×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/101/2013

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Εφαρμογή ή μη της διάταξης της παρ.4 του άρθρου 28 του Ν. 4024/2011 για τη βαθμολογική κατάταξη των μελών Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού και Τεχνικών Εργαστηρίων των Τ.Ε.Ι., που υπηρετούσαν την 1.11.2011 και είχαν ενταχθεί σε κλάδο και κατηγορία με βάση τις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν. 2817/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Τυγχάνουν εφαρμογής, για τα μέλη Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού και Τεχνικών Εργαστηρίων των Τ.Ε.Ι., που υπηρετούσαν την 1.11.2011 και είχαν ενταχθεί σε κλάδο και κατηγορία με βάση τις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν. 2817/2000, οι διατάξεις του δεύτερου κεφαλαίου του Ν. 4024/2011. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/54/2013

Εφαρμογή ή μη της διάταξης της παρ.4 του άρθρου 28 του Ν. 4024/2011, για τη βαθμολογική κατάταξη των εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν την 1.11.2011 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τυγχάνουν εφαρμογής, για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούσαν την 1.11.2011 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι διατάξεις του δεύτερου κεφαλαίου του Ν. 4024/2011. (ομοφ.)

ΝΣΚ/444/2002

ΤΕΙ. ΣΕΛΕΤΕ. Φοίτηση πτυχιούχων κατώτερων τεχνικών επαγγελματικών σχολών σε τμήματα της ΠΑΤΕΣ της ΣΕΛΕΤΕ και κατάταξή τους σε ανώτερο κλάδο από αυτό που ήδη κατετάγησαν.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι πτυχιούχοι κατώτερων τεχνικών σχολών, οι οποίοι έχουν καταταγεί σε οργανικές θέσεις Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού και Τεχνικών Εργαστηρίων των ΤΕΙ κλάδου ΔΕ1, κατ εφαρμογή της παρ.2 του άρθρου 11 του Ν 2817/2000, δεν μπορούν ούτε να φοιτήσουν σε κάποιο από τα τμήματα της ΠΑΤΕΣ της ΣΕΛΕΤΕ, ούτε και περαιτέρω να καταταγούν σε ανώτερο κλάδο από αυτό που ήδη κατετάγησαν διότι στερούνται του απαραίτητου γι αυτά βασικού τίτλου σπουδών.


ΝΣΚ/272/2001

Εκπαίδευση. Ασκηση εποπτείας και ελέγχου Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Μέχρι να οργανωθούν οι Περιφερειακές Διευθύνσεις και να διορισθούν οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαιδεύσεως του Ν 2817/2000 η αρμοδιότητα της εποπτείας και του ελέγχου των Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών δύναται να ασκηθεί από τους Προϊσταμένους Διευθύνσεων ή Γραφείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/107/2015

