ΝΣΚ/166/2010
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Πρόσληψη αστυνομικών ειδικών καθηκόντων, πτυχιούχων Οικονομικών Τμημάτων και Πληροφορικής – Προσόντα – Προσδιορισμός αποδεκτών μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών – Απόδειξη γνώσης ξένων γλωσσών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α. Για την πρόσληψη αξιωματικού ειδικών καθηκόντων κατηγορίας Οικονομικών και με δεδομένο ότι τα Πανεπιστήμια της ημεδαπής δεν χορηγούν μεταπτυχιακό τίτλο αντίστοιχο των ειδικοτήτων Φοροτεχνικών Εφαρμογών, Τραπεζικών Εφαρμογών και Οικονομικών Υγείας, δεν δύναται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 παρ. 1 περιπτ. Δ στοιχ. 7 του Π.Δ. 373/2002, να γίνουν αποδεκτοί μεταπτυχιακοί τίτλοι: i) «Λογιστική και Χρηματοοικονομική» με κατεύθυνση τη Λογιστική για την ειδικότητα «Χρηματοοικονομικής», διότι στον τίτλο προσδιορίζεται ως ειδικότερη κατεύθυνση του τίτλου διάφορη και όχι αντίστοιχη (ομώνυμη) της απαιτούμενης ειδικότητας. ii) «Λογιστική και Χρηματοοικονομική» με κατεύθυνση τη Λογιστική, «Φορολογίας και Ελεγκτικής» για την ειδικότητα «Φοροτεχνικών Εφαρμογών», διότι δεν προκύπτει ομώνυμος προς την ειδικότητα μεταπτυχιακός τίτλος. iii) «Τραπεζική», «Χρηματοοικονομική και Τραπεζική Διοικητική», «Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής για στελέχη», «Master of Science in International Finance Banking and Investment» και «Master of Science in Business Economics, Finance and Banking» για την ειδικότητα «Τραπεζικών Εφαρμογών», διότι δεν προκύπτει ομώνυμος προς την ειδικότητα μεταπτυχιακός τίτλος. iv) «Διοίκηση Υγείας», «Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας» της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας και «Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας» για την ειδικότητα «Οικονομικοί Υγείας», διότι δεν προκύπτει ομώνυμος προς την ειδικότητα μεταπτυχιακός τίτλος. β. Για την πρόσληψη αξιωματικού ειδικών καθηκόντων κατηγορίας Πληροφορικής ειδικότητας Ηλεκτρολόγων Μηχανικών – Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής και Μηχανικών Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων και με δεδομένο ότι τα Πανεπιστήμια της ημεδαπής δεν χορηγούν μεταπτυχιακό τίτλο αντίστοιχο των ως άνω ειδικοτήτων, δεν δύναται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 παρ. 1 περίπτ. δ στοιχ. 7 του Π.Δ. 373/2002, να γίνουν αποδεκτοί (ομοφ.).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΔΙΠΑΑΔ/ΠΡΟΣ/442/οικ.3192/2023
Νέο Κλαδολόγιο-Προσοντολόγιο (Π.Δ.85/2022) και μετονομασία κλάδου ΤΕ Τεχνολογικών Εφαρμογών σε κλάδο ΤΕ Μηχανικών. Επανένταξη ειδικοτήτων μηχανικών στον κλάδο ΤΕ Μηχανικών
ΝΣΚ/29/2019
Νομιμότητα της πρόσληψης Διευθυντή Ωδείου αποφοίτου του Ιονίου Πανεπιστημίου με κατεύθυνση Διεύθυνσης Ορχήστρας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν είναι σύννομη η έγκριση της πρόσληψης Διευθυντή Ωδείου αποφοίτου του Ιονίου Πανεπιστημίου με κατεύθυνση Διεύθυνσης Ορχήστρας, δεδομένου ότι ο αναφερόμενος τίτλος σπουδών δεν περιλαμβάνεται στους περιοριστικά αναφερόμενους στη διάταξη του άρθρου 15 του β.δ/τος 16/1966, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα (ομόφ.).
