×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/118/2006

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Διορισμός κατόχων πτυχίων Ανώτερων Εκκλησιαστικών Σχολών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Οι κάτοχοι πτυχίων του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς και της Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης με χρόνο κτήσης πτυχίων μετά το έτος 1991 δεν έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν στη διαδικασία του ΠΔ 130/1990. (ομοφ.) 2) Τυχόν εγγραφή κάποιου από τους ανωτέρω αποφοίτους στο πρόγραμμα εξομοίωσης του ΠΔ 130/1990, φοίτηση και αποφοίτηση από αυτό είναι παράνομη και πρέπει ως εκ τούτου να ανακληθεί ο σχετικός τίτλος από το όργανο του Ιδρύματος που εξέδωσε αυτόν. (πλειοψ.) 3) Κάτοχος τίτλου σπουδών των Ανώτερων Εκκλησιαστικών Σχολών Βελλάς ή Θεσσαλονίκης που χορηγήθηκε από αυτές μετά το έτος 1991 δεν μπορεί να είναι υποψήφιος για πρόσληψη ή μόνιμο διορισμό στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, στον κλάδο ΠΕ70. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/204/2002

Μετεκπαιδευόμενοι εκπαιδευτικοί Πρωτ/θμιας Εκπαίδευσης σε Διδασκαλεία ΑΕΙ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι μετεκπαιδευόμενοι Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί σε Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης ή Νηπιαγωγών ΑΕΙ, δεν δικαιούνται των παροχών φοιτητικής μέριμνας που δικαιούνται κατ άρθρον 8 παρ.2 ΠΔ 130/90 οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στη διαδικασία εξομοίωσης του ΠΔ 130/90.


Φ.415/95/527573/Σ.8839/2019

Παραμετροποίηση των κριτηρίων μετάταξης Ανθυπασπιστών και Μονίμων Υπαξιωματικών αποφοίτων Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), Εθελοντών Μακράς Θητείας (ΕΜΘ) και Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠ.ΟΠ.) του Στρατού Ξηράς, κατόχων πτυχίων ανώτατης εκπαίδευσης.


ΝΣΚ/497/2001

Εκκλησιαστική εκπαίδευση. Αυτοδίκαιη απόλυση των καθηγητών των Ανώτερων Εκκλησιαστικών Σχολών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Έχουν ευθεία εφαρμογή και στους εκπαιδευτικούς των Ανώτερων Εκκλησιαστικών Σχολών, σύμφωνα με την παρ.2 του άρθρου 53 του Ν 2721/1999 οι διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα και του άρθρου 156 αυτού περί συμπληρώσεως του ορίου ηλικίας και τριακονταπενταετίας και ανάλογη εφαρμογή η διάταξη της περ.β της παρ.2 του άρθρου 53 του Ν 2721/1999 με την οποία ρυθμίζεται ότι οι απολύσεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται στο τέλος του διδακτικού έτους από τη συμπλήρωση του ορίου ηλικίας και της τριακονταπενταετίας.


ΝΣΚ/226/2011

Δυνατότητα ή μη εγγραφής πτυχιούχων Τεχνικών Επαγγελματικών Σχολών του Ν 1566/1985 και των ισοτίμων προς αυτές πτυχιούχων σχολών άλλων Υπουργείων του Ν 1346/1983 στη Γ΄ τάξη Επαγγελματικών Λυκείων σε αντίστοιχη ειδικότητα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η αληθής έννοια της διατάξεως του άρθρου 47 παρ.7 περ.3 του Ν 3848/2010 είναι ότι και οι κάτοχοι πτυχίων Τ.Ε.Σ. μπορούν να εγγραφούν στη Γ΄ τάξη Επαγγελματικών Λυκείων. (ομοφ.)


