ΝΣΚ/57/2012
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Δυνατότητα ή μη απόσπασης υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών σε υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατ’ εφαρμογήν των διατάξεων του άρθρου 7 του Ν.3320/2005.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν είναι δυνατή η απόσπαση υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών - Σ.Δ.Ο.Ε. Π.Δ. Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης ως εθνικού εμπειρογνώμονα σε υπηρεσία (Γενική Διεύθυνση Εμπορίου) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατ’ εφαρμογήν των διατάξεων του άρθρου 7 του Ν.3320/2005, διότι, ο υπάλληλος αυτός, υποχρεούται να παραμείνει στη θέση διορισμού του σε υπηρεσία παραμεθόριας περιοχής τουλάχιστον για μία δεκαετία από το διορισμό του και να αναμείνει την παρέλευση του προβλεπόμενου χρόνου, για τον οποίο δεσμεύτηκε να παραμείνει στην περιοχή που υπηρετεί, επειδή έλαβε επιδότηση αγοράς ή ανέγερσης κατοικίας σε αυτήν, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.14 του άρθρου 10 του Ν.3051/2002 και του άρθρου 10 του Ν. 3320/2005 αντίστοιχα. (ομοφ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/331/2007
Δυνατότητα ή μη κατάταξης αλλοδαπών μουσικών σε οργανικές θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των Κρατικών Ορχηστρών Αθηνών και Θεσσαλονίκης, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 1 του Ν 3320/2005.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Είναι δυνατή η κατάταξη των αλλοδαπών, μη ομογενών και μη υπηκόων Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μουσικών, σε οργανικές θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των Κρατικών Ορχηστρών Αθηνών και Θεσσαλονίκης, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 4 παρ.4 του Συντάγματος, 4 του Ν 3528/2007, 7 του ΠΔ 410/1988, 26 παρ.15 του Ν 2085/1992 και 1 του Ν 3320/2005.
ΝΣΚ/318/2012
Μετάταξη υπαλλήλου του ΥΠΕΞ σε Δήμο παραμεθόριας περιοχής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Για μετάταξη υπαλλήλου του ΥΠΕΞ σε Δήμο παραμεθόριας περιοχής, απαιτείται σύμφωνη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου του ΥΠΕΞ, κατ’ άρθρο 41 παρ.2 του Ν. 3712/2008. (ομοφ.)
ΝΣΚ/159/2017
Μη υποχρέωση της Υπηρεσίας να προσδώσει αναδρομικότητα στις πράξεις διορισμού των υπαλλήλων που διορίστηκαν κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5 του ν. 3320/2005 και δεν προσέφυγαν ή προσέφυγαν ανεπιτυχώς κατά των σχετικών πράξεων διορισμού τους.Η Υπηρεσία δεν υποχρεούται να προσδώσει αναδρομικότητα στις πράξεις διορισμού των υπαλλήλων που διορίστηκαν κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5 του ν. 3320/2005 και δεν προσέφυγαν ή προσέφυγαν ανεπιτυχώς κατά των σχετικών πράξεων διορισμού τους κατά το μέρος που δεν περιελήφθη στις πράξεις αυτές ρήτρα αναδρομής.
ΝΣΚ/153/2007
Δυνατότητα ή μη συντέλεσης μετάταξης, η οποία ενεργείται κατά παρέκκλιση των σχετικών διατάξεων, για δημόσιο υπάλληλο, ο οποίος υπέχει υποχρέωση δεκαετούς παραμονής σε υπηρεσία παραμεθόριας περιοχής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η πρόβλεψη του άρθρου 8 παρ.5 του Ν 3270/2004 με την οποία παρέχεται δυνατότητα μετάταξης στο Υπουργείο Τουρισμού, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων δεν καταλαμβάνει και την περίπτωση της δεκαετούς υποχρεωτικής παραμονής σε υπηρεσία παραμεθόριας περιοχής, κατ’ άρθρο 10 παρ.14 του Ν 3051/2002.
