×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/190/2012

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δέσμευση ή μη της ερωτώσας Υπηρεσίας για την εφαρμογή της υπ’ αριθ. 102/2003 γνωμοδότησης του Γ΄ Τμήματος του Ν.Σ.Κ., ώστε να αναγνωρίσει στον αναφερόμενο στο έγγραφο του ερωτήματος υπάλληλο το καθεστώς του αποφοίτου της Ε.Σ.Δ.Δ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η υπ’ αριθ.102/2003 γνωμοδότηση του Γ΄ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η οποία έχει γίνει δεκτή αρμοδίως, δεσμεύει την ερωτώσα Υπηρεσία, ενόψει δε του διδόμενου ιστορικού, θα πρέπει να αναγνωρισθεί στον αναφερόμενο στο έγγραφο του ερωτήματος υπάλληλο το καθεστώς του αποφοίτου της Ε.Σ.Δ.Δ., σύμφωνα με τις ορθές κρίσεις και παραδοχές της γνωμοδότησης αυτής, οι οποίες εφαρμόζονται και στην περίπτωση του αιτούντος υπαλλήλου. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/404/2007

Διορισμός στο Δημόσιο και υπηρεσιακή εξέλιξη αποφοίτου Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Απόφοιτος της Ε.Σ.Δ.Δ., διοριζόμενος κατόπιν διαγωνισμού στο Δημόσιο, μπορεί να κάνει χρήση των ειδικών για τη Σχολή διατάξεων, όσον αφορά την ένταξή του, την αναγνώριση της προϋπηρεσίας του, και την μη υποχρέωση παροχής υπηρεσίας δοκίμου υπαλλήλου.


ΝΣΚ/12/2003

Συμβάσεις έργου για τις ανάγκες του Επιτελείου του Υπουργού Εθνικής Άμυνας για το έτος 2003. Παροχή βεβαίωσης / γνωμοδότησης του άρθρου 6 παρ.2 Ν 2527/1997.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αρμόδια Υπηρεσία φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την ύπαρξη και την αλήθεια των πραγματικών περιστατικών, που εκτίθενται στο έγγραφο του σχετικού ερωτήματος. Στην συγκεκριμένη περίπτωση οι αναφερόμενες εργασίες είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συμβάσεων έργου χωρίς να υποκρύπτεται σ’ αυτές εξαρτημένη εργασία και το ΝΣΚ παρέχει την σχετική περί τούτου βεβαίωση / γνωμοδότηση.


ΝΣΚ/467/2001

Λατομεία. Χαρακτηρισμός λατομείου. Αρμοδιότητα διαχείρισης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ορθώς το Υπουργείο Ανάπτυξης θεώρησε ως κοινοτικό και όχι ως δημόσιο το αναφερόμενο στο έγγραφο του ερωτήματος λατομείο αδρανών υλικών, για την ένταξη του λατομείου αυτού στις διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 20 του Ν 2115/1993 και για τον καθορισμό της αρμοδιότητας διαχειρίσεώς του, δεδομένου ότι κατά την έννοια των οικείων διατάξεων του Ν 1428/1984 ο χαρακτήρας ενός λατομείου αδρανών υλικών ως δημόσιου ή κοινοτικού εξαρτάται από το ιδιοκτησιακό καθεστώς της εκτάσεως στην οποία λειτουργεί το λατομείο, στην προκειμένη δε περίπτωση με τελεσίδικη απόφαση είχε κριθεί με δύναμη δεδικασμένου, που δέσμευε τη Διοίκηση, ότι η έκταση του λατομείου ανήκε κατά κυριότητα σε κοινότητα και όχι στο Δημόσιο.


ΝΣΚ/362/2013

Έντοκο Γραμμάτιο του Ελληνικού Δημοσίου – Παραγραφή αξίωσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η αξίωση που ενσωματώνεται στον αναφερόμενο στο ιστορικό του ερωτήματος τίτλο έχει υποκύψει στην, κατά τις κείμενες διατάξεις παραγραφή, και επομένως δεν είναι δυνατή η εξόφλησή της. (ομοφ.)


ΝΣΚ/198/2016

Αρμοδιότητα του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους για την έκδοση γνωμοδότησης επί ερωτήματος που υποβλήθηκε από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, σχετικά με θέματα λειτουργίας και αρμοδιοτήτων του Αυτόνομου Οικοδομικού Οργανισμού Αξιωματικών (ΑΟΟΑ).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η νομική υπηρεσία του Αυτόνομου Οικοδομικού Οργανισμού Αξιωματικών (ΑΟΟΑ), δεν διενεργείται από το ΝΣΚ και για το λόγο αυτό το τεθέν ερώτημα, που αφορά στον πυρήνα της λειτουργίας του ΑΟΟΑ και στην άσκηση των αρμοδιοτήτων του, δεν εκπληρώνει τις νόμιμες προϋποθέσεις για την έκδοση γνωμοδότησης από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους. Η υποβολή του ερωτήματος εκ μέρους του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, καθώς και η άσκηση εποπτείας από τον ως άνω Υπουργό επί του ως άνω ΝΠΔΔ, δεν αρκούν για τη θεμελίωση αρμοδιότητας του Ν.Σ.Κ. προς έκδοση γνωμοδότησης επ' αυτού (ομοφ.).