ΝΣΚ/552/2004

ΔΕΗ – ΟΤΕ. Υπαγωγή στις διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας για απάντηση σε αιτήματα πολιτών, διεκπεραίωση υποθέσεων και πρόσβασή τους σε διοικητικά έγγραφα. Δεσμεύσεις και χρηματικές κυρώσεις του άρθρου 5 του Ν 1943/1991.Η ΔΕΗ ως ανώνυμη εταιρεία δεν υπάγεται στις διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και ειδικώτερα στα άρθρα 4 και 5 αυτού τα οποία αφορούν απαντήσεις σε αιτήματα πολιτών, διεκπεραίωση υποθέσεών τους μέσα σε ορισμένη προθεσμία και πρόσβασή τους σε διοικητικά έγγραφα, επειδή ο Κώδικας καταλαμβάνει μόνο τις δημόσιες υπηρεσίες, τα ΝΠΔΔ και τους ΟΤΑ. Στις διατάξεις αυτές όμοια δεν υπάγονται και οι φορείς που εξέρχονται από τον δημόσιο τομέα κατ’ εφαρμογή των άρθρων 30 του Ν 1914/1990 και 22 του Ν 1947/1991 όπως η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ, καθώς και οι δημοτικές και κοινοτικές επιχειρήσεις που συστήνονται με βάση τις διατάξεις του άρθρου 277 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (ΠΔ 410/1995). Στις δεσμεύσεις και χρηματικές κυρώσεις του άρθρου 5 του Ν 1943/1991 για μη απάντηση σε αιτήματα των πολιτών και μη διεκπεραίωση υποθέσεών τους μέσα σε ορισμένη προθεσμία δεν υπόκεινται ούτε η ΔΕΗ ούτε ο ΟΤΕ και ούτε οι παραπάνω δημοτικές και κοινοτικές επιχειρήσεις.

ΝΣΚ/242/2011

Πτυχιούχοι Νομικής με δικαίωμα δικηγορίας ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Πτυχιούχος Νομικής με δικαίωμα ασκήσεως δικηγορίας, ο οποίος υπό την ισχύ των άρθρων 80 παρ.1 έως 4 του Ν 1892/1990 και 25 παρ.4 του Ν 1943/1991 προσλήφθηκε στο Υπουργείο Εσωτερικών ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και υπήχθη στη συνέχεια στη ρύθμιση του άρθρου 33 παρ.1 του Ν 2190/1994, συνδέεται με το Δημόσιο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου με δικαίωμα παραλλήλου ασκήσεως εκ μέρους του δικηγορίας και όχι με σχέση έμμισθης εντολής. (ομοφ.)


ΝΣΚ/412/2013

Ένοπλες Δυνάμεις – Έφεδροι Αξιωματικοί Μακράς Ανακατάταξης – Δυνατότητα ή μη αναγνώρισης εκ των υστέρων της επίμαχης τριετίας, ως μετοχική σχέση με τον Ειδικό Λογαριασμό Αλληλοβοηθείας Στρατού (Ε.ΛΟ.Α.Σ.), με αναλογική εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 11 του Ν.Δ.398/1974.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι δυνατή η αναγνώριση ως μετοχικής σχέσης με τον Ειδικό Λογαριασμό Αλληλοβοηθείας Στρατού (Ε.ΛΟ.Α.Σ.), πρώην Ταμείο Αλληλοβοηθείας Στρατού (Τ.Α.Σ.), του χρονικού διαστήματος από 17-8-1987 έως την ημερομηνία έκδοσης τριών υπουργικών αποφάσεων, με ανάλογη εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 11 του Ν.Δ.398/1974, για σαράντα δύο (42) συνολικά εφέδρους αξιωματικούς, που ανακατετάγησαν στο στράτευμα με τις αναφερόμενες στο ερώτημα υπουργικές αποφάσεις τα έτη 1989, 1990 και 1991, αλλά με ημερομηνία παρουσίασης στις μονάδες την 17-8-1987. (ομοφ.)


ΝΣΚ/502/2006

Δεν υφίστανται στο ΠΔ 696/1974 (ή αλλαχού) διατάξεις, οι οποίες να καθορίζουν τα ελάχιστα όρια της αμοιβής των μελετητών για τον έλεγχο και καταγραφή της στατικής επάρκειας και της αντοχής σε δυναμικές φορτίσεις (αντισεισμικές) υπαρχόντων κτιρίων, και, κατά συνέπεια, η αμοιβή για τις εργασίες αυτές πρέπει να ορίζεται με τα συμβατικά τεύχη. (ομοφ.) β) Εάν στη σύμβαση εκπονήσεως της μελέτης δεν υπάρχει καθορισμός αμοιβής για τις πιο πάνω εργασίες, όπως στην προκείμενη περίπτωση, πρέπει να ληφθούν υπόψη για την κάλυψη του υπάρχοντος στη σύμβαση κενού (αμοιβή), η υπ’ αριθ. 81304/8083/6-12-1989 απόφαση και η υπ’ αριθ. 8/1990 Εγκύκλιος του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, σε συνδυασμό με τα άρθρα 200, 288 και 371 του Α.Κ. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/46/2003

