ΝΣΚ/247/2011
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Πολυθεσία – Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ16 Μουσικών κατέχουσα δύο θέσεις σε φορείς του Δημοσίου – Ακολουθητέα διαδικασία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Καθηγητές Μουσικής Δ/θμιας Εκπαίδευσης που κατέχουν και δεύτερη θέση στο δημόσιο τομέα καταλαμβάνονται από τις απαγορευτικές διατάξεις της διπλοθεσίας στο δημόσιο τομέα και εφαρμοστέα τυγχάνει στην περίπτωση αυτή η διάταξη της παρ.3 του άρθρου 35 του Ν 3528/2007. (ομοφ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/275/2005
Διερεύνηση της δυνατότητας των καθηγητών μουσικής να διορίζονται σε δεύτερη θέση στο δημόσιο τομέα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι καθηγητές μουσικής, οι οποίοι διδάσκουν και σε Δημοτικό Ωδείο που επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού, εμπίπτουν στις απαγορευτικές διατάξεις περί διπλοθεσίας στον δημόσιο τομέα, μη εντασσόμενοι στην εξαίρεση της διάταξης του άρθρου 16 παρ.5 του Ν 1256/1982.
ΕλΣυν/65412/2011
ΘΕΜΑ: «Υποβολή υπευθύνων δηλώσεων Ν. 1256/1982 "Για την πολυθεσία την πολυαπασχόληση και την καθιέρωση του ανωτάτου ορίου απολαβών στον Δημόσιο Τομέα "»
Ν 1256/1982
Για την πολυθεσία, την πολυαπασχόληση και την καθιέρωση ανωτάτου ορίου απολαβών στο δημόσιο τομέα καθώς για το Ελεγκτικό Συνέδριο, το Νομικό Συμβούλιο του κράτους και άλλες διατάξεις. (Α' 65).
ΝΣΚ/64/2016
Αναστολή άσκησης των καθηκόντων καθηγητών Α.Ε.Ι., οι οποίοι κατέχουν θέσεις Προέδρου και Αντιπροέδρου σε ΔΣ Ν.Π.Ι.Δ. που υπάγονται στο δημόσιο τομέα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΕΘΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ Α.Ε.» («ΕΚΧΑ Α.Ε.») είναι Καθηγητές Α.Ε.Ι. και τελούν σε αναστολή άσκησης των καθηκόντων τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περίπτωση ε της παραγράφου 4 του άρθρου 24 του ν. 4009/2011. Πρέπει να εκδοθεί σχετική διαπιστωτική πράξη κατά την παρ. 5 του ίδιου άρθρου (πλειοψ).
ΝΣΚ/301/2000
Εκπαιδευτικοί υπάλληλοι. Πολυθεσία. Απασχόληση ως ωρομίσθιοι ή με σύμβαση έργου σε φορείς του δημόσιου τομέα. Σχετική άδεια από την υπηρεσία τους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η απασχόληση εκπαιδευτικών ως ωρομισθίων με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας σε φορείς του δημοσίου τομέα ή με σύμβαση έργου επιτρέπεται με την προϋπόθεση, ότι προβλέπεται από ειδική διάταξη νόμου, τελεί δε υπό τους περιορισμούς και τις απαγορεύσεις, που τάσσονται σχετικά με τη νόμιμη κατοχή της θέσης, την απασχόληση και την αμοιβή της απασχόλησης αυτής. Στις περιπτώσεις αυτές δεν χρειάζεται να λάβει ο εκπαιδευτικός την άδεια του άρθρου 31 του Υπαλληλικού Κώδικα.
ΝΣΚ/438/2006
Δυνατότητα κατάταξης μέλους Δ.Ε.Π. σε οργανική θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που συνεστήθη στην Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, χωρίς να παραιτηθεί από την θέση και ιδιότητά του ως μέλους Δ.Ε.Π.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το ασυμβίβαστο της διάταξης του άρθρου 6 παρ. 1 εδ. δ’ του Ν 2530/1997, κατά την οποία απαγορεύεται στα μέλη Δ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι. να κατέχουν άλλη πλην του διδακτικού προσωπικού Α.Ε.Ι. ή της θέσης δικαστικού λειτουργού μόνιμη οργανική θέση στον ευρύτερο δημόσιο τομέα καταλαμβάνει και την κατοχή οργανικών θέσεων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και, δη, ασχέτως του αν το μέλος Δ.Ε.Π. είναι πλήρους ή μερικής απασχόλησης.
ΝΣΚ/8/2018
Μη αναγνώριση χρόνου προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα σε υπαλλήλους της Γ.Γ.Α. βάσει του άρθρου 6 π.δ. 69/2016.Εφόσον το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο επιλήφθηκε των αιτημάτων και με σχετική απόφασή του έκρινε ότι δεν υπάρχει συνάφεια του αντικειμένου απασχόλησης των αιτούντων υπαλλήλων στο δημόσιο με εκείνα της προϋπηρεσίας τους στον ιδιωτικό τομέα, είτε ως καθηγητές κλάδου ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής) ασκώντας εκπαιδευτικό έργο σε ιδιωτικά σχολεία με σύμβαση εργασίας είτε ως ΠΕ Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, ασκώντας προπονητικό έργο σε ιδιωτικούς φορείς, η κρίση του αυτή είναι ουσιαστική, υπαγόμενη στην αποκλειστική του αρμοδιότητα και δεν τίθεται θέμα ελέγχου αυτής από άλλο όργανο του Δημοσίου (ομόφ.).
