×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/161/2014

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δυνατότητα: α) του Συμβουλίου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) να αρνηθεί να εγκρίνει τον απολογισμό του Ιδρύματος αυτού για το οικονομικό έτος 2012, β) του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, να εγκρίνει τον εν λόγω απολογισμό, χωρίς την προηγούμενη έγκρισή του, από το ανωτέρω Συμβούλιο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1. Το Συμβούλιο του Α.Π.Θ. κατέστη, μετά την νόμιμη συγκρότησή του, αποκλειστικώς αρμόδιο όργανο για την έγκριση του απολογισμού του έτους 2012, ανεξαρτήτως του ότι δεν είχε εγκρίνει, το ίδιο, τον αντίστοιχο προϋπολογισμό, και δεν μπορεί να αρνηθεί την άσκηση της σχετικής αρμοδιότητας, η οποία ανάγεται σε εκπλήρωση καθήκοντος που επιβάλλεται από τον νόμο. 2. Ο εποπτεύων Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, δεν μπορεί να εγκρίνει τον απολογισμό του Α.Π.Θ. πριν από την έγκρισή του από το Συμβούλιο του Ιδρύματος αυτού. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΟΛΟΜ/8/2008

Σχετικά με τον έλεγχο των απολογισμών των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.ΤΑ.) στις περιπτώσεις που το δημοτικό συμβούλιο δεν εγκρίνει τον απολογισμό ορισμένου οικονομικού έτους είτε με ρητή απόφασή του, ομόφωνη ή κατά πλειοψηφία κατά της έγκρισης, είτε σιωπηρά, παραλείποντας να ασκήσει την αρμοδιότητά του.


ΣτΕ/3615/2008

Επειδή, κατά την έννοια των μνημονευθεισών διατάξεων, οι οποίες εφαρμόζονται εν προκειμένω ως εκ του χρόνου υπογραφής της συμβάσεως και κατά ρητή πρόβλεψή της, σε περίπτωση υποβολής λογαριασμού εκ μέρους του αναδόχου του έργου, η Διευθύνουσα Υπηρεσία υποχρεούται εντός μηνός από την υποβολή του να προβεί στον έλεγχο αυτού και ή να εγκρίνει αυτόν όπως υποβλήθηκε ή να αρνηθεί παντελώς την έγκρισή του ή να προβεί σε διόρθωση και στη συνέχεια έγκρισή του ή, αν είναι δυσχερής η διόρθωση, να τον επιστρέψει στον ανάδοχο προς ανασύνταξη και επανυποβολή. Αν η ανωτέρω μηνιαία προθεσμία παρέλθει άπρακτη, δηλαδή η Διευθύνουσα Υπηρεσία δεν προβεί σε καμία από τις ανωτέρω ενέργειες, ο υποβληθείς λογαριασμός θεωρείται, ανεξαρτήτως τυχόν πλημμελειών του, αυτοδικαίως εγκεκριμένος, η δε Διευθύνουσα Υπηρεσία δεν μπορεί πλέον να τροποποιήσει το λογαριασμό αυτό (ΣτΕ 1153/2006, πρβλ. ΑΕΔ 8/2004). Σύμφωνα, όμως, με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, σε περίπτωση αυτοδίκαιης εγκρίσεως λογαριασμού, δεν δύναται πλέον να εξετασθεί η νομιμότητα του περιεχομένου του ή της διαδικασίας υποβολής του. Τυχόν πλημμέλειες του υποβληθέντος λογαριασμού δεν αναιρούσαν την υποχρέωση της Διευθύνουσας Υπηρεσίας να προβεί στον έλεγχο αυτού εντός μηνός από την υποβολή του και ή να τον εγκρίνει όπως υποβλήθηκε ή να αρνηθεί παντελώς την έγκρισή του ή να προβεί σε διόρθωση και στη συνέχεια έγκρισή του ή, αν έκρινε ότι είναι δυσχερής η διόρθωση, να τον επιστρέψει στην αναιρεσίβλητη προς ανασύνταξη και επανυποβολή (ΣτΕ 1153/2006).


ΝΣΚ/350/2012

Α.Ε.Ι. – Διαδικασία και ύψος της κρατικής χρηματοδότησής τους – Εφαρμοστέες διατάξεις – Αναστολή ή μη της επιπλέον της βασικής χρηματοδότησής τους από την 1-9-2012 – Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Διοίκηση (Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων) είχε εγκρίνει χρηματοδότηση των Α.Ε.Ι. μέχρι ποσοστού 50% των αντίστοιχων πιστώσεων του εγκριθέντος προϋπολογισμού 2011 για το Α΄ εξάμηνο του 2012 (30-6-2012). Μέχρι την 1-9-2012 θα εφαρμοσθούν οι διατάξεις που ίσχυαν μέχρι την έναρξη ισχύος του Ν. 4009/2011 και ως εκ τούτου δεν συντρέχει λόγος αναστολής της επιπλέον της βασικής χρηματοδότησης του ιδρύματος. Ήτοι θα εισηγηθεί το Πρυτανικό Συμβούλιο στη Σύγκλητο για τον προϋπολογισμό 2012 και η Σύγκλητος θα αποφασίσει για την κατάρτιση του προϋπολογισμού αυτού, και ακολούθως θα τεθεί για έγκριση στο Υπουργείο, το οποίο θα πρέπει να λάβει υπόψη το άρθρο 2 παρ. ιστ του Ν. 4051/2012.


