×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/179/2014

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Πειθαρχική ευθύνη των αποσπασμένων και διατεθέντων στο ΤΑΥΤΕΚΩ υπαλλήλων κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Α) Στην έννοια «ευθύνη δημοσίου υπαλλήλου» του άρθρου 133 παρ. 2 Ν. 3655/2008, εφόσον ο νόμος δεν εξειδικεύει, περιλαμβάνεται – εκτός από την αστική, την ποινική και του δημοσίου υπολόγου – και η πειθαρχική ευθύνη. Β) Λόγω του σκοπού της διάθεσης του προσωπικού από τις υπηρεσίες, στις οποίες ανήκουν, στο Τ.Α.Υ.Τ.Ε.Κ.Ω., της μακρόχρονης σύμφωνα με το νόμο υπηρεσίας του προσωπικού τούτου στο Ταμείο, της φύσης των καθηκόντων που ασκεί στο Ταμείο και των μέσων που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη αυτού του σκοπού, καθώς και από το γεγονός ότι από οποιαδήποτε παράνομη συμπεριφορά του εν λόγω προσωπικού θα ζημιωθεί το Ταμείο, συνάγεται το συμπέρασμα ότι οι αποσπασμένοι και διατεθέντες, με βάση ειδικές διατάξεις νόμου στο Τ.Α.Υ.Τ.Ε.Κ.Ω. υπάλληλοι, κατά το χρόνο της υπηρεσίας και κατά την άσκηση των καθηκόντων τους στο Ταμείο εμπίπτουν στις διατάξεις του πειθαρχικού δικαίου του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (πλειοψ).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΔΑΔ Δ 1160281 ΕΞ 2014

ΘΕΜΑ : Η πειθαρχική, ποινική και αστική ευθύνη των υπαλλήλων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ)

ΔΔΑΔ Δ 1093685 ΕΞ 2019

Η πειθαρχική, ποινική και αστική ευθύνη των υπαλλήλων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)


ΔΔΑΔ Δ 1101372 ΕΞ 2017

Η πειθαρχική, ποινική και αστική ευθύνη των υπαλλήλων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)


ΝΣΚ/274/2007

Παράλληλη άσκηση καθηκόντων υπαλλήλων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και στο Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης της Περιφέρειας αυτής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο χρόνος της ασκήσεως παραλλήλων καθηκόντων μονίμων και δοκίμων υπαλλήλων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και στο Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης της Περιφέρειας αυτής, δεν προσμετράται ως χρόνος νομίμου αποσπάσεώς τους στο ως άνω Ταμείο.


ΝΣΚ/324/2012

Ημερομηνία ένταξης στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ορισμένων Τομέων του Κλάδου Υγείας του Ταμείου Ασφάλισης Υπαλλήλων Τραπεζών και Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας (Τ.Α.Υ.Τ.Ε.Κ.Ω.), ενόψει των ρυθμίσεων των άρθρων 42 και 44 παρ.14 του Ν. 4075/2012, καθώς και του γεγονότος ότι έχουν ήδη κινηθεί οι διαδικασίες εξαίρεσης από την ένταξη στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η ένταξη στον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) των Τομέων του Κλάδου Υγείας του Ταμείου Ασφάλισης Υπαλλήλων Τραπεζών και Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας (Τ.Α.Υ.Τ.Ε.Κ.Ω.), ήτοι του Τομέα Ασφάλισης Προσωπικού ΕΤΒΑ, ΤΑΠ-ΕΤΕ και Τομέα Ασθένειας Προσωπικού Τραπεζών Πίστεως, Γενικής και Αμέρικαν Εξπρές, επέρχεται αυτοδικαίως από 01-05-2012, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 42 του Ν. 4075/2012, τούτο όμως τελεί υπό την αίρεση ότι δεν συντρέχουν οι εξαιρετικές, ως προς το γεγονός αυτό, προϋποθέσεις της (μεταγενεστέρως αναφερομένης στο κείμενο του νόμου) παραγράφου14 του άρθρου 44 του ιδίου νόμου, προϋποθέσεις, οι οποίες έχουν σαν συνέπεια την από το νόμο επέκταση της προθεσμίας ένταξης στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. μέχρι την 31-12-2012.


