×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/249/2017

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Τρόπος αποδείξεως πληρεξουσιότητας δικηγόρων, που φέρονται ότι εκπροσωπούν υπηκόους τρίτων χωρών στις συναλλαγές τους με τη διοίκηση, όταν δεν υπάρχει ειδική νομοθετική ρύθμιση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι αστυνομικές αρχές, όταν συναλλάσσονται με δικηγόρους που εκπροσωπούν υπηκόους τρίτων χωρών κατ’ εφαρμογή της νομοθεσίας για τη μετανάστευση και δεν υφίσταται νομοθετική ρύθμιση, οφείλουν να ζητούν έγγραφη απόδειξη της πληρεξουσιότητας των εντολέων τους, κατ’ ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 8 παρ.2, 9 παρ.2 και 33 παρ.5 του ν. 4251/2014 (πλειοψ.). Παραπέμφθηκε στην Β΄ Τακτική Ολομέλεια με την υπ’ αριθ.186/2017 γνωμ. του Β΄ Τμήματος Διακοπών ΝΣΚ. Η Β΄ Τακτική Ολομέλεια αποφάσισε την παραπομπή του ερωτήματος στην Πλήρη Ολομέλεια, κατ’ εφαρμογή της παρ.3β του άρθρου 6 του ν. 3086/2002, η οποία εξέδωσε την υπ' αριθμ. 21/2018 γνωμοδότηση Πλήρους Ολομέλειας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/186/2017

Τρόπος αποδείξεως πληρεξουσιότητας δικηγόρων, που φέρονται ότι εκπροσωπούν υπηκόους τρίτων χωρών στις συναλλαγές τους με τη διοίκηση, όταν δεν υπάρχει ειδική νομοθετική ρύθμιση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι αστυνομικές αρχές, όταν συναλλάσσονται με δικηγόρους οι οποίοι εκπροσωπούν υπηκόους τρίτων χωρών, κατ’ εφαρμογή της νομοθεσίας για τη μετανάστευση και δεν υφίσταται σχετική νομοθετική ρύθμιση, οφείλουν να ζητούν έγγραφη απόδειξη της πληρεξουσιότητας των εντολέων τους, κατ’ ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 8 παρ. 2, 9 παρ. 2 και 33 παρ. 5 του ν. 4251/2014 (πλειοψ.). Παραπομπή στην Ολομέλεια, λόγω σπουδαιότητας (άρθρο 6 παρ. 3 του ν. 3086/2002). Εκδόθηκαν οι γνωμοδοτήσεις με αριθ. 249/2017 Β΄ Τακτικής Ολομέλειας και 21/2018 Πλήρους Ολομέλειας ΝΣΚ.


ΝΣΚ/21/2018

Νομιμοποίηση δικηγόρων που φέρονται ότι εκπροσωπούν υπηκόους τρίτων χωρών στις συναλλαγές τους με τη διοίκηση, όταν δεν υπάρχει ειδική νομοθετική ρύθμιση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στις διοικητικές υποθέσεις υπηκόων τρίτων χωρών που αναφέρονται στο ερώτημα [ήτοι α) αιτήσεις για χορήγηση βεβαίωσης περί του αν υφίσταται σε βάρος τους το μέτρο της απαγορεύσεως εισόδου στη χώρα μας ή στον χώρο Σένγκεν, β) αιτήσεις για πληροφόρηση σχετικά με τους λόγους, για τους οποίους αυτοί είναι καταχωρημένοι στον Ειδικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α.), γ) αιτήσεις για τη διαγραφή των μέτρων απαγορεύσεως εισόδου που υφίστανται σε βάρος τους και τους έχουν επιβληθεί από τις ελληνικές αρχές, δ) κατάθεση διοικητικών προσφυγών σε περιπτώσεις συλλήψεως - κρατήσεως αλλοδαπών, οι οποίοι εισέρχονται ή διαμένουν παράτυπα στη χώρα μας και για τους οποίους κινείται η διαδικασία της διοικητικής απελάσεως ή επιστροφής τους, κατόπιν σχετικής αποφάσεως και ε) αιτήσεις για παράταση της προθεσμίας προς οικειοθελή αναχώρηση αλλοδαπών που τελούν υπό διοικητική επιστροφή, των οποίων η κράτηση έχει αρθεί], υποχρεούνται οι αστυνομικές υπηρεσίες να συναλλάσσονται με δικηγόρους που τους εκπροσωπούν, συμμορφούμενες, κατ’ αρχάς, με την ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/ΟΙΚ. 11853 από 6-5-2009 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτ/κών, για την νομιμοποίηση δε του δικηγόρου αρκεί, είτε η υπογραφή με την σφραγίδα του δικηγόρου επί των αιτήσεων ή των διοικητικών προσφυγών, που κατατίθενται αρμοδίως για λογαριασμό του εντολέα του και υπό την ιδιότητα του πληρεξουσίου του τελευταίου, είτε, σε περίπτωση προσωπικής επαφής με τις ως άνω αρχές, για την παρακολούθηση διοικητικής υποθέσεως, η επίδειξη της δικηγορικής ταυτότητάς του (από την οποία προκύπτουν το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός μητρώου του δικηγορικού συλλόγου στον οποίο ανήκει), καθώς και η προφορική ή γραπτή δήλωσή του ότι είναι πληρεξούσιος του εντολέα, τον οποίο αφορά η υπόθεση. (πλειοψ.) Παραπέμφθηκε στην Πλήρη Ολομέλεια, κατόπιν της υπ' αριθ. 249/2017 γνωμ. της Β' Τακτικής Ολομέλειας ΝΣΚ.