Καταβολή αναδρομικών αποδοχών:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως, με την 198/17.5.2006 απόφαση του Δημάρχου ..., εντάχθηκε βαθμολογικά ο φερόμενος ως δικαιούχος υπάλληλος σε θέση κλάδου ΤΕ Εργοδηγών χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα Τ.Ε.Ι., καθόσον κατά τον χρόνο αυτό δεν συνέτρεχαν όλες οι προϋποθέσεις της παρ.8 του άρθρου 16 του ν.3345/2005, δεδομένου ότι ο εν λόγω υπάλληλος δεν είχε ήδη ενταχθεί μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ χωρίς πτυχίο. Ειδικότερα, από 23.3.2006 (ημερομηνία δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της 56/2006 απόφασης του Δημάρχου ...) ο εν λόγω υπάλληλος υπηρετούσε σε θέση κλάδου ΔΕ Τεχνικών/Εργοδηγών και ως εκ τούτου πληρούσε τη συγκεκριμένη προϋπόθεση της παρ.8 του άρθρου 16 του ν.3345/2005, πλην όμως δεν είχε ήδη ενταχθεί μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα Τ.Ε.Ι., αφού η κατάταξή του σε μισθολογικά κλιμάκια της κατηγορίας αυτής πραγματοποιήθηκε το πρώτον στις 26.8.2014 με την 49706/26.8.2014 απόφαση του Δημάρχου ... - .... Περαιτέρω, ο ισχυρισμός του Δήμου ότι η ένταξη του υπαλλήλου σε θέση του κλάδου ΤΕ έπρεπε να γίνει από την έναρξη ισχύος του ν.3345/2005, αφού κατά το χρόνο αυτό ο εν λόγω υπάλληλος υπηρετούσε σε κλάδο ΔΕ Τεχνιτών και ασκούσε εν τοις πράγμασι καθήκοντα ειδικότητας Τεχνικού, είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, καθόσον προϋπόθεση για την εφαρμογή της ως άνω ειδικής και, ως εκ τούτου, στενά ερμηνευτέας διάταξης είναι η κατοχή θέσης ΔΕ Τεχνικών/Εργοδηγών και όχι η κατοχή οποιασδήποτε θέσης τεχνικού προσωπικού της κατηγορίας ΔΕ. Σε κάθε δε περίπτωση ο ως άνω ισχυρισμός του Δήμου προβάλλεται αλυσιτελώς, αφού η βαθμολογική ένταξη του εν λόγω υπαλλήλου στην κατηγορία ΤΕ Εργοδηγών χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα Τ.Ε.Ι. θα μπορούσε να λάβει χώρα αυτοδικαίως από 23.3.2006, οπότε έγινε η μετάταξή του στον κλάδο ΔΕ Τεχνικών/Εργοδηγών, εφόσον κατά τον χρόνο αυτό είχε ήδη ενταχθεί μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ χωρίς πτυχίο. Εξάλλου, η αυτοδίκαιη ένταξη του εν λόγω υπαλλήλου στα Μ.Κ. του άρθρου 3 του ν.3205/2003 (σχετ. το 68860/24.10.2012 έγγραφο της Διευθύντριας Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου ... - ...) δεν συνιστά άνευ ετέρου ένταξη στα Μ.Κ. της κατηγορίας ΤΕ χωρίς πτυχίο, που αποτελεί προϋπόθεση για τη βαθμολογική ένταξη του υπαλλήλου στην ίδια κατηγορία. Συνακόλουθα, μη νομίμως ο Δήμαρχος ... - ..., με την 49706/26.8.2014 απόφασή του, κατέταξε τον …. βαθμολογικά και κατ’ επέκταση μισθολογικά στην κατηγορία ΤΕ Εργοδηγών. Επομένως, η εντελλόμενη δαπάνη, που αφορά σε διαφορά αποδοχών λόγω της προαναφερόμενης αναδρομικής κατάταξης σε Μ.Κ. της κατηγορίας ΤΕ είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/76/2024

Ερωτάται εάν οι υπάλληλοι O.T.A. που υπάγονταν στο ευεργετικό μισθολογικό καθεστώς της παραγράφου 3 του άρθρου 4 του ν.3660/2008 (βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα) και μετατάχθηκαν μετά την έναρξη ισχύος του ν.4024/2011 (1/11/2011) σε κλάδο και κατηγορία που δεν εντάσσεται στα βαρέα και ανθυγιεινά, διατηρούν ως πλασματικό χρόνο προϋπηρεσίας για την μισθολογική κατάταξη και εξέλιξή τους, τα προωθημένα μισθολογικά κλιμάκια που αντιστοιχούν στον χρόνο υπηρεσίας τους στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι υπάλληλοι O.T.A. Α΄ Βαθμού, που μέχρι την έναρξη ισχύος του ν.4024/2011 (1.11.2011) είχαν θεμελιώσει δικαίωμα χορήγησης πρόσθετων μισθολογικών κλιμακίων σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 4 του ν.3660/2008, λόγω της απασχόλησής τους σε βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα της παραγράφου 1 του ως άνω άρθρου, τα σχετικά δε μισθολογικά κλιμάκια τους και ο συνδεόμενος με αυτά χρόνος προϋπηρεσίας αναγνωρίστηκαν κατά την κατάταξή τους, με βάση τις διατάξεις του ν.4024/2011, σε περίπτωση μεταγενέστερης μετάταξής τους σε κλάδο και κατηγορία που δεν αφορά στις περιοριστικά αναφερόμενες περιπτώσεις εργασιών της παρ.1 του άρθρου 4 του ν. 3660/2008, διατηρούν και μετά την μετάταξή τους, τον αναγνωρισθέντα και συνδεόμενο με τα πρόσθετα μισθολογικά κλιμάκια χρόνο υπηρεσίας τους στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα (ομόφωνα).


