×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΥΠΕΣ/11135/2011

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3386/2005
Θέμα:«Αίτημα παροχής πληροφοριών».-Ασφάλιση ασθένειας

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Α20/251/27/2008

Θέμα: Ασφάλιση σχολικών φυλάκων.


ΝΣΚ/167/2018

Υπαγωγή διαζευγμένης ασφαλισμένης στην ασφάλιση του φορέα ασθένειας του πρώην συζύγου της, ως έμμεσο (προστατευόμενο) μέλος της οικογένειας αυτού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Διαζευγμένη, η οποία μετά την λύση του γάμου της συνέχισε την ασφάλισή της στον ασφαλιστικό φορέα (Τ.Υ.Π.Α.Τ.Ε.) του πρώην συζύγου της και συνταξιούχου γήρατος της Α.Τ.Ε., δυνάμει δικαστικής απόφασης που υποχρέωσε το Ταμείο να την συμπεριλάβει στους έμμεσα ασφαλισμένους του, μπορεί, μετά την διαγραφή της από 1-8-2013 από τα μητρώα ασφαλισμένων του εν λόγω Ταμείου (Τ.Υ.Π.Α.Τ.Ε.), να υπαχθεί στην ασφάλιση του φορέα ασθένειας του πρώην συζύγου της (που, από 1-6-2013 και δυνάμει της παραγράφου 5 του δεύτερου άρθρου του ν. 4158/2013, ήταν ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. αντί του Τ.Υ.Π.Α.Τ.Ε.), ως έμμεσο (προστατευόμενο) μέλος της οικογένειας αυτού. (ομόφ.)


ΝΣΚ/18/2012

Χαρακτηρισμός επιδόματος παρατετραπληγίας ως «συνταξιοδοτική παροχή» - Ασφαλιστική κάλυψη για παροχές ασθένειας σε συνταξιούχο-δικαιούχο του επιδόματος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το επίδομα παρατετραπληγίας του άρθρου 42 του Ν. 1140/1981, συνιστά «συνταξιοδοτική παροχή». Μετά την 1-1-1986 (ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης του Α.Α., πατέρα του Ν.Α., στο ΙΚΑ), αρμόδιοι φορείς για υγειονομική περίθαλψη, του ως άνω τέκνου (Ν.Α.), που ελάμβανε τέτοιο επίδομα από την ΔΕΗ, κατ’ εφαρμογή των οριζομένων στην Υ.Α. Φ21/9/οικ.3437/1986, ήταν, παραλλήλως η ΔΕΗ (στους «συνταξιούχους» της οποίας ανήκε αυτό), και το ΙΚΑ (στο οποίο το εν λόγω τέκνο ήταν έμμεσα ασφαλισμένο, από τον πατέρα του Α.Α.). Από 1-1-2002, ήτοι την έναρξη λειτουργίας του ΟΑΠ-ΔΕΗ, ο Οργανισμός αυτός ήταν μεν υπόχρεως, ως διάδοχος της ΔΕΗ, για τη συνέχιση της καταβολής του ανωτέρω επιδόματος στον δικαιούχο του Ν.Α., όχι όμως και για την ασφάλιση του προσώπου αυτού στον Κλάδο Υγείας του, αφού τούτο εξακολούθησε να υπάγεται στον αντίστοιχο Κλάδο (Ασθένειας) του ΙΚΑ. Από 1-8-2008, (ήτοι από την ένταξη του Κλάδου Σύνταξης του ΟΑΠ-ΔΕΗ, ως αυτοτελούς Τομέα, στο ΙΚΑ), αρμόδιος, για μεν τη συνέχιση της καταβολής του επίμαχου επιδόματος στον Ν.Α., ήταν ο ΤΑΠ-ΔΕΗ/ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, για δε την υγειονομική του περίθαλψη, ο Κλάδος Ασθένειας του ΙΚΑ. Από 1-10-2008, (ήτοι, μετά την σύσταση του ΤΑΥΤΕΚΩ και την ένταξη του Κλάδου Ασθένειας του ΟΑΠ-ΔΕΗ, ως Τομέα Ασθένειας Προσωπικού ΔΕΗ, στο Ταμείο αυτό, με την ονομασία ΤΑΥΤΕΚΩ/ ΤΑΠ-ΔΕΗ), και πάλι το πρόσωπο αυτό εξακολούθησε να υπάγεται στην ασφάλιση του Κλάδου Ασθένειας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, και όχι σε εκείνη του ΤΑΥΤΕΚΩ/ ΤΑΠ-ΔΕΗ. (ομοφ.)