ΝΣΚ/124/2002
Διορισμοί εκπαιδευτικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι κάτοχοι πτυχίου Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμου αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής, οι οποίοι δεν έχουν πιστοποιητικό παρακολούθησης κύκλου σπουδών ή κατεύθυνσης ή ειδίκευσης Ηλεκτρολόγου Μηχανικού ή Μηχανικού Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων, επιτυχόντες στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του έτους 2001 στην ειδικότητα ΠΕ1250, έχουν δικαίωμα διορισμού τους στον ανωτέρω κλάδο και ειδικότητα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/202/2003
Μετάταξη στην κατηγορία ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών μόνιμου υπαλλήλου κατηγορίας ΤΕ Τεχνολογικών Εφαρμογών (Ειδικότητας Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ).(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή
Υπάλληλος κατηγορίας ΤΕ Τεχνολογικών Εφαρμογών (Ειδικότητας Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ), κάτοχος τίτλου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που αποκτήθηκε σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Γερμανία) και πιστοποιεί σπουδές ελάχιστης διάρκειας τριών ετών, στον οποίο με απόφαση του Συμβουλίου Αναγνώρισης Τίτλων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων αναγνωρίστηκε το δικαίωμα να ασκεί το επάγγελμα του Διπλωματούχου Μηχανικού ΑΕΙ στην Ελλάδα και να φέρει τον αντίστοιχο επαγγελματικό (και ακαδημαϊκό) τίτλο σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 165/2000, δεν μπορεί να μεταταγεί στην κατηγορία ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών που οι Κώδικες περί Δημοσίων Υπαλλήλων (Ν 2683/1999) και περί προσόντων διορισμού στον δημόσιο τομέα (ΠΔ 50/2001) επιφυλάσσουν μόνο στους πτυχιούχους ΑΕΙ και ισότιμων προς αυτά σχολών της αλλοδαπής.
ΝΣΚ/276/2015
Αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών όχι, όμως, ισοτιμίας – Αξιολόγηση του τίτλου αυτού για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη υπαλλήλων που υπηρετούν σε φορείς του δημόσιου τομέα.(...)Μεταπτυχιακός ή διδακτορικός τίτλος σπουδών, για τον οποίο προσκομίζεται βεβαίωση επαγγελματικής ισοδυναμίας από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (Σ.Α.Ε.Π.), όχι, όμως, και βεβαίωση ισοτιμίας από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., μπορεί να ληφθεί υπόψη και να αξιολογηθεί για τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου, κατά τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.4 του ν. 4024/2011 (ομοφ.). ΑΠΟΔΕΚΤΗ
ΣΤΕ/102/2010
Επειδή, εν προκειμένω, στο άρθρο 2 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ..., όπως τροποποιήθηκε με την προσβαλλόμενη απόφαση, ορίζεται, μεταξύ άλλων, ότι στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών υπάγονται τα Τμήματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών Εφαρμογών, Κτηματολογίου και Δημοτικής Περιουσίας, Μελετών, Έργων, καθώς και το Ηλεκτρομηχανολογικό Τμήμα, ενώ στο άρθρο 12 προβλέπονται αναλυτικώς οι αρμοδιότητες των εν λόγω οργανικών μονάδων. Εξ άλλου, στο άρθρο 9 του ως άνω τροποποιηθέντος Οργανισμού ορίζεται, πλην άλλων, ότι ως προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών επιλέγεται υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών, ως