×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/163/2021

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3187/2003, 4386/2016

Δυνατότητα κατά το νόμο ή μη για τον συνυπολογισμό υπέρ των μελών του Ειδικού και Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΕΔΙΠ) των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ) του χρόνου της αναγνωρισμένης τυχόν προϋπηρεσίας τους σε άλλους δημοσίους φορείς, κατά την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 22 παράγραφος 7 του ν. 3187/2003 σε σχέση με την εξέλιξή τους σε ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα.(...)Κατά την υπηρεσιακή εξέλιξη των μελών του Ειδικού και Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΕΔΙΠ) των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ) σε ανώτερη βαθμίδα λαμβάνεται νομίμως υπόψη μόνον ο χρόνος παραμονής τους στην προηγουμένη βαθμίδα, δηλαδή το χρονικό διάστημα υπηρεσίας και πραγματικής άσκησης των καθηκόντων τους με την ιδιότητά τους ως μελών ΕΕΔΙΠ στα ΑΣΕΙ, χωρίς να δύναται να προσμετρηθεί στο διάστημα αυτό ο χρόνος της τυχόν αναγνωρισμένης προϋπηρεσίας τους σε άλλους δημοσίους φορείς (ομόφωνα).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/3/2022

Ανώτατο όριο πρόσθετων αποδοχών ή απολαβών μελών Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ) κατά την παράγραφο 2 του άρθρου 104 του Συντάγματος.(...)Οι αμοιβές των μελών του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ) που προέρχονται από τη συμμετοχή τους σε ερευνητικά ή μεταπτυχιακά προγράμματα Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ) χρηματοδοτούμενα αποκλειστικά από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους, δεν υπόκεινται στο προβλεπόμενο από το άρθρο 104 παρ. 2 του Συντάγματος ανώτατο όριο πρόσθετων αποδοχών ή απολαβών (ομόφωνα).


Π.Δ. 118/2002

Βαθμολογική και μισθολογική κατάσταση και εξέλιξη των μελών του Ειδικού και Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.Ε.ΔΙ.Π.) των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.


ΝΣΚ/357/2009

Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΣΕΙ). Εξέλιξη των μελών ΔΕΠ. Σύνθεση των οργάνων εκλογής μελών ΔΕΠ ΑΣΕΙ.(..)Κατάσταση : Εν μέρει αποδεκτή 
Α) Το διδακτικό προσωπικό, που εντάχθηκε σε θέσεις ΔΕΠ ΑΣΕΙ, δικαιούται περαιτέρω εξέλιξης σύμφωνα με τη διαδικασία των άρθρων 9, 10 και 11 του Ν 3187/2003. Β) Τα μέλη ΔΕΠ των ΑΣΕΙ έχουν δικαίωμα να διεκδικήσουν την ανάδειξή τους σε θέση ΔΕΠ των ΑΣΕΙ που υπηρετούν, που ανήκει στην αμέσως ανώτερη βαθμίδα από την κατεχόμενη από αυτά. Γ) Μέχρι να εκδοθούν οι Οργανισμοί των ΑΣΕΙ (με τους οποίους θα καθοριστούν οι λεπτομέρειες λειτουργίας των οργάνων εκλογής μελών ΔΕΠ, σε περίπτωση που τα μέλη ΔΕΠ ενός ΑΣΕΙ δεν επαρκούν ή δεν ανήκουν στην ίδια ή ανώτερη βαθμίδα με αυτή για την οποία γίνεται η κρίση, στο οικείο Συμβούλιο Επιλογής εξέλιξης μετέχουν, κατά προτεραιότητα: α) μέλη ΔΕΠ του ιδίου γνωστικού ή συναφούς αντικειμένου με την υπό πλήρωση θέση που προέρχονται από άλλα ΑΣΕΙ και β) μέλη ΔΕΠ του ιδίου γνωστικού ή συναφούς αντικειμένου με την υπό πλήρωση θέση που προέρχονται από άλλα ΑΕΙ (Πανεπιστήμια). Εφόσον τα μέλη (στις περιπτώσεις α και β) είναι περισσότερα από τα απαιτούμενα ο ορισμός τους γίνεται και πάλι κατόπιν κληρώσεως. -- ΑΠΟΔΕΚΤΗ Ως ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ Α ΚΑΙ Γ KAI OXI TO B.


Π.Δ. 147/2009

Προϋποθέσεις και διαδικασία πλήρωσης των θέσεων, χορήγησης εκπαιδευτικών αδειών και μετάταξης των μελών του Ειδικού και Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.Ε.ΔΙ.Π) των ιδρυμάτων του πανεπιστημιακού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης.