76142/0092/2011

Θέμα: Παρέχονται πληροφορίες.(Ασφάλιση Δημάρχων που παράλληλα είναι Δημ.Υπάλληλοι)


ΔΕΔ/Θεσ/1293/2025

Η απόφαση αφορά την απόρριψη ενδικοφανούς προσφυγής κοινοπραξίας κατά πράξης επιβολής προστίμου 2.000,00€ (πλέον χαρτοσήμου 2,4%) του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Λάρισας. Το πρόστιμο επιβλήθηκε για εκπρόθεσμη υποβολή του Συνοπτικού Πίνακα Πληροφοριών σχετικά με ενδοομιλικές συναλλαγές ύψους 2.571.615,86€ για το φορολογικό έτος 2023. Η κοινοπραξία επικαλέστηκε λόγους ανωτέρας βίας λόγω ασθένειας του λογιστή της (σύσταση για κατάκλιση). Η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών απέρριψε την προσφυγή, κρίνοντας ότι δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις νόμιμης απαλλαγής λόγω ασθένειας λογιστή (άρθρο 67 ν. 5042/2023), καθώς δεν αποδείχθηκε ότι ο λογιστής ήταν εξουσιοδοτημένος μέσω myAADE και δεν υπήρξε νοσηλεία τριών τουλάχιστον ημερών σε νοσοκομείο.


ΔΕΔ/Θεσ/586/2025

Η απόφαση 586/08.04.2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών απορρίπτει την ενδικοφανή προσφυγή που υποβλήθηκε κατά τεσσάρων οριστικών πράξεων επιβολής προστίμων από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Δ' Θεσσαλονίκης. Οι πράξεις αφορούσαν φορολογικά έτη 2018 και 2023. Τα πρόστιμα επιβλήθηκαν συνολικά ύψους 3.100,00€ για: μη συμμόρφωση με υποχρεώσεις λόγω παροχής υδραυλικών υπηρεσιών χωρίς έναρξη επαγγέλματος (€2.500), μη έκδοση απόδειξης λιανικών συναλλαγών (€250), μη ανταπόκριση σε αίτημα παροχής πληροφοριών (€250), και μη υποβολή δήλωσης έναρξης δραστηριότητας (€100). Η απόφαση κρίνει ορθά επιβληθέντα τα πρόστιμα, διορθώνοντας τη νομική βάση τους, καθώς εφαρμόζει τα άρθρα 54 και 58Α του ν.4987/2022 και όχι του ν.5104/2024. Οι ισχυρισμοί του προσφεύγοντος περί μη παροχής υπηρεσιών και προβλημάτων υγείας απορρίφθηκαν.


Α.Π. 54915/2014

Θέμα: «Παροχή πληροφοριών μετά την εφαρμογή των διατάξεων του ν.4251/2014».

ΙΚΑ/Α23/269/37/2011

ΕΓΚ/91/2011 ΘΕΜΑ : α) «Υπαγωγή στην ασφάλιση του Κλάδου Ασθένειας (σε είδος και σε χρήμα) του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. καθώς και του Ε.Τ.Ε.Α.Μ. κατά το χρόνο της Ειδικής Άδειας Προστασίας της Μητρότητας». β) «Αναγνώριση αναδρομικά στην ασφάλιση του Κλάδου Ασθένειας (σε είδος και σε χρήμα) του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ της Ειδικής Άδειας Προστασίας της Μητρότητας που χορηγήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 3-4-2008 έως 5-8-2011, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 36 του Ν. 3996/5-8-2011» ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 91/2011

ΣΧΕΤ.: 1. Οι διατάξεις του άρθρου 142 του Ν.3655/2008 (ΦΕΚ 58 /3-4-08 τ.Α΄) 33/9-5-08 τ.Β’) 2. Η υπ’αριθμ. 33891/606/7-5-2008 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας(ΦΕΚ 833) 3. Οι υπ’ αριθμ. Φ.40021/οικ19458/2380/11-8-2011 και Φ.40021/23219/2780/24-10-2011 ερμηνευτικές εγκύκλιοι της ΓΓΚΑ. 4. Η υπ΄ αριθμ. 20/2009 εγκύκλιος της Δ/σης ΙΚΑ-ΕΤΑΜ


322/Γ/2017

Αίτημα παροχής διευκρινίσεων.


30947/2012

Θέμα: Παροχή διευκρινίσεων