Προϊστάμενος του Τμήματος Πολεοδομίας και Πολεοδομικών Εφαρμογών υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Πολιτ. Μηχανικών ή ΠΕ Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, ως προϊστάμενος του Τμήματος Κτηματολογίου και Δημοτικής Περιουσίας υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Τοπογράφων Μηχανικών ή, ελλείψει αυτού, του κλάδου ΤΕ Τεχν. Τοπογράφων Μηχανικών, ως προϊστάμενος του Τμήματος Μελετών υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Πολιτ. Μηχανικών ή ΠΕ Αρχιτεκτ. Μηχανικών ή, ελλείψει αυτών, του κλάδου ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, ως προϊστάμενος του Τμήματος Έργων υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Πολιτ. Μηχανικών ή, ελλείψει αυτού, του κλάδου ΠΕ Αρχιτεκτ. Μηχανικών, και, τέλος, ως προϊστάμενος του Ηλεκτρομηχανολογικού Τμήματος υπάλληλος του κλάδου ΠΕ Μηχανολόγων Μηχανικών ή ΠΕ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ή ΠΕ Ηλεκτρολόγων/Μηχανολόγων Μηχανικών ή, ελλείψει αυτών, του κλάδου ΤΕ Τεχνολόγων Μηχανολόγων ή Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων. Επομένως, βάσει των ανωτέρω διατάξεων του άρθρου 9, οι υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Τοπογράφων Μηχανικών, στον οποίο ανήκει και η αιτούσα, δύνανται να τοποθετηθούν σε θέση προϊσταμένου μόνον του Τμήματος Κτηματολογίου και Δημοτικής Περιουσίας ενώ, κατά τις διατάξεις των προϊσχυσάντων Οργανισμών, που είχαν εγκριθεί με τις 3214/12.5.1999 (Β΄ 1390/6.7.1999) και 3162/19.3.2004 (Β΄564/6.4.2004) αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ηδύναντο να καταλάβουν θέση προϊσταμένου της Διευθύνσεως Τεχνικών Υπηρεσιών, του Τμήματος Πολεοδομίας και Πολεοδομικών Εφαρμογών και του τότε ενιαίου Τμήματος Μελετών και Έργων. Εξ άλλου, όπως προκύπτει από την προαναφερθείσα απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ... και τη σχετική γνωμοδότηση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων Ο.Τ.Α. Νομού ....., με την τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ... επιδιώκεται η ορθολογικότερη οργάνωση και στελέχωση των υπηρεσιών του Δήμου, προς το σκοπό της αποτελεσματικότερης εκπλήρωσης της αποστολής του. Υπό τα ανωτέρω δεδομένα, οι προσβαλλόμενες διατάξεις του τροποποιηθέντος Οργανισμού, οι οποίες επιτρέπουν την τοποθέτηση υπαλλήλων του κλάδου ΠΕ Τοπογράφων Μηχανικών σε θέση Προϊσταμένου μόνον της προαναφερομένης συγκεκριμένης οργανικής μονάδας, ευρίσκονται εντός της εξουσιοδοτήσεως του άρθρου 12 του ν. 1188/1981 και δεν αντίκεινται σε καμμία συνταγματική διάταξη, δεδομένου ότι οι σχετικές τροποποιήσεις του Οργανισμού εχώρησαν κατά τρόπο γενικό, απρόσωπο και αντικειμενικό, κατ΄ εφαρμογή νομίμων κριτηρίων συνδεομένων με τις υπηρεσιακές ανάγκες, δεν εκωλύετο δε ο κανονιστικός νομοθέτης να εισαγάγει ρυθμίσεις διαφορετικές από εκείνες που ίσχυαν στο παρελθόν έσω και αν εθίγοντο υφιστάμενα δικαιώματα ή συμφέροντα (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2713/2006, 1433/2005 κ.ά). Κατά συνέπεια, είναι απορριπτέα ως αβάσιμα τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα με την κρινόμενη αίτηση και, ειδικότερα, ο ισχυρισμός ότι με την προσβαλλόμενη απόφαση θίγονται «κεκτημένα δικαιώματα» της αιτούσης κατά παράβαση του Συντάγματος και του νόμου.
