ΝΣΚ/228/2010
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Ανάρτηση στο Διαδίκτυο πινάκων βαθμολογίας διαγωνιζομένων για την πλήρωση κενών θέσεων αμίσθων υποθηκοφυλάκων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν επιτρέπεται από τις διατάξεις περί προσωπικών δεδομένων η ανάρτηση στην Ιστοσελίδα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, επιπλέον του πίνακα επιτυχόντων, και αναλυτικών πινάκων βαθμολογίας όλων των υποψηφίων, επιτυχόντων ή μη, σε διαγωνισμό αμίσθων υποθηκοφυλάκων.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/252/2010
Δικαίωμα γνώσης και λήψης φωτοαντιγράφων, γραπτών δοκιμίων υποψηφίων, πινάκων αναλυτικής βαθμολογίας και πινάκων ορθών απαντήσεων σε διαγωνισμό για την πλήρωση κενών θέσεων αμίσθων υποθηκοφυλάκων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Κάθε υποψήφιος σε διαγωνισμό για την πλήρωση κενών θέσεων αμίσθων υποθηκοφυλάκων έχει δικαίωμα γνώσης και λήψης φωτοαντιγράφων με δαπάνη του, υπό την προϋπόθεση ότι δεν βλάπτεται το πρωτότυπο: α) των γραπτών δοκιμίων των προηγουμένων αυτού στην κατάταξη συνυποψηφίων, επιτυχόντων και μη, σε προθεσμία είκοσι ημερών από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού, εφόσον προβάλλει και έχει το αναφερόμενο στις διατάξεις του άρθρου 5 παρ.2 περίπτ.ε του Ν 2472/1997 έννομο συμφέρον. Πριν την άσκηση των δικαιωμάτων αυτών, η Διοίκηση έχει υποχρέωση, κατά την παρ.3 του άρθρου 1 του Ν 2472/1997, να ενημερώσει σχετικά το υποκείμενο των προσωπικών δεδομένων. (πλειοψ.) β) Των γραπτών δοκιμίων του ιδίου, εφόσον προβάλλει και έχει εύλογο ενδιαφέρον, σε προθεσμία είκοσι ημερών από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού. γ) Αποσπασμάτων των πινάκων αναλυτικής βαθμολογίας των προηγουμένων αυτού στην κατάταξη συνυποψηφίων, επιτυχόντων και μη, εφόσον προβάλλει και έχει το ως άνω έννομο συμφέρον. Στην περίπτωση αυτή, πριν την άσκηση του δικαιώματος αυτού, η Διοίκηση έχει υποχρέωση, κατά την παρ.3 του άρθρου 1 του Ν 2472/1997, να ενημερώσει σχετικά το υποκείμενο των προσωπικών δεδομένων, και δ) των πινάκων ορθών απαντήσεων, εφόσον προβάλλει και έχει εύλογο ενδιαφέρον. (ομοφ.)
ΝΣΚ/174/2013
Υποχρέωση προκήρυξης διαγωνισμού για την πλήρωση κενών θέσεων αμίσθων υποθηκοφυλάκων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έχει υποχρέωση να προκηρύξει διαγωνισμό για την πλήρωση των κενών θέσεων αμίσθων υποθηκοφυλάκων, εντός του έτους που έπεται της κένωσης των θέσεων, δηλαδή ακόμη και μετά την πάροδο του πρώτου τετραμήνου του έτους αυτού, εκτός εάν, εντός του ευλόγου διαστήματος, που απαιτείται μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας πλήρωσης των κενών θέσεων, επίκειται η άμεση σύσταση των αντιστοίχων Κτηματολογικών Γραφείων. (ομοφ.)
ΝΣΚ/44/2003
Πρόσβαση των υποψηφίων ειδικών αμίσθων υποθηκοφυλάκων να λάβουν γνώση των γραπτών δοκιμίων και των συνυποψηφίων τους στο σχετικό διαγωνισμό καθώς και στην αναλυτική βαθμολογία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι υποψήφιοι για την πλήρωση κενών θέσεων ειδικών αμίσθων υποθηκοφυλάκων έχουν δυνατότητα να λάβουν γνώση των γραπτών δοκιμίων του σχετικού γραπτού διαγωνισμού, πλην των δικών τους, και των συνυποψηφίων τους μόνον, όμως, δι’ απλής επιτοπίου εξετάσεως και όχι λήψεως φωτοαντιγράφων. Η δυνατότητα αυτή για τους αποτυχόντες αναφέρεται στα γραπτά δοκίμια όλων των επιτυχόντων για δε τους επιτυχόντες μόνο σε εκείνα των προτασσομένων στο σχετικό πίνακα επιτυχίας. Ως προς την αναλυτική βαθμολογία δυνατότητα να λάβουν γνώση ως και φωτοαντίγραφα των σχετικών εγγράφων έχουν όλοι οι υποψήφιοι. (ομοφ.)
