οικ. 46618/8957/2020
Τύπος: Αποφάσεις
Διαδικασία/τρόπος διασταύρωσης/προσδιορισμού στοιχείων για την κάλυψη ημερών της άδειας ειδικού σκοπού από τον κρατικό Π/Υ.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
10335/76/2021
Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 46618/8957/ 12-11-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Εσωτερικών «Διαδικασία/τρόπος διασταύρωσης/προσδιορισμού στοιχείων για την κάλυψη ημερών της άδειας ειδικού σκοπού από τον κρατικό Π/Υ» (Β’ 5287).
22243/2021
Χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού κατά την περίοδο των σχολικών διακοπών του Πάσχα ΑΔΑ:ΨΑΧΦ46ΜΤΛΚ-Ν0Ο
52713/1576/2020
Χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. ΑΔΑ: 6Η0Ψ46ΜΤΛΚ-Ν4Δ
39683/1259/2020
Χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού σε περίπτωση αναστολής λειτουργίας σχολικών μονάδων ή μονάδων φροντίδας των παιδιών, καθώς και τμημάτων αυτών λόγω κρούσματος κορωνοϊού COVID-19 ΑΔΑ:ΨΗΧΘ46ΜΤΛΚ-ΥΥ4
46621/1415/2020
Χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού σε περίπτωση αναστολής λειτουργίας σχολικών μονάδων ή μονάδων φροντίδας των παιδιών – Συστάσεις για τη διευκόλυνση των γονέων σε περίπτωση κατ’ οίκον περιορισμού του παιδιούΑΔΑ:9Λ6Δ46ΜΤΛΚ-Η41
17787/520/2020
Παράταση της ισχύος του έκτακτου και προσωρινού μέτρου της χορήγησης άδειας ειδικού σκοπού για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του», (Α’ 55).
26696/791/2020:Οδηγίες για την εφαρμογή της Απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υγείας, με αρ. πρωτ. 17787/520/8.5.2020, (Β΄1778) «Παράταση της ισχύος του έκτακτου και προσωρινού μέτρου της χορήγησης άδειας ειδικού σκοπού για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης του», (Α’ 55).» ΑΔΑ:6ΣΞΡ46ΜΤΛΚ-ΔΩ0
14556/448/2020
Παράταση της ισχύος των έκτακτων και προσωρινών μέτρων στην αγορά εργασίας για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 ως προς την οργάνωση του χρόνου εργασίας και της άδειας ειδικού σκοπού του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης του» (Α’ 55).
14920/491/2020
Συμπλήρωση της αριθμ. 14556/448/07.04.2020 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υγείας (Β΄1208) «Παράταση της ισχύος των έκτακτων και προσωρινών μέτρων στην αγορά εργασίας για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοΐού COVID-19 ως προς την οργάνωση του χρόνου εργασίας και της άδειας ειδικού σκοπού του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοΐού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης του» (Α΄ 55)».
ΝΣΚ/190/2000
Σεισμόπληκτοι. Προϋποθέσεις και τρόπος αποκατάστασης των ζημιών σε κοινόκτητα και φέροντα στοιχεία πολυόροφων οικοδομών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Κ.Βολτής, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Θ.Ρεντζεπέρης, Νομικός Σύμβουλος α) Σε περίπτωση πολυόροφων οικοδομών, οι οποίες έπαθαν ζημιές από το σεισμό που έπληξε στις 7.9.99 περιοχές του Ν.Αττικής, η αποκατάσταση του φέροντος οργανισμού και των κοινόκτητων στοιχείων της οικοδομής, θα γίνει με ενιαία εργολαβία και μέριμνα του ειδικού διαχειριστή ή της Υπηρεσίας Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων (Υ.Α.Σ.). Αν, οι ιδιοκτήτες ή κάτοχοι αυτοτελών διαμερισμάτων, αρνούνται την είσοδο για τη διαπίστωση και αποκατάσταση των ζημιών, στα παραπάνω στοιχεία της οικοδομής, πρέπει να ζητηθεί άδεια από το Μον/λές Πρωτ/κείο. β) Σε κτίρια που χρησιμοποιούνται ως επαγγελματική στέγη στα οποία προκλήθηκαν ζημιές, συνεπεία των οποίων κατέστησαν προσωρινά μη χρησιμοποιήσιμα, (μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών) η Υ.Α.Σ. πρέπει να κοινοποιήσει το σχετικό πρωτόκολλο με τις επιβαλλόμενες εργασίες στον ιδιοκτήτη ή (και) στον εκμεταλλευόμενο την επιχείρηση και στις αρμόδιες για τη χορήγηση της άδειας λειτουργίας Υπηρεσίες, οι οποίες οφείλουν να την ανακαλέσουν, μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών. γ) Σε περίπτωση πρόκλησης εκτεταμένων ζημιών σε κτιριακές εγκαταστάσεις από σεισμό, η αρμόδια Υπηρεσία (Υ.Α.Σ.) προβαίνει αυτεπάγγελτα στην κατεδάφισή τους, προς αποτροπή προκλήσεως κοινού κινδύνου και χωρίς να κοινοποιήσει το σχετικό πρωτόκολλο στους άγνωστης διαμονής ή κατοικίας, ιδιοκτήτες των πληγέντων ακινήτων.
