×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/199/2003

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Αρμοδιότητα υπηρεσίας για καταβολή στην ΕΥΔΑΠ πρόσθετης χρηματοδότησης, κατ’ άρθρο 50 του Ν 3105/2003.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, για την διεξαγωγή των απαραίτητων ενεργειών προκειμένου να καταβληθεί στην ΕΥΔΑΠ η πρόσθετη χρηματοδότηση, κατά τις διατάξεις του άρθρου 26 παρ.2 του Ν 2939/2001, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν 3105/2003, για την κατασκευή υδραυλικών έργων στην Περιφέρεια Αττικής, είναι η Διεύθυνση Υδραυλικών Έργων Περιφέρειας Αττικής (Δ10) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Δ10Β1011005/190ΕΞ2014

Καθορισμός του προβλεπόμενου στην παρ. 10 του άρθρου 39 του ν. 3105/2003 (29 Α) ανταλλάγματος.

Αριθμ. Α2-21/2012

Χορήγηση ποσού στην Πανελλαδική Ομοσπονδία Συλλόγων Παραγωγών Αγροτικών Προϊόντων Λαϊκών Αγορών και Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Πωλητών Λαϊκών Αγορών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 49 του Ν. 3105/2003 (ΦΕΚ 29/Α/2003).


Δ17γ/06/28/2009-Διορθ.Σφ.

ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ Στην υπ’ αριθμ. Δ17γ/06/28/ΦΝ437/24.2.2009 απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων «Έγκριση αναπροσαρμογής και συμπλήρωσης Ενιαίων Τιμολογίων Έργων Υδραυλικών και Λιμενικών» που δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ. Β΄ 410/6.3.2009, διορθώνονται τα παρακάτω λάθη που έγιναν Α) Στον Πίνακα Τιμών Υδραυλικών Έργων και Β) στο Περιγραφικό Τιμολόγιο Υδραυλικών ΈργωνΑ) Στον Πίνακα Τιμών Υδραυλικών Έργων:


Δ11γ/o/3/20/2013

Διορθωτικές επεμβάσεις στην απόφαση «Αναπροσαρμογή και συμπλήρωση Ενιαίων Τιμολογίων Έργων Οδοποιίας, Υδραυλικών, Λιμενικών, Οικοδομικών, Πρασίνου και Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών Οδοποιίας, Υδραυλικών και Λιμενικών».

Δ11γ/ο/9/24/2013

ΘΕΜΑ: Δημοσίευση απόφασης “Διορθωτικές επεμβάσεις στην απόφαση Αναπροσαρμογή και συμπλήρωση Ενιαίων Τιμολογίων Έργων Οδοποιίας, Υδραυλικών, Λιμενικών, Οικοδομικών, Πρασίνου και Ηλεκτρομηχανολογικών Εργασιών Οδοποιίας, Υδραυλικών και Λιμενικών.”

ΑΕΠΠ/716/2019

Με την Προδικαστική Προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρία επιδιώκει την ακύρωση της υπ΄ αριθμ. 20248/24.04.2019 Απόφασης του Δ.Σ της ΕΥΔΑΠ Α.Ε., η οποία εκδόθηκε κατ΄ αποδοχή του, από 12.11.2018, Πρακτικού αξιολόγησης των δικαιολογητικών συμμετοχής - τεχνικών προσφορών και του από 18.04.2019 Πρακτικού ηλεκτρονικής αποσφράγισης αξιολόγησης οικονομικών προσφορών της αρμόδιας Επιτροπής Διενέργειας του υπόψη Διαγωνισμού. Το αντικείμενο του Δημόσιου Διεθνούς Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού («Σύναψη Συμφωνίας-Πλαίσιο παροχής υποστηρικτικών υπηρεσιών στα πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Έργων Ανατολικής Αττικής στο πεδίο αρμοδιότητας της η ΕΥΔΑΠ Α.Ε») αφορά την παροχή υποστηρικτικών τεχνικών, διοικητικών και λοιπών υπηρεσιών, περιλαμβάνοντας ενδεικτικά συμβολή στη σύνταξη και έλεγχο Τευχών Δημοπράτησης έργων αποχέτευσης, συλλογή Τεχνικών Προδιαγραφών, διερεύνηση νομοθεσίας, σύνταξη προμετρήσεων, υποστήριξη σε μελέτες και επίβλεψη κατασκευών, παρακολούθηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου έργων, διαχείριση χρηματοδότησης, αρχειοθέτηση, διαχείριση επικοινωνιών και αλληλογραφίας, καθώς και υποστηρικτικές εργασίες σύνδεσης ακινήτων στο Δίκτυο Αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ.


Αριθμ. Δ17α/06/52/ΦΝ443/2007

Καθορισμός των οδών του Ν. Αττικής και των ολοκλη­ρωμένων τμημάτων των αυτοκινητοδρόμων, που η συντήρησή τους ανήκει στην αρμοδιότητα των υπη­ρεσιών της Γ.Γ.Δ.Ε./ΥΠΕΧΩΔΕ.