ΝΣΚ/176/2018

Φορολογικές απαλλαγές για υποκατάστημα αλλοδαπής τεχνικής εταιρείας – Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 9 του ν. 4171/1961.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το αναφερόμενο στο ιστορικό του ερωτήματος υποκατάστημα της αλλοδαπής ΕΠΕ, που έχει εγκατασταθεί στην Ελλάδα βάσει των διατάξεων των άρθρων 57 και 58 του ν.3190/1955, δεν αποτελεί ελληνική τεχνική εταιρεία. (ομόφ.) Για την υπαγωγή του ως άνω υποκαταστήματος στο προνομιακό καθεστώς του άρθρου 9 του ν.4171/1961 απαιτείται εγκριτική απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, το αντικείμενο των εργασιών του να βρίσκεται αποκλειστικά εκτός Ελλάδας, να κατατεθεί εγγυητική επιστολή ύψους 50.000 ευρώ και να τηρείται από το ως άνω υποκατάστημα ο όρος εισαγωγής συναλλάγματος, κατά τα ποσά που ορίζει η περίπτωση γ' της παραγράφου 1 του άρθρου 9, προς αντιμετώπιση των δαπανών του. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/225/2017

Χορήγηση σε ενδιαφερομένους πολίτες, κατόπιν αιτήσεώς τους, αντιγράφων στοιχείων εκ του φακέλου, ο οποίος έχει εισαχθεί και εκκρεμεί στο Γνωμοδοτικό Συμβούλιο Δημοσίων Κτημάτων και Ανταλλάξιμης Περιουσίας, προκειμένου να αποφανθεί σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς ακινήτου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αρμόδια υπηρεσία για τη χορήγηση αντιγράφων στοιχείων και ειδικότερα τεχνικών και διοικητικών εκθέσεων, καθώς και των διαγραμμάτων που τις συνοδεύουν, εκ του φακέλου αιτήσεως η οποία έχει εισαχθεί και εκκρεμεί στο Γνωμοδοτικό Συμβούλιο Δημοσίων Κτημάτων και Ανταλλάξιμης Περιουσίας, είναι η Διεύθυνση Δημόσιας Περιουσίας του Υπουργείου Οικονομικών, ενώ το ως άνω Γνωμοδοτικό Συμβούλιο δεν υπέχει τέτοια υποχρέωση. (πλειοψ.) Παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια του ΝΣΚ το δεύτερο σκέλος του ερωτήματος της υπ' αριθ. 352/2014 Γνωμοδότησης του Α΄ Τμήματος.


ΠΟΛ.1131/2018

Κοινοποίηση της υπ’ αριθμ. 43/2018 Γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους περί θεμάτων ερμηνείας και εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3156/2003 ΑΔΑ: Ψ7ΒΔ46ΜΠ3Ζ-ΥΩΙ


ΝΣΚ/3/2017

Ανάγκη έκδοσης γνωμοδότησης από το ΝΣΚ, σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 2 του π.δ 284/1989, για την υπογραφή του Σχεδίου της 5ης Τροποποίησης της Σύμβασης 034Α/2003. (...)Από τα στοιχεία του φακέλου της Σύμβασης και το υποβληθέν Σχέδιο Σύμβασης δεν προκύπτει βλάβη στα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου, αν αυτό υπογράψει την 5η Τροποποίησης της Σύμβασης 034Α/2003. Αντιθέτως, προκύπτει ότι η επιδιωκόμενη 5η Τροποποίηση είναι επωφελής για το Ελληνικό Δημόσιο. Ως εκ τούτου, δεν απαιτείται η έκδοση γνωμοδότησης του ΝΣΚ, κατ’ άρθρο 66 παρ. 2 π.δ. 284/1989.(ομόφ.)


ΝΣΚ/161/2017

Α.Ε.Ι. - Ε.Μ.Π. - Επιστροφή παρακρατηθεισών αποδοχών σε μόνιμο υπάλληλο, που τελούσε σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας χωρίς παραπομπή στο αρμόδιο πειθαρχικό όργανο.Είναι σύννομη η επιστροφή παρακρατηθεισών αποδοχών σε μόνιμο υπάλληλο του Ε.Μ.Π. για το χρονικό διάστημα, που τελούσε σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας κατ' άρθρο 103 του Υ.Κ. χωρίς την παραπομπή του στο αρμόδιο πειθαρχικό όργανο, εφόσον αυτός απηλλάγη με απόφαση του πειθαρχικού συμβουλίου, από κάθε πειθαρχική ευθύνη σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 105 του ν. 3528/2007, όπως αυτό ισχύει.