ΝΣΚ/421/2012

Διαδικασία δημοσίευσης Κανονισμού Μεταπτυχιακών Σπουδών Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. και ενσωμάτωσης του στον Εσωτερικό Κανονισμό λειτουργίας του ιδρύματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο καταρτιζόμενος σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, Κανονισμός Μεταπτυχιακών Σπουδών απαιτείται να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως με φροντίδα είτε του αντίστοιχου ιδρύματος είτε του Υπουργείου Παιδείας διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ώστε να αποκτήσει ισχύ και να γίνει αναπόσπαστο μέρος του Εσωτερικού Κανονισμού λειτουργίας του ιδρύματος, χωρίς άλλη προϋπόθεση. (ομοφ.)


112250/Γ2/2020

«Προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων για την εκλογή αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Διοικητικού Προσωπικού (Κ.Υ.Σ.ΔΙ.Π.) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» ΑΔΑ:Ω7ΩΓ46ΜΤΛΗ-2ΤΒ


62933/2021

Τροποποίηση της υπ' αρ. 108987/4-7-2019 κοινής απόφασης των Αναπληρωτών Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών «Καθορισμός αποζημίωσης των αξιολογητών και εμπειρογνωμόνων του Ελληνικού Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας» (ΥΟΔΔ 433).


171255/Γ2/2018

«Προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων για την εκλογή αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Διοικητικού Προσωπικού (Κ.Υ.Σ.ΔΙ.Π.) του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων»(ΑΔΑ:6ΠΡΧ4653ΠΣ-ΨΣ5)


32397/2020

Τροποποίηση της αριθμ. 29898/26-2-2019 απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Ετήσιος προγραμματισμός των δράσεων και κατανομή πόρων του Ελληνικού Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛΙΔΕΚ) για το έτος 2019» (Β΄ 809).


ΕΣ/Τ4(ΚΠΕ)/185/2013

Χρηματοδότηση Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης.(...)Χωρίς την υποβολή από τους επιχορηγούμενους ή χρηματοδοτούμενους φορείς των στοιχείων που προβλέπονται στην παράγραφο 3, οι φορείς της Γενικής Κυβέρνησης δεν επιτρέπεται να προβαίνουν σε καμία απολύτως επιχορήγηση ή και χρηματοδότηση των φο¬ρέων αυτών (…)». Οι ανωτέρω διατάξεις επιβάλλουν στους επιχορηγούμενους ή χρηματοδοτούμενους από τη Γενική Κυβέρνηση φορείς, ανεξαρτήτως της νομικής τους μορφής, να υποβάλουν στο Γ.Λ.Κ. και στο Ελεγκτικό Συνέδριο, με το πέρας διμήνου από τη λήξη του οικονομικού έτους, απολογισμό της συνολικής οικονομικής τους δραστηριότητας και ξεχωριστό απολογισμό της επιχορήγησης ή χρηματοδότησης που έλαβαν, εφόσον αυτή είναι μικρότερη του 100% των συνολικών ποσών που διαχειρίσθηκαν, καθώς και τον προϋπολογισμό τους για το επόμενο έτος, σύμφωνα με τα διεθνή ελεγκτικά πρότυπα (βλ. και αιτιολογική έκθεση ν. 4055/2012). (...) Λαμβανομένου υπόψη ότι τα συνολικά έσοδα του Ιδρύματος, όπως αυτά προκύπτουν από τον υποβληθέντα Απολογισμό – Ισολογισμό, δεν αποτελούνται μόνο από επιχορηγήσεις – χρηματοδοτήσεις από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, αλλά και από άλλα, διαφορετικής φύσεως, έσοδα (λ.χ. συνδρομές κάρτας νέων, έσοδα εστιών, τόκοι κ.ά.), έπρεπε, παράλληλα με τα ανωτέρω έγγραφα, να υποβληθεί στο Γ.Λ.Κ. και στο Ελεγκτικό Συνέδριο ξεχωριστός απολογισμός για την επιχορήγηση – χρηματοδότηση που έλαβε το Ίδρυμα κατά το οικονομικό έτος 2012, με ανάλυση του τρόπου ανάλωσής της. Επομένως, ο λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου είναι κατά τούτο βάσιμος.


N.4561/2018

Κύρωση της Σύμβασης μεταξύ του Ομοσπονδιακού Υπουργείου Οικογένειας, Τρίτης Ηλικας, Γυναικών και Νεολαίας της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας και του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Ελληνικής Δημοκρατίας για τη συνεργασία στον τομέα της νεολαίας και την προετοιμασία για την ίδρυση ενός Ελληνογερμανικού Ιδρύματος Νεολαίας.