οικ. 46618/8957/2020
Τύπος: Αποφάσεις
Διαδικασία/τρόπος διασταύρωσης/προσδιορισμού στοιχείων για την κάλυψη ημερών της άδειας ειδικού σκοπού από τον κρατικό Π/Υ.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
10335/76/2021
Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 46618/8957/ 12-11-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Εσωτερικών «Διαδικασία/τρόπος διασταύρωσης/προσδιορισμού στοιχείων για την κάλυψη ημερών της άδειας ειδικού σκοπού από τον κρατικό Π/Υ» (Β’ 5287).
22243/2021
Χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού κατά την περίοδο των σχολικών διακοπών του Πάσχα ΑΔΑ:ΨΑΧΦ46ΜΤΛΚ-Ν0Ο
52713/1576/2020
Χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. ΑΔΑ: 6Η0Ψ46ΜΤΛΚ-Ν4Δ
39683/1259/2020
Χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού σε περίπτωση αναστολής λειτουργίας σχολικών μονάδων ή μονάδων φροντίδας των παιδιών, καθώς και τμημάτων αυτών λόγω κρούσματος κορωνοϊού COVID-19 ΑΔΑ:ΨΗΧΘ46ΜΤΛΚ-ΥΥ4
46621/1415/2020
Χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού σε περίπτωση αναστολής λειτουργίας σχολικών μονάδων ή μονάδων φροντίδας των παιδιών – Συστάσεις για τη διευκόλυνση των γονέων σε περίπτωση κατ’ οίκον περιορισμού του παιδιούΑΔΑ:9Λ6Δ46ΜΤΛΚ-Η41
17787/520/2020
Παράταση της ισχύος του έκτακτου και προσωρινού μέτρου της χορήγησης άδειας ειδικού σκοπού για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του», (Α’ 55).
26696/791/2020:Οδηγίες για την εφαρμογή της Απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υγείας, με αρ. πρωτ. 17787/520/8.5.2020, (Β΄1778) «Παράταση της ισχύος του έκτακτου και προσωρινού μέτρου της χορήγησης άδειας ειδικού σκοπού για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης του», (Α’ 55).» ΑΔΑ:6ΣΞΡ46ΜΤΛΚ-ΔΩ0
14556/448/2020
Παράταση της ισχύος των έκτακτων και προσωρινών μέτρων στην αγορά εργασίας για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 ως προς την οργάνωση του χρόνου εργασίας και της άδειας ειδικού σκοπού του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης του» (Α’ 55).
14920/491/2020
Συμπλήρωση της αριθμ. 14556/448/07.04.2020 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υγείας (Β΄1208) «Παράταση της ισχύος των έκτακτων και προσωρινών μέτρων στην αγορά εργασίας για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοΐού COVID-19 ως προς την οργάνωση του χρόνου εργασίας και της άδειας ειδικού σκοπού του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοΐού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης του» (Α΄ 55)».
ΝΣΚ/190/2000
Σεισμόπληκτοι. Προϋποθέσεις και τρόπος αποκατάστασης των ζημιών σε κοινόκτητα και φέροντα στοιχεία πολυόροφων οικοδομών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Προεδρεύων: Κ.Βολτής, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Θ.Ρεντζεπέρης, Νομικός Σύμβουλος α) Σε περίπτωση πολυόροφων οικοδομών, οι οποίες έπαθαν ζημιές από το σεισμό που έπληξε στις 7.9.99 περιοχές του Ν.Αττικής, η αποκατάσταση του φέροντος οργανισμού και των κοινόκτητων στοιχείων της οικοδομής, θα γίνει με ενιαία εργολαβία και μέριμνα του ειδικού διαχειριστή ή της Υπηρεσίας Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων (Υ.Α.Σ.). Αν, οι ιδιοκτήτες ή κάτοχοι αυτοτελών διαμερισμάτων, αρνούνται την είσοδο για τη διαπίστωση και αποκατάσταση των ζημιών, στα παραπάνω στοιχεία της οικοδομής, πρέπει να ζητηθεί άδεια από το Μον/λές Πρωτ/κείο. β) Σε κτίρια που χρησιμοποιούνται ως επαγγελματική στέγη στα οποία προκλήθηκαν ζημιές, συνεπεία των οποίων κατέστησαν προσωρινά μη χρησιμοποιήσιμα, (μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών) η Υ.Α.Σ. πρέπει να κοινοποιήσει το σχετικό πρωτόκολλο με τις επιβαλλόμενες εργασίες στον ιδιοκτήτη ή (και) στον εκμεταλλευόμενο την επιχείρηση και στις αρμόδιες για τη χορήγηση της άδειας λειτουργίας Υπηρεσίες, οι οποίες οφείλουν να την ανακαλέσουν, μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών. γ) Σε περίπτωση πρόκλησης εκτεταμένων ζημιών σε κτιριακές εγκαταστάσεις από σεισμό, η αρμόδια Υπηρεσία (Υ.Α.Σ.) προβαίνει αυτεπάγγελτα στην κατεδάφισή τους, προς αποτροπή προκλήσεως κοινού κινδύνου και χωρίς να κοινοποιήσει το σχετικό πρωτόκολλο στους άγνωστης διαμονής ή κατοικίας, ιδιοκτήτες των πληγέντων ακινήτων.
