×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/130/2002

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΕΟΤ. Ανάκληση απόφασης μετάταξης υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Επιτρέπεται η ανάκληση, κατόπιν αιτήσεως της μετατασσομένης, της Φ.21/4984/27-9-2001 κοινής απόφασης των Υπουργών ΕΣΔΔΑ, Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, με την οποία υπάλληλος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου μετατάχθηκε από τον ΕΟΤ στο ΙΚΑ με την ίδια σχέση εργασίας σε συνιστώμενη με την απόφαση προσωρινή προσωποπαγή θέση του κλάδου ΤΕ Νοσηλευτικής-Μαιευτικής και στη συνέχεια η μετάταξή της σε άλλο φορέα με την ίδια σχέση εργασίας και σε κλάδο κατηγορίας ΤΕ, συναφή με τα καθήκοντα που ασκούσε πριν τη μετάταξη.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/454/2003

Κατάταξη σε μισθολογικό κλιμάκιο υπαλλήλου του ΕΟΤ ο οποίος μεταφέρθηκε στη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας σε προσωποπαγή θέση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά την κατάταξη σε μισθολογικό κλιμάκιο υπαλλήλου του ΕΟΤ με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ο οποίος μεταφέρθηκε στη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας σε προσωποπαγή θέση με την ίδια σχέση εργασίας, πρέπει να ληφθεί υπόψη ως χρόνος υπηρεσίας του στον ΕΟΤ διάστημα τριών μηνών, για το οποίο ο εν λόγω υπάλληλος δεν έλαβε μισθό, ούτε επικολλήθηκαν ένσημα ΙΚΑ, ενώ η σύμβαση εργασίας που τον συνέδεε με τον ΕΟΤ και που είχε καταγγελθεί από τον τελευταίο θεωρήθηκε στη συνέχεια με απόφασή του (ΕΟΤ) μηδέποτε λυθείσα. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/5/2017

Δικαίωμα εργαζόμενης μητέρας να συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντα προϊσταμένης, που είχε αναλάβει με πράξη ανάθεσης και τα οποία ασκούσε πριν λάβει άδεια μητρότητας και ανατροφής τέκνου. Σχέση ανάμεσα στο άρθρο 16 του ν. 3896/2010 και το άρθρο 30 του ν. 4369/2016. (Κατάσταση : Αποδεκτή) Υπάλληλος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, στην οποία ανατέθηκαν, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, καθήκοντα Προϊσταμένης σε δημόσια κεντρική βιβλιοθήκη και επανήλθε στην εργασία στις 13.2.2015 μετά από άδεια κύησης, λοχείας και ανατροφής τέκνου, δικαιούται να αναλάβει τα ίδια καθήκοντα στην ίδια δημόσια κεντρική βιβλιοθήκη κατ' εφαρμογή του άρθρου 16 του ν. 3896/2010. Δεν υφίσταται σύγκρουση ανάμεσα στο άρθρο 16 του ν. 3896/2010 και το άρθρο 30 του ν. 4369/2016 (ομόφ).


ΝΣΚ/274/2009

Δυνατότητα πρόσληψης ιδιωτικής εκπαιδευτικού στη δημόσια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατ’ άρθρο 13 παρ. 2 του Ν 2986/2002, ως ισχύει.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ανεξαρτήτως του «συννόμου» της προσλήψεως ή απολύσεως της ιδιωτικής εκπαιδευτικού, της αναγνωρίσεως με δικαστική απόφαση της υπερτετραετούς προϋπηρεσίας της σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο, το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ομόφωνα γνωμοδοτεί ότι, στην υπό κρίση περίπτωση, δεν δύναται η παραπάνω εκπαιδευτικός να προσληφθεί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση στο Δημόσιο, διότι δεν συντρέχουν οι εκ του νόμου, προβλεπόμενες προϋποθέσεις.