ΕΣ/Τ1/54/2009
Επιδότητηση αγοράς κατοικίας.Παραγραφή.Ούτε η ολοκλήρωση των οικοδομικών εργασιών είτε κατά τη διάρκεια είτε μετά την παρέλευση της πενταετίας από την τοποθέτηση του υπαλλήλου στην προβληματική περιοχή ούτε η παρέλευση της πενταετίας αυτής αρκούν για τη γέννηση της αξίωσης χορήγησης της επιδότησης καθώς, κατά το νόμο, απαιτείται περαιτέρω και η δήλωση του υπαλλήλου ότι θα παραμείνει στην προβληματική περιοχή ακόμη επί μια δεκαετία. Χωρίς δε, τη συνδρομή και της τελευταίας αυτής προϋπόθεσης δεν μπορεί να νοηθεί ούτε γέννηση της αξίωσης ούτε πολύ περισσότερο να τεθεί ζήτημα έναρξης της παραγραφής αυτής. Την επιδότηση για ανέγερση κατοικίας σε προβληματική περιοχή δικαιούνται όλοι οι υπάλληλοι, που πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις, περιλαμβανομένων και αυτών που τοποθετήθηκαν στην προβληματική περιοχή μέχρι τη θέση σε ισχύ του, ήτοι μέχρι τις 23.2.2005 (βλ. άρθρο 10 ν.3320/2005). Και τούτο, ανεξαρτήτως του εάν η τοποθέτηση τους έλαβε χώρα είτε πριν τις 11.11. 1992, δηλαδή, πριν την έναρξη ισχύος του ν.2085/1992.
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/110/2014
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ.Νόμιμη η δαπάνη που αφορά στην καταβολή επιδότησης για την αγορά κατοικίας σε προβληματική περιοχή (άρθρο 10 ν. 3320/2005), σε υπάλληλο του Δήμου, που είχε τεθεί σε διαθεσιμότητα για ένα χρόνο, λόγω κατάργησης της θέσης της, καθόσον, λαμβανομένου υπόψη ότι κατά το χρόνο υποβολής της σχετικής αίτησης προς καταβολή, ήταν δυνατή η παραμονή της ως άνω υπαλλήλου στην υπηρεσία της προβληματικής περιοχής για μία δεκαετία και ότι αυτή ετέθη σε διαθεσιμότητα χωρίς υπαιτιότητά της, μετατάχθηκε δε, σε άλλη δημόσια υπηρεσία στην ίδια προβληματική περιοχή, παρέμεινε, δηλαδή, στο δυναμικό της δημόσιας διοίκησης στην ίδια προβληματική περιοχή, στην ενίσχυση του οποίου αποβλέπει η ανωτέρω επιδότηση.
ΔΙΠΙΔ/8791/2005
ΘΕΜΑ : Ρυθμίσεις του Ν.3320/2005 για τη σύσταση θέσεων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου
ΔΙΠΙΔ/8791/2005
ΘΕΜΑ : Ρυθμίσεις του Ν.3320/2005 για τη σύσταση θέσεων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου
ΔΙΔΑΔ/24770/2007
Επιδότηση αγοράς/ανέγερσης κατοικίας σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρον 10 του ν. 3320/2005 (ΦΕΚ48/Α) όπως ισχύει.
ΝΣΚ/372/2008
Αρμοδιότητα του Υπουργείου Δικαιοσύνης για την χορήγηση άδειας μεταφοράς όπλων από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Κατά την έννοια των διατάξεων των παρ.4 και 10 του άρθρου 2 του Ν 2168/1993, η άδεια μεταφοράς χειροβομβίδων χημικών ουσιών που προέρχονται από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και προορίζονται για τις ανάγκες της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης Καταστημάτων Κράτησης της Χώρας, χορηγείται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, αρμόδια δε Υπηρεσία για την έκδοση της άδειας αυτής είναι η Δ/νση της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης. (πλειοψ.)