ΣτΕ/2985/2007
Όταν δηλαδή κύριος του έργου είναι άλλο, πλην του Δημοσίου, νομικό πρόσωπο, η επί της προσφυγής απόφαση του διοικητικού εφετείου, όπως άλλωστε και η επί της αιτήσεως θεραπείας απόφαση του επιληφθέντος υπουργού, αφορά μόνο τις σχέσεις μεταξύ του νομικού αυτού προσώπου και του αναδόχου και δεν συνεπάγεται την επίρριψη στο Ελληνικό Δημόσιο των υποχρεώσεων που βαρύνουν το νομικό πρόσωπο έναντι του αναδόχου (βλ. ΣτΕ 3148, 1529/2004, 2530/1991 επτ. κ.ά.). Εξάλλου, στην εφαρμοστέα εν προκειμένω διάταξη του άρθρου 3 εδάφιο α΄ του ως άνω ν. 1418/1984 ορίζεται ότι «εργοδότης» ή «κύριος του έργου» είναι το Δημόσιο ή άλλο νομικό πρόσωπο του δημοσίου τομέα για λογαριασμό του οποίου καταρτίζεται η σύμβαση ή κατασκευάζεται το έργο.
ΝΣΚ/71/2007
Εξαίρεση από την απαγόρευση πολυθεσίας στο δημόσιο τομέα, των μουσικών που εργάζονται με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στους Ο.Τ.Α.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι μουσικοί που κατατάσσονται ή κατέχουν οργανική θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε Ο.Τ.Α. εξαιρούνται, ως προς τη θέση αυτή, από την απαγόρευση της πολυθεσίας συμφώνως προς το άρθρο 16 παρ.5 περ.γ’ του Ν 1256/1982, εκτός εάν από την δεύτερη κατεχόμενη από αυτούς θέση προκύπτει σχετικό κώλυμα. Με το άρθρο 16 παρ.5 περ.γ’ του Ν 1256/1982 οι μουσικοί εξαιρούνται ρητώς και από τις προβλέψεις της παρ.2 του άρθρου 1 του ανωτέρω νόμου. Ωστόσο θα πρέπει να γίνει δεκτό ότι υπάγονται και αυτοί στη γενική απαγόρευση της παρ.2 του άρθρου 104 του Συντάγματος, δεδομένου ότι οποιαδήποτε εξαίρεση από τη συνταγματική απαγόρευση της πολυθεσίας στο δημόσιο τομέα, συμφώνως προς την περ.2 της πρώτης παραγράφου της ανωτέρω συνταγματικής διάταξης, τελεί υπό την προϋπόθεση της παρ.2, ότι οι πρόσθετες αποδοχές δεν θα είναι κατά μήνα ανώτερες από το σύνολο των αποδοχών της οργανικής θέσης.
ΝΣΚ/102/2014
Νομιμότητα και ισχύς διοικητικών πράξεων εγκρίσεων επέμβασης σε δημόσιες δασικές εκτάσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι υπ’ αριθ. 1407/25-11-1999 και 1408/25-11-1999 αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Πελοποννήσου αντικαταστάθηκαν από την υπ’ αριθ. οικ. 133877/23-12-2010 Απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και έπαψαν από την έκδοση αυτής να ισχύουν, χωρίς να χρειάζεται η έκδοση διαπιστωτικής πράξης από τη Διοίκηση. Η Διοίκηση πρέπει να προσδιορίσει τα τμήματα των δασικών εκτάσεων που καταλείπονται μετά την έκδοση της υπ’ αριθ. οικ. 133877/23-12-2010 Υπουργικής Απόφασης χωρίς να καταλαμβάνονται απ’ αυτήν, λόγω των περιορισμένων τροποποιήσεων του αρχικού σχεδιασμού του ΑΣΠΗΕ, και τα οποία καταλάμβαναν οι υπ’ αριθ. 1407 και 1408/25-11-1999 εγκρίσεις επέμβασης του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας Πελοποννήσου και να κηρύξει αυτά αναδασωτέα, προστατεύοντάς τα και από οιαδήποτε επέμβαση επ’ αυτών στο μέλλον σύμφωνα με τη δασική νομοθεσία. Πρωτόκολλο διοικητικής αποβολής θα πρέπει να εκδοθεί κατά των εκμεταλλευομένων το έργο, εφόσον μετά την έκδοση της άνω Υ.Α., εξακολουθούν να κατέχουν εκτάσεις μη περιεχόμενες σ’ αυτήν και δεν τις αποδίδουν στο Δημόσιο (ομοφ.).