×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΥΠΟΙΚ/ΑΠ/20204/2547/2005

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Έλεγχος περιορισμού τροποποιήσεων σε συμβάσεις κατασκευής δημοσίων έργων


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΚΑ/ΦΠ000/ΠΡ1/ΟΙΚ.10194/2017

Ορισμός Αναθέτουσας Αρχής, Προϊσταμένης Αρχής και Διευθυνουσών Υπηρεσιών σε δημόσιες συμβάσεις έργων και παροχής υπηρεσιών αρμοδιότητας της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών (Ε.Υ.Δ.Ε. Κ.Σ.Σ.Υ).


ΥΠΕΧΩΔΕ/Δ17α/ΕΓΚ.8/1996

ΘΕΜΑ : Διατάξεις για τις συμπληρωματικές εργασίες και τις απρόβλεπτες δαπάνες στις συμβάσεις κατασκευής δημοσίων έργων


ΝΣΚ/494/2000

Δημόσια έργα. Προληπτικός έλεγχος νομιμότητας των συμβάσεων κατασκευής δημοσίων έργων, πριν την υπογραφή τους, από το Ελεγκτικό Συνέδριο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Α) Είναι υποχρεωτική η αποστολή του οικείου φακέλλου, για διενέργεια προληπτικού ελέγχου νομιμότητας, από το αρμόδιο κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου των συμβάσεων κατασκευής δημοσίων έργων, πριν την υπογραφή τους, εφόσον αυτή δεν έγινε μέχρι τις 28.9.99, με την επιφύλαξη της ισχύος, των ειδικοτέρων διατάξεων του άρθρου 39 παρ.1 του Ν.2778/99. Β) Στην "προϋπολογιζόμενη δαπάνη" κατασκευής των δημοσίων έργων, για τον προσδιορισμό του οικονομικού αντικειμένου άνω του οποίου, επιβάλλεται, η πιο πάνω υποχρέωση, δεν περιλαμβάνεται το αναλογούν ποσό του Φ.Π.Α. Γ) Δεν επιβάλλεται, η αποστολή του σχετικού φακέλλου, για τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας, από το αρμόδιο κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, πριν την υπογραφή των συμβάσεων κατασκευής δημοσίων έργων, το οικονομικό αντικείμενο των οποίων ανέρχεται σε ένα δισεκατομμύριο (1.000.000.000) δραχμές ακριβώς.


ΝΣΚ/24/2003

Δυνατότητα διαδοχής της ΕΥΔΑΠ εκ μέρους του Δημοσίου σε συμβάσεις εκπόνησης μελετών και κατασκευής δημοσίων έργων. Δεν είναι επιτρεπτή (κατ’ εφαρμογή της αρχής της νομιμότητας της δράσης της Διοικήσεως και λόγω της ελλείψεως γενικής ή ειδικής ρύθμισης είτε κατά τη νομοθεσία των δημοσίων έργων, είτε κατ’ άλλη διάταξη, η οποία να επιτρέπει και να ρυθμίζει την αλλαγή του προσώπου του κυρίου του έργου), η υπεισέλευση του Δημοσίου, στη θέση του κυρίου του έργου (ή της μελέτης) καθ’ υποκατάσταση της ΕΥΔΑΠ, στις εν εξελίξει συμβάσεις εκπόνησης μελετών και εκτέλεσης δημοσίων έργων με αντικείμενο την κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων ή δικτύων αποχέτευσης ομβρίων υδάτων, τα οποία ανέθεσε και εκτελεί η ΕΥΔΑΠ.

Δ17α/01/77/ΦΝ 437/2010

«Ανάθεση αρμοδιοτήτων σχετικών με την έγκριση τροποποιήσεων των συμβάσεων Έργων, Εισηγητικές εκθέσεις για την τροποποίηση συμβάσεων και διαχείριση των Έργων, των οποίων η ολοκλήρωση προϋποθέτει Συμπληρωματικές Συμβάσεις και Ανακεφαλαιωτικούς Πίνακες.»


Δ17α/02/136/2008

Έγκριση των πρότυπων τευχών διακηρύξεων δημοσίων έργων σύμφωνα με την κωδικοποίηση της νομοθεσίας κατασκευής δημοσίων έργων.(ν. 3669/08).ΕΓΚ.23


Δ17α/02/128/2006

Τροποποίηση των Πρότυπων Διακηρύξεων, συνεπεία τροποποιήσεων στο δίκαιο των δημοσίων έργων, από το ν. 3481/06.ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 23


Δ17γ/08/45/2007

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων Προϊσταμένης Αρχής στις συμβάσεις δημοσίων έργων αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων.


23410/ΕΥΘΥ1240/2011

ΘΕΜΑ: Έλεγχος πιστοποιήσεων ενδιάμεσων λογαριασμών δημοσίων συγχρηματοδοτούμενων έργων

ΔΕΚ/C-147/2006,C-148/2006

«Συμβάσεις δημοσίων έργων – Aνάθεση των συμβάσεων – Ασυνήθιστα χαμηλές προσφορές – Μέθοδοι αποκλεισμού – Συμβάσεις δημοσίων έργων αξίας χαμηλότερης των ορίων των οδηγιών 93/37/ΕΟΚ και 2004/18/ΕΚ – Υποχρεώσεις της αναθέτουσας αρχής απορρέουσες από τις θεμελιώδεις αρχές του κοινοτικού δικαίου»