×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/167/2007

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Υπάλληλοι Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων. Στεγαστική συνδρομή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν υπάγονται στη στεγαστική συνδρομή του Ο.Ε.Κ., αλλά δικαιούνται δανείου για την αγορά κατοικίας κατά τις διατάξεις των ΝΔ 3783/1957 και 643/1970, α) όσοι υπάλληλοι διορίζονται στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και καλύπτονται ασφαλιστικά από το Δημόσιο και β) οι υπάλληλοι των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, οι οποίοι πριν τη μονιμοποίησή τους σ’ αυτές είχαν ασφάλιση Ι.Κ.Α. και υπάγονταν στη στεγαστική συνδρομή του Ο.Ε.Κ., μετά δε τη μονιμοποίησή τους ασφαλίζονται στο Δημόσιο, εφόσον από τις ειδικές περί μονιμοποιήσεώς τους διατάξεις δεν ορίζεται διαφορετικά.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΙΑΔΠ/28842/2005

Καθορισμός ωρών εργασίας στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των Περιφερειών, Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, Νομαρχιακών διαμερισμάτων των Ενιαίων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, των Δήμων και Κοινοτήτων, στα οποία απασχολούνται τρεις (3) τουλάχιστον υπάλληλοι.


2/12664/0026/2013

Κοινοποίηση του αριθ. 2/48848/0022/22-1-2013 έγγραφο της Δ22- δΙεθυνσης Μισθολογίου, που αναφέρεται στην καταβολή της προβλεπόμενης από τις διατάξεις της αριθ. 2/14889/0022/2-5-2003 (Β.643) κ.υ.α αποζημίωσης των 14,71 ΕΥΡΩ, στους υπαλλήλους που υπηρετούσαν στον τεχνικό εξοπλισμό των τέως νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων

ΝΣΚ/151/2007

Ανταλλάξιμα ακίνητα. Πώληση. Διαγραφή χρεών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων προς το Δημόσιο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διάταξη του άρθρου 3 παρ.9 του Ν 3274/2004, η οποία προβλέπει την διαγραφή των υφισταμένων χρεών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων προς το Δημόσιο, τα οποία προέρχονται από οφειλές των πρώην Νομαρχιακών Ταμείων, δεν δύναται να έχει εφαρμογή προκειμένου περί χρεών από τη διάθεση ακινήτου ανήκοντος στην ανταλλάξιμη περιουσία του Δημοσίου.


ΙΚΑ/Σ75/1/2016

ΘΕΜΑ: «Εφαρμογή των διατάξεων περί χορήγησης δεύτερης σύνταξης σε ασφαλισμένους φορέων κύριας και επικουρικής ασφάλισης αρμοδιότητας Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, που λαμβάνουν χορηγία ως Νομάρχες ή Πρόεδροι Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων ή βουλευτική σύνταξη από το Δημόσιο.»


ΝΣΚ/8/2007

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Υπάλληλοι. Δυνατότητα ή μη διορισμού σε θέσεις γενικών γραμματέων Δήμων, καθώς και απόσπασης σε θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών ή επιστημονικών συνεργατών Δήμων.Υπό το υφιστάμενο καθεστώς, δεν παρέχεται δυνατότητα διορισμού των υπαλλήλων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων σε θέσεις γενικών γραμματέων Δήμων, ούτε, επίσης, απόσπασής τους σε θέσεις ειδικών συμβούλων, ειδικών ή επιστημονικών συνεργατών Δήμων. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/23/2004

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Υπάλληλοι. Δυνατότητα ή μη διορισμού σε θέσεις γενικών γραμματέων δήμων καθώς και απόσπασης σε θέσεις ειδικών συμβούλων δήμων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υπό το υφιστάμενο νομοθετικό καθεστώς, δεν παρέχεται δυνατότητα διορισμού των υπαλλήλων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων σε θέσεις γενικών γραμματέων δήμων, ούτε, επίσης, απόσπασής τους σε θέσεις ειδικών συμβούλων, ειδικών συνεργατών ή επιστημονικών συνεργατών δήμων.


ΝΣΚ/233/2007

Οι μισθώσεις ακινήτων για τη στέγαση υπηρεσιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων διέπονται αποκλειστικώς από το ΠΔ 242/1996. Δεν είναι νόμιμη η υπεισέλευση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης σε υφιστάμενη μεταξύ ιδιωτών μίσθωση ακινήτου. Δεν είναι νόμιμη η χωρίς δημοπρασία μίσθωση από τη Ν.Α. ακινήτου που ανήκει στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α.


ΝΣΚ/367/2009

Δυνατότητα ή μη μετάταξης υπαλλήλων αποσπασμένων από τη Δ.Ε.Η. και τον Ο.Ε.Κ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Δ.Ε.Η. Α.Ε. και ο Ο.Ε.Κ., ως δημόσια επιχείρηση και ως δημόσιος οργανισμός, αντίστοιχα, ανήκουν στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός έχει οριοθετηθεί από την αρχική μορφή του άρθρ. 1 παρ. 6 του Ν 1256/1982 και ως εκ τούτου οι αποσπασμένοι υπάλληλοι αυτών δύνανται να μεταταχθούν με βάση τις διατάξεις του άρθρ. 30 παρ. 4 του Ν 3614/2007, όπως κατόπιν τροποποιήσεων ισχύει σήμερα, τηρουμένων και των λοιπών προϋποθέσεων του νόμου τούτου.


ΝΣΚ/89/2011

Απόσπαση υπαλλήλων των ΤΕΔΚ, ΚΕΔΚΕ και ΕΝΑΕ σε πολιτικά γραφεία μελών της Κυβέρνησης ή Υφυπουργών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι Τοπικές Ενώσεις Δήμων και Κοινοτήτων (Τ.Ε.Δ.Κ.), η Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Κ.Ε.) και η Ένωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος (Ε.Ν.Α.Ε.), αποτελούν φορείς (Ν.Π.Ι.Δ.), που υπάγονται στο δημόσιο τομέα και, ως εκ τούτου, επιτρέπεται η απόσπαση υπαλλήλων τους για την στελέχωση των πολιτικών γραφείων μελών της Κυβέρνησης ή Υφυπουργών. (ομοφ.)


ΝΣΚ/98/2005

Δυνατότητα ή μη ασφάλισης στο Τ.Ε.Α.Δ.Υ. και Τ.Π.Δ.Υ. ασφαλισμένης (πριν την 1.1.1993) στο Ταμείο Νομικών (για κύρια, επικουρική, Πρόνοιας και Περίθαλψης), η οποία έχει υπαχθεί για κύρια ασφάλιση προαιρετικά στο Δημόσιο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η συγκεκριμένη ασφαλισμένη (παλαιά) στο Ταμείο Νομικών, η οποία έχει επιλέξει προαιρετικά και την κύρια ασφάλιση του Δημοσίου, έχει δυνατότητα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του α.ν. 580/1945, εφόσον παραμένει στην υποχρεωτική επικουρική ασφάλιση του κλαδικού της Ταμείου, να ζητήσει την περαιτέρω προαιρετική υπαγωγή της και στους φορείς επικουρικής ασφαλίσεως (όπως είναι το Τ.Ε.Α.Δ.Υ.), στους οποίους ασφαλίζονται οι λοιποί δημόσιοι υπάλληλοι. Ο ως άνω όμως νομοθέτης δεν παρέχει το δικαίωμα αυτό της υπαγωγής στην προαιρετική ασφάλιση και άλλων επικουρικών φορέων και σε δεύτερο Ταμείο Πρόνοιας (όπως το Τ.Π.Δ.Υ.).