Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

N.3832/2010

Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3832/2010
ΦΕΚ: 38/Α/09.03.2010

Ελληνικό Στατιστικό Σύστημα (ΕΛ.Σ.Σ.) Σύσταση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) ως Ανεξάρτητης Αρχής.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Π.Δ.73/2019

Οργανισμός της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.).

2301/Α1-1874/2023-ΦΕΚ:2174/Β/03.04.2023:Αντιστοίχιση των υφισταμένων κλάδων και ειδικοτήτων του Οργανισμού της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.), π.δ. 73/2019 (Α΄ 114), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α΄ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες.

ΓΠ-400/2012

Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας και Διαχείρισης της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.


2956/Α1-2479/2018

Ανακατανομή κενών οργανικών θέσεων που προβλέπονται στον Οργανισμό της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.


2301/Α1-1874/2023

Αντιστοίχιση των υφισταμένων κλάδων και ειδικοτήτων του Οργανισμού της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.), π.δ. 73/2019 (Α΄ 114), με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α΄ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες.


181/Β4-38/2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία 1697/Β4-234/ 9.3.2021 απόφασης του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής «Ανάθεση της διενέργειας των Γενικών Απογραφών Κτιρίων και Πληθυσμού - Κατοικιών έτους 2021 και ορισμός του χρονικού διαστήματος συλλογής των στοιχείων» (Β΄ 1024).


4455/Α1‐3845/2018

Σύσταση Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης του άρθρου 21 του ν. 4369/2016 στην Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛ.ΣΤΑΤ.).


Αριθμ. 2/78238/ΔΕΠ/2015

Καθορισμός αποδοχών του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/26/2019

Παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης για την εφαρμογή του διπλογραφικού συστήματος :Με τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις ΙΙ και ΙΙΙ της παρούσας, δεν είναι νόμιμη η ανάθεση από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. της εκτέλεσης του επίμαχου συμβατικού αντικειμένου στη φερόμενη ως δικαιούχο του ελεγχόμενου εντάλματος εταιρεία. Και τούτο διότι, όπως βασίμως προβάλλει η Επίτροπος, το εν λόγω αντικείμενο περιλαμβάνει συνήθεις λογιστικές εργασίες, η εκτέλεση των οποίων ανακύπτει από τη θεσπισθείσα - για την ΕΛ.ΣΤΑΤ. το πρώτον το έτος 2012 (με την έναρξη ισχύος του Κανονισμού Λειτουργίας και Διαχείρισης της ΕΛ.ΣΤΑΤ. ΓΠ-//2012 ΑΠΟΦ. ΓΠ-400, Β΄ 2390/2012)- υποχρέωση εφαρμογής του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου (π.δ. 205/1998) και οι οποίες, παρά τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα, αφορούν βασική οικονομική λειτουργία της Αρχής και ανακύπτουν, κατά κανόνα, στο πλαίσιο λειτουργίας ενός νομικού προσώπου με λειτουργική, διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, όπως είναι η ΕΛ.ΣΤΑΤ, ανάγονται δε στα καθήκοντα των υπαλλήλων της οικείας Διεύθυνσης, και εν προκειμένω της μεταφερθείσας -από  την καταργηθείσα Γ.Γ. Ε.Σ.Υ.Ε. στην ΕΛ.ΣΤΑΤ.-, Διεύθυνσης Οικονομικής Διοίκησης. Εξάλλου, ο ιδρυτικός της Αρχής νόμος (ν. 3832/2010, όπως τροποποιήθηκε) προβλέπει ότι η αρμοδιότητα για την κατάρτιση των ετήσιων προϋπολογισμών, απολογισμών και ισολογισμών της Αρχής παραμένει εντός της Αρχής. Πρέπει, συνεπώς, αυτή να ασκείται με την συνεπικουρία από το κατάλληλο προσωπικό, που στελεχώνει την Αρχή, ήτοι υπαλλήλους με την κατάλληλη, οικονομικής κατεύθυνσης, επιστημονική κατάρτιση. Εξάλλου, ο ισχυρισμός, που προβάλλεται από την Αρχή, ότι οι επίμαχες εργασίες δεν προβλέπονται στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικής Διοίκησης, όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό της και ότι συνεπώς αυτές δεν ανάγονται στα καθήκοντα των υπαλλήλων της Αρχής, είναι απορριπτέος, διότι, όπως εκτέθηκε στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, ο Οργανισμός αυτός, ο οποίος συντάχθηκε το έτος 2000, αφορούσε στη λειτουργία της ως άνω Διεύθυνσης, υπό το καθεστώς υπαγωγής της στη Γ.Γ. Ε.Σ.Υ.Ε. του Υπουργείου Οικονομικών, η οποία καταργήθηκε με τη σύσταση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Το δε νεότερο νομοθετικό καθεστώς, που διέπει την ΕΛ.ΣΤΑΤ. (ν. 3832/2010 και Κανονισμός Λειτουργίας και Διαχείρισης της ΕΛ.ΣΤΑΤ.), προβλέπει ρητώς την υποχρέωση τήρησης εκ μέρους της του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου, αλλά και τη μεταφορά όλων των υπηρεσιών και όλου του προσωπικού της καταργηθείσας Γ.Γ. Ε.Σ.Υ.Ε. στην ΕΛ.ΣΤΑΤ., προκειμένου να διαχειρισθεί το αντικείμενο και την ύλη αυτής, όπως αυτά επαναπροσδιορίσθηκαν με τα νεότερα νομοθετήματα. Λαμβάνοντας, περαιτέρω, υπόψη ότι σύμφωνα με τα επικαλούμενα από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. στοιχεία στην Οικονομική Διεύθυνση της ΕΛ.ΣΤΑΤ. υπηρετούν συνολικά οκτώ (8) υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Στατιστικών, τέσσερις (4) υπάλληλοι ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού και έξι (6) ΤΕ Διοικητικού - Οικονομικού δεν αποδεικνύεται, κατά την κρίση του Κλιμακίου, αδυναμία ή ανεπάρκεια του προσωπικού αυτού για την εκτέλεση των εργασιών αυτών και μάλιστα σε βαθμό, που να καθιστά αναγκαία την επίμαχη ανάθεση. (...)