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/40/2018
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Με τα δεδομένα αυτά και ειδικότερα την επισκόπηση των συμβατικών κειμένων και τις τεχνικές μελέτες των ανατεθεισών υπηρεσιών, δεν προκύπτει επικάλυψη εργασιών και ως εκ τούτου καταβολή διπλής αμοιβής στην ανάδοχο εταιρεία. Τούτο δε διότι η κάθε μία εκ των συμβάσεων κατατείνει σε διαφορετικό αποτέλεσμα και συγκεκριμένα η μεν πρώτη στη συντήρηση ειδικών μηχανογραφημένων εφαρμογών, σε εξειδικευμένες μηχανογραφικές υπηρεσίες και στην εκπαίδευση των χρηστών σε σχέση με τον χειρισμό των εφαρμογών, η δε δεύτερη στη λογιστική υποστήριξη της …. και συγκεκριμένα στην τήρηση του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου. Εξάλλου, η μία αποτελεί προϋπόθεση της άλλης, δεδομένου ότι για να πραγματοποιηθεί η λογιστική υποστήριξη απαιτείται να υπάρχει η απαιτούμενη από τη νομοθεσία μηχανογραφική εφαρμογή. Περαιτέρω, αβασίμως προβάλλεται ότι στο συμβατικό κείμενο της 746/15.9.2017 σύμβασης για τις υπηρεσίες συντήρησης-υποστήριξης μηχανογραφημένων εφαρμογών λογισμικού δεν προσδιορίζεται με ακρίβεια το είδος και η ποσότητα των προς εκτέλεση εργασιών και δεν αναλύεται ο τρόπος υπολογισμού του τιμήματος, διότι στην 628/2017 μελέτη, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της σύμβασης, όπως και στην 145/21.8.2017 οικονομική προσφορά της αναδόχου, περιλαμβάνεται προϋπολογισμός όπου προσδιορίζονται και αναλύονται οι ποσότητες των παρεχόμενων υπηρεσιών, η τιμή μονάδος ανά ώρα εργασίας και το κόστος των αδειών χρήσης, ώστε να τεκμηριώνεται τόσο ο αρχικός προϋπολογισμός όσο και το συμφωνηθέν τίμημα. (..)Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, οι εντελλόμενες δαπάνες είναι νόμιμες και τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα θα μπορούσαν να πληρωθούν αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος τις πιστώσεις του οποίου βαρύνουν.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/167/2018
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ:. Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως αναγνωρίστηκε με τις προμνησθείσες αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου και του Δημάρχου η συνάφεια του διδακτορικού και των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών των φερόμενων ως δικαιούχων υπαλλήλων με το αντικείμενο της απασχόλησής τους, καθώς οι σχετικές γνωμοδοτήσεις δεν αιτιολογούνται επαρκώς, σύμφωνα με τα βασίμως προβαλλόμενα από τον Αναπληρωτή Επίτροπο, ενώ τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα με τα έγγραφα επανυποβολής του Δήμου είναι απορριπτέα. Ειδικότερα, δεν αιτιολογείται για κάθε έναν υπάλληλο πού έγκειται η θεματική εγγύτητα και συνακόλουθα η συνάφεια του γνωστικού αντικειμένου του προγράμματος σπουδών που αυτός παρακολούθησε με αυτό της απασχόλησής του, τις αρμοδιότητές του, την εν γένει λειτουργία του τμήματος στο οποίο υπηρετεί και τα καθήκοντα του κλάδου του. Απεναντίας, το διδακτορικό δίπλωμα του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου …, με το οποίο παρέχεται εκπαίδευση στην επιστήμη της Φυσικής Αγωγής και στην παροχή υπηρεσιών Αθλητισμού, δεν είναι συναφές με την ειδικότητα της υπαλλήλου ΠΕ Διοικητικού .., καθώς αυτή είναι τοποθετημένη στο Τμήμα Εσόδων της Διεύθυνσης Τοπικής Αγροτικής Οικονομίας και για το λόγο αυτό, άλλωστε, προηγήθηκε αρνητική εισήγηση σχετικά με την εξεταζόμενη συνάφεια ενώπιον του αποφασίζοντος Συμβουλίου. Ομοίως, ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών με τίτλο «Κινησιολογία» του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου … της .., ο οποίος θα μπορούσε να συμβάλει στην καλύτερη παροχή από τον εκπαιδευόμενο υπηρεσιών Αθλητισμού και πάλι, δε σχετίζεται με τα καθήκοντα που ανατίθενται σε υπάλληλο ΠΕ Διοικητικού που υπηρετεί στο Τμήμα Ληξιαρχείου του Δήμου. Περαιτέρω, ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών του Τμήματος Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου …, με τίτλο «Βιοτεχνολογία- Ποιότητα διατροφής και περιβάλλοντος», της .., με τον οποίο αυτή απέκτησε εξειδικευμένες γνώσεις σχετικά με τη διασφάλιση της ποιότητας της διατροφής και του περιβάλλοντος, δε σχετίζεται με τα καθήκοντα ενός υπαλλήλου κλάδου ΤΕ Διοικητικού της Δημοτικής Αστυνομίας. Εξάλλου, ούτε και το μεταπτυχιακό δίπλωμα του Πανεπιστημίου της Ρώμης Tor Vergata, με τίτλο «Εκπαίδευση και αναπηρία. Οι συγκινησιακές- συναισθηματικές δυναμικές», που προσκομίζουν η … και ο … και του οποίου αντικείμενο είναι η παροχή εκπαίδευσης σε ανθρώπους και παιδιά με αναπηρία, τελεί σε συνάφεια με τα καθήκοντα υπαλλήλων κλάδου ΠΕ της Δημοτικής Αστυνομίας και για το λόγο αυτό, άλλωστε, πριν από τις θετικές γνωμοδοτήσεις του υπηρεσιακού συμβουλίου στις περιπτώσεις των υπαλλήλων αυτών γίνονται σχετικά μόνο γενικές και αόριστες αναφορές. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνες είναι μη νόμιμες και τα εντάλματα αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/205/2017
ΜΕΛΕΤΕΣ.(..)καταβολή αμοιβής για εκπόνηση μελέτης ελέγχου δηλώσεων-εμπράγματων δικαιωμάτων και γεωμετρικών χαρακτηριστικών της Δημοτικής Ενότητας..(..) Με τα δεδομένα αυτά ..στον Δήμο .... υπηρετούσαν κατά τον κρίσιμο χρόνο πέντε μόνιμοι υπάλληλοι κλάδου ΠΕ Τοπογράφων Μηχανικών, ένας υπάλληλος ιδιωτικού δικαίου αόριστου χρόνου κλάδου ΠΕ Τοπογράφων Μηχανικών και δύο μόνιμοι υπάλληλοι κλάδου ΤΕ Τοπογράφων Μηχανικών, δηλαδή οκτώ συνολικά-και όχι τρεις-υπάλληλοι με ειδικότητα Τοπογράφου Μηχανικού, ένας ή περισσότεροι από τους οποίους θα μπορούσαν να είχαν εκπονήσει τη μελέτη ή τουλάχιστον να είχαν συνδράμει κατά την εκπόνησή της.V. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.
ΝΣΚ/24/2006
Τ.Ε.Ι. Σερρών. Προκήρυξη για την πλήρωση μιας θέσης Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού (Ε.Τ.Π.).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Το συμβούλιο του αρμόδιου τμήματος του Τ.Ε.Ι. είχε δικαίωμα να μεταβάλει την αρχική του πρόταση ως προς την ειδικότητα μιας θέσης Ε.Τ.Π. και να προτείνει στο Συμβούλιο του Τ.Ε.Ι. Σερρών την προκήρυξη μιας θέσης Ε.Τ.Π. με διαφορετική ειδικότητα, ήτοι την ειδικότητα: «Διοίκηση Επιχειρήσεων και Επαγγελματική εμπειρία εφαρμογών Πληροφορικής και Μηχανοργάνωσης στη Δ/νση Επιχειρήσεων», β) Το Συμβούλιο του Τ.Ε.Ι. Σερρών δεν είχε δικαίωμα, στο συγκεκριμένο στάδιο, στο οποίο ευρίσκετο η διαδικασία επιλογής του υποψήφιου, να μην κάνει αποδεκτή την πρόταση του συμβουλίου του τμήματος, (εφόσον αυτή ήταν νομίμως αιτιολογημένη) και να προτείνει την προκήρυξη της άνω θέσης με την ειδικότητα που αρχικά είχε προτείνει το συγκεκριμένο τμήμα και γ) δεν είναι σύννομη η υπ’ αριθμ. 447/10-3-2004 προκήρυξη της θέσης Ε.Τ.Π. με ειδικότητα: «Διοίκηση Επιχειρήσεων με γνώσεις στην υποβολή προτάσεων, υλοποίηση και παρακολούθηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων», εφόσον αυτή στηρίχθηκε σε προηγούμενη μη νόμιμη πράξη του Συμβουλίου του Τ.Ε.Ι.