ΝΣΚ/44/2021

Προσμέτρηση ή μη χρονικού διαστήματος, κατά το οποίο δημόσιος υπάλληλος είχε τεθεί σε αυτοδίκαιη αργία, στο συνολικό χρόνο υπηρεσίας για τη βαθμολογική και μισθολογική του εξέλιξη, κατόπιν μεταγενέστερης απαλλαγής του από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Δυνατότητα επιστροφής παρακρατηθεισών αποδοχών αργίας και προσδιορισμός αυτών.(...)Μετά την απαλλαγή δημοσίου υπαλλήλου από κάθε πειθαρχική του ευθύνη, με νεώτερη, ληφθείσα μετά από επανάληψη της πειθαρχικής διαδικασίας, απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου, η Διοίκηση οφείλει να προσμετρήσει το χρονικό διάστημα, κατά το οποίο αυτός είχε τεθεί σε αυτοδίκαιη αργία στο συνολικό χρόνο υπηρεσίας για τη βαθμολογική και μισθολογική του εξέλιξη και να του επιστρέψει ατόκως τις αποδοχές που παρακρατήθηκαν κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, χωρίς την παρεμβολή υπηρεσιακού/πειθαρχικού συμβουλίου. Στις αποδοχές αυτές δεν δύναται να περιλαμβάνονται αποδοχές που συνδέονται με την ενεργό άσκηση των καθηκόντων του υπαλλήλου (ομόφωνα). Οι ως άνω επιστρεπτέες στον υπάλληλο αποδοχές αφορούν όλο το χρονικό διάστημα που αυτός τελούσε σε αργία και όχι την τελευταία μόνο διετία αυτού (κατά πλειοψηφία).


ΝΣΚ/467/2005

Πόρος Ταμείου Αρωγής των Υπαλλήλων της Βουλής (Τ.Α.Υ.Β.), σε περίπτωση επιβολής της πειθαρχικής ποινής της «προσωρινής παύσης».(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Βουλή των Ελλήνων, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 5 περ.8 του Οργανισμού του Ταμείου Αρωγής των Υπαλλήλων της Βουλής (Τ.Α.Υ.Β.), υποχρεούται να καταβάλει στο Ταμείο αυτό, το καθαρό ποσό των μισθών και άλλων αποδοχών που θα ελάμβανε υπάλληλός της κατά το χρονικό διάστημα για το οποίο επιβλήθηκε σ’ αυτόν η πειθαρχική ποινή της «προσωρινής παύσης», εάν η τελευταία δεν του είχε επιβληθεί.


ΝΣΚ/258/2001

Δημοτικές επιχειρήσεις. Πειθαρχική δίωξη των μελών του ΔΣ. Εφαρμογή πορισμάτων ΑΣΕΠ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι αιρετοί εκπρόσωποι των ΟΤΑ, οι οποίοι συμμετέχουν στο Διοικητικό Συμβούλιο δημοτικών επιχειρήσεων, υπέχουν, μόνον, ποινική ευθύνη και δεν υπόκεινται σε πειθαρχική δίωξη, κατά τις διατάξεις των άρθρων 184 - 186 του ΔΚΚ, προκειμένου για παραβάσεις του Ν 2190/1994, οι οποίες έχουν διαπιστωθεί, κατόπιν σχετικού πορίσματος του ΑΣΕΠ. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/18/2002

ΥΕΘΑ. Πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση μίσθωσης έργου. Εκδοση βεβαίωσης παρ.2 άρθρου 6 Ν 2527/97.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η απαιτουμένη βεβαίωση έχει τον χαρακτήρα γνωμοδοτήσεως του ΝΣΚ. Προϋπόθεση εκδόσεως της γνωμοδοτήσεως αυτής είναι η με αποκλειστική ευθύνη της Υπηρεσίας (ως προς την ύπαρξη και την αλήθεια) παροχή όλων των αναγκαίων κατά νόμο πραγματικών στοιχείων (αριθμός προσώπων, συγκεκριμένο έργο, χρόνος παραδόσεως του έργου, τόπος εκτελέσεως αυτού, μη αναγωγή στο συνηθισμένο κύκλο καθηκόντων των υπαλλήλων της υπηρεσίας και αιτιολογία αδυναμίας εκτελέσεως του έργου από υπαλλήλους αυτής). Με βάση τα δοθέντα στοιχεία κρίθηκε ότι οι στο ερώτημα αναφερόμενες εργασίες είναι δυνατό να αποτελέσουν αντικείμενο συμβάσεων έργου χωρίς να υποκρύπτεται σ αυτές εξαρτημένη εργασία.


2/35349/2012

Καθορισμός σκοπών, όρων και λοιπών θεμάτων λειτουργίας λογαριασμών ειδικού σκοπού (escrow account) στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.