×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Ν.3580/2007

Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3580/2007
ΦΕΚ: 134/Α/18.06.2007

Προμήθειες Φορέων εποπτευομένων από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και άλλες διατάξεις. ΠΡΟΣΟΧΗ Κατά το άρθρο 77 παρ.1 Ν.3918/2011,ΦΕΚ Α 31/2.3.2011: "Από την πάροδο της προθεσμίας της παρ. 1 του άρθρου 15 του παρόντος καταργούνται τα άρθρα 1 έως 14 του ν. 3580/2007 (ΦΕΚ 134 Α`), όπως και κάθε αντίθετη στο παρόν γενική ή ειδική διάταξη νόμου. Εξαιρείται η διάταξη περί του Κεφαλαίου Κοινωνικής και Ανθρωπιστικής Αντίληψης του εδαφίου υπ` αριθμ. δ` της περίπτωσης εε` του άρθρου 3 του εν λόγω νόμου".


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΟΠΩΣ ΣΤΟ Α.21 ΠΑΡ.2 ΠΕΡ.ΙΣΤ (ΠΡΟΣΘΗΚΗ) ΚΑΙ ΠΑΡ.5 ΠΕΡ.Ε ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.5243/2025 ΦΕΚ: 187/Α/31.10.2025

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Αναθεώρηση 3580-2007-10.7.2025.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 10/07/2025

ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ (Τροποποίηση περ.ε παρ.2 άρθρου 21) ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.5216/2025-ΦΕΚ:118/Α/07.07.2025

Αναθεώρηση 3580-2007-6.5.2025.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 06/05/2025

ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ Α.21 ΠΑΡ.5Ε (ΠΡΟΣΘΗΚΗ)ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.5194/2025  ΦΕΚ: 66/Α/02.05.2025

Αναθεώρηση 3580-2007-11.8.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 11/08/2024

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΔΑΦΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡ.ββ ΤΟΥ Α.3 ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.5129/2024-ΦΕΚ:124/Α/01.08.2024-

Αναθεώρηση 3580-2007-8.12.2022.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 10/12/2022

ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.4999/2022-ΦΕΚ:225/Α/7.12.2022

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/93/2012

Χορήγηση του πολυτεκνικού επιδόματος στα πρόσωπα του άρθρου 2 του Ν.2163/1993, μετά την ισχύ της διατάξεως της παρ.1 του άρθρου 43 του Ν.3918/2011 – Εκκρεμείς, κατά την έναρξη ισχύος του νόμου, αιτήσεις των ανωτέρω προσώπων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1. α) Μετά την έναρξη ισχύος της διατάξεως της παρ.1 του άρθρου 43 του Ν.3918/2011 (2.3.2011), δεν θα είναι νόμιμη η χορήγηση του πολυτεκνικού επιδόματος σε πρόσωπα του άρθρου 2 του Ν.2163/1993 (πατέρες και απορφανισθέντα τέκνα), τα οποία έχουν υποβάλει ή θα υποβάλουν σχετική αίτηση από 2.3.2011 και εντεύθεν (ομοφ.), β) για τις εκκρεμείς αιτήσεις, όσον αφορά τη χορήγηση των επιδομάτων αυτών στα πρόσωπα του άρθρου 2 του Ν.2163/1993, για το χρονικό διάστημα από την υποβολή τους μέχρι την έναρξη ισχύος της διατάξεως της παρ.1 του άρθρου 43 του Ν.3918/2011 (2.3.2011), θα πρέπει να εφαρμοσθούν οι διατάξεις του ισχύοντος τότε νομοθετικού καθεστώτος και όχι αυτές του άρθρου 43 του Ν.3918/2011 (πλειοψ.). 2. Μετά τις 2.3.2011 δεν θα είναι νόμιμη, η συνέχιση της χορηγήσεως του πολυτεκνικού επιδόματος στα πρόσωπα που αναφέρονται στο άρθρο 2 του Ν.2163/1993, τα οποία, ήδη, ελάμβαναν το επίδομα. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/392/2008

Ισχύς της διάταξης της παρ.1 του άρθρου 20 του Ν 3580/2007 που αφορά αποσπάσεις, μετατάξεις προσωπικού κ.λπ. εποπτευομένων φορέων από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αληθής έννοια της διάταξης ως προς την έναρξη και μόνο της προθεσμίας ισχύος του ενός έτους για αποσπάσεις, μετατάξεις προσωπικού κ.λπ., είναι αυτή που ορίζεται στο άρθρο 22 του Ν 3580/2007 δηλαδή εξήντα ημέρες από τη δημοσίευση του νόμου αυτού, διότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να περιορισθεί ουσιαστικώς η δωδεκάμηνη προθεσμία ισχύος, σε προθεσμία δέκα μηνών.


ΥΑ 10054/2484/2013

Προμήθειες Φορέων εποπτευομένων από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.

ΔΥΓ3α/οικ.14801/2011

Προμήθεια φαρμάκων φορέων Εποπτευομένων από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και καθιέρωση νοσοκομειακής συσκευασίας.

