Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/159/2017

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3320/2005

Μη υποχρέωση της Υπηρεσίας να προσδώσει αναδρομικότητα στις πράξεις διορισμού των υπαλλήλων που διορίστηκαν κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5 του ν. 3320/2005 και δεν προσέφυγαν ή προσέφυγαν ανεπιτυχώς κατά των σχετικών πράξεων διορισμού τους.Η Υπηρεσία δεν υποχρεούται να προσδώσει αναδρομικότητα στις πράξεις διορισμού των υπαλλήλων που διορίστηκαν κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5 του ν. 3320/2005 και δεν προσέφυγαν ή προσέφυγαν ανεπιτυχώς κατά των σχετικών πράξεων διορισμού τους κατά το μέρος που δεν περιελήφθη στις πράξεις αυτές ρήτρα αναδρομής.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΙΠΙΔ/8791/2005

ΘΕΜΑ : Ρυθμίσεις του Ν.3320/2005 για τη σύσταση θέσεων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου


ΔΙΔΑΔ/24770/2007

Επιδότηση αγοράς/ανέγερσης κατοικίας σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρον 10 του ν. 3320/2005 (ΦΕΚ48/Α) όπως ισχύει.


ΔΙΔΑΔ/24387/2010

Θέμα: Δικαίωμα επιδότησης αγοράς/ανέγερσης κατοικίας σε προβληματική περιοχή και υπάλληλοι που έχουν διοριστεί μετά τη δημοσίευση του ν.3320/2005


ΕΣ/Τ1/25/2006

Μετατροπή των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου φαρμακοποιών - ελεγκτών του Ταμείου Ασφαλίσεως Εμπόρων (ΤΑΕ) σε συμβάσεις αορίστου χρόνου, κατ' εφαρμογή των διατάξεων του αρθ.11 του π.δ.164/2004. Μη νόμιμη, καθόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του αρθ.1 του ν.3320/2005, αφού δεν υπήρξε σύσταση οργανικών θέσεων και έκδοση πράξης κατάταξης του ανωτέρω προσωπικού σ' αυτές. Συγγνωστή πλάνη.


ΕΣ/Τ1/8/2006

Επιδότηση κατοικίας σε προβληματική περιοχή, κατ' άρθρο 10 παρ. 4 ν. 3320/2005. Καταβάλλεται μόνο εάν ο υπάλληλος έχει την κυριότητα (ολική ή μερική) του οικοπέδου στο οποίο ανεγείρεται η κατοικία. Μη νόμιμη.


ΕΣ/Τ1/44/2010

Επιδότηση αγοράς κατοικίας.Στην περίπτωση που η υπάρχουσα κατοικία δεν καλύπτει τις εν λόγω ανάγκες, προβλέπεται η καταβολή του 40% της διαφοράς της αξίας της κατοικίας που έχουν τα ως άνω πρόσωπα και της αξίας της επιδοτούμενης κατοικίας, όπως οι αξίες αυτές προσδιορίζονται από την αρμόδια φορολογική αρχή κατά το χρόνο αγοράς ή περάτωσης των εργασιών ανέγερσης της επιδοτούμενης κατοικίας. Όπως δε συνάγεται από την αδιάστικτη διατύπωση των υπό ερμηνεία διατάξεων, τα ανωτέρω ισχύουν και στην περίπτωση που η υπάρχουσα κατοικία έχει μεταβιβαστεί μέχρι την υποβολή της αίτησης για επιδότηση άλλης κατοικίας (βλ. πράξεις Ι Τμ. Ελ.Συν. 27/2009, 43, 42/2008). Περαιτέρω, η εντός της προβληματικής περιοχής κατοχή πλήρους κυριότητας κατοικίας , σε ποσοστό όμως 50% και όχι 100%, δεν αποτελεί αρνητική προϋπόθεση καταβολής της προβλεπόμενης επιδότησης όπως ρητά τίθεται από τις προπαρατεθείσες διατάξεις του άρθρου 10 του ν. 3320/2005


ΔΙΔΑΔ/4020/οικ 23301/2005

Καθορισμός δικαιολογητικών που απαιτούνται για τη χορήγηση επιδότησης αγοράς κατοικίας σε προβληματική περιοχή ( άρθρο 10 του ν . 3320/2005 ΦΕΚ 48/ τ . Α΄ /23.2.2005).ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΡ.2 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 24 ΤΟΥ Ν.4002/2011 ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΔΙΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ (22/8/2011)


ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/494/οικ.9783/2016

Καθορισμός της διαδικασίας διορισμού των επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού που προκηρύχθηκε από το Α.Σ.Ε.Π. με την υπ’ αριθ. 8/1997 προκήρυξη, οι οποίοι εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν. 3320/2005 (Α΄ 48) σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 38 του Ν. 4369/2016 (Α΄33).


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)223/2014

Μη νόμιμη η καταβολή της προβλεπόμενης από τις διατάξεις του άρθρου 10 του ν. 3320/2005 επιδότησης, για την ανέγερση κατοικίας σε προβληματική περιοχή, σε μόνιμη υπάλληλο Δήμου, διότι κατά τον χρόνο υποβολής της αίτησης της ανωτέρω υπάλληλου (22.8.2011), σύμφωνα με το άρθρο 24 παρ. 2 του ν. 4003/2011 (ΦΕΚ Α΄ 180/2011) είχαν καταργηθεί οι διατάξεις περί καταβολής επιδότησης αγοράς – ανέγερσης κατοικίας.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/112/2019

Επιχορήγηση: Με δεδομένα αυτά η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη, καθόσον δεν ακολουθήθηκε κατά το κρίσιμο έτος 2013 η, περιγραφόμενη στα άρθρα 113 του ν. 1892/1990 και 18 παρ. 7 του ν. 3320/2005, διαδικασία απόδοσης της 4ης δόσης της τακτικής κρατικής επιχορήγησης, ύψους 28.813,11 ευρώ, από το Δήμο ..... στην ως άνω σχολική επιτροπή Β/θμιας εκπαίδευσης, μετά τη μεταβίβαση του ποσού από το Υπουργείο Εσωτερικών. Επιπλέον, δεν επισυνάπτεται απόφαση ανάληψης της υποχρέωσης σε βάρος του οικείου Κωδικού Αριθμού του προϋπο-λογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2013, αλλά και των επόμενων ετών, καθώς και αντίστοιχες πράξεις ανατροπής της δεσμευθείσας πίστωσης στο τέλος του έτους, λόγω μη εκτέλεσής της και ως εκ τούτου, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη κανονική. Πλην όμως, επειδή έχει γίνει πλέον αποδεκτή από τη Σχολική Επιτροπή η 4η δόση της επιχορήγησης του Υπουργείου Εσωτερικών έτους 2013 για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών των σχολικών κτηρίων, έχει εξασφαλισθεί  η πίστωση για την απόδοση του συγκεκριμένου οφειλόμενου ποσού με την προαναφερόμενη από 29.10.2018 απόφαση του Δημάρχου ..... περί έγκρισης της δαπάνης και διάθεσης της οικείας πίστωσης του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2018 του Δήμου και επισυνάπτεται και η σχετική απόδειξη είσπραξης,     τα αρμόδια όργανα του Δήμου, κατά την έκδοση του υπό κρίση χρηματικού εντάλματος πληρωμής, δεν ενήργησαν με πρόθεση καταστρατήγησης των εφαρμοστέων διατάξεων, αλλά από συγγνωστή πλάνη.