×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/260/2005

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Βεβαίωση απαιτήσεων των Τραπεζών στις Δ.Ο.Υ. για ληξιπρόθεσμα δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η βεβαίωση των απαιτήσεων του Δημοσίου από κατάπτωση εγγυήσεών του σε χορηγηθέντα δάνεια εκ μέρους των στο άρθρο 1 του Ν 2322/1995 αναφερομένων νομικών προσώπων, καθώς και η έκπτωση των βεβαιωθέντων σχετικών ποσών, σε περίπτωση κατά την οποία από υπαιτιότητα του δανειστή ή πιστωτή δεν συνέτρεχαν ή εκ των υστέρων εξέλειπαν οι προϋποθέσεις χορηγήσεως της εγγυήσεως, διενεργείται από τις υπηρεσίες του εγγυητή Ελληνικού Δημοσίου, βάσει δικαιολογητικών των οικείων πιστωτικών ιδρυμάτων, καθοριζομένων με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (ομοφ.).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/342/2013

Κατάπτωση εγγύησης Δημοσίου – Ένδικα μέσα κατά ταμειακής βεβαίωσης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Σε περίπτωση άσκησης ενδίκων μέσων του άρθρου 73 ΚΕΔΕ κατά της πράξης της ταμειακής βεβαίωσης ποσών, που αφορούν σε δάνεια χορηγηθέντα με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του ν. 2322/1995, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει να καταβάλει το ποσό της καταπεσούσας εγγύησης. (ομοφ.)


ΔΠΕΙΣ Α 1120401 ΕΞ 2013

Καθορισμός προϋποθέσεων και διαδικασίας για την εξαίρεση από τον αυτεπάγγελτο συμψηφισμό χρηματικών απαιτήσεων οφειλετών έναντι του Δημοσίου με βεβαιωμένα αλλά μη ληξιπρόθεσμα χρέη αυτών προς το Δημόσιο.


ΝΣΚ/25/2022

Αρμοδιότητα ή συναρμοδιότητα του Υπουργού Εθνικής Άμυνας αναφορικά με την έγκριση, για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου, ως πιστωτή της εταιρείας με την επωνυμία «Ν. και Β. Επιχειρήσεις Ε. ΑΕ», σχεδίου εξυγίανσης που διέπεται από το ν.4738/2020.(...)Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας δεν είναι αρμόδιος ή συναρμόδιος με άλλους Υπουργούς ή επικεφαλής δημόσιων φορέων αναφορικά με την έγκριση, για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου, ως πιστωτή της εταιρείας με την επωνυμία «Ν. και Β. Επιχειρήσεις Ε. ΑΕ», σχεδίου εξυγίανσης που διέπεται από το ν. 4738/2020 (ομόφωνα).


ΔΠΕΙΣ/Α/1116352/2014

Συμπλήρωση της υπ’ αριθ. ΔΠΕΙΣ Α 1120401 ΕΞ 2013 Α.Υ.Ο (ΦΕΚ Β 1867) «Καθορισμός προϋποθέσεων και διαδικασίας για την εξαίρεση από τον αυτεπάγγελτο συμψηφισμό χρηματικών απαιτήσεων οφειλετών έναντι του Δημοσίου με βεβαιωμένα αλλά μη ληξιπρόθεσμα χρέη αυτών προς το Δημόσιο».

Α.1084/2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΔΠΕΙΣ Α 1120401 ΕΞ 2013/30.7.2013 απόφασης του Υφυπουργού Οικονομικών «Καθορισμός προϋποθέσεων και διαδικασίας για την εξαίρεση από τον αυτεπάγγελτο συμψηφισμό χρηματικών απαιτήσεων οφειλετών έναντι του Δημοσίου με βεβαιωμένα αλλά μη ληξιπρόθεσμα χρέη αυτών προς το Δημόσιο» (Β’ 1867).


Α.1109/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΔΠΕΙΣ Α 1120401 ΕΞ 2013 απόφασης του Υφυπουργού Οικονομικών «Καθορισμός προϋποθέσεων και διαδικασίας για την εξαίρεση από τον αυτεπάγγελτο συμψηφισμό χρηματικών απαιτήσεων οφειλετών έναντι του Δημοσίου με βεβαιωμένα αλλά μη ληξιπρόθεσμα χρέη αυτών προς το Δημόσιο» (Β’ 1867).


Α.1159/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΔΠΕΙΣ Α 1120401 ΕΞ 2013/2013 απόφασης του Υφυπουργού Οικονομικών «Καθορισμός προϋποθέσεων και διαδικασίας για την εξαίρεση από τον αυτεπάγγελτο συμψηφισμό χρηματικών απαιτήσεων οφειλετών έναντι του Δημοσίου με βεβαιωμένα αλλά μη ληξιπρόθεσμα χρέη αυτών προς το Δημόσιο» (Β’ 1867).


ΝΣΚ/142/2013

Θέση επιχείρησης υπό ειδική εκκαθάριση σύμφωνα με το άρθρο 46α του ν. 1892/1990 - Αυτεπάγγελτος συμψηφισμός ή μη απαιτήσεων του Δημοσίου με εκκαθαρισμένες ανταπαιτήσεις της επιχείρησης έναντι του Δημοσίου, που γεννήθηκαν μετά την υπαγωγή της σε ειδική εκκαθάριση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Νομίμως το Δημόσιο συμψηφίζει ληξιπρόθεσμα χρέη βεβαιωμένων οφειλών επιχείρησης με εκκαθαρισμένες ανταπαιτήσεις αυτής έναντι του Δημοσίου, που γεννήθηκαν μετά την υπαγωγή της υπό ειδική εκκαθάριση σύμφωνα με το άρθρο 46α του ν. 1892/1990 και μάλιστα ανεξαρτήτως του χρόνου κατά τον οποίο τα χρέη κατέστησαν ταμειακά ληξιπρόθεσμα, δηλαδή, πριν ή μετά τη θέση της επιχείρησης υπό ειδική εκκαθάριση. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/322/2013

Χρόνος παραγραφής υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου απαιτήσεων από τίτλους κεφαλοποιήσεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο χρόνος παραγραφής υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου απαιτήσεων από τίτλους κεφαλοποιήσεως είναι η πενταετία. (πλειοψ.) ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ. ΕΚΔΟΘΗΚΕ Η ΥΠ' ΑΡΙΘΜ.103/2014.


ΝΣΚ/103/2014

Χρόνος παραγραφής υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου απαιτήσεων από τίτλους κεφαλαιοποίησης.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Η προθεσμία παραγραφής, υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, απαιτήσεων από τίτλους κεφαλαιοποίησης είναι πενταετής. (πλειοψ.) Παραπέμφθηκε από την υπ' αριθμ. 322/13 Γνωμ. ΝΣΚ