ΙΚΑ/Ε40/711/2010
Τύπος: Έγγραφα
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
30266/2011
Συμβάσεις εργολαβίας εταιρειών παροχής Υπηρεσιών (Υπηρεσίες καθαρισμού-φύλαξης)
ΕΣ/Τμ.4/96/2014
Συμβάσεις καθαριότητας.Ενόψει της σημαντικής μείωσης του εργατικού κόστους, που έχει επέλθει μετά την μεταβολή των κατώτατων αμοιβών των εργαζομένων με το άρθρο 1 της από 28.2.2012 ΠΥΣ, έχει παγίως κριθεί ότι η αναθέτουσα αρχή οφείλει να αποδεικνύει ότι η σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθαριότητας ακολουθεί τις μειώσεις αυτές και συνεπώς είναι πράγματι συμφέρουσα για το Δημόσιο, αφού οι μειώσεις επιβλήθηκαν λόγω της δημοσιονομικής κρίσης της χώρας και της ανάγκης μείωσης των ελλειμμάτων και όχι για την επαύξηση του εργοδοτικού κέρδους (βλ. Ελ.Συν. Τμ. Μείζονος – 7μ. 2158/2013, VI Τμ. 1209, 2551, 2641, 3015/2013, Κλιμ. Προλ. Ελέγχου Δαπανών στο IV Τμ. 57/2014).
ΕλΣυν.Τμ.4/25/2014
Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας:Με τα δεδομένα αυτά και όσα ήδη εκτέθηκαν στη σκέψη που προηγήθηκε, το Τμήμα, μετά την επανεξέταση της υπόθεσης, στην ίδια άγεται κρίση, στην οποία ήχθη και το Κλιμάκιο με την ήδη προσβαλλόμενη πράξη του, στις ορθές σκέψεις και λεπτομερείς αιτιολογίες της οποίας παραπέμπει προς αποφυγή περιττών επαναλήψεων. Αβάσιμα δε το αιτούν προβάλλει ότι η άνω παράλειψή του δεν αντίκειται στο νόμο αφού ο προσδιορισμός του διοικητικού κόστους, του κόστους αναλωσίμων και του εργολαβικού κέρδους ανάγεται στον τρόπο άσκησης της επιχειρηματικής δραστηριότητας των εταιρειών παροχής υπηρεσιών καθαριότητας, οι οποίες, ως εκ τούτου, μπορούν, κατά την ελεύθερη και ανέλεγκτη από την εκάστοτε αναθέτουσα αρχή κρίση τους, να διαμορφώνουν τα άνω στοιχεία. Και τούτο διότι, κατά την ρητά εκπεφρασμένη με τις διατάξεις του άρθρου 68 του ν. 3863/2010 βούληση του νομοθέτη, οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών καθαριότητας στην προσφορά τους πρέπει να υπολογίζουν εύλογο - και κατά συνεκδοχή ελέγξιμο από τις αναθέτουσες αρχές, με βάση τα διδάγματα της κοινής πείρας και τις παρεχόμενες από τις προσφέρουσες εταιρείες εξηγήσεις .. ποσοστό διοικητικού κόστους, αναλωσίμων και εργολαβικού κέρδους. Δοθέντος άλλωστε ότι τα άνω προσφερθέντα από τη φερόμενη ως δικαιούχο εταιρεία ποσά ήταν σχεδόν μηδενικά, δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί εν προκειμένω η συνδρομή συγγνωστής πλάνης, την οποία, ως εκ τούτου, αβάσιμα προβάλλει το αιτούν.
2/73300/2/0026/2019
«Κοινοποίηση της αριθ. ΝΣΚ 183/2019 Γνωμοδότησης του Α ́ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους» ΑΔΑ:99Η3Η-90Ξ
Με την ανωτέρω γνωμοδότηση έγινε κατά πλειοψηφία δεκτό ότι οι διατάξεις του ν. 4412/2016 (Α.147) ως νεότερες, αλλά και με βάση τις καταργητικές διατάξεις του της παρ. 4 του άρθρου 377 του νόμου αυτού, ρυθμίζουνμεταξύ άλλων και τις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών καθαριότητας και δεν καταλείπουν πεδίο εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 37 του ν. 2072/1992, η οποία, ως εκ τούτου, μετά τη θέση σε ισχύ του ν. 4412/2016, ήτοι από 08/08/2016, θεωρείται καταργηθείσα.
Α.1177/2019
Τροποποίηση της ΠΟΛ.1033/28.1.2014 (Β’ 276) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων αναφορικά με τις υποχρεώσεις πιστωτικών και χρηματοδοτικών ιδρυμάτων, ιδρυμάτων πληρωμών, Ελληνικών Ταχυδρομείων, Εταιρειών Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών, επιχειρήσεων ιδιωτικής ασφάλισης, ιδιωτικών θεραπευτηρίων, ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων, εταιρειών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, εταιρειών παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και ύδρευσης, σύμφωνα με το άρθρο 15 του ν. 4174/2013 (Α’ 170).