ΝΣΚ/437/2004

Εξέλιξη μελών Ειδικού και Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.Ε.ΔΙ.Π.) κλάδου ΙΙ στην επόμενη βαθμίδα και πριν από τον απαιτούμενο χρόνο της πενταετίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν εφαρμόζεται στα μέλη Ε.Ε.ΔΙ.Π. κλάδου ΙΙ, η διάταξη του εδ.δ’ της παρ.3 του άρθρου 2 του ΠΔ 118/2002, ότι δηλαδή εφόσον κατέχουν ή απαιτήσουν μεταπτυχιακό τίτλο να δύνανται να εξελιχθούν στην επόμενη βαθμίδα και πριν από τη συμπλήρωση της προβλεπόμενης πενταετίας. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/66/2021

Αναγνώριση προϋπηρεσίας, εκτός Δημοσίου, υπαλλήλων που είχαν καταθέσει αίτηση για την αναγνώριση πριν από την μετάταξή τους σε ανώτερη κατηγορία /εκπαιδευτική βαθμίδα. Ανάκληση αποφάσεων αναγνώρισης χρόνου υπηρεσίας.(...)Η Διοίκηση δύναται να αναγνωρίσει, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 98 του Υ.Κ. και του π.δ. 69/2016, το χρόνο προϋπηρεσίας υπαλλήλων μετά τη μετάταξή τους σε ανώτερη κατηγορία, ακόμη και αν παρήλθε μεγάλο χρονικό διάστημα από την κατάθεση των αιτήσεων αναγνώρισης μέχρι την εξέτασή τους από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο και την ήδη μετάταξή τους σε ανώτερη κατηγορία. Η Διοίκηση έχει κατά κανόνα διακριτική ευχέρεια ανάκλησης των παρανόμων διοικητικών πράξεων και, κατά την άσκηση αυτής της ευχέρειας στην περίπτωση της ανάκλησης των παρανόμων ευμενών διοικητικών πράξεων αναγνώρισης χρόνου προϋπηρεσίας, δύναται να σταθμίσει και να συνεκτιμήσει τις δυσμενείς για τον καλόπιστο διοικούμενο έννομες συνέπειες (ομόφωνα).


ΝΣΚ/457/2009

Εξέλιξη μελών ΔΕΠ των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Συγκρότηση του Συμβουλίου Επιλογής του Λοιπού Διδακτικού-Εκπαιδευτικού Προσωπικού του ΑΣΕΙ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Α. Ο Επιμελητής Ι.Κ. νόμιμα επέλεξε να εξετασθεί η αίτησή του για ένταξή του στη βαθμίδα του λέκτορα με βάση τη διάταξη του άρθρου 31 παρ.10β’ του Ν 3187/2003, την οποία δεν κατάργησε η διάταξη του άρθρου 13 παρ.1 του Ν 3413/2005. Β. 1. Η συγκρότηση του Συμβουλίου Επιλογής του Λοιπού Διδακτικού-Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Σ.Ε.Ε.Π.) θα γίνει σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 11 παρ.3 α του Ν 3413/2005, το οποίο αντικατέστησε το άρθρο 25 του Ν 3187/2003 και θα συμπεριλαμβάνει και τον Πρόεδρο Ακαδημαϊκών θεμάτων, ως μέλος του Εκπαιδευτικού Συμβουλίου. 2. Εισηγητής του Συμβουλίου Επιλογής του Λοιπού Διδακτικού-Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Σ.Ε.Ε.Π.) μπορεί να ορισθεί με απόφαση του Εκπαιδευτικού Συμβουλίου ομότιμος καθηγητής του οικείου Τομέα της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 28 του Ν 3187/2003. 3. Οι αποφάσεις του Σ.Ε.Ε.Π., σύμφωνα με την παρ.3β’ του άρθρου 11 του Ν 3413/2005, το οποίο αντικατέστησε το άρθρο 25 του Ν 3187/2003, λαμβάνονται με απόλυτη πλειοψηφία του Εκλεκτορικού Σώματος. Αυτό θα ισχύσει και σε περίπτωση απουσίας λόγω κωλύματος τακτικού μέλους αυτού, ενώ για την επίτευξη της απαιτούμενης πλειοψηφίας θα ισχύσουν αναλογικά οι διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 15 του Ν 2690/1999. (ομόφ.)


ΝΣΚ/101/2011

ΑΕΙ – Εκλογή μέλους ΔΕΠ – Νομιμότητα ή μη συγκρότησης Εκλεκτορικού Σώματος λόγω εξέλιξης μέλους εκλεκτορικού σώματος σε ανώτερη βαθμίδα – Αντικατάσταση μέλους – Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η «εξέλιξη σε ανώτερη βαθμίδα» εμπίπτει στις περιοριστικά αναφερόμενες περιπτώσεις της παρ. 4 του άρθρου 6 περ. Δ΄ του Ν 2083/1992, που καθιστούν υποχρεωτική την αντικατάσταση ή αναπλήρωση των μελών ΔΕΠ από τη συμμετοχή τους στο εκλεκτορικό σώμα. Στο εκλεκτορικό, δηλαδή, σώμα του ερωτήματος μη νόμιμα μετείχε ο Καθηγητής Α.Μ. στη συνεδρίαση της 22-10-2009 και συνακόλουθα παρίσταται μη νόμιμος τόσον ο ορισμός της Τριμελούς Εισηγητικής Επιτροπής όσο και η υποβληθείσα εισηγητική έκθεση. β) Το εκλεκτορικό σώμα που θα προκύψει μετά την αντικατάσταση του Α.Μ., εφόσον βεβαίως συντρέχουν και οι προεκτεθείσες πρόσθετες προϋποθέσεις (αριθμός υπολοίπων τακτικών μελών Ε.Σ. μικρότερος των έντεκα (11) ή να μην καλύπτονται τα ποσοστά συμμετοχής κάθε βαθμίδας, της παραγράφου 3) για την αντικατάσταση και σε περίπτωση μη συνδρομής των προϋποθέσεων αυτών, το υπάρχον εκλεκτορικό σώμα, θα προβεί στη συγκρότηση νέας Τριμελούς Εισηγητικής Επιτροπής και από το σημείο αυτό θα συνεχιστούν οι εκλογικές διαδικασίες κατά τις κείμενες διατάξεις.


