ΥΠΕΣ/62571/2004
Τύπος: Εγκύκλιοι
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΠΕΣ/64282/2004
Θέματα προσωπικού ΟΤΑ που ρυθμίζονται με το Ν.3274/2004 (Εγκύκλιος 57/04)
Φ. 130181/17863/2011
ΘΕΜΑ: Θέματα λειτουργίας Επιτροπών Πολιτογράφησης και διαδικασίας εξέτασης εκκρεμών αιτήσεων πολιτογράφησης.
130181/17863/2011
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡΙΘ.31 ΘΕΜΑ: Θέματα λειτουργίας Επιτροπών Πολιτογράφησης και διαδικασίας εξέτασης εκκρεμών αιτήσεων πολιτογράφησης.
ΥΠ.ΕΣ/64646/2023
Έναρξη λειτουργίας διαδικτυακής σελίδας ενημέρωσης για θέματα Οργάνωσης και Λειτουργίας των ΟΤΑ Α΄ Βαθμού
134564/2025
Καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης στα μέλη των Επιτροπών Αξιολόγησης για την ένταξη χρηματοδότησης ή μη των επενδυτικών σχεδίων στα καθεστώτα ενίσχυσης του Προγράμματος CRGR, στους Χειριστές Παρακολούθησης και Ελέγχου των Επενδυτικών Σχεδίων και στα μέλη των Επιτροπών Αντιρρήσεων.
ΕΣ/Τ1/27/2001
Ο Γραμματέας Επιτροπών διενέργειας διαγωνισμών δεν δικαιούνται την αποζημίωση που ο νόμος ορίζει για τα μέλη των Επιτροπών αξιολόγησης αποτελεσμάτων διαγωνισμών του Ο.Α.Ε.Δ..
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/0019/2014
Τοπικά συμβούλια.Οι πρόεδροι των τοπικών συμβουλίων, οι οποίοι κατέχουν αιρετό αξίωμα τιμητικό και άμισθο, με μόνη απολαβή την καταβολή αποζημίωσης για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις των συμβουλίων αυτών, μετέχουν και στις συνεδριάσεις του οικείου δημοτικού συμβουλίου ως μέλη με αποφασιστική ψήφο, όταν στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονται θέματα που αφορούν στα αντίστοιχα τοπικά διαμερίσματα. Για τη μετάβασή τους στον τόπο της συνεδρίασης, δικαιούνται εξόδων κίνησης, το ύψος των οποίων καθορίζεται, σύμφωνα με την προεκτεθείσα Κ.Υ.Α., όπως αυτή ισχύει, βάσει της χιλιομετρικής απόστασης των τοπικών συμβουλίων από την έδρα εκάστου δήμου, σε συνδυασμό προς τον αριθμό των μελών κάθε συμβουλίου. Εκ των ανωτέρω παρέπεται ότι η καταβολή στους ανωτέρω εξόδων κίνησης δεν συνδέεται με την κάλυψη των γενικών αναγκών μετακίνησής τους κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, αλλά με τη μετακίνησή τους προς την έδρα του Δήμου, η οποία πραγματοποιείται θεσμικά μόνο προκειμένου αυτοί να μετάσχουν στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, στις περιπτώσεις που προβλέπεται από το νόμο. Κατά συνέπεια, όταν δεν αποδεικνύεται η συμμετοχή σε τέτοιου είδους συνεδριάσεις, οι πρόεδροι των τοπικών συμβουλίων δεν δικαιούνται και των σχετικών εξόδων κινήσεως.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/234/2018
Με τα δεδομένα αυτά, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, διότι η συμμετοχή του Δήμου ..... στην ως άνω αστική εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα αποφασίστηκε στις 28.4.2015, κατά παράβαση του άρθρου 267 παρ.2 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα, καθόσον από την έναρξη ισχύος αυτού (στις 8.6.2006) δεν είναι πλέον δυνατή η συμμετοχή των Ο.Τ.Α. σε τέτοιου τύπου εταιρείες. Είναι δε αβάσιμος ο ισχυρισμός του Δήμου ότι συμμετέχει νομίμως στην εταιρεία με βάση το άρθρο 196 του ν. 3852/2010 (Α΄ 87), δοθέντος ότι το άρθρο αυτό ρυθμίζει τους κανόνες λειτουργίας αστικών εταιριών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της περιφέρειας, ήτοι περιέχει ρυθμίσεις σχετικά με τη συμμετοχή περιφερειών σε αυτές (παρ. 1 και 3 του εν λόγω άρθρου), τα δε αντίστοιχα θέματα που αφορούν στη συμμετοχή των Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού στις εν λόγω εταιρείες ρυθμίζονται από το παρατεθέν στη σκέψη 2 της παρούσας νομικό πλαίσιο.
ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.7/8/2019
ΝΣΚ/339/2016
Επιτροπές προμηθειών ΟΔΔΗΧ – Υποχρέωση για υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης των μελών τους(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στον πίνακα υπόχρεων σε δήλωση περιουσιακής κατάστασης, σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 3213/2003, πρέπει να συμπεριληφθούν οι πρόεδροι και τα μέλη όλων των επιτροπών (διενέργειας, παραλαβής, ενστάσεων κλπ) διαγωνισμών προμηθειών και παροχής υπηρεσιών του ΟΔΔΗΧ, δοθέντος ότι η επικαιροποίηση της αρχικής προμήθειας (έτους 2001) μεταξύ του Οργανισμού και της εταιρείας Τhomson Reuters Hellas SA, έγινε εντός του έτους 2015 και ανεξάρτητα από το εάν η ως άνω επικαιροποίηση αποτελεί νέα προμήθεια ή όχι. Τυχόν αμφισβήτηση από τα ως άνω πρόσωπα ως προς την ιδιότητα του υποχρέου επιλύεται από την ίδια την Αρχή κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 1 του ανωτέρω νόμου.
ΝΣΚ/351/2014
Νομικά αναγκαίο ή μη συμπληρώσεως και υπογραφής του εντύπου αποδοχής πολιτικής ασφάλειας και της υπεύθυνης δηλώσεως «αποδοχής επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων για εξουσιοδότηση» από τους υπαλλήλους της Υπηρεσίας Ασύλου και της Αρχής Προσφυγών, καθώς και από τους προέδρους και τα μέλη των Επιτροπών Προσφυγών – Πρόσβαση σε χειρισμό απορρήτου-διαβαθμισμένου υλικού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
1) Δεν είναι νομικά αναγκαία η συμπλήρωση και υπογραφή του εντύπου αποδοχής πολιτικής ασφάλειας και της υπεύθυνης δηλώσεως «αποδοχής επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων για εξουσιοδότηση» από τους υπαλλήλους της Υπηρεσίας Ασύλου και της Αρχής Προσφυγών, και τους προέδρους και τα μέλη των Επιτροπών Προσφυγών, προκειμένου οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη να προβούν στην επεξεργασία των ευαίσθητων προσωπικών τους δεδομένων, αλλά αρκεί η προηγούμενη ενημέρωση των ως άνω προσώπων. 2) Είναι νομικά αναγκαία η συμπλήρωση και υπογραφή των ίδιων, ως άνω, εγγράφων κατά τα νομίμως προβλεπόμενα και χωρίς επιφυλάξεις από τα προαναφερόμενα πρόσωπα, προκειμένου να χειρίζονται απόρρητο-διαβαθμισμένο υλικό. 3) Αν οι υπάλληλοι της Υπηρεσίας Ασύλου και της Αρχής Προσφυγών αρνηθούν να υπογράψουν νομοτύπως τα ως άνω έγγραφα, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε διαβαθμισμένο υλικό και να εκτελέσουν προσηκόντως τα υπηρεσιακά καθήκοντά τους, υπέχουν πειθαρχική ευθύνη, και ως εκ τούτου τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα οφείλουν να κινήσουν εναντίον τους την πειθαρχική διαδικασία, κατά τα οριζόμενα στον Υπαλληλικό Κώδικα. Αν οι πρόεδροι και τα μέλη των Επιτροπών Προσφυγών αρνηθούν να υπογράψουν νομοτύπως τα ως άνω έγγραφα, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε διαβαθμισμένο υλικό και να εκτελέσουν προσηκόντως το έργο που ανέλαβαν, παραβαίνουν νόμιμη, αλλά και συμβατική υποχρέωσή τους, πράγμα που συνιστά λόγο καταγγελίας της συμβάσεώς τους. (ομοφ.)