Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΥΠΕΣ 30542/2013

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3584/2007
ΘΕΜΑ: Πρόσληψη προσωπικού για τις ανάγκες της πυρασφάλειας και της ναυαγοσωστικής κάλυψης των ακτών (Επισυνάπτεται το αριθμ.21875/2012 έγγραφο του ΥΠΕΣ)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)278/2014

Μη νόμιμη η πρόσληψη  πέντε ναυαγοσωστών, οι οποίοι προσελήφθησαν για την αντιμετώπιση πρόσκαιρων και κατεπειγουσών αναγκών ναυαγοσωστικής κάλυψης των ακτών Δήμου, καθόσον αυτοί παρείχαν υπηρεσίες ναυαγοσωστικής κάλυψης στο Δήμο με όμοιες συμβάσεις  και με παρόμοια καθήκοντα, με αποτέλεσμα να επέλθει υπέρβαση του ανωτάτου επιτρεπομένου ορίου απασχόλησης των δύο μηνών εντός συνεχούς δωδεκάμηνου, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 206 του ν. 3584/2007. Ούτε, η μη προσέλευση υποψηφίων ναυαγοσωστών παρά το ότι προηγήθηκε προσηκόντως δημοσιευθείσα ανακοίνωση του Δήμου αποτελεί λόγο άρσης της ως άνω απαγόρευσης αφού δεν υπάγεται στις περιοριστικά απαριθμούμενες εξαιρέσεις του άρθρου 206 του ως άνω νόμου.(...)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, αλλά το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής   πρέπει να θεωρηθεί λόγω συγγνωστής πλάνης


2/45348/0022/2008

Τρόπος αποζημίωσης της Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 9 του ΠΔ 219/2006.Επισυνάπτεται το αριθμ.21758/2008 έγγραφο του ΥΠΕΣ


ΥΠΕΣ 44937/2013

ΘΕΜΑ: Πρόσληψη προσωπικού για την αντιμετώπιση των αναγκών των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών ΣΧΕΤ.: Το Α.Π. οικ.31100/31-7-2013 έγγραφό μας


ΥΠΕΣ/47184/2013

ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση γνωμοδότησης περί μεταφοράς προσωπικού σε περίπτωση λύσης δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης, που προέκυψε από συγχώνευση.(επισυνάπτεται Γνωμ ΝΣΚ 615/2012)

ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/47/2017

ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η πρόσληψη της φερόμενης ως δικαιούχου του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος πληρωμής έγινε κατά παράβαση του άρθρου 206 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ., διότι η επικαλούμενη ανάγκη παροχής βρεφονηπιακών υπηρεσιών δεν έχει κατεπείγοντα, πρόσκαιρο ή εποχιακό χαρακτήρα, αφού εντάσσεται στη συνήθη λειτουργία του Βρεφονηπιακού Σταθμού, όπως, άλλωστε, καταδεικνύεται και από την πρόβλεψη δύο σχετικών θέσεων μόνιμου προσωπικού στον οικείο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας. Εξάλλου, οι ισχυρισμοί, που προβάλλονται από τον Βρεφονηπιακό Σταθμό στο έγγραφο επανυποβολής του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος ότι η πρόσληψη της υπαλλήλου ήταν αναγκαία για τη λειτουργία του Βρεφονηπιακού Σταθμού, μέχρι να καλυφθεί η κενή θέση με την πρόσληψη τακτικού ή με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου προσωπικού, για την οποία έχουν ήδη δρομολογηθεί οι σχετικές διαδικασίες, μάλλον ενισχύουν παρά αντικρούουν την άποψη ότι οι ανακύπτουσες από την έλλειψη τακτικού προσωπικού ανάγκες δεν δύνανται να θεωρηθούν κατεπείγουσες και πρόσκαιρες, αλλά πάγιες και διαρκείς και, συνεπώς, δεν δύνανται να αποτελέσουν νόμιμο δικαιολογητικό λόγο για την πρόσληψη της ως άνω υπαλλήλου, βάσει της ειδικής διάταξης του άρθρου 206 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.. Ωστόσο, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, στην προκειμένη περίπτωση, ο 1ος Βρεφονηπιακός Σταθμός ... δεν ενήργησε με πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων, αλλά συγγνωστώς υπέλαβε ότι υφίσταται κατεπείγουσα ανάγκη κάλυψης, για περιορισμένο χρονικό διάστημα, της κενής θέσης βρεφονηπιοκόμου σε μια ευαίσθητη υπηρεσία μείζονος κοινωνικής σπουδαιότητας, διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό την εξυπηρέτηση των βρεφών και νηπίων της περιοχής και των γονέων τους.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, πλην όμως το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής θα μπορούσε να θεωρηθεί λόγω συγγνωστής πλάνης.


ΕΣ/Τ1/8/2009

«Προσωπικό για κατεπείγουσες εποχικές. ή πρόσκαιρες ανάγκες Ο.Τ.Α.» H πρόσληψη τέτοιου προσωπικού σε χρόνο κατά τον οποίο οι κατεπείγουσες, εποχικές ή πρόσκαιρες ανάγκες, τις οποίες θέλησε να θεραπεύσει ο οικείος Ο.Τ.Α., δεν υφίστανται πλέον, είναι μη νόμιμη και ως εκ τούτου είναι μη νόμιμη και η αξίωση των προσληφθέντων προς απόληψη των σχετικών αποδοχών.


2/38615/0026/2012

ΘΕΜΑ.  «Κρατήσεις και φορολόγηση ειδικής εκλογικής αποζημίωσης» ΣΧΕΤ   Έγγραφα μας : α) 2/35302/0026/30.4.2012  και β)2/36125/0026/2.5.2012  Επισυνάπτεται το άριθμ.Δ12Α1072976ΕΞ2012/4-5-2012 έγγραφο της Διεύθυνσης Φορολογίας Εισοδήματος, 

2/52492/0022/2012

ΘΕΜΑ: «Παρέχονται πληροφορίες».(Αναφορικά με την καταβολή επιδόματος θέσης στους προϊσταμένους οργανικών μονάδων οποιουδήποτε επιπέδου )-Επισυνάπτεται το αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35(Α).5/256/25952/ 12-6-2012 έγγραφο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης 

ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)85/2015

Μη νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών σε εργαζομένους Δήμου με σχέση εργασίας ι.δ.ο.χ. δίμηνης διάρκειας, οι οποίοι προσελήφθησαν κατ’ επίκληση της διάταξης του άρθρου 206 του ν. 3584/2007 (ΦΕΚ Α΄ 143/2007), καθόσον η πρόσληψη στο Δήμο των ως άνω εργατών καθαριότητας και οδηγών απορριμματοφόρων είναι μη νόμιμη, διότι δεν αιτιολογείται με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου σαφώς, ειδικώς και επαρκώς η συνδρομή κατεπείγουσας πρόσκαιρης ή εποχικής ανάγκης, η οποία επέβαλε την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού για χρονικό διάστημα δύο μηνών, κατ’ επίκληση της ανωτέρω διάταξης, αλλά αντιθέτως η πρόσληψη των ως άνω εργαζομένων έγινε για την κάλυψη αναγκών που προέκυψαν, λόγω της έλλειψης τακτικού προσωπικού στο Δήμο, δηλαδή προκειμένου να ικανοποιηθούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.


2/76081/0022/2014

ΘΕΜΑ: «Παρέχονται πληροφορίες».(Αναφορικά με τη διατήρηση του μισθολογικού καθεστώτος και της τυχόν διαφοράς αποδοχών έπειτα από μετάταξη)
Βλέπε το 36871/2014 έγγραφο ΥΠΕΣ