Δεν ανακλήθηκε με την ΕΣ/ΤΜ.4/15/2019


ΕλΣυνΚλ.Τμ.4/108/2018

Παροχή υπηρεσιών γραφείου τύπου: Με τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις ΙΙ, ΙΙΙ και ΙV της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει τα εξής: α) Δεν είναι νόμιμη η ανάθεση από την ... της παροχής των επίμαχων υπηρεσιών στη φερόμενη ως δικαιούχο του ελεγχόμενου εντάλματος εταιρεία, καθώς, με τη συναφθείσα σύμβαση, καλύπτονται πάγιες και διαρκείς ανάγκες της Αρχής. Και τούτο διότι οι ανατεθείσες υπηρεσίες ανάγονται στη συνήθη λειτουργική δραστηριότητα της Αρχής, όπως προκύπτει τόσο από το άρθρο 11 (πρώην 10) του ν. 3832/2010, που αναφέρεται στις αρμοδιότητες της .., στις οποίες περιλαμβάνεται και η έγκαιρη, έγκυρη και αποτελεσματική διάχυση της στατιστικής πληροφόρησης, όσο και από τον ισχύοντα μέχρι σήμερα Οργανισμό της Γενικής Γραμματείας Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος (π.δ. 226/2000), στον οποίο προβλέπεται Αυτοτελές Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, με αρμοδιότητες συναφείς με αυτές της ανατεθείσας σύμβασης. Το γεγονός δε ότι στον ισχύοντα μέχρι σήμερα Οργανισμό (π.δ. 226/2000) αν και προβλέπεται η σύσταση Αυτοτελούς Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, δεν προβλέπεται, κατά τους ισχυρισμούς της ..., η στελέχωσή του με υπαλλήλους που να διαθέτουν εξειδικευμένες γνώσεις σχετικά με τις δραστηριότητές του, δεν αναιρεί το γεγονός ότι οι επίμαχες υπηρεσίες καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, όπως άλλωστε καταδεικνύεται από τις προηγούμενες αποφάσεις της Αρχής .. περί ανάθεσης συναφών υπηρεσιών.(..) Κατόπιν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


2594/A1-2134/2021

Συγκρότηση Συλλογικού Οργάνου Ομάδας Διοικητικών Εργασιών στην ΕΛ.ΣΤΑΤ. για τη διενέργεια της απογραφής Γεωργίας - Κτηνοτροφίας 2021.