×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/83505/672/2021

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4001/2011
ΦΕΚ: 4200/Β/10.09.2021

Ορισμός εξωτερικών εμπειρογνωμόνων, εκπροσώπων φορέων και υπηρεσιακών στελεχών που δύνανται να συμμετέχουν στη Διυπουργική Επιτροπή για την Ενέργεια και το Κλίμα και Συγκρότηση Ομάδας Εργασίας για την παρακολούθηση των στόχων του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ).


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/120805/971/2025 ΦΕΚ: 6348/Β/27.11.2025

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Αναθεώρηση ΥΠΕΝ-ΔΕΠΕΑ-83505-672-2021-19.5.2023.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 19/05/2023

ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ  ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/51149/386/2023-ΦΕΚ:3296/Β/18.05.2023.

Σχετικά Έγγραφα

ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/120805/971/2025

3η Τροποποίηση της ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/83505/672/ 09.09.2021 απόφασης «Ορισμός εξωτερικών εμπειρογνωμόνων, εκπροσώπων φορέων και υπηρεσιακών στελεχών που δύνανται να συμμετέχουν στη Διυπουργική Επιτροπή για την Ενέργεια και το Κλίμα και Συγκρότηση Ομάδας Εργασίας για την παρακολούθηση των στόχων του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) - Συγκρότηση Τεχνικής Ομάδας Έργου για την Ενεργειακή Ένδεια» (Β’ 4200).


ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/51149/386/2023

Τροποποίηση της ΥΠΕΝ/ΔΕΠΕΑ/83505/672/09.09.2021 απόφασης «Ορισμός εξωτερικών εμπειρογνωμόνων, εκπροσώπων φορέων και υπηρεσιακών στελεχών που δύνανται να συμμετέχουν στη Διυπουργική Επιτροπή για την Ενέργεια και το Κλίμα και Συγκρότηση Ομάδας Εργασίας για την παρακολούθηση των στόχων του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα (Ε.Σ.Ε.Κ.)» (Β’ 4200).


4/2019

Κύρωση του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ). 


ΠΥΣ/31/2019

Σύσταση, συγκρότηση και λειτουργία της Διυπουργικής Επιτροπής για την Ενέργεια και το Κλίμα.


ΠΥΣ/31/2021

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 31/30.9.2019 Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου «Σύσταση, συγκρότηση και λειτουργία της Διυπουργικής Επιτροπής για την Ενέργεια και το Κλίμα» (Α΄ 147).


ΠΥΣ/29/2023

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 31/30.9.2019 Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου «Σύσταση, συγκρότηση και λειτουργία της Διυπουργικής Επιτροπής για την Ενέργεια και το Κλίμα» (Α’ 147). 


ΥΠΕΝ/Δ ΑΠΕΕΚ/81329/3660/2022

Καθορισμός διαδικασίας υπολογισμού, επιμερισμού και τιμολόγησης χρέωσης Εκπροσώπων Φορτίου για την αποζημίωση νέων Έργων Α.Π.Ε. και Σ.Η.Θ.Υ.Α. στόχων Ε.Σ.Ε.Κ., του Υπολογαριασμού νέων Έργων Α.Π.Ε. και Σ.Η.Θ.Υ.Α. στόχων Ε.Σ.Ε.Κ. του Ειδικού Λογαριασμού Α.Π.Ε., Σ.Η.Θ.Υ.Α. και Αποθήκευσης Διασυνδεδεμένου Συστήματος και Δικτύου και σχετικών διατάξεων εφαρμογής.


ΝΣΚ/38/2018

Συγκρότηση του Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων των Καταστημάτων Κράτησης όταν εξετάζονται αιτήματα μετάταξης υπαλλήλων, που εκπροσωπούνται σε αυτό από διαφορετική κατηγορία αιρετών μελών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, για την κάλυψη με μετάταξη κενής θέσης του κλάδου ΠΕ Κοινωνιολόγων Καταστήματος Κράτησης, πρέπει να συγκροτηθεί με τη συμμετοχή, εκτός των υπηρεσιακών στελεχών, και των αιρετών εκπροσώπων των μονίμων υπαλλήλων των καταστημάτων κράτησης. (ομόφ.)