ΝΣΚ/465/2005

Δικαιούχοι καταβολής τεχνικών επιδομάτων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Οι μηχανικοί, διπλωματούχοι ΑΕΙ που υπηρετούν με σύμβαση αορίστου χρόνου στην «Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών» είναι δικαιούχοι των προβλεπόμενων από τα άρθρα 27 παρ.34 του Ν 2166/93 (Α΄ 137) και 8 παρ.2 περ.α’ του Ν 2430/96 (Α΄ 156) επιδομάτων. β) Οι πτυχιούχοι μηχανικοί ΤΕ που υπηρετούν με την ίδια σχέση εργασίας στην πιο πάνω Αρχή είναι δικαιούχοι του προβλεπόμενου από το άρθρο 21 παρ.2 του Ν 3212/03 επιδόματος.


ΝΣΚ/399/2014

Δυνατότητα ή μη ανάκλησης της καταγγελίας της σύμβασης εργασίας απασχολούμενης στο Δημόσιο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι δυνατή η, εκ μέρους της Υπηρεσίας, ανάκληση της καταγγελίας της σύμβασης εργασίας απασχολούμενης στο Δημόσιο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (και τυχόν γενόμενη ανάκληση δεν θα επιφέρει έννομες συνέπειες) για το λόγο ότι, ήδη από την περιέλευση της καταγγελίας στην υπάλληλο, η σύμβαση εργασίας λύθηκε και δε δύναται να ανασυσταθεί. (ομοφ.)


ΝΣΚ/423/2013

Διαθεσιμότητα - Κατάργηση θέσης υπαλλήλου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του ΥΠΕΚΑ - Δυνατότητα ή μη εξέτασης από τη Διοίκηση υποβληθέντος αιτήματος περί μετάταξής του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δε δύναται να εξετασθεί από τη Διοίκηση το αίτημα υπαλλήλου του ΥΠΕΚΑ με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, περί μετάταξής του από την ειδικότητα ΤΕ Υπαλλήλου Γραφείου, την οποία κατέχει, σε θέση ειδικότητας ΤΕ Μηχανικών Γεωτεχνολογίας και Περιβάλλοντος σύμφωνα με τον τίτλο σπουδών του, για το λόγο ότι αυτός έχει τεθεί ήδη σε διαθεσιμότητα, μετά την έκδοση της με αριθμ. οικ. 50790/16-9-2013 απόφασης των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, που επέφερε την κατάργηση της θέσης του. (ομοφ.)


ΝΣΚ/418/2010

Κατάταξη συμβασιούχου του Ε.Τ.Α.Α. σε συνιστώμενη οργανική θέση, σύμφωνα με τις παρ.3 και 4 του άρθρου 12 του Ν 3801/2009.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η υπηρεσιακή κατάσταση του Θ.Δ. πρέπει να κριθεί βάσει του Ν 3801/2009, δεδομένου ότι αποτελεί σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και το θέμα θα επιλυθεί με την κατάταξή του σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση από το αρμόδιο όργανο.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/17/2019

