×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/26/2010

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δημοσιότητα ή μη αποφάσεως του Προέδρου και Δ/ντος Συμβούλου του Ο.Τ.Ε. περί περαιτέρω εκχωρήσεως των αρμοδιοτήτων του, που του είχαν ανατεθεί από το Δ.Σ. της ανωτέρω Α.Ε.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η από 14-10-2009 απόφαση του Δ/ντος Συμβούλου του Ο.Τ.Ε. περί εκχωρήσεως της αρμοδιότητάς του, για να αποφασίζει την εκδήλωση ενδιαφέροντος και τη συμμετοχή του Ο.Τ.Ε. σε διαγωνισμούς προμηθειών, έργων και υπηρεσιών που προκηρύσσονται από τρίτους, μέχρι του ποσού των 7.337.000 €, προς τον ανωτέρω Γενικό Δ/ντή του Ο.Τ.Ε., θα πρέπει να υποβληθεί, στις διατυπώσεις δημοσιότητος των διατάξεων των άρθρων 7α παρ.1 περ.γ’ και 7β του ΚΝ 2190/1920, καθόσον η ανωτέρω απόφαση αφορά διορισμό υποκαταστάτου οργάνου του ανωτέρω Δ/ντος Συμβούλου, δηλ. προσώπου στο οποίο έχει παραχωρηθεί οργανική εξουσία διαχείρισης και εκπροσώπησης, η οποία εκφράζεται πρωτογενώς και η οποία διαφέρει από την αντιπροσώπευση του άρθρου 211 ΑΚ -κατόπιν πληρεξουσιότητας ή εντολής- για την ενέργεια συγκεκριμένης ή συγκεκριμένων πράξεων (βλ. και Α.Π. 470/2006).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/450/2008

Καταχωριστέες πράξεις στο Μητρώο Ανωνύμων Ασφαλιστικών Εταιρειών που τηρείται στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, στις περιπτώσεις εκλογής μελών Δ.Σ. των ανωτέρω εταιρειών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά την διαβίβαση των καταχωριστέων σχετικών αποφάσεων του διοικητικού συμβουλίου της Επιτροπής Εποπτείας της Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΕΠ.Ε.Ι.Α.) στην Δ/νση Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και Αναλογιστικής της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, με τις οποίες (αποφάσεις) ολοκληρώνεται η άσκηση της ειδικής κρατικής εποπτείας του Ν.Δ/τος 400/1970, επί των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, και εφόσον από τις ανωτέρω αποφάσεις προκύπτει η καταλληλότητα των νεοεκλεγέντων μελών των διοικητικών συμβουλίων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, κατ άρθρο 16 του ανωτέρω Ν.Δ/τος και έχει διαπιστωθεί, κατόπιν ελέγχου κατά την άσκηση της κοινής κρατικής εποπτείας της του ΚΝ 2190/1920, ότι οι αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων των ασφαλιστικών εταιρειών έχουν ληφθεί με την νόμιμη απαρτία και πλειοψηφία, η ανωτέρω Δ/νση οφείλει να προβαίνει, εντός των οριζομένων προθεσμιών του άρθρου 7β παρ.1 περ.α εδ.γ του ΚΝ 2190/1920, σε καταχώριση στο Μητρώο Ανωνύμων Ασφαλιστικών Εταιρειών, των ανωτέρω πράξεων των αρμοδίων οργάνων των ως άνω εταιρειών.


ΝΣΚ/365/2004

Ανάθεση καθηκόντων εξειδικευμένου Οικονομοτεχνικού Συμβούλου για έργα, με διαπραγμάτευση χωρίς προκήρυξη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι δυνατή η ανάθεση πρόσθετων καθηκόντων εξειδικευμένου Οικονομοτεχνικού Συμβούλου, σε εταιρεία που προσφέρει ήδη υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου, λόγω ποσού κατ’ εφαρμογή της παρ.3 εδ. β’ και δ’ άρθρου 9 του ΠΔ 346/1998, κατά την εξαιρετική διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς να προηγηθεί προκήρυξη, εφόσον αντίστοιχα συντρέχουν και “λόγοι τεχνικοί”, ή “επιτακτικά επείγουσα ανάγκη”.


ΝΣΚ/402/2003

Η σύμβαση μίσθωσης έργου Νομαρχιακού Συμβούλου με την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση στην οποία έχει εκλεγεί, καθιδρύει ασυμβίβαστο, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 21 παρ.2 του Π. Δ/τος 30/1996.