C-2012/2004
Για τους λόγους αυτούς, το Δικαστήριο (τμήμα μείζονος συνθέσεως) αποφαίνεται: 1) Η ρήτρα 5, σημείο 1, στοιχείο α΄, της συμφωνίας-πλαισίου για την εργασία ορισμένου χρόνου που συνήφθη στις 18 Μαρτίου 1999 και η οποία περιλαμβάνεται στο παράρτημα της οδηγίας 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου, της 28ης Ιουνίου 1999, σχετικά με τη συμφωνία-πλαίσιο για την εργασία ορισμένου χρόνου που συνήφθη από τη CES, την UNICE και το CEEP, έχει την έννοια ότι δεν επιτρέπει τη χρησιμοποίηση διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου η οποία δικαιολογείται από το γεγονός και μόνον ότι προβλέπεται σε γενική νομοθετική ή κανονιστική διάταξη κράτους μέλους. Αντιθέτως, η έννοια των «αντικειμενικών λόγων» κατά την εν λόγω ρήτρα απαιτεί να δικαιολογείται η χρήση αυτού του ειδικού τύπου σχέσεων εργασίας, όπως προβλέπεται στην εθνική ρύθμιση, από την ύπαρξη συγκεκριμένων στοιχείων που άπτονται, μεταξύ άλλων, της σχετικής δραστηριότητας και των συνθηκών ασκήσεώς της.2) Η ρήτρα 5 της συμφωνίας-πλαισίου για την εργασία ορισμένου χρόνου έχει την έννοια ότι δεν επιτρέπει εθνική ρύθμιση, όπως η επίμαχη στο πλαίσιο της κύριας δίκης, η οποία θεωρεί ότι μόνον οι συμβάσεις ή σχέσεις εργασίας ορισμένου χρόνου μεταξύ των οποίων δεν μεσολαβεί χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 20 εργασίμων ημερών πρέπει να θεωρούνται «διαδοχικές», υπό την έννοια της εν λόγω ρήτρας.3) Υπό περιστάσεις όπως αυτές της υποθέσεως της κύριας δίκης, η συμφωνία-πλαίσιο για την εργασία ορισμένου χρόνου έχει την έννοια ότι, εφόσον η εσωτερική έννομη τάξη του οικείου κράτους μέλους δεν περιέχει, στον συγκεκριμένο τομέα, άλλο αποτελεσματικό μέτρο προς αποφυγή και, ενδεχομένως, προς επιβολή κυρώσεων για την καταχρηστική χρησιμοποίηση διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου, η εν λόγω συμφωνία-πλαίσιο εμποδίζει την εφαρμογή εθνικής νομοθεσίας η οποία απαγορεύει απολύτως, στον δημόσιο τομέα και μόνον, τη μετατροπή σε σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου μιας σειράς διαδοχικών συμβάσεων ορισμένου χρόνου οι οποίες, στην πραγματικότητα, αποσκοπούσαν στην κάλυψη «παγίων και διαρκών αναγκών» του εργοδότη και πρέπει να θεωρηθούν καταχρηστικές.4) Σε περίπτωση εκπρόθεσμης μεταφοράς στην έννομη τάξη του οικείου κράτους μέλους μιας οδηγίας και εφόσον δεν υφίσταται άμεσο αποτέλεσμα των σχετικών διατάξεων της οδηγίας αυτής, τα εθνικά δικαστήρια οφείλουν, στο μέτρο του δυνατού, να ερμηνεύουν το εσωτερικό δίκαιο, μετά τη λήξη της προθεσμίας μεταφοράς στο εσωτερικό δίκαιο της εν λόγω οδηγίας, υπό το φως του κειμένου και του σκοπού της οδηγίας αυτής, προκειμένου να επιτευχθούν τα επιδιωκόμενα από αυτήν αποτελέσματα, προκρίνοντας την ερμηνεία των εθνικών κανόνων που είναι η πλέον σύμφωνη προς τον σκοπό αυτό, για να καταλήξουν έτσι σε λύση συμβατή προς τις διατάξεις της εν λόγω οδηγίας.