Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
οικ.31742/1705/2019
Έκδοση και χρήση παραβόλου για τη χορήγηση Βεβαίωσης Τεχνικής Επικαιροποίησης Μεταχειρισμένων Οχημάτων από άλλες χώρες.
48288/2635/2019
Έναρξη λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Μεταχειρισμένων Οχημάτων.
οικ. 93834/5671/2019
Τροποποίηση της υπουργικής απόφασης οικ. 48288/2635/2019 «Έναρξη λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Μεταχειρισμένων Οχημάτων» (Β΄ 2550).
64908/3649/2019
Τροποποίηση της οικ. 48288/2635/2019 υπουργικής απόφασης «Έναρξη λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Μεταχειρισμένων Οχημάτων» (Β’ 2550).
οικ.54785/2993/2019
Καθορισμός της διαδικασίας επιβολής, είσπραξης και απόδοσης του προστίμου, επί της παράβασης της παρ. 5 του άρθρου 46 του ν. 4530/2018 (Α' 59) για την εκπρόθεσμη χορήγηση Βεβαίωσης Τεχνικής Επικαιροποίησης από τους εγχώριους εθνικούς διανομείς, ή τους κατασκευαστικούς οίκους σε Μεταχειρισμένα Οχήματα από άλλες χώρες.
οικ. Γ4/91661/3951/2019
Τεχνικές προδιαγραφές, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του Πληροφοριακού συστήματος πιστοποιητικών έγκρισης οχημάτων ADR - Υποχρεώσεις των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) για την καταχώριση, επεξεργασία και αποστολή στοιχείων σχετικά με τα εκδιδόμενα πιστοποιητικά έγκρισης οχημάτων ADR.
ΑΕΠΠ/214/2018
Η προσφυγή ζητά την ακύρωση ορισμένων όρων της διακήρυξης ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια 71 ασθενοφόρων οχημάτων με συνολικό προϋπολογισμό 4.169.000€ χωρίς ΦΠΑ. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια ασθενοφόρων τύπου Β «μικρού όγκου» σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 1789:2014, με τεχνικές προδιαγραφές που καθορίζουν διαστάσεις, εφεδρικό φορείο, προβολέα ανίχνευσης, σύστημα παροχής οξυγόνου και σακχαρόμετρο. Η προσφυγή επικαλείται ότι οι όροι είναι ασαφείς, αντιφατικοί, περιορίζουν τον ανταγωνισμό και δεν ευρίσκουν έρεισμα στο ευρωπαϊκό πρότυπο, ζητώντας να ακυρωθούν συγκεκριμένοι όροι όπως τα κριτήρια τεχνικής ικανότητας, τα κριτήρια βαθμολόγησης διαστάσεων και οι τεχνικές προδιαγραφές για το εφεδρικό φορείο και το σύστημα οξυγόνου.
ΑΕΠΠ/212/2018
Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή για την ακύρωση διαφόρων όρων της διακήρυξης ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια 28 ασθενοφόρων οχημάτων με εθνικούς πόρους και Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Αιτούμενα της προσφυγής είναι η ακύρωση όρων που αφορούν: (1) την απαίτηση προηγούμενης πώλησης συγκεκριμένων τύπων ασθενοφόρων, (2) τον τρόπο βαθμολόγησης των εξωτερικών διαστάσεων, (3) τις προδιαγραφές του εφεδρικού φορείου, (4) τις τεχνικές προδιαγραφές του φωτός ερευνών, (5) το σύστημα παροχής οξυγόνου, (6) τις προδιαγραφές του σακχαρόμετρου και (7) τις προδιαγραφές του μηχανισμού κλίσης της βάσης του φορείου. Η προσφεύγουσα θεωρεί ότι οι όροι αποτελούν αθέμιτους περιορισμούς του ανταγωνισμού ή ευνοούν συγκεκριμένους ανταγωνιστές.
ΑΕΠΠ/850/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της υπ' αριθμό ........ διακήρυξης δημόσιου ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού με αντικείμενο «Δημιουργία Παρατηρητηρίου Αστικού Πρασίνου του Δήμου ........». Ειδικότερα, ζητείται η ακύρωση του όρου 2.2.6 (β) περί τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας και της παρ. Γ.4 - Προδιαγραφές Εξοπλισμού του Παραρτήματος Ι - Αναλυτική Περιγραφή Φυσικού και Οικονομικού Αντικειμένου της Σύμβασης. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι οι συγκεκριμένοι όροι παραβιάζουν τις αρχές της ισότητας, διαφάνειας και υγιούς ανταγωνισμού, οδηγώντας σε περιορισμό της συμμετοχής του και ευνοώντας έναν μόνο οικονομικό φορέα. Επίσης, υποστηρίζεται ότι η προθεσμία υποβολής προσφορών είναι ανεπαρκής, το Δημοτικό Συμβούλιο δεν είχε αρμοδιότητα να προχωρήσει στον διαγωνισμό λόγω της προεκλογικής περιόδου και ότι οι προδιαγραφές εξοπλισμού είναι υπερβολικά συγκεκριμένες και περιοριστικές. Επιπλέον, αναφέρεται ότι το αντικείμενο της σύμβασης έχει ήδη υλοποιηθεί στο παρελθόν με άλλη δημοπρασία, γεγονός που εγείρει ζητήματα διαχείρισης δημοσίου χρήματος.
ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/66/2024
Διαδικασία ανάθεσης με διαπραγμάτευση - Προμήθεια ενός ηλεκτρικού οχήματος (...) αφορά στη σύναψη σύμβασης από Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την ανάθεση εκτέλεσης τμήματος προμήθειας οχημάτων διαφόρων τύπων συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 1.978.300 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), κατόπιν προηγηθείσας ανοικτής διαδικασίας, η οποία κηρύχθηκε άγονη ως προς το τμήμα αυτό (...)Από τις διατάξεις που εκτέθηκαν στην προηγούμενη σκέψη συνάγεται ότι οι περιλαμβανόμενες στη διακήρυξη και στα τεύχη του διαγωνισμού ανάθεσης των προμηθειών Δήμων, τεχνικές προδιαγραφές, υποχρεώσεις συντήρησης και λοιποί όροι που συνιστούν το φυσικό αντικείμενο των προς προμήθεια ειδών, δεν επιτρέπεται να διαφοροποιούνται από τους αντίστοιχους όρους που περιλαμβάνονται στην απόφαση ένταξης ή στο υποβληθέν από τον οικείο Δήμο ως δικαιολογητικό ένταξης στο πρόγραμμα τεχνικό δελτίο, το οποίο αποτέλεσε τη βάση αξιολόγησης της πρότασης και ένταξης στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης». Τούτο δε, επί ποινή απένταξης της χρηματοδότησης της προμήθειας από το Πρόγραμμα και καταγγελίας του δανείου του δικαιούχου Δήμου με το ΤΠΔ σε βάρος του Δήμου, ο οποίος πλέον θα οφείλει να επιστρέψει το σύνολο του καταβληθέντος ποσού.(...)Περαιτέρω, όμως, κατά παράβαση του άρθρου 79 του ως άνω νόμου, καθώς και των όρων της ... Διακήρυξης η αναθέτουσα Αρχή, κατά τη διενέργεια της διαδικασίας διαπραγμάτευσης έκανε δεκτή προσφορά για την οποία δεν υποβλήθηκε Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έντυπο Σύμβασης (ΕΕΕΣ). Επίσης, κατά παράβαση των άρθρων 86 του ν. 4412/2016 και 9Α της ανωτέρω Διακήρυξης δεν προέβη σε αιτιολογημένη βαθμολόγηση της τεχνικής προσφοράς του συμμετέχοντος οικονομικού φορέα και δεν εφάρμοσε τον προβλεπόμενο τύπο διαπίστωσης του συμφέροντος χαρακτήρα της προσφοράς, μεταβάλλοντας εν τοις πράγμασι το κριτήριο ανάθεσης από το προβλεπόμενο στην πρόσκληση κριτήριο της πλέον συμφέρουσας προσφοράς βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας τιμής σε αυτό της χαμηλότερης τιμής. Πέραν τούτου, η έλλειψη αιτιολογημένης βαθμολόγησης της προσφοράς καθιστά ελεγκτικά μη επαληθεύσιμη τη διενέργεια πραγματικού ελέγχου της τεχνικής προσφοράς του συμμετέχοντος οικονομικού φορέα και της συμφωνίας αυτής με τις Τεχνικές Προδιαγραφές. Συνιστά, επίσης, παραβίαση της αρχής της ίσης μεταχείρισης των φορέων που κλήθηκαν με πρόσκληση της ίδιας της αναθέτουσας Αρχής να υποβάλουν προσφορά, καθώς ο οικονομικός φορέας που δεν συμμετείχε τελικά στην ελεγχόμενη διαδικασία ανάθεσης δεν μπορούσε να γνωρίζει ότι μετά την υποβολή των προσφορών θα μεταβαλλόταν οι όροι εξέτασης αυτών.(...)Περαιτέρω, από τα διαλαμβανόμενα στις σκέψεις 10-12 της παρούσας προκύπτει ότι ο Δήμος Πεντέλης δεν τήρησε για το ελεγχόμενο Τμήμα 6 της προμήθειας την υποχρέωσή του να δημοπρατήσει επακριβώς το φυσικό αντικείμενο (τεχνικές προδιαγραφές, υποχρεώσεις συντήρησης και λοιποί όροι) που αξιολογήθηκε και εντάχθηκε στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»(...) Για τους λόγους αυτούς Αποφαίνεται ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης