ΝΣΚ/231/2008
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Δυνατότητα παράτασης της λειτουργίας του Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Δεν είναι νόμιμη ούτε επιτρεπτή η παράταση της λειτουργίας (θητείας) του σημερινού Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. και μέχρις ότου ορισθεί, κατ’ άρθρο 6 του Ν 3328/2005, νέο Δ.Σ. στον Οργανισμό αυτό. β) Δεν είναι νόμιμος ούτε επιτρεπτός ο ορισμός, κατ’ άρθρο 13 του Κ.Δ.Δ., των λοιπών, πλην του Προέδρου, νέων μελών του Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. γ) Η κατ’ άρθρο 2 παρ.2 του Ν 3328/2005 αναπλήρωση του Προέδρου του Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. νοείται και επιτρέπεται μόνον όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται και όχι όταν αυτός δεν υπάρχει. δ) Ενόψει των γενικών αρχών του Διοικητικού Δικαίου περί της συνέχειας των Δημοσίων Υπηρεσιών μπορεί το σημερινό Δ.Σ. του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. και μέχρις ότου διορισθεί κατά νόμο το νέο Δ.Σ. αυτού, να ασκήσει τις αρμοδιότητές του, οι οποίες, όμως, θα περιορίζονται στη διεκπεραίωση και μόνο θεμάτων επείγοντος χαρακτήρα. Η Διοίκηση στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα στις κατά νόμον ενέργειες για τον ορισμό νέου Δ.Σ. στον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/11/2004
Συλλογικά όργανα. Νόμιμη συγκρότηση. Παραίτηση του Προέδρου της Ρ.Α.Θ.Ε. Άσκηση καθηκόντων Προέδρου από τον Αντιπρόεδρο αυτής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Μετά την πάροδο τριμήνου από τη δημοσίευση στο ΦΕΚ της πράξης του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας περί αποδοχής της παραίτησης του Προέδρου της Ρυθμιστικής Αρχής Θαλάσσιων Ενδομεταφορών (Ρ.Α.Θ.Ε.), δεν υπάρχει νόμιμη συγκρότηση του συλλογικού οργάνου της Αρχής και ως εκ τούτου δεν μπορεί αυτό να συνέρχεται και να αποφασίζει επί των θεμάτων αρμοδιότητάς της. Καθήκοντα Προέδρου, μέχρις ότου ορισθεί με απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας νέος Πρόεδρος της Αρχής, ασκεί ο Αντιπρόεδρος αυτής.
ΕλΣυν/Τμ.7/282/2016
Ζητείται η αναστολή εκτέλεσης της 435/11.6.2015 απόφασης καταλογισμού του Περιφερειακού Γραφείου Δημοσιονομικών Ελέγχων (...)Τούτων δοθέντων και συνεκτιμώντας το ύψος του καταλογισθέντος ποσού (51.383,00 ευρώ), το Δικαστήριο πιθανολογεί ότι η άμεση καταβολή του θα προκαλέσει κίνδυνο δυσχερώς επανορθώσιμης οικονομικής βλάβης του αιτούντος με δυσμενείς συνέπειες στα μέσα διαβίωσης αυτού και της οικογένειάς του, σε περίπτωση ευδοκίμησης της από 28.7.2015 (Α.Β.Δ. 2315/2015) ασκηθείσας έφεσης. Συνεπώς, πρέπει, κατά παραδοχή της ένδικης αίτησης, να ανασταλεί η εκτέλεση της 435/11.6.2015 απόφασης καταλογισμού του Περιφερειακού Γραφείου Δημοσιονομικών Ελέγχων ....., μέχρις ότου περατωθεί ή καταργηθεί η επί της έφεσης του αιτούντος δίκη και να διαταχθεί η απόδοση σε αυτόν του κατατεθέντος παραβόλου. Τέλος, το σωρευόμενο στο δικόγραφο της αίτησης αίτημα χορήγησης προσωρινής διαταγής αναστολής εκτέλεσης της προσβαλλόμενης απόφασης έχει ήδη ικανοποιηθεί με την έκδοση της από 26.8.2015 απόφασης της Προέδρου του Tμήματος αυτού.Αναστέλλει την εκτέλεση της 435/11.6.2015 απόφασης καταλογισμού του Περιφερειακού Γραφείου Δημοσιονομικών Ελέγχων ..... της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων του Υπουργείου Οικονομικών σε βάρος του αιτούντος, μέχρις ότου περατωθεί ή καταργηθεί η δίκη επί της έφεσης που έχει ασκηθεί κατ’ αυτής.
ΝΣΚ/227/2008
Προϋποθέσεις ανακλήσεως νόμιμης πράξεως Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. Αίτηση του δικαιούχου της πράξεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. έχει τη δυνατότητα (διακριτική ευχέρεια) ανακλήσεως νόμιμης πράξεώς του όταν υπάρχει συναίνεση του δικαιούχου, που εκδηλώνεται και με υποβολή εκ μέρους του σχετικής αιτήσεως ανακλήσεως.
56054/Ζ1/2023
Καθορισμός των αποδοχών του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.).
ΝΣΚ/423/2010
Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού – Διοικητικό Συμβούλιο – Ερμηνεία άρθρου 9 του Ν 3878/2010.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ο Πρόεδρος και το σημερινό Δ.Σ. του Ε.Ο.Τ. μπορούν να ασκούν νόμιμα τα καθήκοντά τους έως την 20-2-2011, οπότε και λήγει η κατά χρόνο αρμοδιότητα του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, να εκδώσει απόφαση διορισμού των νέων μελών του Δ.Σ.
ΝΣΚ/308/2002
α) Παραίτηση Προέδρου ΚΤΕΛ. Αναπλήρωση παραιτηθέντος Προέδρου ΚΤΕΛ από τον αναπληρωτή Πρόεδρο ΚΤΕΛ. β) Έκπτωση. Τελεσίδικη παραπομπή Προέδρου ΚΤΕΛ σε δίκη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Αυτός που εκλέχθηκε αναπληρωτής Πρόεδρος ΚΤΕΛ όταν ίσχυε το ΝΔ 102/73 αναπληρώνει τον Πρόεδρο ΚΤΕΛ σε περίπτωση που αυτός παραιτηθεί και μετά την ισχύ του Ν 2963/2001. (ομόφωνα) β) Η τελεσίδικη παραπομπή Προέδρου ΚΤΕΛ για ένα από τα αδικήματα του άρθρου 17 του ΝΔ 102/73 κατά την ισχύ αυτού, δεν αποτελεί λόγο έκπτωσης μετά την ισχύ του Ν 2963/2001. (πλειοψ.)
ΕλΣυνΤμ.1/22/2019
Δημοσιονομική διόρθωση:.Με τα δεδομένα αυτά, πιθανολογείται ότι η άμεση καταβολή του καταλογισθέντος, με την προσβαλλόμενη απόφαση, ποσού, θα προκαλέσει στην Ελληνική Αστυνομία δυσχερώς επανορθώσιμη οικονομική βλάβη και, ως εκ τούτου, συντρέχει ειδικός λόγος χορήγησης της αιτούμενης αναστολής. Κατ’ ακολουθίαν, πρέπει η κρινόμενη αίτηση να γίνει δεκτή, να ανασταλεί η εκτέλεση της προσβαλλόμενης απόφαση, μέχρις ότου περατωθεί ή καταργηθεί η επί της με Α.Β.Δ. 2808/31.10.2017 έφεσής της δίκη. Το αίτημα όμως για τη χορήγηση προσωρινής διαταγής έχει καταστεί άνευ αντικειμένου, διότι με την από 3.11.2017 πράξη της Προέδρου του Τμήματος, έχει ήδη χορηγηθεί προσωρινή διαταγή περί αναστολής εκτέλεσης της προσβαλλόμενης απόφασης δημοσιονομικής διόρθωσης, η οποία μετά τη δημοσίευση της παρούσας απόφασης δεν έχει πλέον ισχύ..
