΑ) με την επωνυμία «Μεσογειακό Κέντρο Διακοπών Αιμοκάθαρσης ΑΕ» για παροχή περίθαλψης σε νεφροπαθείς ασφαλισμένους του Δημοσίου, πριν να εκδοθεί η, βάσει της νομοθετικής εξουσιοδότησης του 4ου εδαφίου του άρθρου 31 του Ν 2646/1998, κοινή υπουργική απόφαση, η οποία θα ρυθμίζει ειδικώτερα θέματα που αφορούν τη σύναψη συμβάσεων των ΜΧΑ με φυσικά ή νομικά πρόσωπα και ιδιαίτερα με ασφαλιστικούς οργανισμούς και ταμεία και λοιπές λεπτομέρειες.


Π.Δ. 225/2000

Καθορισμός κριτηρίων κατά περιφέρεια και περιοχή, όρων, προϋποθέσεων, τεχνικών προδιαγραφών, απαραίτητου εξοπλισμού, επιστημονικού και λοιπού προσωπικού, για την έγκριση σκοπιμότητας και την ίδρυση και λειτουργία Μονάδων Χρόνιας Αιμοκάθαρσης εκτός Νοσοκομείων και Κλινικών.


ΕΑΛΕ/Γ.Π. 23136/2020

Διαδικασία ένταξης άπορων και ανασφάλιστων ασθενών με χρόνια νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου που δεν έχουν ενταχθεί σε μόνιμη τακτική θέση σε Μονάδα Τεχνητού Νεφρού (Μ.Τ.Ν.) δημόσιου νοσοκομείου, σε συμβεβλημένες μονάδες αιμοκάθαρσης του ιδιωτικού τομέα, Μ.Τ.Ν. ιδιωτικών κλινικών και Μονάδες Χρόνιας Αιμοκάθαρσης (Μ.Χ.Α.) και διαδικασία αποζημίωσης των Μονάδων.


Υ3β/Γ.Π/οικ.35106/2011

Καθορισμός τρόπου καταβολής του ποσοστού πέντε τοις εκατό (5%) των νοσηλίων που εισπράττουν οι Μονάδες Χρόνιας Αιμοκάθαρσης (Μ.Χ.Α.) που λειτουργούν βάσει των διατάξεων του Π.Δ. 225/2000 (ΦΕΚ 194 τ.Α΄) στο Δημόσιο.


ΝΣΚ/258/2015

Διαδικασία βεβαίωσης στην περίπτωση διαπίστωσης μετά από φορολογικό έλεγχο μη απόδοσης, ανακριβούς ή εκπρόθεσμης απόδοσης στο Δημόσιο, του ποσοστού 5% επί των εισπραττομένων νοσηλίων των Μονάδων Χρόνιας Αιμοκάθαρσης (Μ.Χ.Α.) – Εφαρμογή σχετικών διατάξεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ανεξάρτητα από τη νομική φύση της επιβάρυνσης, σε ποσοστό 5%, επί των νοσηλίων που εισπράττουν και υποχρεούνται να καταβάλλουν στο Δημόσιο οι Μονάδες Χρόνιας Αιμοκάθαρσης (Μ.Χ.Α.) που λειτουργούν βάσει των διατάξεων του π.δ. 225/2000, σε περίπτωση μη απόδοσης, ανακριβούς ή εκπρόθεσμης απόδοσής της στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., εφαρμογή έχουν οι διατάξεις του ν. 2523/1997 και όχι του ν. 4174/2013 (Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας), η δε διαδικασία βεβαίωσής της, μετά από διενέργεια φορολογικού ελέγχου, είναι η προβλεπόμενη στις διατάξεις της Υ3β/Γ.Π./οικ. 35106/28-03-2011 (Β΄ 647/19-4-2011) κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/262/2014