ΝΣΚ/173/2007

Σύναψη σύμβασης παραχώρησης χρήσης και εκμετάλλευσης τουριστικού λιμένα, κατόπιν εκδόσεως της προβλεπόμενης στο άρθρο 52 παρ.6 εδ.β’ του Ν 3105/2003 κ.υ.α.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Μετά την χωροθέτηση του τουριστικού λιμένα μπορεί να παραχωρείται με δημόσιο διαγωνισμό η εκτέλεση των έργων, που απαιτούνται για την λειτουργία του λιμένα και την εκμετάλλευση αυτού σε επιχείρηση δημόσια ή ιδιωτική. Η παραχώρηση γίνεται μετά την κατακύρωση με υπουργική απόφαση. Μετά την κατακύρωση προβλέπεται στάδιο συμφωνίας για την κατάρτιση της σύμβασης, το περιεχόμενο της οποίας εξειδικεύεται κατ’ ελάχιστον στο νόμο. Η παραχώρηση συντελείται και με την κατάρτιση της σύμβασης, η οποία απαιτείται, ως συστατικός τύπος για την ολοκλήρωση της παραχώρησης του τουριστικού λιμένα και την εκτέλεση των έργων που απαιτούνται για τη λειτουργία του. Με τη διάταξη του άρθρου 19 παρ.1 του Ν 3049/2002 προβλέπεται η δυνατότητα συγχρηματοδότησης από το Δημόσιο του συνολικού κόστους κατασκευής των έργων των τουριστικών λιμένων που έχουν χωροτεθεί και παραχωρούνται σε ιδιώτες και με την διάταξη του άρθρου 52 παρ.6 εδ.β’ του Ν 3105/2003, προβλέπεται η εφαρμογή των διατάξεων αυτών για τη συγχρηματοδότηση και στις περιπτώσεις των τουριστικών λιμένων για τους οποίους έχει γίνει μετά διαγωνισμό κατακύρωση και δεν έχει υπογραφεί η σχετική σύμβαση παραχώρησης. Η Διοίκηση μπορεί, για λόγους εξυπηρέτησης του σκοπού της ολοκλήρωσης των έργων του τουριστικού λιμένα, με βάση την κατακύρωση ν’ ακολουθήσει το στάδιο διαπραγμάτευσης για την κατάρτιση της σύμβασης παραχώρησης και αφού προηγουμένως εκδοθεί η προβλεπόμενη στο άρθρο 52 παρ.6 εδ.β’ του Ν 3105/2003 κοινή υπουργική απόφαση με την οποία θα καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, η διαδικασία, το ύψος της συγχρηματοδότησης και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια. (πλειοψ.)


ΕλΣυν/Κλιμ.7/189/2015

Δημόσια έργα.(...) Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως έγινε η ανάθεση του επίμαχου έργου στον ανωτέρω εργολήπτη δημοσίων έργων, ο οποίος είναι κάτοχος πτυχίου Μ.Ε.ΕΠ. στην κατηγορία των ηλεκτρομηχανολογικών έργων, καθόσον, όπως προαναφέρθηκε, το έργο περιλαμβάνει και εργασίες σύνδεσης του νέου τμήματος ύδρευσης με το ήδη υφιστάμενο στα δύο άκρα (βλ. σχετ. και Δ17α/04/60/Φ.Ν.312/13.7.1997 εγκύκλιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, σύμφωνα με την οποία τα εξωτερικά δίκτυα ύδρευσης και άρδευσης αποτελούν κοινό αντικείμενο των κατηγοριών υδραυλικών και ηλεκτρομηχανολογικών έργων και ως εκ τούτου στις δημοπρασίες έργων που αφορούν εξωτερικά δίκτυα ύδρευσης και άρδευσης θα καλούνται υποχρεωτικά τόσο οι επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στην κατηγορία των υδραυλικών έργων όσο και οι επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στην κατηγορία των ηλεκτρομηχανολογικών έργων).


ΕΣ/Τμ.7(ΚΠΕ)67/2014

ΜΕΛΕΤΕΣ: Μη νόμιμη ανάθεση ανάθεση εργασίας σε ιδώτη μελετητή για την εκπόνηση μελέτης με τίτλο, ενώ ανάγεται στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του υπηρετούντος στο τμήμα υδραυλικών και εγγειοβελτιωτικών έργων του Δήμου, προσωπικού. Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο τούτο κρίνει ότι η ανατεθείσα μελέτη αντιστοιχεί στην κατηγορία 13 που προβλέπεται στο άρθρο 2 παρ.2 του ν. 3316/2005 στην οποία περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, και οι μελέτες διαχείρισης υδατικών πόρων και δεν αποτελεί μελέτη έργου για την οποία αρμόδιο το Τμήμα υδραυλικών και εγγειοβελτιωτικών έργων, ως εκ τούτου, νομίμως, ο Δήμος ……………… ανέθεσε στο φερόμενο ως δικαιούχο ιδιώτη μελετητή την εκπόνηση της συγκεκριμένης μελέτης η οποία δεν υπάγεται εκ του λόγου τούτου στα συνήθη καθήκοντα της ως άνω υπηρεσίας (τμήμα υδραυλικών και εγγειοβελτιωτικών έργων) του Δήμου, ανεξαρτήτως του ότι σε κάθε περίπτωση δεν υπηρετεί στο τμήμα αυτό υπάλληλος με την επιστημονική  ειδικότητα του αναδόχου (Αγρονόμος Τοπογράφος). Συνεπώς, ο προβαλλόμενος από την Επίτροπο λόγος διαφωνίας ότι η υπό κρίση μελέτη ανατέθηκε, μη νόμιμα, διότι ανήκει στα συνήθη καθήκοντα του προσωπικού του τμήματος υδραυλικών και εγγειοβελτιωτικών έργων, πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος. Κατόπιν τούτων, το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής θα  μπορούσε να θεωρηθεί αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2013 σε βάρος των πιστώσεων του οποίου εντέλλεται η δαπάνη.