ΝΣΚ/322/2007

Εκκαθάριση χρηματιστηριακής ανώνυμης εταιρείας, που έχει υπαχθεί στις διατάξεις του άρθρου 4α του Ν 1806/1988.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Ανώνυμη χρηματιστηριακή εταιρεία που έχει υπαχθεί στο καθεστώς της ειδικής χρηματιστηριακής εκκαθαρίσεως του άρθρου 4α του Ν 1806/1988, δεν τελεί ταυτοχρόνως και σε κοινή εκκαθάριση της Α.Ε. του Κ.Ν. 2190/1920, και δεν τυγχάνει, κατά το ανωτέρω στάδιο της ειδικής χρηματιστηριακής εκκαθαρίσεως, αναλόγου εφαρμογής η παρ.6 του άρθρου 49 του ανωτέρω Κ.Ν., περί μη υπερβάσεως του χρόνου εκκαθαρίσεως πέραν της πενταετίας ή κατόπιν παρατάσεώς της πέραν της δεκαετίας. β) Κατά το στάδιο της ανωτέρω ειδικής χρηματιστηριακής εκκαθαρίσεως πρέπει να συντάσσονται ετήσιοι ισολογισμοί και να υποβάλλονται στις διατυπώσεις δημοσιότητος του άρθρου 7α του Κ.Ν. 2190/1920.


ΕΣ/ΤΜ.6/2987/2015

Προμήθεια αντιδραστηρίων...Νομίμως κατακυρώνονται στην εταιρεία …. τα είδη 40 του Κεφαλαίου Β-Ι και 27 του Κεφαλαίου Γ-ΙV καθώς και στην εταιρεία ….. το είδος 153 του Κεφαλαίου Α, καθόσον δε συντρέχει υπέρβαση του 15% της προκηρυχθείσας ποσότητας, δεδομένου ότι δεν πρόκειται περί κατακύρωσης του αυτού είδους, όπως η προσβαλλόμενη υπολαμβάνει, αλλά περί κατακύρωσης τόσο μεμονωμένων αντιδραστηρίων όσο και συστημάτων αυτών, τα οποία παραλλάσσουν μεταξύ τους ουσιωδώς ως προς τις ιδιότητες, τη χρήση και την αναγκαιότητά τους για το αιτούν, με αποτέλεσμα να συνιστούν έτερα είδη, οι κατακυρούμενες ποσότητες των οποίων δε δύνανται, ως εκ του λόγου αυτού, να προσμετρηθούν μαζί και να θεωρηθούν ως ενιαία ποσότητα. Ενόψει των ανωτέρω (βλ. VI. Γ, Δ) παραδοχών του Τμήματος περί της εν προκειμένω αναδειχθείσας από το αιτούν ιδιαιτερότητας των αντιδραστηρίων ως υπό προμήθεια ειδών, τα οποία δύνανται να προκηρύσσονται και να κατακυρώνονται τόσο μεμονωμένα, όσο και ομαδοποιημένα μεταξύ τους, αφού το ζητούμενο σε κάθε περίπτωση είναι, πέραν της προμήθειας, και η λειτουργικότητα αυτών, ο ισχυρισμός αυτός πρέπει να γίνει ομοίως δεκτός και για τα ανωτέρω κατακυρούμενα είδη.


ΝΣΚ/251/2012

Νομιμότητα καταβολής οικογενειακής παροχής στον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο και Αναπληρωτή Δ/ντα Σύμβουλο της ΔΕΗ Α.Ε., καθ’ υπέρβαση του ανωτάτου ορίου αποδοχών του Ν. 3833/2010.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στις συμβατικά ορισμένες κατ’ αποκοπή αποδοχές του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου και του Αναπληρωτή Δ/ντα Συμβούλου της ΔΕΗ Α.Ε., δεν περιλαμβάνεται οικογενειακή παροχή και δεν είναι νόμιμη για το λόγο αυτό η υπέρβαση του ανωτάτου ορίου αποδοχών που τέθηκε με το άρθρο 2 του Ν. 3833/2010 για τους υπαλλήλους του δημόσιου τομέα και τα στελέχη των διοικήσεων των ΔΕΚΟ, κατά το ποσό της ως άνω παροχής. (ομοφ.)