ΙΚΑ-ΕΤΑΜ – Αναδρομικότητα της διοικητικής έγκρισης ανάθεσης έργων των ασφαλιστικών φορέων σε τρίτους – Κατίσχυση άλλου νομικού πλαισίου έναντι του άρθρου 8 του ν.2042/1992 όσον αφορά την ανωτέρω διαδικασία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατ’ ορθή ερμηνεία των διατάξεων του άρθρου 8 παρ.1 του ν. 2042/1992, οι οποίες είναι εφαρμοστέες μη υφισταμένου νομικού πλαισίου που να κατισχύει αυτών, δεν είναι σύννομη η εκ μέρους του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, εκ των υστέρων έγκριση της ανάθεσης από τους εποπτευομένους από αυτόν ασφαλιστικούς οργανισμούς σε τρίτα φυσικά ή νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, των περιοριστικώς μνημονευομένων στην παρ.1 του ως άνω άρθρου και νόμου εργασιών. (ομοφ.)


ΕλΣυν/Τμ.6/2490/2012

Στην αρμοδιότητα των Δήμων ανήκει, μεταξύ άλλων, η φύλαξη και προστασία της δημοτικής περιουσίας εν γένει, καθώς και η διαχείριση και βελτίωση των υλικοτεχνικών υποδομών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας παιδείας και ιδιαίτερα η φύλαξη των σχολικών κτιρίων. Η φύλαξη και προστασία της δημοτικής περιουσίας έχει ανατεθεί με το ν. 3831/2008 – με τον οποίο, σύμφωνα με την εισηγητική επί αυτού έκθεση, επιχειρείται στα πλαίσια της αναβάθμισης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που επήλθε με το ν. 3643/2006 και η αναβάθμιση της Δημοτικής Αστυνομίας, η οποία είναι άρρηκτα συνυφασμένη με την τοπική αυτοδιοίκηση - στη Δημοτική Αστυνομία. Στη δημοτική δε περιουσία περιλαμβάνονται τόσο τα πράγματα που έχουν τεθεί απευθείας στη διάθεση του κοινού – χρήστη (κοινόχρηστα), όσο και τα πράγματα που είναι προορισμένα για την εξυπηρέτηση δημοτικών σκοπών (δημοτικά κτίρια και δημοτικές εγκαταστάσεις κ.λ.π.) (βλ. Ερμηνεία κατ΄ άρθρο Αστικός Κώδιξ, Τόμος V Εμπράγματο Δίκαιο, Απόστολου Γεωργιάδη – Μιχαήλ Σταθόπουλου, σελ. 99 επ., Εμπράγματο Δίκαιο Ι, Απόστολου Γεωργιάδη, σελ. 120 επ., βλ. επίσης άρθρο 179 του ν. 3463/2006, όπου στην έννοια της ακίνητης περιουσίας των δήμων εντάσσει και τα κοινόχρηστα ακίνητα). Ειδικά όμως, η φύλαξη των σχολικών εγκαταστάσεων εμπίπτει στα καθήκοντα των σχολικών φυλάκων, εφόσον στους οικείους Οργανισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας των Δήμων προβλέπονται σχετικές οργανικές θέσεις (Πρ. VII Τμ. 30/2009). Περαιτέρω, από τις ίδιες ως άνω διατάξεις συνάγεται ότι οι Ο.Τ.Α α΄ και β΄ βαθμού μπορούν καταρχήν να αναθέτουν τις ως άνω υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών φύλαξης σε τρίτους ιδιώτες φυσικά ή νομικά πρόσωπα. Ενόψει όμως της αρχής της οικονομικότητας, που επιβάλλει την εκπλήρωση των σκοπών τους με την κατά το δυνατόν ελάχιστη επιβάρυνση του προϋπολογισμού τους, δύνανται να διαθέτουν πιστώσεις για την πληρωμή δαπανών που αφορούν στην ανάθεση παροχής υπηρεσιών φύλαξης σε τρίτους ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα μόνο εφόσον αυτό επιβάλλεται από τις αρχές αναγκαιότητας και αποδοτικότητας, ήτοι μόνο εάν το υπηρετούν στη δημοτική αστυνομία και σε θέσεις φυλάκων και σχολικών φυλάκων προσωπικό δεν επαρκεί για την κάλυψη των ιδιαιτέρων, λόγω της έκτασης ή συγκρότησής τους, αναγκών τους.