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)343/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ:Νόμιμη η καταβολή αποδοχών σε υπαλλήλους Δήμου, λόγω μετάταξής τους σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας στον ίδιο Δήμο με ταυτόχρονη μεταφορά των θέσεων που κατέχουν (άρθρο 35 παρ.5 του ν.4024/2011) και συγκεκριμένα, από τον κλάδο ΔΕ Διοικητικού – Λογιστικού στον κλάδο ΠΕ Διοικητικού  και από τον κλάδο ΔΕ1 Διοικητικού στον κλάδο ΤΕ17 Διοικητικού – Λογιστικού, καθόσον νομίμως έλαβε χώρα η μετάταξη των ως άνω υπαλλήλων, διότι από το πρακτικό του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι στην κατηγορία ΔΕ Διοικητικού υπηρετούν επτά υπάλληλοι, ενώ στην κατηγορία ΤΕ17 Διοικητικού - Λογιστικού δύο και στην κατηγορία ΠΕ Διοικητικού τρεις υπάλληλοι, συνάγεται ότι η προσφυγή στην εξαιρετική διαδικασία του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011 έγινε μετά από στάθμιση των υφιστάμενων υπηρεσιακών αναγκών του φορέα και σύμφωνα με το σκοπό της ρύθμισης αυτής, που συνίσταται στη βέλτιστη αξιοποίηση του υπηρετούντος προσωπικού.


ΝΣΚ/84/2016

Δυνατότητα υπαλλήλων που εντάχθηκαν στην κατηγορία του Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.) των Α.Ε.Ι. μετά τις 11.2.2014, ημερομηνία δημοσίευσης του ν. 4235/2014, να ζητήσουν την ένταξή τους στην κατηγορία του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.).(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Οι υπηρετούντες σε θέση Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.) των Α.Ε.Ι. δύνανται να ζητήσουν την ένταξή τους στην κατηγορία του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.), εφόσον υπηρετούσαν στην κατηγορία Ε.Τ.Ε.Π. κατά τη δημοσίευση του Ν. 4235/2014 ήτοι την 11.2.2014. Σημειώνεται ότι η δυνατότητα ένταξης από την κατηγορία Ε.Τ.Ε.Π. στην κατηγορία Ε.ΔΙ.Π της παρ. 3 του άρθρ. 68 του Ν. 4235/2014 δεν παγιώνεται υπέρ των εκάστοτε υπηρετούντων σε θέση Ε.Τ.Ε.Π. (ομοφ.).


ΝΣΚ/2/2009

Επιτρεπτό ή μη πραγματοποιήσεως μεταπτυχιακών σπουδών στο εξωτερικό κατ’ άρθρο 1 παρ.13 του Ν 2817/2000. Εφαρμογή ή μη του άρθρου 1 παρ.13 του Ν 2817/2000 για την αναγνώριση ισοτιμίας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το άρθρο 1 παρ.13 του Ν 2817/2000 είναι άσχετο προς τα θέματα του ερωτήματος. Το άρθρο 14 παρ.13 του Ν 2817/2000 δεν απαγορεύει την πραγματοποίηση των κατ’ αυτό μεταπτυχιακών σπουδών στο εξωτερικό. Η διάταξη αυτή λαμβάνεται υπ’ όψιν για την αναγνώριση ισοτιμίας αλλοδαπών μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών για όλες τις πράξεις αναγνωρίσεως που εκδίδονται υπό το καθεστώς ισχύος της και εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις της στις συγκεκριμένες περιπτώσεις.


ΝΣΚ/420/2000

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων ΥΠΕΠΘ στη Ν.Α.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι αρμοδιότητες των παρ.1,2,3 του κεφ.Β του άρθρου 2 του ν.2647/1998, όπως αυτές συμπληρώθηκαν με την παρ.9 του άρθρου 14 του ν.2817/2000, παραμένουν στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και μετά τη δημοσίευση του ν.2817/2000.


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)345/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ:Νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών σε μόνιμη υπάλληλο Δήμου, λόγω της μετάταξής της από τον κλάδο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Ε.) Τεχνικού (Σχεδιαστών Τεχνικών Έργων) στον κλάδο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.) Μηχανικών (Πολιτικών Έργων Υποδομής), καθόσον, νομίμως η ανωτέρω μετάταξη διενεργήθηκε, σύμφωνα με το άρθρο 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226/2011), χωρίς την ύπαρξη κενής οργανικής θέσης.