Υπαγωγή των υπαλλήλων ΟΤΑ στο ρυθμιστικό πεδίο των διατάξεων των άρθρων 57 παρ.10 Ν 1943/91 και 13 παρ.36 Ν 2307/95.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) ι. Οι διατάξεις των άρθρων 57 παρ.10 του Ν 1943/1991 και 13 παρ.36 του Ν 2307/1995, κατά το σκέλος που αναφέρονται στην αδυναμία μετάθεσης ή απόσπασης του αιρετού οργάνου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που είναι παραλλήλως και υπάλληλοι πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων ΟΤΑ, από την πόλη στην οποία υπηρετούν και εξελέγησαν, δεν εφαρμόζονται για τους υπαλλήλους των πρωτοβάθμιων ΟΤΑ εφόσον γι’ αυτούς ισχύει κώλυμα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστο (άρθρο 47 παρ.1 ΠΔ 410/1995). Οι υπάλληλοι των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων υπόκεινται στις ανωτέρω ρυθμίσεις, εφόσον δεν συντρέχει το κώλυμα εκλογιμότητας και το ασυμβίβαστο του άρθρου 21 του ΠΔ 30/1996 (δεν υπηρέτησαν ως προϊστάμενοι οργανικής μονάδας σε επίπεδο Διεύθυνσης και Γενικής Διεύθυνσης κατά το έτος διενέργειας των εκλογών). ιι. Οι υπάλληλοι των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (α’ και β’ βαθμού) εμπίπτουν στο ρυθμιστικό πεδίο των ανωτέρω διατάξεων (άρθρα 57 παρ.10 Ν 1943/1991 και 13 παρ.36 Ν 2307/1995) μόνο κατά το μέρος που αναφέρονται σε απόσπαση τούτων, για όλη τη διάρκεια της θητείας τους, σε αντίστοιχη υπηρεσία του τόπου εκλογής τους, εφόσον δεν είναι επιτρεπτή, από τις κείμενες διατάξεις, η μετάθεσή τους. β) Οι ανωτέρω διατάξεις δεν εφαρμόζονται για όσους εξελέγησαν μέλη των τοπικών συμβουλίων, τα οποία προβλέπονται από το Ν 2539/1997, με εξαίρεση τους προέδρους των πενταμελών και επταμελών τοπικών συμβουλίων, οι οποίοι είναι, EX OFFICIO, δημοτικοί σύμβουλοι. (ομοφ.)


ΝΣΚ/97/2003

Επανάκριση εργοληπτικών επιχειρήσεων. Δικαίωμα συμμετοχής σε διαγωνισμό με προεπιλογή μεμονωμένων επιχειρήσεων και κοινοπραξιών, μετά την έκδοση των νέων πτυχίων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Μεμονωμένες επιχειρήσεις οι οποίες κατά την υποβολή των αιτήσεων εκδηλώσεως ενδιαφέροντος σε δημόσιο διαγωνισμό με προεπιλογή (κλειστή διαδικασία) συμμετείχαν με πτυχίο Η’ τάξεως της παλιάς διαβάθμισης του ΜΕΕΠ με αναβάθμιση του ορίου, λόγω καθαρής θέσης, έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν στην 2η φάση του διαγωνισμού (υποβολή οικονομικών προσφορών) μόνο αν έχουν καταταγεί στην 7η τάξη της νέας διαβάθμισης του ΜΕΕΠ, δεδομένου ότι ο προϋπολογισμός του έργου υπερβαίνει το όριο προϋπολογισμού έργων στα οποία δικαιούνται να συμμετέχουν επιχειρήσεις 6ης τάξεως. β) Κοινοπραξίες που όλα τα μέλη τους ήταν, κατά την υποβολή αιτήσεως εκδηλώσεως ενδιαφέροντος στον ίδιο διαγωνισμό, εργοληπτικές επιχειρήσεις Η’ τάξεως, πλην, μετά την έκτακτη επανάκριση του Ν. 2940/2001, άλλες εξ αυτών κατατάσσονται στην 6η και άλλες στην 7η τάξη, δεν έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν στη 2η φάση του διαγωνισμού, ούτε ευθέως, κατά τους όρους της Διακήρυξης, αλλά ούτε και κατ’ επίκληση της διάταξης του άρθρου 2 παρ.7 του ΠΔ 609/85. (ομοφ.)