ΝΣΚ/36/2006
Διεξαγωγή νέων εκλογών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια των Υπαλλήλων των Καταστημάτων Κράτησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Μετά την ισχύ των διατάξεων της παρ.11 του άρθρου 1 του Ν 3388/2005, για τη νόμιμη συγκρότηση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου των Καταστημάτων Κράτησης, όταν αυτό εξετάζει θέματα των υπαλλήλων που υπάγονται στην Υπηρεσία Εξωτερικής Φρούρησης, απαιτείται η συμμετοχή εκπροσώπων των υπαλλήλων της Υπηρεσίας αυτής. Κατά συνέπεια, θα πρέπει να κινηθεί αμέσως η διαδικασία εκλογής αιρετών μελών της ανωτέρω Υπηρεσίας, μέχρις ότου δε εκλεγούν τα μέλη αυτά δεν μπορούν να μετέχουν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων που έχουν ήδη εκλεγεί.
ΕλΣυν/Τμ.4(ΚΠΕ)/116/2014
Σε περίπτωση έκτακτης επιχορήγησης ή χρηματοδότησης του Ταμείου Αλληλοβοηθείας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού από το Τ.Α.Π.Α., το σχετικό ποσό παραμένει στο αποθεματικό του Ταμείου, μέχρις ότου κατανεμηθεί με τον τρόπο που προβλέπεται στην παρ. 1 του άρθρου 4 της ΥΠΠΟ/ΓΝΟΣ/13914/8.3.2002 απόφασης (ήτοι, ποσοστό 90% αυτού για δαπάνες Β/Ν Σταθμού, Κατασκηνώσεων κ.λπ. και 10% για πολιτιστικές και κοινωνικές εκδηλώσεις κ.λπ.). Κατ’ εξαίρεση, δύναται να κατανεμηθεί διαφορετικά, εφόσον τούτο ορίζεται ρητά στην απόφαση επιχορήγησης ή χρηματοδότησης. Κατά συνέπεια, εκ μόνου του λόγου ότι ορισμένες κατηγορίες δαπανών, όπως το πρόγραμμα κατασκηνώσεων, καλύπτονται από την τακτική επιχορήγηση του Ταμείου Αλληλοβοηθείας από το Τ.Α.Π.Α. (ποσοστό 3,5% των εσόδων του τελευταίου), ουδόλως συνάγεται απαγόρευση όπως οι ίδιες αυτές δαπάνες καλυφθούν με κονδύλια προερχόμενα από την έκτακτη χρηματοδότηση του Ταμείου από το Τ.Α.Π.Α., όταν μάλιστα τούτο ορίζεται ρητά στη σχετική απόφαση έγκρισης της χρηματοδότησης.
ΝΣΚ/378/2008
Ταμείο Προνοίας Δημοσίων Υπαλλήλων – Εκτέλεση αναγνωριστικής απόφασης διοικητικού δικαστηρίου.Το Ταμείο Προνοίας Δημοσίων Υπαλλήλων οφείλει να εκτελέσει την υπ’ αριθμ. 3909/2007 αναγνωριστική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, η οποία εξεδόθη σε βάρος του, ανεξαρτήτως εάν κατ’ αυτής ασκήθηκε αίτηση αναιρέσεως, δεδομένου ότι με το άρθρο 37 του Ν 3659/2008 ρητά καταργήθηκαν και δεν εφαρμόζονται στην διοικητική δίκη ειδικότερες διατάξεις που ίσχυαν για το Δημόσιο και ορισμένα ν.π.δ.δ. και προέβλεπαν την αναστολή εκτελέσεως των δικαστικών αποφάσεων μέχρις ότου αυτές καταστούν αμετάκλητες.