ΥΠΕΣ 30542/2013
Τύπος: Έγγραφα
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)278/2014
Μη νόμιμη η πρόσληψη πέντε ναυαγοσωστών, οι οποίοι προσελήφθησαν για την αντιμετώπιση πρόσκαιρων και κατεπειγουσών αναγκών ναυαγοσωστικής κάλυψης των ακτών Δήμου, καθόσον αυτοί παρείχαν υπηρεσίες ναυαγοσωστικής κάλυψης στο Δήμο με όμοιες συμβάσεις και με παρόμοια καθήκοντα, με αποτέλεσμα να επέλθει υπέρβαση του ανωτάτου επιτρεπομένου ορίου απασχόλησης των δύο μηνών εντός συνεχούς δωδεκάμηνου, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 206 του ν. 3584/2007. Ούτε, η μη προσέλευση υποψηφίων ναυαγοσωστών παρά το ότι προηγήθηκε προσηκόντως δημοσιευθείσα ανακοίνωση του Δήμου αποτελεί λόγο άρσης της ως άνω απαγόρευσης αφού δεν υπάγεται στις περιοριστικά απαριθμούμενες εξαιρέσεις του άρθρου 206 του ως άνω νόμου.(...)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, αλλά το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής πρέπει να θεωρηθεί λόγω συγγνωστής πλάνης
ΑΕΠΠ/1027/2020
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της υπ΄ αριθμ. ... Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία αφορά στην ανάδειξη αναδόχου για την παροχή ναυαγοσωστικής κάλυψης των πολυσύχναστων παραλιών του Δήμου για το έτος 2020. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών ναυαγοσωστικής κάλυψης (CPV: ...) με προϋπολογισμό 89.298,68 € πλέον ΦΠΑ 24%. Η προσφυγή θεμελιώνεται στον ισχυρισμό ότι η ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου έγινε παραβιάζοντας απαράβατους όρους της πρόσκλησης, όπως η μη νόμιμη εκπροσώπηση της ανταγωνίστριας εταιρείας, η μη υποβολή υποχρεωτικών βεβαιώσεων για οριοθέτηση ακτών και πιστοποιητικών ISO για υγεία και ασφάλεια, καθώς και σε εσφαλμένη βαθμολόγηση.
2/45348/0022/2008
Τρόπος αποζημίωσης της Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 9 του ΠΔ 219/2006.Επισυνάπτεται το αριθμ.21758/2008 έγγραφο του ΥΠΕΣ
ΥΠΕΣ/47184/2013
ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση γνωμοδότησης περί μεταφοράς προσωπικού σε περίπτωση λύσης δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης, που προέκυψε από συγχώνευση.(επισυνάπτεται Γνωμ ΝΣΚ 615/2012)
ΥΠΕΣ 44937/2013
ΘΕΜΑ: Πρόσληψη προσωπικού για την αντιμετώπιση των αναγκών των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών ΣΧΕΤ.: Το Α.Π. οικ.31100/31-7-2013 έγγραφό μας
2/38615/0026/2012
ΘΕΜΑ. «Κρατήσεις και φορολόγηση ειδικής εκλογικής αποζημίωσης» ΣΧΕΤ Έγγραφα μας : α) 2/35302/0026/30.4.2012 και β)2/36125/0026/2.5.2012 Επισυνάπτεται το άριθμ.Δ12Α1072976ΕΞ2012/4-5-2012 έγγραφο της Διεύθυνσης Φορολογίας Εισοδήματος,
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/47/2017
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η πρόσληψη της φερόμενης ως δικαιούχου του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος πληρωμής έγινε κατά παράβαση του άρθρου 206 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ., διότι η επικαλούμενη ανάγκη παροχής βρεφονηπιακών υπηρεσιών δεν έχει κατεπείγοντα, πρόσκαιρο ή εποχιακό χαρακτήρα, αφού εντάσσεται στη συνήθη λειτουργία του Βρεφονηπιακού Σταθμού, όπως, άλλωστε, καταδεικνύεται και από την πρόβλεψη δύο σχετικών θέσεων μόνιμου προσωπικού στον οικείο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας. Εξάλλου, οι ισχυρισμοί, που προβάλλονται από τον Βρεφονηπιακό Σταθμό στο έγγραφο επανυποβολής του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος ότι η πρόσληψη της υπαλλήλου ήταν αναγκαία για τη λειτουργία του Βρεφονηπιακού Σταθμού, μέχρι να καλυφθεί η κενή θέση με την πρόσληψη τακτικού ή με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου προσωπικού, για την οποία έχουν ήδη δρομολογηθεί οι σχετικές διαδικασίες, μάλλον ενισχύουν παρά αντικρούουν την άποψη ότι οι ανακύπτουσες από την έλλειψη τακτικού προσωπικού ανάγκες δεν δύνανται να θεωρηθούν κατεπείγουσες και πρόσκαιρες, αλλά πάγιες και διαρκείς και, συνεπώς, δεν δύνανται να αποτελέσουν νόμιμο δικαιολογητικό λόγο για την πρόσληψη της ως άνω υπαλλήλου, βάσει της ειδικής διάταξης του άρθρου 206 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.. Ωστόσο, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, στην προκειμένη περίπτωση, ο 1ος Βρεφονηπιακός Σταθμός ... δεν ενήργησε με πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων, αλλά συγγνωστώς υπέλαβε ότι υφίσταται κατεπείγουσα ανάγκη κάλυψης, για περιορισμένο χρονικό διάστημα, της κενής θέσης βρεφονηπιοκόμου σε μια ευαίσθητη υπηρεσία μείζονος κοινωνικής σπουδαιότητας, διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό την εξυπηρέτηση των βρεφών και νηπίων της περιοχής και των γονέων τους.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, πλην όμως το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής θα μπορούσε να θεωρηθεί λόγω συγγνωστής πλάνης.
2/52492/0022/2012
ΘΕΜΑ: «Παρέχονται πληροφορίες».(Αναφορικά με την καταβολή επιδόματος θέσης στους προϊσταμένους οργανικών μονάδων οποιουδήποτε επιπέδου )-Επισυνάπτεται το αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.35(Α).5/256/25952/ 12-6-2012 έγγραφο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΕΣ/Τ1/8/2009
«Προσωπικό για κατεπείγουσες εποχικές. ή πρόσκαιρες ανάγκες Ο.Τ.Α.» H πρόσληψη τέτοιου προσωπικού σε χρόνο κατά τον οποίο οι κατεπείγουσες, εποχικές ή πρόσκαιρες ανάγκες, τις οποίες θέλησε να θεραπεύσει ο οικείος Ο.Τ.Α., δεν υφίστανται πλέον, είναι μη νόμιμη και ως εκ τούτου είναι μη νόμιμη και η αξίωση των προσληφθέντων προς απόληψη των σχετικών αποδοχών.
2/76081/0022/2014
ΘΕΜΑ: «Παρέχονται πληροφορίες».(Αναφορικά με τη διατήρηση του μισθολογικού καθεστώτος και της τυχόν διαφοράς αποδοχών έπειτα από μετάταξη) Βλέπε το 36871/2014 έγγραφο ΥΠΕΣ