Καταβολή αναδρομικών αποδοχών:...Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει τα ακόλουθα: Με τον πρώτο λόγο διαφωνίας της η Αναπληρώτρια Επίτροπος προβάλλει ότι είναι μη νόμιμη η μετάταξη της υπαλλήλου σε κενή οργανική θέση, δοθέντος ότι θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί σε συνιστώμενη με την πράξη μετάταξης της προσωποπαγή θέση, με ταυτόχρονη δέσμευση κενής θέσης προσωπικού. Ο λόγος αυτός είναι βάσιμος, με εν μέρει διαφορετική αιτιολογία, δοθέντος ότι, όπως προεκτέθηκε, στη διάταξη του άρθρου 183 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ., όπως ισχύει μετά την τροποποίηση του δεύτερου εδαφίου της με την παράγραφο 2 του άρθρου 105 του ν. 4483/2017, προβλέπεται ότι η μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία γίνεται σε κενή οργανική θέση, σε περίπτωση δε έλλειψης τέτοιας θέσης, πραγματοποιείται με μεταφορά της κατεχόμενης θέσης, χωρίς δέσμευσης κενής θέσης προσωπικού, ενώ, εφόσον πρόκειται για υπάλληλο που κατέχει θέση προσωποπαγή, η μεταφορά της θέσης του ισοδυναμεί με κατάργηση της και σύσταση νέας προσωποπαγούς στην ανώτερη κατηγορία. Εν προκειμένω, από τα στοιχεία του φακέλου που προεκτέθηκαν προκύπτει ότι στον Ο.Ε.Υ. του ν.π.δ.δ. «...» προβλέπονται, στο άρθρο 15ο, οργανικές θέσεις μόνο για το προσωπικό με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου, ενώ στο άρθρο 17ο προβλέπονται, για το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, θέσεις προσωποπαγείς, οι οποίες καταργούνται με την κένωσή τους. Κατόπιν των ανωτέρω, η μετάταξη της υπαλλήλου, με την 119/25.10.2017 απόφαση του Προέδρου του Δ.Σ. του άνω ν.π.δ.δ., που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Τεύχος Γ΄ 1362/28.12.2017), σε «κενή οργανική θέση κλάδου ΤΕ, ειδικότητας Διοικητικού» (προφανώς του άρθρου 15ου), είναι μη νόμιμη, διότι οι θέσεις αυτές δεν μπορούν να καλυφθούν από προσωπικό με σχέση ΙΔΑΧ, όπως η φερόμενη ως δικαιούχος του εντάλματος υπάλληλος. Και τούτο, μολονότι στο 363/12.2.2012 έγγραφο του Διευθυντή του Ν.Π.Δ.Δ. ... βεβαιώνεται ότι η υπάλληλος τοποθετήθηκε σε κενή οργανική θέση του άρθρου 17 του Ο.Ε.Υ., που αφορά στους υπαλλήλους με σχέση ΙΔΑΧ, εφόσον ούτε αυτό είναι δυνατό, δοθέντος ότι στο άρθρο αυτό προβλέπονται μόνο θέσεις προσωποπαγείς, οι οποίες με την κένωσή τους καταργούνται. Επομένως, η μετάταξη της άνω υπαλλήλου, ενόψει του είδους της εργασιακής της σχέσης και των θέσεων που προβλέπονται στον Ο.Ε.Υ. του νομικού προσώπου, δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί σε κενή οργανική θέση, αλλά μόνο σε συνιστώμενη νέα προσωποπαγή κατηγορίας ΤΕ, με κατάργηση της κατεχόμενης μέχρι τη μετάταξη της προσωποπαγούς θέσης της κατώτερης εκπαιδευτικής κατηγορίας, ως εκ τούτου θα πρέπει να γίνει διόρθωση της 119/2017 απόφασης του Προέδρου του Δ.Σ...Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί. 


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)72/2016

Μετατάξεις:Νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών και διαφοράς αποδοχών σε  μόνιμη δημοτική υπάλληλο και σε εργαζόμενους με σχέση εργασίας ι.δ.α.χ., λόγω μετάταξής της από ένα Δήμο σε άλλο Δήμο και λόγω μετάταξής τους σε ανώτερη κατηγορία, καθόσον είναι επιτρεπτή και μετά την έναρξη ισχύος του άρθρου 33 του ν. 4305/2014 η μετάταξη μόνιμου υπαλλήλου Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) σε άλλον Ο.Τ.Α. χωρίς την ύπαρξη κενής οργανικής θέσης, αλλά με μεταφορά αυτής, κατ’ επίκληση του άρθρου 35 παρ. 5 του ν. 4024/2011, καθώς και η μετάταξη εργαζομένου Ο.Τ.Α. με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση ανώτερης κατηγορίας του ιδίου Ο.Τ.Α., τηρουμένων των προϋποθέσεων του άρθρου 183 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ.


ΝΣΚ/334/2002

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Παραμεθόριες περιοχές. Μετατάξεις – Μεταφορές προσωπικού από δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο δεν προβλέπει μετατάξεις και μονιμοποιήσεις σε δημόσιες υπηρεσίες παραμεθορίων περιοχών προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου που προέρχεται από δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Επιτρέπει μόνο την απλή μεταφορά σε κενές θέσεις των περιοχών αυτών με την ίδια σχέση εργασίας. Οι ρυθμίσεις αυτές δεν επηρεάζονται από την συνταγματική αναθεώρηση του Απριλίου του έτους 2001.