ΝΣΚ/174/2017

Ερωτάται αν οι αμοιβές των μελών του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π. ) των Πανεπιστημίων, που προέρχονται από συμμετοχή τους σε κάθε είδους προγράμματα των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε.) των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ) και χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους, υπόκεινται σε ισχύον ανώτατο όριο αμοιβών. (Κατάσταση : Αποδεκτή) Οι αμοιβές των μελών ΔΕΠ των Πανεπιστημίων ,που προέρχονται από συμμετοχή τους σε κάθε είδους προγράμματα των Ε.Λ.Κ.Ε. των Α.Ε.Ι. και χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από διεθνείς ή ιδιωτικούς πόρους, δεν αποτελούν αμοιβές από κατοχή δεύτερης θέσεως, αλλά παρεχόμενη, επιτρεπτή άσκηση ελευθέριου επαγγέλματος, στο πλαίσιο της κύριας οργανικής τους θέσης και συνεπώς δεν υπόκεινται σε ανώτατο όριο . Οι συγκεκριμένες δε διατάξεις, που προβλέπουν τη συμμετοχή των μελών ΔΕΠ στα προγράμματα αυτά και καθορίζουν τις εν λόγω αμοιβές , των οποίων ζητήθηκε η ερμηνεία από το Ν.Σ.Κ ( παρ. 6 άρθρου 6 του ν.3086/ 2002 , A’ 324 ), δεν θέτουν προϋποθέσεις για την εξαίρεσή τους από το ανώτατο όριο αμοιβών.


ΝΣΚ/136/2023

Αναγνώριση προϋπηρεσίας, εκτός Δημοσίου, υπαλλήλων που είχαν καταθέσει αίτηση για την αναγνώριση πριν από την μετάταξή τους σε ανώτερη κατηγορία /εκπαιδευτική βαθμίδα. -Προβάδισμα-Ανάκληση αποφάσεων αναγνώρισης χρόνου υπηρεσίας. (...) α) Μετά τη μετάταξη υπαλλήλων σε ανώτερη κατηγορία, δεν είναι κατά το νόμο δυνατή η εκ μέρους της Διοίκησης αναγνώριση του εκτός δημοσίου τομέα χρόνου προϋπηρεσίας αυτών, ο οποίος διανύθηκε χωρίς την κατοχή των τυπικών προσόντων (τίτλων σπουδών) της ανώτερης κατηγορίας στην οποία μετατάχθηκαν, αδιαφόρως αν παρήλθε μεγάλο χρονικό διάστημα από την κατάθεση των αιτήσεων αναγνώρισης μέχρι την εξέτασή τους από το αρμόδιο Υ.Σ. (κατά πλειοψηφία) β) Η Διοίκηση έχει κατά κανόνα διακριτική ευχέρεια ανάκλησης των παρανόμων διοικητικών πράξεων και, κατά την άσκηση αυτής της ευχέρειας στην περίπτωση της ανάκλησης των παρανόμων ευμενών διοικητικών πράξεων, οφείλει να σταθμίσει και να συνεκτιμήσει τις δυσμενείς έννομες συνέπειες που θα επέλθουν από την ανάκληση, ως προς τους καλόπιστους ενδιαφερόμενους υπαλλήλους και από τη διατήρηση των πράξεων αυτών, ως προς τους λοιπούς υπαλλήλους, των οποίων η υπηρεσιακή κατάσταση επηρεάζεται απ΄ αυτές, λαμβάνοντας υπόψη και την κατά περίπτωση πάροδο ή μη του ευλόγου χρόνου από την έκδοσή τους (ομόφωνα). Με το Φ.479.4/26/825001/27.07.2023 έγγραφο της Β5 (ΔΠΠ) ΥΔΝΣΗ ΔΚΟΥ-ΟΙΚ Τμήμα 4ο υπηρεσίας του ΓΕΣ, που υπογράφεται από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, ζητήθηκε η παραπομπή του πιο πάνω ερωτήματος επί του οποίου εκδόθηκε η με αριθμό 66/2021 γνωμοδότηση του Δ΄ Τμήματος, στην Ολομέλεια του Ν.Σ.Κ.