Α.1271/2021
Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΠΟΛ. 1033/28.1.2014 (Β’ 276) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων αναφορικά με τις υποχρεώσεις πιστωτικών και χρηματοδοτικών ιδρυμάτων, ιδρυμάτων πληρωμών, Ελληνικών Ταχυδρομείων, Εταιρειών Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών, επιχειρήσεων ιδιωτικής ασφάλισης, ιδιωτικών θεραπευτηρίων, ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων, εταιρειών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, εταιρειών παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και ύδρευσης, σύμφωνα με το άρθρο 15 του ν. 4174/2013 (Α’ 170).
ΝΣΚ/43/2005
Ανώνυμες εταιρείες παροχής υπηρεσιών Π.Φ.Υ. – Κατοχή κοινών ονομαστικών μετοχών από το ίδιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο εκτός του χώρου της υγείας – Διακριτικός τίτλος και επωνυμία – Συμμετοχή ενός ή περισσοτέρων προσώπων στο Δ.Σ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Επιτρέπεται από το ίδιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο εκτός του χώρου της υγείας, η κατοχή κοινών ονομαστικών μετοχών δύο ή περισσοτέρων ανωνύμων εταιρειών παροχής υπηρεσιών Π.Φ.Υ., ενώ δεν είναι νόμιμος διακριτικός τίτλος καθώς και επωνυμία ανώνυμης εταιρείας παροχής υπηρεσιών Π.Φ.Υ. που περιλαμβάνει διακριτικό τίτλο, ο οποίος είναι ίδιος με διακριτικό τίτλο άλλης εταιρείας με μόνη διαφορά τοπικό προσδιορισμό (ομόφωνα). Επιτρέπεται η συμμετοχή ενός ή περισσοτέρων προσώπων στο Δ.Σ. δύο ή περισσοτέρων ανωνύμων εταιρειών παροχής υπηρεσιών Π.Φ.Υ. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/1/2002
Ιδιωτικοί Φορείς Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
(Τριμελούς Επιτροπής) 1α. Γενικός Διευθυντής Ιδιωτικής Κλινικής απαγορεύεται να είναι και επιστημονικός υπεύθυνος Φορέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΔ 84/2001). β. Ακτινολόγος ιατρός που διατηρεί ατομικό ακτινολογικό εργαστήριο δεν αποκλείεται να είναι επιστημονικά υπεύθυνος σε ιδιωτική κλινική. γ. Ο ιατρός μπορεί να ορισθεί επιστημονικός υπεύθυνος μόνο σε φορείς ΠΦ Υγείας που λειτουργούν νόμιμα μέσα στην περιφέρεια του Ιατρικού Συλλόγου που ο ίδιος είναι γραμμένος. δ. Κάθε παράρτημα φορέα που παίρνει άδεια κατά τη μεταβατική περίοδο του άρθρου 21 παρ.3 Π. Δ/τος 84/2001 πρέπει να έχει επιστημονικό Διευθυντή και Επιστημονικό Συμβούλιο. 2. Συμμετοχή νομικών προσώπων στο 51% του Κεφαλαίου Ιατρικής Εταιρείας που ελέγχεται από ειδικευμένους ιατρούς δεν επιτρέπεται. 3. Οι ιατροί και θεραπευτές του ΤΕΒΕ, με ετήσιες συμβάσεις μερικής απασχόλησης, απαγορεύεται να είναι μέτοχοι ιατρικών εταιρειών. 4. Φορείς ΠΦΥ δεν επιτρέπεται να λειτουργούν ως μονάδες ποιοτικού ελέγχου άλλων φορέων ΠΦ Υγείας. 5. Δεν απαγορεύεται η απλή συστέγαση στον ίδιο χώρο ιατρών κλινικής και εργαστηριακής ειδικότητας.
Α.1033/2025
Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΠΟΛ. 1033/28.1.2014 απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών «Υποχρεώσεις πιστωτικών και χρηματοδοτικών ιδρυμάτων, ιδρυμάτων πληρωμών, Ελληνικών Ταχυδρομείων, Εταιρειών Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών, επιχειρήσεων ιδιωτικής ασφάλισης, ιδιωτικών θεραπευτηρίων, ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων, εταιρειών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, εταιρειών παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και ύδρευσης, σύμφωνα με το άρθρο 15 του ν. 4174/2013 (ΦΕΚ 170 Α’/26-07-2013)» (Β’ 276).
ΝΣΚ/183/2019
Ισχύς της διάταξης του άρθρου 37 του ν. 2072/1992, που αφορά συμβάσεις παροχής υπηρεσιών καθαριότητας, μετά την εισαγωγή των διατάξεων του ν. 4412/2016.(...) Οι διατάξεις του ν. 4412/2016 περί των συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, ρυθμίζουν και τις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών καθαριότητας και δεν καταλείπουν πεδίο εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 37 του ν. 2072/1992, η οποία ως εκ τούτου, μετά τη θέση σε ισχύ του ν. 4412/2016 (08-08-2016), θεωρείται καταργηθείσα (πλειοψ.).