Αριθμ. 14058/2014
Ρύθμιση θεμάτων για την ανάρτηση των αναμορφωμένων κτηματολογικών πινάκων και διαγραμμάτων στην ιστοσελίδα της εταιρείας «ΕΘΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ Ανώνυμη Εταιρεία» (διακριτικός τίτλος «ΕΚΧΑ Α.Ε.»).
ΥΠΕΝ/ΔΝΕΠ/38818/1989/2019
Τροποποίηση της 14058/12.3.2014 απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής: «Ρύθμιση θεμάτων για την ανάρτηση των αναμορφωμένων κτηματολογικών πινάκων και διαγραμμάτων στην ιστοσελίδα της εταιρείας ΕΘΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (διακριτικός τίτλος ’’ΕΚΧΑ Α.Ε.’’)» (Β΄ 673), όπως ισχύει.
Αριθμ. 50176/2014
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 14058/12−3−2014 απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής: «Ρύθμιση θεμάτων για την ανάρτηση των αναμορφωμένων κτηματολογικών πινάκων και διαγραμμάτων στην ιστοσελίδα της εταιρείας «ΕΘΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ Ανώνυμη Εταιρεία» (διακριτικός τίτλος «ΕΚΧΑ Α.Ε.»)» (Β΄ 673).
ΝΣΚ/234/2011
Ανάρτηση πράξεων του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας στο διαδίκτυο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στην έννοια του άρθρου 2 του Ν 3861/2010 εμπίπτουν οι αποφάσεις του Γ.Γ.Π.Π., που αφορούν την κήρυξη ή άρση κατάστασης έκτακτης ανάγκης και συνακόλουθα, με την επιφύλαξη όσων ορίζονται στο άρθρο 5 του ιδίου Νόμου περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και απορρήτων, είναι αναρτητέες στο διαδίκτυο. (ομοφ.)
ΝΣΚ/116/2011
Ανάρτηση στο Διαδίκτυο των συμβάσεων, πράξεων και αποφάσεων καταβολής δαπανών που σχετίζονται με τη λειτουργία ειδικών υπηρεσιών διαχείρισης του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2007-2013, στο πλαίσιο της διάταξης του άρθρου 2 παρ.4 του Ν.3861/2010.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Στην έννοια του άρθρου 2 παρ.4 του Ν.3861/2010 εμπίπτουν οι συμβάσεις και πράξεις που αφορούν το συγχρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2007-2013. Ειδικότερα, με την επιφύλαξη όσων ορίζονται στο άρθρο 5 του Ν.3861/2010 περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και απορρήτων, είναι αναρτητέες στο Διαδίκτυο αποφάσεις προέγκρισης, έγκρισης, ανάκλησης έγκρισης πράξεων και ολοκλήρωσης πράξεων για τα μέτρα/δράσεις του Π.Α.Α., αποφάσεις ένταξης/ χρηματοδότησης πράξεων του Π.Α.Α., τροποποιήσεις και ανακλήσεις αυτών και αποφάσεις ολοκλήρωσης πράξεων, έγγραφα για την καταβολή των οικονομικών ενισχύσεων για τα μέτρα/δράσεις του Π.Α.Α. και αποφάσεις χρηματοδότησης από το Π.Δ.Ε., αποφάσεις προέγκρισης σταδίων εξέλιξης έργων, ήτοι προέγκρισης της δημοπράτησης, προέγκρισης της σύμβασης και προέγκρισης τροποποίησης της σύμβασης. Στον όρο «αποφάσεις έναρξης παραγωγικής λειτουργίας επενδύσεων» του άρθρου 2 παρ.4 αρ.15 του Ν.3861/2010, εμπίπτουν και οι αποφάσεις διαπίστωσης της ολοκλήρωσης του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου και της νόμιμης λειτουργίας ενός έργου συγχρηματοδοτούμενου από το Π.Α.Α. Οι ειδικές υπηρεσίες διαχείρισης του Π.Α.Α. υποχρεούνται να αναρτούν αποφάσεις καταβολής δαπανών ανεξαρτήτως του ύψους αυτών, ακόμα και για μικρά ποσά, ελλείψει αντίθετης σχετικής ρύθμισης. Η ειδική υπηρεσία διαχείρισης του Π.Α.Α. θα πρέπει να έχει δική της Ομάδα Διοίκησης Έργου με αντικείμενο την υποστήριξη της ανάρτησης πράξεων στο Διαδίκτυο. (ομοφ.)
ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)/83/2017
ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, ο πρώτος λόγος διαφωνίας της αναπληρώτριας Επιτρόπου είναι βάσιμος, δοθέντος ότι αρμόδιο όργανο για να εκδώσει την απόφαση πρόσληψης των δύο ως άνω υπαλλήλων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου οχτάμηνης διάρκειας, είναι, ελλείψει Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας που να ορίζει διαφορετικά, το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης, υπέρ του οποίου συντρέχει το τεκμήριο αρμοδιότητας. Εξάλλου, εσφαλμένως υπολαμβάνει η αναπληρώτρια Επίτροπος ότι δύναται να εφαρμοστεί ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας της ....... διότι, όπως προαναφέρθηκε, κατά τον κρίσιμο χρόνο έκδοσης της πράξης του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, δυνάμει της οποίας προσελήφθησαν οι εργαζόμενοι, αυτός δεν είχε ακόμα δημοσιευθεί. Περαιτέρω, αναφορικά με τον δεύτερο λόγο διαφωνίας ότι η Επιτροπή πρόσληψης του προσωπικού δεν συνέταξε Πρακτικό Αξιολόγησης και Κατάρτισης Πινάκων, το Κλιμάκιο κρίνει ότι με τη σύνταξη πινάκων επιτυχόντων, απορριπτέων, καθώς και συγκεντρωτικών πινάκων κατάταξης και βαθμολογίας των υποψηφίων ανά κατηγορία και την ανάρτησή τους στην έδρα της ......., έχει καλυφθεί ο σκοπός του νόμου περί διαφάνειας και ελέγχου της αξιολόγησης των προσόντων των υποψηφίων, δεν καταλείπεται δε ουδεμία αμφιβολία ως προς τον τρόπο βαθμολόγησης και επιλογής αυτών, λαμβανομένου υπόψη και του ότι η Επιτροπή δεν υπεισήλθε, πάντως, σε καμία υποκειμενική κρίση ως προς την επιλογή των υποψηφίων. Εξάλλου, με τη σύνταξη των ως άνω πινάκων, την ανάρτηση αυτών και τη σύνταξη πρακτικού ανάρτησης έχει τηρηθεί η διαδικασία που ορίζει το άρθρο 14 παρ. 11 του ν.2190/1994, ενώ περαιτέρω, όπως βεβαιώνεται και στο υπ’ αριθμ. πρωτ. 24352/22.12.2016 έγγραφο του ΑΣΕΠ, δεν έχουν υποβληθεί ενστάσεις κατά της διαδικασίας επιλογής των υποψηφίων εργαζομένων. Ως εκ τούτου, η εντελλόμενη δαπάνη είναι για τον πρώτο λόγο διαφωνίας της αναπληρώτριας Επιτρόπου μη νόμιμη, πλην όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση, ενόψει της έλλειψης ρητής διάταξης που να ορίζει το αρμόδιο όργανο που διενεργεί τις προσλήψεις, της μη ύπαρξης ισχύοντος Κανονισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, αλλά και της έκδοσης όμοιας απόφασης του Προέδρου της ....... (βλ. σχετ. την 1.10.2015 απόφαση Προέδρου της Επιχείρησης) που εκδόθηκε το μήνα Φεβρουάριο του 2015 και αφορούσε την πρόσληψη 3 ατόμων ΙΔΟΧ οχτάμηνης διάρκειας, για την οποία δεν επισημάνθηκε ουδεμία πλημμέλεια, το Κλιμάκιο τούτο, κάνοντας δεκτό σχετικό ισχυρισμό του διατάκτη της δαπάνης, κρίνει ότι, τα αρμόδια όργανα της επιχείρησης ενήργησαν, εν προκειμένω, όχι με σκοπό την καταστρατήγηση του νόμου και την παράνομη εκταμίευση του χρήματος της επιχείρησης αλλά από συγγνωστή πλάνη, η οποία δικαιολογεί τη θεώρηση του χρηματικού αυτού εντάλματος πληρωμής, καθώς και όσων θα εκδοθούν για την καταβολή σ’ αυτούς των αποδοχών τους για την απασχόλησή τους στην επιχείρηση, δυνάμει της ως άνω πρόσληψης