ΝΣΚ/439/2009

Ορισμός Αντιπροέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ήδη κατόχου της θέσης του Δ/ντή στο δημόσιο τομέα. Δυνατότητα ή μη επιλογής μεταξύ των αποδοχών των δύο θέσεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο Ι.Δ., που επιλέχθηκε Αντιπρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ως προσωπικότητα με αναγνωρισμένη ειδίκευση και προσφορά στην εκπαίδευση, δεν είχε τη δυνατότητα να επιλέξει ποιας θέσης τις αποδοχές επιθυμούσε να λαμβάνει (Συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ή του Διευθυντή του Ινστιτούτου Διαστημικών Εφαρμογών και Τηλεπισκόπησης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών), αλλά θα έπρεπε να λάβει τις αποδοχές του Συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.


ΝΣΚ/257/2011

Δικαιούχος χρηματικού ποσού που αφορά την αξία ειδών προμηθείας του Δημοσίου, λόγω παραδόσεως και παραλαβής αυτών μετά την πτώχευση του προμηθευτή και εκχωρήσεως, πριν από αυτή, των σχετικών απαιτήσεών του έναντι του Δημοσίου, προς Τράπεζες. Δικαιούχος του ποσού που αντιστοιχεί στην αξία των στρατιωτικών αθλητικών φορμών των υπ’ αριθ.5727/2006 και 6132/2007 συμβάσεων προμηθείας, οι οποίες παρεδόθησαν τμηματικώς και παρελήφθησαν οριστικώς από την αναθέτουσα αρχή, μετά την κήρυξη της πτωχεύσεως της προμηθευτρίας «SP……Α.Ε.», κατά τις ειδικότερες σκέψεις των παρ.IVγ και IIIβ της παρούσης, είναι η δικηγόρος Α.Χ. με την ιδιότητά της ως συνδίκου της ανωτέρω πτωχεύσεως. Επομένως, τα σχετικά εντάλματα πληρωμής, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, πρέπει να εκδοθούν στο όνομα της ως άνω δικηγόρου με την ανωτέρω ιδιότητά της. (ομοφ.)


ΝΣΚ/349/2006

Σύμβαση πρόσληψης Χρηματοοικονομικού Συμβούλου με την υποστήριξη εξειδικευμένου Τεχνικού και Νομικού Συμβούλου για την υλοποίηση του έργου «Ανάπτυξη Μαρινών (Τουριστικών Λιμένων), Κέντρων Επισκευής και Διαχείμασης». Ερμηνεία συμβατικών όρων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η Δ/νση Οικονομικού μπορεί να καταβάλει σήμερα το ποσό των 40.125 € πλέον του νομίμου ΦΠΑ στον Σύμβουλο. β) Η από 7.12.2000 Σύμβαση μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ομίλου των «………..» με θέμα την «Ανάπτυξη Μαρινών (Τουριστικών Λιμένων), Κέντρων Επισκευής και Διαχείμασης καθώς και του Δικτύου Καταφυγίων σκαφών αναψυχής» έχει λήξει απαλλασσομένων των μερών των εκατέρωθεν υποχρεώσεών τους. γ) Η Εγγυητική Επιστολή Καλής Εκτέλεσης των όρων της Σύμβασης από τον Σύμβουλο, πρέπει να επιστραφεί, μόνο στην περίπτωση που η υπηρεσία κρίνει ότι η μη ολοκλήρωση του συμβατικού έργου οφείλεται και σε δική της υπαιτιότητα και με τον όρο της έγγραφης παραίτησης του Συμβούλου από κάθε αξίωσή του εκ της Συμβάσεως.


ΝΣΚ/90/2005

Μετάταξη μονίμου δημοσίου υπαλλήλου Υπουργείου Εξωτερικών στον κλάδο Εμπειρογνωμόνων ως Πολιτιστικού Συμβούλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι δυνατή η εξέταση από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο αιτήσεως μονίμου δημοσίου υπαλλήλου του Υπουργείου Εξωτερικών του κλάδου Διοικητικών Γραμματέων σε προσωποπαγείς θέσεις, μη κατέχοντος πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής ούτε μεταπτυχιακό τίτλο Α.Ε.Ι. ημεδαπής ή ισότιμο αλλοδαπής, περί μετατάξεώς του στον κλάδο Εμπειρογνωμόνων ως Πολιτιστικού Συμβούλου, σύμφωνα με την περίπτωση γ) της παραγράφου 7 του άρθρου 88 του Οργανισμού του ανωτέρω Υπουργείου.