ΝΣΚ/307/2008

Εισαγγελικές παραγγελίες για χορήγηση εγγράφων σε υπηκόους τρίτων χωρών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Διοίκηση κατ’ εφαρμογή του άρθρου 84 παρ.1, 2, 4 του Ν 3386/2005 δεν οφείλει να εκτελεί παραγγελίες του Εισαγγελέως Πρωτοδικών για χορήγηση εγγράφων σε υπηκόους τρίτων χωρών, οι οποίοι δεν αποδεικνύουν δια νομίμων εγγράφων ότι εισήλθαν και διαμένουν νόμιμα στην Ελλάδα, πλην αν στην εισαγγελική παραγγελία λαμβάνεται ρητώς υπ’ όψη το άρθρο 84 παρ.1, 2, 4 του Ν 3386/2005. (πλειοψ.)


130181/31031/2014

ΘΕΜΑ: 1. Προγραμματισμός συνεντεύξεων και αιτήματα επίσπευσης της διαδικασίας πολιτογράφησης 2. Απόδειξη πληρεξουσιότητας δικηγόρων, όταν αυτοί εκπροσωπούν ενδιαφερόμενους αλλοδαπούς για θέματα πολιτογράφησης ΑΔΑ: ΒΙΙΠΝ-Ρ8Ρ(ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ στον 18ο στίχο της δεύτερης σελίδας.)

ΠΟΛ 1250/2013

ΘΕΜΑ : « Χορήγηση Α.Φ.Μ. σε αλλοδαπά φυσικά πρόσωπα, υπηκόους τρίτων χωρών που αντικειμενικά στερούνται διαβατηρίου».

ΚΥΑ/1751/2006

Καθορισμός προϋποθέσεων για την υποβολή δήλωσης έναρξης / μεταβολής εργασιών από υπηκόους τρίτων χωρών


ΥΠΕΣ/4573/11/2011

Παροχή διευκρινίσεων για τη επίδοση απορριπτικών αποφάσεων σε υπηκόους τρίτων χωρών, προκειμένου αυτοί να προσφύγουν στα Διοικητικά Δικαστήρια 

ΠΟΛ 1230/2013

Χορήγηση Α.Φ.Μ σε αλλοδαπούς,υπηκόους τρίτων χωρών,κατόχους δελτίου αιτήσαντος άσυλο αλλοδαπού ή δελτίου αιτούντος διεθνή προστασία


Οικ.25624/975/2010

Προσδιορισμός κριτηρίων με βάση τα οποία καθορίζεται το ύψος των προστίμων στους εργοδότες που παρανόμως απασχολούν υπηκόους τρίτων χωρών.


ΕΦΚΑ/Δ.ΑΣΦ.468/853514/2017

«Διευκρινίσεις σχετικά με τη ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΥΠΟΥ Α΄ για αναγνώριση χρόνου ασφάλισης σε υπηκόους Τρίτων Χωρών».(ΑΔΑ:Ψ31Α465ΧΠΙ-ΤΛ0)