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.4/90/2019

Αποζημίωση των εκπροσώπων των κτηματιών, μελών των Επιτροπών Εμπειρογνωμόνων Αναδασμών και των ορισθέντων οριοδεικτών αναδασμών:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι οι εντελλόμενες δαπάνες, κατά το μέρος που αφορούν στην καταβολή αποζημίωσης στους ως άνω εκπροσώπους κτηματιών, μελών των Επιτροπών Εμπειρογνωμόνων, είναι μη νόμιμες, όπως βασίμως προβάλλει ο Αναπληρωτής Επίτροπος, καθόσον οι 18526/164543/2018, 18525/164538/2018 και 22541/201169/2018 αποφάσεις του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, με τις οποίες συγκροτήθηκαν οι εν λόγω Επιτροπές Εμπειρογνωμόνων δεν έχουν δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και, ως εκ τούτου, είναι ανυπόστατες και δεν παράγουν έννομα αποτελέσματα. Το Κλιμάκιο, όμως, λαμβάνοντας υπόψη τους ισχυρισμούς που προβάλλονται με το 3022/32328/22.2.2019 έγγραφο του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Π.Ε. ...... και, ειδικότερα, το γεγονός ότι οι αποφάσεις ορισμού των μελών των ως άνω Επιτροπών αναρτήθηκαν στο Πρόγραμμα Διαύγεια και έτσι επιτεύχθηκε, τουλάχιστον, η διαφάνεια καθώς και ότι οι εντελλόμενες αποζημιώσεις αφορούν τρίτα πρόσωπα που συμμετέχουν στις εν λόγω Επιτροπές, ήτοι ιδιώτες και όχι μόνιμους υπαλλήλους της Διοίκησης, που συνήθως αφορά το τεύχος Υ.Ο.Δ.Δ. της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως, κρίνει ότι τα αρμόδια όργανα της Περιφέρειας χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των σχετικών διατάξεων αλλά από συγγνωστή πλάνη δεν δημοσίευσαν την απόφαση συγκρότησης της εν λόγω Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


ΝΣΚ/231/2007

Συγκρότηση Οργάνων Ελέγχου ιδιωτικών επενδύσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1. Στην έννοια «υπάλληλοι άλλων υπηρεσιών», οι οποίοι σύμφωνα με την περίπτωση δ’ της παρ.17 του άρθρου 7 του Ν 3299/2004 επιτρέπεται να ορισθούν μέλη των Οργάνων Ελέγχου ιδιωτικών επενδύσεων, πέραν των υπαλλήλων της αρμόδιας διοικητικής μονάδας που εφαρμόζει τον αναπτυξιακό νόμο (π.χ. Υπουργεία, Περιφέρειες) περιλαμβάνονται και υπάλληλοι άλλων δημοσίων υπηρεσιών που υπάγονται στο νομικό πρόσωπο του Δημοσίου. 2. Μπορούν να συμμετέχουν ως μέλη των Ελεγκτικών Οργάνων ιδιωτικών επενδύσεων και υπάλληλοι νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, εφόσον συντρέχουν σωρρευτικά οι εξής προϋποθέσεις, οι οποίες ανάγονται στον τρόπο σύστασης, στο χαρακτήρα, στο σκοπό και στην εμπειρία του προσωπικού του συγκεκριμένου νομικού προσώπου και οι οποίες θα εξετάζονται κατά περίπτωση, δηλαδή κατά τη συγκρότηση του οργάνου ελέγχου συγκεκριμένης επένδυσης, ήτοι το νομικό πρόσωπο: α) να έχει συσταθεί με νόμο, β) να μην έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα, γ) να λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος, δ) να εποπτεύεται από το Κράτος, ε) το μετοχικό του κεφάλαιο να καλύπτεται κατά πλειοψηφία από το Κράτος και στ) να διαθέτει προσωπικό κατάλληλο για συμμετοχή στα ανωτέρω όργανα ελέγχου δηλαδή να διαθέτει τουλάχιστον προσόντα και εμπειρία για το σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση αναπτυξιακών προγραμμάτων. 3. Η ιδιότητα «των ορκωτών ελεγκτών ή εκτιμητών ή και συμβούλων εμπειρογνωμόνων σε θέματα ελέγχου επενδύσεων», οι οποίοι, σύμφωνα με την ανωτέρω εξουσιοδοτική διάταξη, επιτρέπεται να ορισθούν μέλη των αυτών οργάνων, προϋποθέτει την πιστοποίησή τους από κάποιο εξουσιοδοτημένο όργανο. 4. Η υπόδειξη εκπροσώπων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, προκειμένου αυτοί να συμμετάσχουν σε Όργανα Ελέγχου ιδιωτικών επενδύσεων, ανήκει στην αρμοδιότητα των εν λόγω Οργανισμών, γι’ αυτό ως εκπρόσωποι αυτών μπορούν να προταθούν είτε υπηρεσιακά στελέχη είτε υπάλληλοί τους, με γνώμονα την καταλληλότητα των προτεινομένων προσώπων για τη διενέργεια των κατά τα ανωτέρω ελέγχων.