ΝΣΚ/92/2012

Έλεγχος της προϋπόθεσης της μόνιμης και συνεχούς δεκαετούς διαμονής στην Ελλάδα των δικαιούχων πολυτεκνικών επιδομάτων, κατά τις διατάξεις των άρθρων 42 και 43 του Ν.3918/2011 – Εκκρεμείς, κατά την έναρξη ισχύος του νόμου, αιτήσεις προς χορήγηση επιδομάτων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1. Ο έλεγχος της προϋπόθεσης της μόνιμης και συνεχούς δεκαετούς διαμονής των δικαιούχων των πολυτεκνικών επιδομάτων στην Ελλάδα, αφορά και τους δικαιούχους στους οποίους στις 2.3.2011 καταβαλλόταν οικογενειακό (πολυτεκνικό) επίδομα, προκειμένου να συνεχισθεί η καταβολή του και μετά την ημερομηνία αυτή, μόνο στους πληρούντες και την προϋπόθεση αυτή. (πλειοψ.) 2. α) Οι εκκρεμείς αιτήσεις για τη χορήγηση πολυτεκνικών επιδομάτων για μεν το προηγούμενο της 2.3.2011 χρονικό διάστημα (από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έναρξη ισχύος του Ν.3918/2011), θα κριθούν με βάση το προηγούμενο νομοθετικό καθεστώς (πλειοψ.), β) για δε τη χορήγηση των επιδομάτων αυτών μετά την ημερομηνία αυτή, οι εκκρεμείς αιτήσεις κατά την 2.3.2011 για τη χορήγηση πολυτεκνικών επιδομάτων, θα κριθούν με το Ν.3918/2011, τηρουμένης της προϋπόθεσης της μόνιμης και συνεχούς δεκαετούς διαμονής των δικαιούχων. (ομοφ.)


618/2014

Τροποποίηση του Προγράμματος Προμηθειών, Υπηρεσιών και Φαρμάκων των Φορέων του άρθρου 9, παρ. 1 του Ν. 3580/2007, έτους 2012, με χρηματοδότηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό, το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και τις λοιπές πηγές.

1979/2013

Τροποποίηση του Προγράμματος Προμηθειών, Υπηρεσιών και Φαρμάκων των Φορέων του άρθρου 9, παρ. 1 του Ν. 3580/2007, έτους 2012, με χρηματοδότηση από τον τακτικό προϋπολογισμό, το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και τις λοιπές πηγές.

Κ.Υ.Α 6226/2013

Τροποποίηση του Προγράμματος Προμηθειών, Υπηρεσιών και Φαρμάκων των Φορέων του άρθρου 9, παρ. 1 του Ν. 3580/2007, έτους 2012, με χρηματοδότηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό, το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και τις λοιπές πηγές.


6436/2013

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 1979/2013 (ΦΕΚ 776 Β΄) Κ.Υ.Α. που αφορά την «Tροποποίηση του Προγράμματος Προμηθειών, Υπηρεσιών και Φαρμάκων των Φορέων του άρθρου 9, παρ.1 του Ν. 3580/2007, έτους 2012, με χρηματοδότηση από τον Τακτικό Προϋπολογισμό, το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και τις λοιπές πηγές».

ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/12/2019

Μεταφορά υγρού αζώτου :Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, το Κλιμάκιο κρίνει ότι οι ελεγχόμενες δαπάνες δεν είναι νόμιμες. Και τούτο διότι, κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 3 του ν. 3580/2007, όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 24 παρ. 2 του ν. 3846/2010, και 13 του ν. 3918/2011, το νοσοκομείο προέβη στην προμήθεια υγρού αζώτου σε τιμή 1,70 ευρώ/kg, ήτοι σε τιμή που υπερέβαινε κατά 0,60 ευρώ την αναρτημένη στο Π.Τ., κατά το κρίσιμο χρονικό διάστημα, τιμή του 0,89 ευρώ/lt (ή1,10 ευρώ/kg), στην οποία περιλαμβάνεται το κόστος μεταφοράς (βλ. τα 1711/3.4.2014 και 1586/10.4.2017 έγγραφα της Ε.Π.Υ. και βλ. πράξεις IV Τμ. 89, 83, 48/2015, ΚΠΕΔ στο ΙV Tμ. Πρ. 76/2017, 187, 87/2016, 259, 228, 184, 165, 145, 89, 54, 42, 34, 26, 25/2015, 207, 201, 122/2014). Σημειωτέον ότι και το ίδιο το νοσοκομείο στο 15695/29.10.2018 έγγραφό του αποδέχεται ότι «Η τιμή υγρού Αζώτου στην ανάρτηση στο Παρατηρητήριο συμπεριλαμβάνει το κόστος μεταφορικών». Εξάλλου, στην προκειμένη περίπτωση, δεν δύναται να τύχει εφαρμογής η νομιμοποιητική διάταξη του άρθρου 66 παρ. 28 του ν. 3984/2011. Τούτο, διότι με τη διάταξη αυτή νομιμοποιούνται, κατ’ εξαίρεση, δαπάνες που απαιτούνται για την εξόφληση υποχρεώσεων από προμήθειες ιατροτεχνολογικών προϊόντων, φαρμάκων και συναφών υπηρεσιών, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εναρμονισθεί με τις χαμηλότερες τιμές του Παρατηρητηρίου Τιμών, η οποία, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, δεν συντρέχει, εν προκειμένω, αφού η συμφωνηθείσα με την επίμαχη σύμβαση τιμή υπερβαίνει αυτήν του Παρατηρητηρίου Τιμών της Ε.Π.Υ.