ΝΣΚ/76/2004
Κυριότητα καταλειπόμενων περιουσιών για εκτέλεση κοινωφελών σκοπών. Φορολογία. Απαλλαγές από ΦΜΑΠ. Κεφάλαια αυτοτελούς διαχείρισης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ι. α) Όταν δεν σκοπείται η ίδρυση ιδρύματος ως αυτοτελούς νομικού προσώπου δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις περί ιδρύματος, αλλά οι διατάξεις περί δωρεάς υπό τρόπον, εγκαταστάσεως και κληροδοσίας υπό τρόπον και η κυριότητα περιέρχεται στα νομικά πρόσωπα στα οποία ανατέθηκε η εκτέλεση του ειδικού κοινωφελούς σκοπού κατά τις άνω ειδικότερες διακρίσεις. β) Αναφορικώς με τα ιδρύματα που συνιστώνται μετά το θάνατο του ιδρυτή, τα ιδρύματα αυτά κατά το διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ του θανάτου του ιδρυτή και της εγκρίσεως του ιδρύματος θεωρούνται κατά πλάσμα του νόμου ότι υφίστανται σε σχέση με οποιοδήποτε θέμα που αναφέρεται στην περιουσία που έχει ταχθεί από τον ιδρυτή υπέρ αυτών. Το άνω ίδρυμα αποκτά την περιουσία βάσει των διατάξεων του κληρονομικού δικαίου ήτοι αυτοδικαίως μεν αν έχει εγκατασταθεί ως κληρονόμος ή κληροδόχος ορισμένου αντικειμένου, ενώ αν πρόκειται περί άλλης φύσεως κληροδοσίας κλπ, αποκτά ενοχικό δικαίωμα να αποκτήσει από τον βεβαρυμένο την παροχή των περιουσιακών στοιχείων που του κληροδοτήθηκαν. γ) Αν η ιδρυτική πράξη είναι δικαιοπραξία εν ζωή ο ιδρυτής υποχρεούται μόλις συσταθεί το ίδρυμα να μεταβιβάσει σ’ αυτό την ταχθείσα περιουσία η οποία αποκτάται από το ίδρυμα. Το ίδρυμα έχει κατ’ αρχήν ενοχική αξίωση κατά του ιδρυτή και των κληρονόμων του για τη μεταβίβαση της ταχθείσης περιουσίας η οποία δεν αποκτάται αυτοδικαίως με τη σύσταση του ιδρύματος. δ) Όσον αφορά τις περιουσίες των παρ.3 και 4 του άρθρου 96 του ΑΝ 2039/39, λεκτέον ότι οι σχετικές διατάξεις συνιστούν απόκλιση από τις επί του θέματος ρυθμίσεις του ΑΚ και προβλέπουν ιδία διαδικασία περιελεύσεως των περιουσιών αυτών σε υφιστάμενα άλλα ιδρύματα ή νομικά πρόσωπα ή σε νέο κοινωφελές ίδρυμα. ΙΙ. Υποχρέωση καταβολής του φόρου και δη από τότε που γεννάται η σχετική φορολογική υποχρέωση, έχουν τα πρόσωπα που μνημονεύονται στην παρ.2 του άρθρου 22 του Ν 2459/97 αλλά και ο υπεισερχόμενος στη θέση κηδεμόνα σχολάζουσας κληρονομίας εκτελεστής της διαθήκης. ΙΙΙ. Οι απαλλαγές από το ΦΜΑΠ ορίζονται περιοριστικώς στο νόμο και χορηγούνται στα νομίμως συνιστώμενα ιδρύματα ως και στα ιδρύματα που εμπίπτουν στο άρθρο 114 ΑΚ. Στα υποτελή ιδρύματα ισχύουν οι απαλλαγές που αφορούν τα νομικά πρόσωπα στα οποία προσκολλώνται. IV. Τα κεφάλαια αυτοτελούς διαχειρίσεως για τα οποία δεν καθορίστηκε ίδιος τρόπος διοικήσεως δεν αποτελούν υποκείμενο του ΦΜΑΠ, αλλά αντί αυτών τέτοιο υποκείμενο αποτελούν τα νομικά πρόσωπα στα οποία ανατέθηκε η εκτέλεση του κοινωφελούς σκοπού. Ακολουθούν τη νομική μεταχείριση του νομικού προσώπου στο οποίο ανήκουν. Αν είναι πλείονα η περιουσία ενός εκάστου εξ αυτών προστίθεται στην περιουσία του νομικού προσώπου. Τα άνω υποτελή ιδρύματα δεν έχουν ίδιο αφορολόγητο όριο. (πλειοψ.)